home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1265 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2010
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2010  (Læst 30318 gange)
Coldice
Førsteholdsspiller

Sv: Foreslag til Football Manager 2010
« Svar #135: 22 Jul 2009, 15:30 »

Har ikke rigtig læst tråden igennem, men håber/ved ikke dette ønske/idé har været oppe. Opstemt Jeg kunne godt tænke mig man kunne blive ansat som assistent manager(reservehold) eller træner til ungdomsholdende, ligaerne er der alligevel og kunne være en naturlig del i en fremadstormende managerkarriere.  Man kommer almindeligvis ikke direkte som træner til klubberne. Jeg synes bare at det kunne være fedt at kæmpe sig op ved hjælp af nogle andre veje. Så kan man også komme til at have kendskab til fremtidens stjerner, på et lidt andet plan. Smiley Kunne ikke forestille mig det ville kræve meget at gøre det muligt, så det kunne være fantastisk! Peace

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #136: 22 Jul 2009, 15:35 »

I næste måned løfter de jo sløret for nogle af de nye ting og jeg kan godt sige jer .. jeg GLÆDER mig MEGET ..

men lad os håbe de har lavet lidt som man har ønsket inderst inde ..

Vi skal alle være her.

Zeman
Gæst

« Svar #137: 22 Jul 2009, 15:45 »

Har ikke rigtig læst tråden igennem, men håber/ved ikke dette ønske/idé har været oppe. Opstemt Jeg kunne godt tænke mig man kunne blive ansat som assistent manager(reservehold) eller træner til ungdomsholdende, ligaerne er der alligevel og kunne være en naturlig del i en fremadstormende managerkarriere.  Man kommer almindeligvis ikke direkte som træner til klubberne. Jeg synes bare at det kunne være fedt at kæmpe sig op ved hjælp af nogle andre veje. Så kan man også komme til at have kendskab til fremtidens stjerner, på et lidt andet plan. Smiley Kunne ikke forestille mig det ville kræve meget at gøre det muligt, så det kunne være fantastisk! Peace
det ville virkelig være fedt hvis man kunne det Opstemt

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #138: 22 Jul 2009, 15:59 »

Nu ved jeg ikke om det er sagt før, så jeg skriver det bare kort, inden mit net hopper at igen...

Det kunne være fedt hvis man kunne rykke spillerne lidt mere rundt på den der taktik tavle. Hvis jeg nu vil have min ene kant til at stå en lille smule længere fremme end den anden, uden at jeg vil rykke ham op offensiv midt højre/venstre. Så vil jeg have at man bare kan rykke ham den lille smule længere frem som jeg har lyst til.

Det samme med angribere, så de kan stå lidt forskudt. Så kan man rykke den ene lidt tilbage, men stadigvæk sige at han ofte skal rykke fremad ofte. Det kan man af hvad jeg ved ikke gøre nu. Man kan højest give ham en pil tilbage eller sætte ham ned på offensiv. Så vil jeg hellere have ham til at stå lige midt imellem angriber og offensiv Thumbs Up

Maldinho
Reserveholdsspiller

« Svar #139: 22 Jul 2009, 16:00 »

Er enig.. og ved ikke om det er blevet sagt, men at pilene kan gå skråt igen Opstemt

Out of darkness cometh light!!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #140: 22 Jul 2009, 16:03 »

Nu ved jeg ikke om det er sagt før, så jeg skriver det bare kort, inden mit net hopper at igen...

Det kunne være fedt hvis man kunne rykke spillerne lidt mere rundt på den der taktik tavle. Hvis jeg nu vil have min ene kant til at stå en lille smule længere fremme end den anden, uden at jeg vil rykke ham op offensiv midt højre/venstre. Så vil jeg have at man bare kan rykke ham den lille smule længere frem som jeg har lyst til.

Det samme med angribere, så de kan stå lidt forskudt. Så kan man rykke den ene lidt tilbage, men stadigvæk sige at han ofte skal rykke fremad ofte. Det kan man af hvad jeg ved ikke gøre nu. Man kan højest give ham en pil tilbage eller sætte ham ned på offensiv. Så vil jeg hellere have ham til at stå lige midt imellem angriber og offensiv Thumbs Up

forstår godt det du skriver ... synes også man burde sige at en spiller skal sparke på kassen på frispark .. og så synes flere af de taktiske ting skulle gøres bedre. men glæder mig til at se 3D delen om de har lavet om på den ..

og så synes jeg også det kunne være fedt hvis man kunne sætte 2 pile på 1 mand Opstemt ..

og så til det jeg mest efterlyser : Man kan få ret når man appelere et rødt kort ...

Vi skal alle være her.

Altid FCK
Manager

« Svar #141: 22 Jul 2009, 16:17 »

forstår godt det du skriver ... synes også man burde sige at en spiller skal sparke på kassen på frispark .. og så synes flere af de taktiske ting skulle gøres bedre. men glæder mig til at se 3D delen om de har lavet om på den ..

og så synes jeg også det kunne være fedt hvis man kunne sætte 2 pile på 1 mand Opstemt ..

og så til det jeg mest efterlyser : Man kan få ret når man appelere et rødt kort ...

Det kan man også godt Smiley det har jeg da før prøvet

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

plutonium
Manager

« Svar #142: 22 Jul 2009, 17:53 »

Det er jo det du styrer med 'mentality' i taktik-menuen Wink

Så det er skam allerede i spillet! Det samme gælder pilene ind i banen. Det styres jo af 'width' i samme menu. Så det I efterlyser eksisterer allerede!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #143: 22 Jul 2009, 18:08 »

Det er jo det du styrer med 'mentality' i taktik-menuen Wink

Så det er skam allerede i spillet! Det samme gælder pilene ind i banen. Det styres jo af 'width' i samme menu. Så det I efterlyser eksisterer allerede!

Havde været nemmere hvis man kunne sætte en midtbane højre til at løbe frem med en pil og så en pil ned ..

Vi skal alle være her.

plutonium
Manager

« Svar #144: 23 Jul 2009, 01:40 »

Havde været nemmere hvis man kunne sætte en midtbane højre til at løbe frem med en pil og så en pil ned ..

Livet skal ikke være nemt Grin

crazy

Ej, forstår hvad du mener, men det tror jeg ikke du skal regne med kommer tilbage foreløbigt, da det er muligt at styre via de taktiske instruktioner.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Skanse
Ynglingespiller

« Svar #145: 26 Jul 2009, 14:28 »

I hvert fald så synes jeg af en ting som skader, er der alt for meget af i 09, man får lortet næsten i hver anden kamp, og det påvirker virkelig ens spillelyst - hvilket just ikke er specielt positivt. Kunne det forbedres, ville det virkeligt være klasse.

Ellers kunne det også være fedt hvis hver klub havde et akadami, hvor man kunne opfostre sine egne spillere - og udvikle dem Smiley

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010