home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  The Reds (Nottingham) – Tilbage til slut 70’erne
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Nu skal vi ud i Europa, men skal vi have forstærkninger og hvor?
Nej de spiller du får med dem du harer gode nok
Ja i målet
Ja i Forsvaret
Ja på midtbanen
Ja i angrebet

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: The Reds (Nottingham) – Tilbage til slut 70’erne  (Læst 12770 gange)
Nees
Førsteholdsspiller

Sv: The Reds (Nottingham) – Tilbage til slut 70’erne
« Svar #30: 27 Maj 2006, 20:59 »

Som lovet stillingen

November 1/11-30/11 2005

1/11 2005

Priser i den sidste måned:

Oktobers spiller:
Nr. 2 Lee Bowyer (Nottingham Forest)

Oktobers manager:
Nr. 1 Nicolai Nees (Nottingham Forest)

Kampe i november:
2/11 Gillingham (U) 2 division
5/11 Oxford (U) FA cuppen 1 runde
12/11 Southend (U) 2 division
19/11 Tranmere (H) 2 division
22/11 Wycombe (U) Vans Pokal 2 runde
26/11 Bournemouth (H)

Skader og karantæner:
Eugen Bopp ude i 1-2 måneder
Calum Davenport mangler kun 1 gult kort fra karantæne i 2 division

29/10 2005

Nottingham Forest: Paul Gerrard – Nicky Eaden, Ian Breckin, Calum Davenport, Colin Cooper – Gary Holt (Paul Evans, 75), Nicky Southall (David Friio, 89), Kris Commons (Peter Løvenkrands, 89), Lee Bowyer – Malcolm Christe, Nathan Tyson

Gillingham (2) – Nottingham Forest (1) 1-1 (1-1) 17 runde i 2 division
0-1 Malcolm Christie (21)
1-1 Darren Byfield (45)

MOM: Paul Crichton (Gillingham)

Taget i betrækning af at det var en kamp mellem nr. 1 og 2 så var der ikke meget der lignede det. Forest startede bedst og det var da også fortjent at Malcolm Christie kunne bringe udeholdet foran efter 21 minutter. Forest blev ved med at presse, men kunne ikke udnytte deres chancer og kort før pausen fik Gillingham et kontra angreb som den tidligere Aston Villa angriber Darren Byfield fik sidste fod på og udlignede noget ufortjent. I anden halvleg fortsatte Forest med at presse og Gillingham levede på kontra angreb, men ingen af holdene formåede at score og de 9.392 tilskuere kunne forlade banen med en noget tom følelse.

Kris Commons lagde op til Forest eneste mål.

29/10 2005

Nottingham Forest: Paul Gerrard – Nicky Eaden, Ian Breckin, Calum Davenport (Wes Morgan, 75), Colin Cooper – Gary Holt, Nicky Southall (David Friio, 82), Kris Commons, Lee Bowyer – Malcolm Christe, Nathan Tyson (Peter Løvenkrands, 75)

Oxford – Nottingham Forest 1-3 (1-1) første runde i FA cuppen
1-0 Steve Basham (4)
1-1 Calum Davenport (19)
1-2 Lee Bowyer (89)
1-3 Malcolm Christie (91)

MOM: Lee Bowyer (Nottingham Forest)

Nottingham Forest skulle i dag forsøge at få noget oprejsning efter den dårlige 1-1 kamp mod Gillingham tidligere på ugen, men sådan ville Oxford det ikke allerede efter 3 et halv minut havde Oxford deres første store chance og den udnyttede Steve Basham på oplæg fra Thomas Heyday og bragte Oxford noget overraskende foran. Først efter et kvart havde Forest deres første chance et langskud fra Lee Bowyer som Billy Turley kun lige sendte over mål til hjørnespark. Forest holdte dog presset oppe på Oxfords banehalvdel og 4 minutter efter sendte Kris Commons et hjørnespark ind over som Calum Davenport sikkert sendte ind. Det pres Forest havde, kunne de ikke helt holde ved og de trak sig lidt længer tilbage, men bevarede dog et godt pres og især Kris Commons spillede godt. I anden halvleg havde begge hold start vanskeligheder og vi skulle helt en til et kvarter før tid før der for alvor begyndte at ske noget det var dog Forest der lagde det og Oxford havde problemer nok med at forsvare sig. Trods det store pres så meget ud til at skulle ende uafgjort, men så dukkede Lee Bowyer op og på indlæg fra Nicky Eaden endte bolden i nettet. 1 minut inde i overtiden sendte Lee Bowyer så Malcolm Chrstie af sted og alene med målmanden udplacerede han ham og gjorde det til 3-1. Med sejren skal Forest møde enten Cambridge eller Woking i anden runde der spilles den 3/12.

Lee Bowyer spillede en igen en god kamp for Forest.

12/11 2005

”Forsvars stjerne skadet”

Nottingham Forest blev under dagens træning ramt af et meget grimt uheld. Den stærke højre back, 32-årige Nicky Eaden og reserven Wes Morgan ramte hoved sammen i en hovedstødsduel. Wes Morgan var mest heldig han fik kun en flænge over det ene øjenbryn og skal hold op til 2 ugers pause. Det samme må Nicky Eaden også være ude i hans skadet var dog mere alvorligt. Han var nemlig så uheldig at han brækkede næsen og det er et stort tab for Forest. Det forventes at Colin Cooper rykkes over som højre back og argentinske Gino Padula tager sig af venstre back.

Forest må undvære Nicky Eaden de næste 2-3 uger.

United-styrer
Gæst

« Svar #31: 27 Maj 2006, 21:02 »

Du gør det godt, Nees. Både resultater og blog er i top. KUTGW Thumbs Up

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 28 Maj 2006, 20:04 »

Du gør det godt, Nees. Både resultater og blog er i top. KUTGW Thumbs Up

Takker ja det ser rgitig godt ud  Smiley

Men da det tager meget tid at komme ikke så langt vil jeg lave om på min skrive måde. Fra den næste opdatering kommer det hvert kvartal altså der kommer en opdatering nå jeg når til starten af April også kører det bare sådan med en opdatering hver tredje måned. Det er et forsøg og jeg vil derfor gerne have jeres vudering af dette når det engang kommer  crazy

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 01 Jun 2006, 20:15 »

Ja så er det igen blevet tid til en opdatering der er gået godt 3 måneder siden den sidste. Jeg har valgt at lave om på måden jeg skriver på så der ikke kommer så mange små, men flere store opdateringer, men da dette kun er et forsøg vil jeg gerne høre hvilken måde jeg skal skrive på.
For at starte med en rigtig god nyhed så er det lykkes os at komme hele vejen til finalen i liga cuppen (gennemgang længer nede.) Jeg er meget stolt af det og derfor skriver jeg det også i starten. Med en sejre over vores modstander (en hemmelighed endnu) kan vi i næste sæson skrive UEFA cuppen i klubben og det vil være en stor succes for klubben hvis det lykkes for os.

Fra den 12 november 2005 til den 25 februar 2006

Ligaen

Som i alle sikkert ved ligger vi i 2 division (League one) sidst i hørte noget var der spillet 14 og 17 kampe i ligaen. Vi lå nr. 1 med 9 point ned til nr. 2 og 12 point til en plads uden for kampen om oprykning. Da havde vi spillet 16 kampe. Det er næsten blevet fordoblet nu hvos vi har spillet 30 kampe, men det er hele 5-6 mindre end de andre. På trods af det ligger vi stadigvæk nr. 1 med 7 point ned til nr. 2 som nu er blevet Swansea. For at starte fra en ende på de 14 kampe kan jeg fortælle at vi desværre igen er løbet ind i et nederlag. Det skete lørdag den 14/1 da vi hjemme på City Ground foran 30.037 tabte med 1-0 til Brentford. Det var et dumt nederlag for det var vores første nederlag i hele 24 kampe i forskellige turneringer og ikke nok med det blev vores første valg i målet, Paul Gerrard, skadet og skal holde hele 3 måneders pause. Ud over nederlaget er det blevet til 4 uafgjorte kampe og hele 8 sejre. Blandt andet derfor ligger vi nr. 1 trods de mange kampe vi er efter. Den sidste kamp var en 1-1 ude mod nr. 2. Det var et dumt point tab da vi med en sejre kunne komme afgørende foran. Jeg må dog også erkende at jeg ikke har regnet på hvor mange kampe vi er fra at rykke op, men jeg kan sige at der er 8 point ned til nr. 3 og med 5 kampens forskud må der være en lille fordel til os.

Store sejre
4-1 ude mod Scunthorpe
4-0 hjemme mod Yeovil

Vans Pokalen

Vans pokalen var en turnering jeg ikke ville satse særligt meget på. Som i har hørt gik vi videre fra første runde. I anden runde ventede Wycombe som blev knust med hele 4-0 endda på hjemmebane. I tredje runde skulle vi så møde Notts County. Det blev en meget tæt kamp, men trods det var det os der sad på alt spillet. Desværre lykkes det os ikke at score i den ordinære spilletid og vi måtte ud i forlænget spilletid og straffe inden vi kunne trække os sejrrigt ud af kampen med 2-1. Semifinalen stod nu for døren hvor vi hjemme skulle møde conference klubben Crawley skulle mødes. Trods en sikker sejre på 2-0 var fansene bestemt ikke tilfredse med det de så og brokkede sig efter kampen over at vi ikke vandt mere. Jeg kan godt forstå dem for vi havde chancer til mindst 4-5 mål mere. Nu står vi så en den ene finale og her møder vi ligarivalerne Swansea og den første kamp er lige blevet spillet. Det blev desværre kun til 0-0 hjemme. I nord regionen vandt Scunthorpe den første kamp hjemme over Rotherham.

FA Cuppen

I FA cuppen kom vi med i første runde her sendte vi sikkert Oxford ud med 3-1. I anden runde var der heller ikke nogen slinger i valsen og Woking blev sendt ud med hele 5-0. Der var til gengæld mere modstand da vi mødte 1 divisions holdet Burnley. En tæt kamp i Burnley endte med en 0-0. Det var også stillingen i 34 minutter af retur kampen inden James Perch efter et hjørnespark sendte bolden i mål fra 40 meters afstand. Desværre kunne vil ikke holde føringen og 1 minut før tid lykkes det Gifton Noel-Williams og udligne i den forlængede spilletid var vi dog bedst og lejesvenden Massimo Maccarone kunne score 2 gange. Fjerde runde bød på et møde med Portsmouth. I den første kamp kom vi bagud både 1-0 og 2-0, men trods vi stillede med en masse reserver lykkes det at komme tilbage og gøre det til 2-2 og faktisk var vi ved at vinde i slut minutterne. Den bedrift kunne vi desværre ikke gentage i retur kampen hvor vi uheldigt tabte med 1-0. Dermed sluttede det eventyr, men det var kun et af de mange i denne sæson for…

Liga cuppen

I liga cuppen er det gået ganske anderledes og vi er meget flot og sensationelt i finalen. Sidst i hørte noget havde vi lige sendt Luton ud og skulle møde Middlesbrough. Det var en kanon kamp for selv om vi kom bagud allerede efter 10 minutter førte vi 2-1 ved pausen på 2 mål af Nathan Tyson. 12 minutter efter pausen gjorde Lee Bowyer det til 3-1 og det startede et stort pres fra Middlesbrough. Efter 74 minutter reducerede svenske Christoffer Andersson og 2 minutter efter sendte Jimmy Floyd Hasselbaink bolden i mål, men den sidste blev annulleret. Middlesborugh fortsatte dog med at presse, men takket være Paul Gerrard i målet lykkes det os at gå videre. Her var det så Chelsea der ventede. En kamp jeg ville være tilfreds med at tabe med 2 mål, men sådan skulle det ikke gå efter 20 minutter gjorde Grant Holt det til 1-0 det gad Chelsea dog ikke at presse på eller også var det os der var så stærke at de ikke kunne komme igennem og 2 minutter inde i overtiden sendte Paul Evans et langskud ind og sikret os en 2-0 sejre. Med til historien hører det også at Paul Evans kom på banen med 10 minutter igen og blev kampens spiller. I semifinalen skulle vi så møde Tottenham endnu en svær opgave, men vi gik ind til opgaven med en masse selvtillid. Den første kamp blev meget heldigt vundet 1-0 på et mål af Gary Holt på straffespark efter 44 minutter. I retur kampen gik det dog noget vildere for sig. Robbie Keane gjorde det til 1-0, men Gary Holt og Nathan Tyson gjorde at vi kunne gå til pause foran med 2-1. Efter pausen kom Tottenham igen igen først gjorde Robbie Keane det til 2-2 minuttet efter blev det 3-2 til os da Malcolm Christie scorede, men kun 2 minutter efter kunne Robbie Keane igen score til 3-3. Den stilling holdte til 5 minutter før tid hvor Defoe bragte Tottenham foran og 1 minut efter scorede han igen heldigvis for os blev det annulleret i slut sekunderne blev Paul Stalteri udvist og efter 2*15 minutters forlænget spille tiden kunne vi række hænderne i vejret som sejre herre. Nu står vi så i finalen som bliver spillet i dag eller i morgen og derefter vil der komme et referat af kampen. 

Transfer

Det er jo ikke kun blevet spillet kampe, men også handlet en del. Vi har solgt i alt 6 spiller for tilsammen 5 millioner. De 4 af dem er angriber så er John Curtis røget i forsvaret og i målet har vi sagt farvel til danske Rune Pedersen. Han var træt af at være reserve og ville gerne sælges. Han spiller nu i Lokeren i Belgien. Derudover regner jeg med at der kommer 3-4 afgange i løbet af sommeren, men der er ikke nogle aftaler endnu. Det er der til gengæld i tilgange. Morten Nordstrand er jo kommet til fra Lyngby. Derudover er det lykkes at forlænge leje aftalen med Peter Løvenkrands og Lee Bowyer. Da Paul Gerrard jo er blevet skadet og Rune Pedersen er solgt har vi valgt at leje 2 nye målmænd. Det er finske Peter Enckelman der er lejet resten af sæsonen i Bleckburn sammen med den tidligere Liverpool keeper Sander Westerveld kæmper han nu om pladsen mellem stolperne. Også han bliver resten af foråret. Omkring julen blev vi ramt af en masse skader i angrebet. Derfor lejede vi Massimo Maccarone fra Middlesbrough han har gjort det udmærket, men forlader desværre klubben om en god måned. Heldigvis har vi sikret os ham på fri transfer til sommer. Han kommer sammen med den 20-årige skotske u21-landsholds målmand Alistair Brown fra Hibernian/Raith. Joe Keenan der med sine 23 år også er en vigtig spiller for fremtiden han kommer også på fri transfer dog fra Chelsea/Willem 2. Jonathan Fortune fra Charlton skal udfylde det hul Calum Davenport nok efterlader sig når han smutter tilbage til Tottenham efter denne sæson dog håber vi på at kunne beholde ham. Til sidst kommer den endnu en angriber det er Liverpool angriberen Robbie Fowler som pt. er den sidste tilgang op til næste sæson. Dog ligger vi hele tiden i forhandlinger med Christian Poulsen som har kontrakt udløb efter denne sæson.

Det er så hvad det er blevet til indtil videre. Jeg vil gerne have kommentar og andet. Hvis der er spiller i gerne vil se SS af skal i bare sige til. Husk også lige at skrive om i synes jeg skal skrive sådan eller en måneds opdatering Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #34: 01 Jun 2006, 20:27 »

Flot klaret med oprykning og finaleplads i Carling Cup. Jeg glæder mig til at se resultatet Smiley

Det fungerer jo fint med sådan en update, hvis du føler, du har mere overskud til det.

ZhotLog
Gæst

« Svar #35: 01 Jun 2006, 20:37 »

Fine indkøb..! Især synes jeg godt om Maccarone og Fowler... Dog må vi ikke håbe at Fowler skal løbe for hurtigt efter bolden, damn han er langsom  Opstemt Og Maccarone er til tider lidt af et brok hoved, men det kan jo være at du kan lære ham en ting eller to om disciplin!  Cool

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #36: 01 Jun 2006, 21:05 »

Fremragende! Du får virkelig meget ud af dit spil, til stor glæde for en Forestfan som mig.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #37: 02 Jun 2006, 00:09 »

Carling Cup finalen 2006

Nottingham Forest - Manchester United

Optakt til Nottingham Forest – Manchester United

Peter Kjær ”Velkommen her til Millennium Stadium i Cardiff. Det er et dejligt vejr solen skimter lige igennem engang imellem og havde det ikke været for de kun godt 11 grader kunne man næsten ikke forvendte et bedre vejr. I nat regnede det lidt og det har betydet at banen stadigvæk er lidt fugtig og jeg var lige ude og mærke på den for kort tid siden. Det er en rigtig fin bane og den er en finale værdig og hvad er en bedre finale en et tidligere tophold der er leveret den ene sensation efter den anden i denne sæson og så et af Englands mest vindene hold gennem tiden. Kampen begynder her på stadionet om en lille god time og vi har Jan Mølby med her på sidelinjen og Jan tror du Nottingham Forest overhoved har en chance for at vinde denne finale”

Jan Mølby ”Både ja og nej. Det kommer meget an på hvordan de vi spille. Vil de ud og spille deres spil, som de har gjort mod blandt andet Chelsea, så kan det sagtens gå hen og blive en sensation sejre, men det kommer også an på hvem der kommer bedst fra start.”

Peter Kjær ”Ja som du siger, har Forest blandt andet slået Chelsea ud, men lad os lige se hvordan det gik til at Forest og United endte med at stå i denne finale.”

Forests vej til finalen
Mansfield – Nottingham Forest 0-2 (0-2) 1 runde
0-1 David Friio (8)
0-2 David Friio (46+)

Leeds – Nottingham Forest 2-3 (1-0) 2 runde
1-0 David Healy (9)
2-0 Liam Miller (55)
2-1 Lee Bowyer (63)
2-2 Eugen Bopp (79)
2-3 Malcolm Christie (83)

Nottingham Forest – Luton 3-1 (2-1) 3 runde
1-0 Ian Breckin (9)
2-0 Malcolm Christie (26)
2-1 Steve Howard (43)
3-1 David Friio (77)

Middlesbrough – Nottingham Forest 2-3 (1-2) 4 runde
1-0 James Morrison (10)
1-1 Nathan Tyson (12)
1-2 Nathan Tyson (21)
1-3 Lee Bowyer (57)
2-3 Christoffer Andersson (74)

Nottingham Forest – Chelsea 2-0 (1-0) kvartfinalen
1-0 Grant Holt (20)
2-0 Paul Evans (92)

Nottigham Forest – Tottenham 1-0 (1-0) 1 kamp i semifinalen
1-0 Gary Holt (44 str.)

Tottenham – Nottingham Forest 4-3 (1-2) 2 kamp i semifinalen
1-0 Robbie Keane (16)
1-1 Gary Holt (24)
1-2 Nathan Tyson (31)
2-2 Robbie Keane (61)
2-3 Malcolm Christie (62)
3-3 Robbie Keane (64)
4-3 Jemain Defoe (85)

Uniteds vej til finalen
Manchester United – Yeovil 7-0 (5-0) 3 runde
1-0 Alan Smith (3)
2-0 Alan Smith (6)
3-0 Ryan Giggs (11)
4-0 Park Ji-Sung (33)
5-0 Nemanja Vidic (41)
6-0 Alan Smith (69)
7-0 Darron Gibson (91)

Arsenal – Manchester United 0-1 (0-0, 0-1) 4 runde
0-1 Ryan Giggs (96)

Manchester United – Manchester City 2-0 (2-0) kvartfinalen
1-0 Patrice Evra (20)
2-0 Ruud van Nistelrooy (33)

Liverpool – Manchester United 1-1 (1-0) 1 kamp i semifinalen
1-0 Djibril Cissé (31)
1-1 Ruud van Nistelrooy (84)

Manchester United – Liverpool 0-0 (0-0) 2 kamp i semifinalen

Peter Kjær ”Ja Jan som vi ser her vinder United med hele 7-0 hjemme over Yeovil tror du ikke Forest kan løbe ind i sådan en øretæve også de spillet jo i samme division?”

Jan Mølby ”Nej det tror jeg ikke. For det første er det en finale og Forest vil ikke bare lade sig tabe med vilje, ikke at jeg siger Yeovil gjorde det, men det er noget andet når man ligger og kæmper om nedrykning som Yeovil gør. Med til historien høre jo også at Forest jo har vundet over Yeovil 2 gange i denne sæson og begge gange med 4-0 så måske er det bare Yeovil der ikke har været klar til disse kampe.”

Peter Kjær ”Det kan ikke gå lang tid før vi får startopstillingerne i hånden, men indtil da kan vi jo se på hvem der er skadet, eller på anden måde ikke kan deltage for de 2 hold vi starter med United.”

Ukampdygtige for United
Den stærke målmand Edwin van der Sar kommer med 100 % sikkerhed ikke til at spille. Det samme gælder Quinton Fortune. De er begge skadet og kommer derfor ikke i kamp. Der er også 2 der stadigvæk er tvivl omkring Ryan Giggs og Ruud van Nistelrooy vil blive testet i minutterne op til kampen.

Ukampdygtige for Forest
Forest har ikke så mange skader. Man må se bort fra den langtidsskadet Paul Gerrard i målet. Hans afløser skulle måske have været Sander Westerveld, men da han tidligere på sæsonen har spillet for Portsmouth må han også se kampen fra tilskuere pladserne. Ellers stiller Forest med et næsten fit for fite hold kun Lee Bowyer, som lige er kommet tilbage fra en skade kan måske få problemer.

Peter Kjær ”Tror du United når at få van Nistelrooy og Giggs klar og Forest Lee Bowyer?”

Jan Mølby ”Ja helt klart. Til sådan en vigtig kamp vil man gøre alt for at få så store stjerner på holder klare.”

Peter Kjær ”Jan Mølby du har også sat de 2 hold sådan som du tror de kommer til at spille lad os tage et kig på dem.”

Nottingham Forest ifølge Jan Mølby

Peter Enckelman (MM)
Nicky Eaden (FH)
Ian Breckin (FC)
Calum Davenport (FC)
Colin Cooper (FV)
Gary Holt (DM)
Eugen Bopp (MH)
Kris Commons (MV)
Lee Bowyer (OM)
Nathan Tyson (AN)
Malcolm Christie (AN)

Manchester United ifølge Jan Mølby

Tim Howard (MM)
Gary Neville (FH)
Rio Ferdinand (FC)
Nemanja Vidic (FC)
Patrice Evra (FV)
Wayne Rooney (MH)
Paul Scholes (MC)
Alan Smith (MC)
Cristiano Ronaldo (MV)
Park Ji-Sung (OM)
Ruud van Nistlerooy (AN)

Peter Kjær ”Så lad os tage et kig på hvem der kan komme til at afgøre kampene altså profilerne på de to hold.”

Profiler for United

Patrice Evra den franske back har indtil videre haft en fantastisk første sæson i United og med sine 2 mål og det højeste gennemsnit på holdet har han været en vigtig figur i det fremad rettede spil for United.

Cristiano Ronaldo har ikke haft en super sæson, men har stadigvæk leverede varen i denne sæson. Hvis han kan ramme formen helt og gøre som han gjorde for 2 år siden da United vandt 3-0 over Millwall i FA Cup finalen kan han blive en rigtig ubehagelig oplevelse for Forests forsvar Nicky Eaden.

Til sidst Ruud van Nistlerooy er skadet og måske ikke med til kampen, men mon ikke han når at blive klar. Også en spiller som Forests forsvar skal passe meget på. Jeg kunne også have taget Rooney, men jeg tror mere på disse 3 spiller en Rooney i dagens kamp.

Profiler for Forest

Malcolm Christie har for alvor fundet den form som fik Middlesbrough til at købe ham og med sine 21 mål indtil videre i sæsonen er han klubbens topscore og mon ikke han kan prikke en enkelt over strenge i dagens kamp.

Lee Bowyer endnu en spiller som er lejet til klubben for at få succes og det har han vist han kan give. Med 16 mål og 7 oplæg har han været med til at sende mange hold hjem med navnet Lee Bowyer placeret dybt i bevidstheden.

Ian Breckin Forest vice anfører skal i dagens kamp højest sandsynlig passe på Nistelrooy fremme i front og det kan give problemer for den ikke så hurtige midterforsvar.

Kampen Nottingham Forest – Manchester United

Peter Kjær ”Så får jeg at vide at vi skal op i kommentatorboksen til Carsten Werge og Per Frimann der har fået holdopstillingerne, men en god kamp og vi ses efter kampen hvor vi håber på en reaktion fra den dansks Forest managerne Nicolai Nees eller Peter Løvenkrands, som ikke har, ville tale med pressen op til denne kamp. Det samme gælder resten af Nottingham Forest hold.”

Per Frimann ”Jo tak Peter, ja lad os håbe på det. Som sagt har vi fået startopstillingerne i hånden for få øjeblikke siden og her kommer den så først Forest”

Forests opstilling

I målet har vi finske Peter Enckelman, som er lejet i Blackburn.
Forsvaret fra højre mod venstre består af Nicky Eaden, Ian Breckin, Calum Davenport og alderspræsidenten 38-årige Colin Cooper.
På midtbanen skal Gary Holt spille defensiv midt. Den unde tysker Eugen Bopp skal spille hjøre midt medens unge Kris Commons spiller i venstre side og sørme så om Lee Bowyer ikke er nået at blive helt klar. Han spiller den offensive midtbane.
Helt fremme i front ligger Nathan Tyson og Malcolm Christie.
Altså ikke nogle overraskelser på i Forest startopstilling og heller ikke på bænken. Måske er det en lille overraskelse at Danny Cullip er blevet valgt fra i stedet for er unge James Perch med, men vi kan jo være heldig at få en dansker i aktion Peter Løvenkrands er nemlig også med på bænken.

Peter Enckelman – Nicky Eaden, Ian Breckin, Calum Davenport, Colin Cooper (c) – Gary Holt, Eugen Bopp, Kris Commons, Lee Bowyer – Nathan Tyson, Malcolm Chrisite – Dale Roberts, James Perch, Paul Evans, Peter Løvenkrands, Massimo Maccarone

Uniteds opstilling

På mål starter amerikanske Tim Howard.
Forsvaret består af Gary Neville i højre siden, Rio Ferdinand og serbiske Nemanja Vidic i midten og Patrice Evra i venstre side.
Midtbanen er blevet lavet om Raphael Wicky, som er lejet i HSV spiller defensiv midtbane Paul Scholes og Darren Fletcher lidt mere offensive mens de 2 offensive fløje er Park Ji-Sung i højre side og Cristiano Ronaldo i venstre side.
Helt på toppen ligger Wayne Rooney og så det Peter og Jan var lidt inde på om Nistlerooy og Giggs kom til at spiller. Til det kan vi sige Giggs nej han er nemlig ikke blevet klar og er ikke i truppen mens Nistelrooy måske kommer i kamp han sidder på bænken.
Lidt overraskende er der dog i at Darren Fletcher starter inde på midtbane i stedet for Alan Smith.

Tim Howard – Gary Neville (c), Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Patrice Evra – Raphael Wichy, Darren Fletcher, Paul Scholes, Park Ji-Sung, Cristiano Ronaldo – Wayne Roonye – Tommy Lee, Ruud van Nistelrooy, Alan Smith, Kieran Richardson, Wes Brown   

Nottingham Forest – Manchester United liga cup finalen

1’ United starter med bolden og forsøger med et hurtigt mål, men Eugen Bopp kommer i mellem Gary Nevilles aflevering til Ronaldo.
5’ Gary Neville slår et indlæg ind over som ender hos Rooney der skuder første gang, men Peter Enckelman kommer halv klare. Riposten ender hos Scholes som fra kanten af feltet sender den over i det lange hjørne ude chance for Enckelman.
10’ Colin Cooper sender bolden frem mod Malcolm Christe, som taber en hovedstødsduel med Vidic. Park samler den løse bold op og sender den op til Rooney, men igen skyder han den lige på Enckelman riposten bliver skudt væk af Ian Breckin.
12’ Calum Davenport sender bolden op til Kris Commons, som taber en duel bolden ender igen hos Calum Davenport som sender den i dybden til Malcolm Christie. Han bliver taklet i feltet af Vidic som sender bolden i spil igen her kommer Bopp imellem og sender et indlæg indover som Rio Ferdinand header væk bolden ender hos Rooney der sender et indlæg ind til en fri Park, men han hans skud bliver rettet af og går over mål til hjørnepark som han selv sparker ind i favnen på Enckelman.
19’ Efter et godt kombinations spil fra Forest taber Bopp bolden til Evra der sendre Rooney af sted, men hans afslutning ryger flere meter forbi målet.
28’ Forest fortsætter med at presse og United har meget svært ved at komme frem til noget. Presset giver nu pote da Lee Bowyer for slidt sig fri og sender et kanonskud af sted som sidder helt oppe i hjørnet.
29’ Eugen Bopp sender et frispark indover her vinder midterforsvaren Ian Breckin en hovedstødsduel med Rio Ferdinand. Desværre for Forest ryger bolde ved siden af målet.
35’ Park sender et indlæg ind til Paul Scholes som brænder på det skammeligst riposten bliver skudt væk af Ian Breckin Evra erobre den, men hans indlæg rammer Bopp og går til indkast
40’ Park sparker et hjørnespark mod den fjerneste stolpe, men Vidic header flere meter over mål.
46’ Efter godt 1 minutters overtid fløjter dagens dommer Andy D’Urso første halvleg af.
PAUSE
47’ Forest har trukket sig tilbage og givet United mere plads, men det er Forest der udnytter den de får. Især Bopp som sender et rigtig flot langskud af sted bolden laver et mindre knæk og ryger ind.
52 Ronaldo sender et indlæg indover som Calum Davenport rammer og den går til hjørnespark. Park sender den indover, men den heades væk af Bopp Evra samler op, men rammer slet ikke bolden og der går til indkast.
55’ Gary Neville sender i to omgange bolden indover. Den anden gang rammer han Rooneys hoved, men han får slet ikke fart i bolden og Peter Enckelman redder let.
60’ Evra sender bolden ind til Wicky som tager et træk inden han sender bolden af sted. Den ryger godt 2 meter forbi stolpen.
61’ Wicky vinder en hovedstødsduel og sender bolden videre til Paul Scholes han tager et par træk inden han sender den ind til Ronaldo, som i helt fri position 3 meter inde i feltet sender bolden langt over mål.
63’ Forest taber bolden ca. midt på banen og med et par fikse træk kommer Rooney fri til skud, men han skyder et godt stykker over mål.
65’ Park Ji-Sung og Raphael Wicky forlader banen til fordel for Kieran Richardson og Ruud van Nistelrooy.
73’ En noget anonym Nathan Tyson forlader banen til fordel for den defensive midtbane slider Paul Evans.
74’ Eaden sender bolden frem, men United erobre den og starter en kontra angreb som Paul Scholes ender med at afslutte. Et skud som Enckelman kun kan halv klare og må give hjørnespark. 78’ Fire mænd helt fremme er ved at give pote da Enckelman og Cooper misforstår hinanden, men Enckelman redder sikkert på van Nistelrooys afslutning.
80’ En små skadet Kris Commons forlader banen til fordel for danske Peter Løvenkrands. Alan Smith erstatter Cristiano Ronaldo for United.
86’ En træt Lee Bowyer forlader banen og Massimo Maccarone kommer ind i stedet.
88’ Eaden sender bolden frem mod Maccarone, som taber en hovedstødsduel med Vidic, som sender bolden og til Nistelrooy der sender den flere meter forbi.
92’ Andy D’Urso har set nok og det er alle Forest spiller og tilhænger meget enige med. Forest vinder dette års Liga cup med 2-1 over United. Tyske Eugen Bopp blev kæret til kampens spiller.

Nottingham Forest – Manchester United 2-1 (1-1)
0-1 Paul Scholes (5)
1-1 Lee Bowyer (28)
2-1 Eugen Bopp (48)

MOM: Eugen Bopp (Nottingham Forest, 8)

Peter Kjær ”Nees, Nees (tegn med fingeren om at han skal komme) Har du lige tid?”

Nees ”Ja, men hurtigt”

Kjær ”Ok. Først tillykke med triumfen. Hvad er det du gør ved spillerne?”

Nees ”Jo tak tja det ved jeg ikke. Jeg må jo have skaffet et så godt hold at de bare kan gå ind og vinder over hvem som helst.”

Kjær ”Hvorfor er det lige jer der vinder?”

Nees ”Så du ikke kampen? Det kan alle jo se vi score 2 mål og de score 1. Så kan det jo være total lige meget hvor mange chancer man har haft og hvem der har spillet det flotteste fodbold. Vi vinder fordi vi score flere mål en vores modstander og det er jo det fodbold går ud på.”

Kjær ”Nu har i så vundet og skal ud i Europa i næste sæson har i holdet til det?”

Nees ”Nu er det jo ikke kun et billet til UEFA cuppen vi vinder. Der er også en flot pokal og 11.000.000 kroner. Som nok skal lune i vores budget. Det sidste med spiller vil jeg selv ikke kommentere. Der må i vendte og se til næste sæson.”

Kjær ”Hvorfor har i valgt ikke at ville snakke med pressen siden tirsdag?”

Nees ”Det ønsker jeg ikke at kommentere da man også skal ohhhhh (Nees bliver slæbt af sted af Lee Bowyer, Malcolm Christie, Nathan Tyson og Ian Breckin mens Peter Løvenkrands og Enckelman hælder vand ud over ham.)”

Kjær ”Ja sådan kan man jo også smutte fra et interview, men det var vist alt her fra farvel her på en dag hvor fodbolden igen viste at den er forudsigelig og på gensyn”
« Seneste Redigering: 03 Jun 2006, 18:12 af Nees » Logged

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 02 Jun 2006, 00:13 »

Flot klaret med oprykning og finaleplads i Carling Cup. Jeg glæder mig til at se resultatet Smiley

Det fungerer jo fint med sådan en update, hvis du føler, du har mere overskud til det.

Nu vil jeg lige sig at jeg ikke er rykket op endnu  Grin

til andre og dig så er der lagt en ny afstemning op sæt et kryds det er gratis og tager kun 2 sekunder.  Wink

cube
Manager

« Svar #39: 02 Jun 2006, 08:42 »

Synes det er super fedt med al den optakt til finalen osv., men når du så skriver resultatet bare sådan lige pludselig, BANG! så er det ikke helt så spændende at læse Peace

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

United-styrer
Gæst

« Svar #40: 02 Jun 2006, 09:09 »

Nu vil jeg lige sig at jeg ikke er rykket op endnu  Grin

Nej, nej, men du ligner jo det stærkeste hold Wink

Tillykke med Liga Cuppen - det er sgu godt klaret Thumbs Up

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #41: 02 Jun 2006, 12:01 »

Synes det er super fedt med al den optakt til finalen osv., men når du så skriver resultatet bare sådan lige pludselig, BANG! så er det ikke helt så spændende at læse Peace

Tak jeg havde ikke tænkt på det sådan, men håber det er bedre nu  Smiley

SteveBruce4
Ynglingespiller

« Svar #42: 03 Jun 2006, 07:30 »

Nottm Forest er et klasse hold at spille med.......  Smiley

http://www.fmground.dk/forum.php?action=showEmne&emne_index=0&emne_id=1067

"I Can´t Believe It, I Can´t Believe It, Football, Bloody Hell" Sir Alex Ferguson.....efter UEFA Champions League Finale sejren i 1999 på 2-1 over Bayern München.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 03 Jun 2006, 09:23 »

Nottm Forest er et klasse hold at spille med.......  Smiley

http://www.fmground.dk/forum.php?action=showEmne&emne_index=0&emne_id=1067

Hehe ja jeg havde godt set at du havde et spil og Tillykke med oprykningen nu må vi se om jeg også kan gøre det Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #44: 03 Jun 2006, 17:34 »

Fed sejr i Liga-cup'en! Gad vide om et 2. divisions hold nogen sinde før har vundet en af de to pokaler i england?

Sublimt i hvert fald!
*kaster champagne over til Nees*

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010