Rygterne har som sagt været i gang, og Real Madrid havdee kaldt til pressemøde. De har præsenteret to nye spillere til den nye sæson.
Zinedine Zidane har ikke meget at klage over, han har selv hentet de to spillere. Fansene er mere end bare begejstret.
Den første spillere der blev præsenteret var Valencia’s David Silva. Den teknisk stærke spiller overtager trøje nr. 10. Zidane fortæller om sin nye spiller.
- David Silva er en fantastisk spiller, blandt verdens bedste. Teknisk på det højeste niveau, overblikket,
hurtigheden, han mangler ikke meget. Han er en spiller, der kan i scenesætte de andre spillere på holdet.
Fansene har ikke fået nok, Zidane har nemlig fået hentet en spiller Real Madrid har jagtet i lang tid.
Cesc Fabregas, den unge spanier skifter til konge klubben for at spille under sit idol.
- Det her det er en drøm der er gået i opfyldelse, siden jeg har været lille har Zidane været den spiller jeg har set
op til. Nu er han min træner og det ikke til at forstå. Jeg glæder mig til at komme i gang med sæsonen.
Man må sige Real Madrid har forstærket sig gevaldigt til den nye sæson, og de bliver spændende at se om de kan klare sig godt i Champions League, hvor de ikke har gjort det så godt de seneste par sæsoner.
Guti er den eneste der har forladt konge klubben til fordel for Sevilla. Saviola har fået en masse tilbud og han skulle være på vej væk meget snart.
La Liga starter med et brag da Real Madrid møder Fc Barcelona i første runde på Santiago Bernabeu.