home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 873 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Problemer med blogskrivning
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Problemer med blogskrivning  (Læst 2846 gange)
Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Problemer med blogskrivning
« Svar #15: 07 Jan 2009, 21:47 »

Min blog ser sådan ud og det skal skrives under det som trippen har skrevet længere oppe.

Min blog:http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=19062.msg588729#msg588729
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Problemer med blogskrivning
« Svar #16: 07 Jan 2009, 23:17 »

Værsågod... Citér mit indlæg for at se hvad jeg har gjort. Det som jeg ser som problemet er at det billede du har uploadet ikke er blevet "skåret til". Hvis du trykker på dit billede i bloggen vil du se at det reelt er meget større end det du kan se (stiplet linje omkring billedet i bloggen) og det gør at resultaterne ikke kan komme tættere på billedet.

Jeg er ikke en haj til grafik, så hvis nogle kan forklare det bedre skal de være velkomne. Men inden du uploader det skal du have ordnet billedet og "tilpasset" det så det kun er billedet du uploader og ikke en masser ekstra ved siden af. Det lyder underligt, men jeg kan ikke forklare det bedre...

Jeg har også lavet et forslag mere og rykket dit billede. Se næste indlæg


City Åbner Sæsonen med Masser af Sejre




Manchester City har haft en fremragende sæson åbning både i Europa og i Premier League. Citys Robinho og Guardado har især været i hopla for klubben hvor Robinho har stået for ikke mindre end 9 mål i 9 kampe. Guardado har tryllybundet publikumet i Manchester med fantastiske mål og assists for ikke, at snakke om hans hurtigt udfordrende spil og driblinger. 

I Venskabskampene har City sejret som forventet og ude i Europa har de spillet sig videre til 1 runde af Uefa Cuppen med to sikre sejre mod Trnava fra Slovakiet.
Premier league er ligeledes skudt i gang i England og der har City fået nogle ganske fine resultater.
Truppen spiller fremragende sammen og harmonien er god lige for tiden i klubben, og det håber The blues fans de bliver  ved med, da Champions League Fodbold eller måske endda et mesterskab vil være inde for rækkevide.














Venskabs Kampe :

Bury - Man City 0-4
Oldham - Man City 0-2
Plymouth - Man City 0-5
Sheff Utd - Man City 0-3
AA Gent - Man City 0-5
Uefa Cuppen:

1 runde kval: Man City - TVMK 3-1
1 runde kval: TVMK - Man City 1-2
2 runde kval: Man City - Trnava 8-0
2 runde kval: Trnava - Man City 0-0

Premier League:

Man City - Portsmouth 1-1
Chelsea - Man City 1-0
Man City - Aston Villa 4-3
Hull - Man City 0-1
« Seneste Redigering: 07 Jan 2009, 23:20 af trippen » Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Problemer med blogskrivning
« Svar #17: 07 Jan 2009, 23:18 »

Så er resulteterne lidt tættere på, men det kan stadig forbedres..

City Åbner Sæsonen med Masser af Sejre




Manchester City har haft en fremragende sæson åbning både i Europa og i Premier League. Citys Robinho og Guardado har især været i hopla for klubben hvor Robinho har stået for ikke mindre end 9 mål i 9 kampe. Guardado har tryllybundet publikumet i Manchester med fantastiske mål og assists for ikke, at snakke om hans hurtigt udfordrende spil og driblinger. 

I Venskabskampene har City sejret som forventet og ude i Europa har de spillet sig videre til 1 runde af Uefa Cuppen med to sikre sejre mod Trnava fra Slovakiet.
Premier league er ligeledes skudt i gang i England og der har City fået nogle ganske fine resultater.
Truppen spiller fremragende sammen og harmonien er god lige for tiden i klubben, og det håber The blues fans de bliver  ved med, da Champions League Fodbold eller måske endda et mesterskab vil være inde for rækkevide.





Venskabs Kampe :

Bury - Man City 0-4
Oldham - Man City 0-2
Plymouth - Man City 0-5
Sheff Utd - Man City 0-3
AA Gent - Man City 0-5
Uefa Cuppen:

1 runde kval: Man City - TVMK 3-1
1 runde kval: TVMK - Man City 1-2
2 runde kval: Man City - Trnava 8-0
2 runde kval: Trnava - Man City 0-0

Premier League:

Man City - Portsmouth 1-1
Chelsea - Man City 1-0
Man City - Aston Villa 4-3
Hull - Man City 0-1
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010