Jonem
|
|
Hej gutter Er ved at skrive en blog om Man city, som hedder Olie mandens klub. Problemet er jeg vil have resultaterne til at stå således sådan at der står fks. premier league og så europa og venskabskampe. Altså ud i venstre bane og i midten og i højre side.Kan man ik bruge nogle koder eller noget. det skulle gerne se sådan ud hvis det rigtigt: Venskabs Kampe : Premier League: Uefa Cuppen: Bury - Man City 0-4 Man City - Portsmouth 1 runde kval: Man City - TVMK 3-1 Oldham - Man City 0-2 Chelsea - Man City 1-0 1 runde kval: TVMK - Man City 1-2 Plymouth - Man City 0-5 Man City - Aston Villa 4-3 2 runde kval: Man City - Trnava 8-0 Sheff Utd - Man City 0-3 Hull - Man City 0-1 2 runde kval: Trnava - Man City 0-0 AA Gent - Man City 0-5
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Er det okay hvis jeg stiller det op på en anden måde?
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
ja hvis det kommer til at se godt ud men kan du ik gøre det på denne måde da
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Tror ikke, men jeg prøver lige en måde jeg tror du vil kunne lide
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
Tusind tak Krellz har du i i øvrigt læst min blog det kan gøres her:http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=19062.msg588102#msg588102
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Har du ikke noget tekst jeg kan sætte det ind i, for det er rimeligt svært uden ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
Venskabs Kampe : Bury - Man City 0-4 Oldham - Man City 0-2 Plymouth - Man City 0-5 Sheff Utd - Man City 0-3 AA Gent - Man City 0-5
Premier League: Man City - Portsmouth 1-1 Chelsea - Man City 1-0 Man City - Aston Villa 4-3 Hull - Man City 0-1 Everton - Man City 1-1 Uefa Cuppen : 1 runde kval: Man City - TVMK 3-1 1 runde kval: TVMK - Man City 1-2 2 runde kval: Man City - Trnava 8-0 2 runde kval: Trnava - Man City
|
|
|
|
|
|
|
|
trippen
|
|
Mit bud ville være følgende: Venskabs Kampe :
Bury - Man City 0-4 Oldham - Man City 0-2 Plymouth - Man City 0-5 Sheff Utd - Man City 0-3 AA Gent - Man City 0-5 Uefa Cuppen:
1 runde kval: Man City - TVMK 3-1 1 runde kval: TVMK - Man City 1-2 2 runde kval: Man City - Trnava 8-0 2 runde kval: Trnava - Man City 0-0 Premier League:
Man City - Portsmouth 1-1 Chelsea - Man City 1-0 Man City - Aston Villa 4-3 Hull - Man City 0-1 Edit: Havde lige glemt et resultat
|
|
« Seneste Redigering: 07 Jan 2009, 20:50 af trippen »
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Nu ikke det jeg mente, men du kan altid bruge [float=right]tekst[/float]
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
skal jeg bare kopiere det ind trippen for det ser godt ud:P
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
kan stadig ik finde ud af lave det
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Hvis du tager og trykker på citér og kigger på den kode jeg har brugt, burde du kunne regne den ud, ellers spørg
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Ikke det bedste eksempel, men det burde give en idé
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
Under et billedet kan jeg heller ik gøre det kan i ik hjælpe når i lige har set min blog så er det nemmere
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
Det er her der skal det stå under billedet med robinho hvis nogen, hvordan man skriver det på den måde trippen har skrevet længere oppe og det skal stå under billedet med robinho. I må meget gerne skrive hele opstillingen med koder osv . har brugt halvanden time på det nu!
|
|
|
|
|
|
|
|