home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 809 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ipswich Town FC > AGOVV
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Ipswich Town FC > AGOVV  (Læst 3454 gange)
Eric Cantona
Gæst

Sv: Ipswich Town FC > AGOVV
« Svar #30: 21 Maj 2006, 23:05 »

Så kom første rigtige kamp det var imod JVC i Amstel Cup en kamp jeg var gigantiske favoritter til at vinde. Og det gjorde vi også med hele 7-0 bla. på et flot hattrick i debutkampen for Félix Alexander Borja, som idag spillede offensiv midtbane. Men mange af de nye fik lov til at score idag.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #31: 23 Maj 2006, 19:31 »

Så var det tid til sæsonstarten i Gouden Gids Divisie. Vi lagde ud mod nedrykkerne fra FC Twente. En svær kamp havde jeg i vente. Men på trods af at vi har alt spillet i første halveg er det Twente der er foran 0-1 ved pausen. Men vi får dog udlignet i anden halveg og tager en uafgjort 1-1 i sæsonpremieren.

Så gik turen til FC Emmen. Som bare skulle besejres hvis vi ville hænge på i toppen. Det var spillerne også opsat på og med Qvist i startopstillingen istedet for en træt Mauro, gav han os lige en kasse til at komme igang på efter bare 25min. Og bare efter yderligere 6min. scorer Niklas Tarvajärvi til 2-0. Flot resultat og vi er nu nr. 4, efter 2 kampe og stadig ubesejrede.

Så kom Fortuna Sittard på besøg og vi skulle forsøge at fortsætte den gode stime vi er inde i her fra starten af sæsonen. Fortuna havde tabt en og spillet en uafgjort i de første 2 kampe. Det lignede en sejr og en nem kamp, MEN det blev det ikke de kom foran i starten af anden halveg og det lykkedes dem at holde det resultat hjem og vi tabte vores første kamp 0-1.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #32: 24 Maj 2006, 14:42 »

Så er der nyt fra Holland igen.

Vi har i denne tid fået lukket transfervinduet med et brag. Vi har solgt til FC Twente pga. han havde en frikøbsklausul og kunne forlade klubben for 2.3 mio. men jeg fik den sat helt op til 5.5 mio.

Så har jeg også fundet erstatningen i Stephan Van Hoving som jeg har lejet i Cambuur som går ind som reserve på højre back. Han er i klubben til sæsonen slutter.

Kampen mod første pladsen De Graafshap blev ikke en over svær kamp og vi vinder da også 2-1 på mål af Tarvajärvi og Borja i første halveg. Dog udlignede De Graafschap i slutningen af første halvegs overtid men bare 1 min. efter hamrer Borja den ind til slutresultatet 2-1. En dejlig sejr på udebane.

Nu var det så tid til en lidt lettere kamp mod Helmond. Vi kom foran 1-0 i første halveg ved Djuric Winklaar efter lige knap en halv time. Og i anden halveg udbygger Niklas Tarvajärvi vores føring til 2-0 efter knap en time. De reducerer først 3 min. inde i overtiden og vi vinder kampen fortjent 2-1.

Den tredje kamp i denne update var imod Volendam på udebane. En svær kamp som vi kommer bagud allerede i det første minut. Mewn vi udlignede den føring efter lidt over et kvarters spil. Dog scorer de kampens sidste mål til 1-2 efter godt 25 minutter. Det var en skuffelse og en lang tur hjem i bussen.

Den næste kamp var ude mod Eindhoven. Her spillede vi en katastrofal ringe første halveg og er bagud hele 0-3 i pausen. Jeg sagde til gutterne at der skulle andre boller på suppen og skiftede to spillere ind. Og nu spillede vi en meget offensiv 4-3-3 med Qvist, Tarvajärvi og  Bozbiyik i front. Det gav to kasser først efter knap en time hvor Akhamrane header et godt indlæg fra Bozbiyik ind til 1-3. Og senere da der er et kvarter tilbage scorer Winklaar på straffe og der var nu håb at spore. Men vi får ikke scoret mere og må tage hjem med et 2-3 nederlag.

Så var det tid til Amstel Cup igen. Denne gang en kamp vi SKULLE vinde over Ajax 2 på hjemmebane. Vi kom også planmæssigt foran efter 6 minutter ved Borja. Men i de sidste 10 minutter af første halveg udligner og bringer Ajax 2 sig foran med 1-2. Det var skidt og man kunne høre mig råbe helt ud på stadion i pausen. Jeg kunne simpelthen ikke tolere sådan en elendig insats og pressede først med 3 angribere og lidt inde i anden halveg kom vi bagud 1-3 også satte jeg den sidste af mine angribere ind og satte 4 i front. Det hjalp intet og kampen endte 2-3 MEGET SKIDT!

Vi er ved at falde af i toppen og skulle idag møde Veendam som er med i toppen, en sejr skulle på kontoen hvis vi ville bide fast og spille med de store. Det kom der bare ikke vi tabte 0-2. En meget skidt periode vi er inde i.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #33: 24 Maj 2006, 14:52 »

Godt arbejde, keep it up Thumbs Up

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010