home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 713 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ipswich Town FC > AGOVV
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Ipswich Town FC > AGOVV  (Læst 3452 gange)
Eric Cantona
Gæst

Ipswich Town FC > AGOVV
« : 14 Maj 2006, 21:52 »

The Blues - Vejen til Premier League

Så kom min næste blog på banen Randers spillet crashede. Og nu går turen så til Englands Coca-Cola Championship. Og som i kan se i navnet faldt mit valg på "The Blues" Ipswich. Mit mål med Ipswich er at komme i Premier League og senere hen komme ud i Europa. Ipswich har vundet Premier League en enkel gang og det er nu lidt over 40 år siden i 1962, endt på en anden plads to gange i 1981 og 82, røget helt ned på tredje pladsen 3 gange i 1975, 77 og 80. Det er de tider jeg vil have dem tilbage i.

Spil info:

Ligaer:

Danmark - 2. Division og derover.
England - Coca Cola League one og derover.
Frankrig - Championnat National og derover.
Italien - Championato Serie C1 og derover.
Tyskland - Regionalliga og derover.
Grækenland - Ethniki Katigoria.
Holland - Gouden Gids Divisie og derover.
Norge - Adeccoligaen og derover.
Portugal - Liga de Honora og derover.
Spanien - Segunda A - og derover.
Sverige - Superettan og derover.

Patch & Database:

Patch 6.0.3
Dataopdatering - FMFreaks FreakUp Version 2.0 

Jeg startede spillet lidt tidligere i dag og gad først ikke starte blog men fik lysten igen efter jeg læste alle de blogs der er kommet i de seneste dage. Men jeg er nået til 17. August og handlet en del. Her kommer mine handler og resultater.

Handler ind:
Mikkel Bishoff i Man City på leje kontrakt for hele sæsonen.
Manel Expósito i Barcelona for 700 k

Handler ud:
Darryl Knights til Man City for 4 mio.
Matt Richards til Man City for 3.5 mio.
Scott Mitchell til Crawley for 700 k

Kampe:

Træningskampe:
Falkirk ude - 4-2
Kidderminster ude - 0-0
Oldham ude - 2-0
Morecambe ude - 3-0
Chesterfield ude - 2-1

Turneringskampe:
Q.P.R ude - 2-1
Hull hjemme - 0-3
Sheff Utd ude - 3-3

Det betyder jeg i ligaen efter 3 kampe ligger på en 14 plads med 1 sejr, 1 Uafgjort og et nederlag.

Bowditch og Proudlock har hver scoret 2 kasser i sæsonens første 3 kampe.
« Seneste Redigering: 20 Maj 2006, 23:10 af Eric Cantona » Logged

Bademesteren
Manager

Sv: The Blues - Vejen Premier League
« Svar #1: 14 Maj 2006, 22:19 »

Jamen så ser vi da frem til, at Ipswich kommer ud i Euopa...  Thumbs Up

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #2: 14 Maj 2006, 22:39 »

Fedt valg du har lavet der Mads.. Rigtig fedt valg. Glæder mig til at følge Ipswichs vej til Premier League og deres vidre eventyr derefter.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #3: 14 Maj 2006, 22:42 »

God start.. Ipswich vækker minder om dengang de fik røvfuld af Man U...

Eric Cantona
Gæst

« Svar #4: 14 Maj 2006, 23:26 »

Lørdag d. 20 August
Coca-Cola Championship 4. Runde
Ipswich - Leicester
(14) - (6)
1-3

7' 0-1 Elvis Hammond
19' 0-2 Ryan Smith
30' 1-2 Gavin Williams (Straffe)
70' 1-3 Iain Hume
90' 2-3 Manel Expósito

MOM Patrick Kisnorbo (Leicester)

Onsdag d. 24 August
Carling Cup 1. Runde
Ipswich - Schrewsbury
1-0

19' 1-0 Dean Bowditch

MOM Stuart Whitehead (Shrewsbury)

Lørdag d. 17 August
Lodtrækning til Carling Cuppens anden runde.

Der var idag lodtrækning til anden runde af Carling Cup. Ipswich vandt i midtugen hjemme over amatør holdet fra Schrewsbury med 1-0. Det var ikke en stor nok sejr, men de er videre. Og idag fik de endnu en "Let" på papiret let modstander. Ipswich møder hjemme Wrexham d. 21 September.

Lørdag d. 27 August
Coca-Cola Championship 5. Runde
Ipswich - Derby
(17) - (22)
2-2

37' 0-1 Mounir El Hamdoui
58' 1-1 Manel Expósito
64' 2-1 Manel Expósito
70' 2-2 Morten Bisgaard

MOM Manel Expósito (Ipswich)
l/fotos/dzialy/Barcelona_B/Exposito.jpg" onclick="return reqWin(this.href, 700, 500);" /> l/fotos/dzialy/Barcelona_B/Exposito.jpg" alt="" border="0" style="margin: 4px;" />

Mandag d. 29 August
Coca-Cola Championship 6. Runde
Luton - Ipswich
(22) - (17)
0-2

33' 0-1 Dean Bowditch
77' 0-2 Nicky Forster

MOM Mikkel Bischoff (Ipswich)

Danske Bischoff spillede en god kamp mod Luton idag,
 og blev også kåret til banens bedste.

Zone 43
Manager

« Svar #5: 15 Maj 2006, 08:40 »

Ikke den bedste start du har fået Skuffet

btw. er det ikke Chelsea som kaldes the blues  Rullende Øjne  Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #6: 15 Maj 2006, 12:37 »

btw. er det ikke Chelsea som kaldes the blues  Rullende Øjne  Ubeslutsom
Det mente jeg nemlig også, så gad ikke læse den Opstemt Men så så jeg at det er Ipswich, så selvfølgelig følger jeg det hold Smiley Dem har jeg altid kunne lide.. En skam du ikke har fået en lidt bedre start, men det skal nu nok komme..

Eric Cantona
Gæst

« Svar #7: 16 Maj 2006, 22:54 »

Torsdag 1 September
Transfervinduet er lukket

Så lukkede transfervinduet, og jeg fortælle jeg var tæt på at hente Kwadwo Poku kun arbejdstilladelsen var fra et skifte, efter det var det Sergey Kisliy hvor også kun arbejdstilladelsen glippede det gjorde mig ligt halv muggen, så jeg bød på Vejles supertalent Steffen Kielstrup men fik ham aldrig til det jeg ville give, men jeg vil helt sikkert følge denne mand i lang tid. Det hele endte med at jeg ikke fik købt noget, hvilket jeg også er OK tilfreds med har fortsat de 8.5 mio. som jeg kan bruge under vinter transfervinduet.

Poku og Kielstrup lignede længe Ipswich spillere,
men Arbejdstilladelsen og Vejle stod i vejen for de to's
skifte til den engelske klub!

Lørdag d. 10 September

Coca-Cola Championship 7. Runde
Ipswich - Plymoth
(12) - (14)
0-1

56' 0-1 Mickey Evans

MOM Paul Wotton (Plymoth)

Tirsdag d. 13 September

Coca-Cola Championship 8. Runde
Brighton - Ipswich
(15) - (18)
2-1

6' 0-1 Manel Expósito
24' 1-1 Federico Turienzo
49' 2-1 Kerry Mayo

MOM Kerry Mayo (Brighton)

David Sheepshanks må tænke under hver kamp
i denne tid om Mads M. Nielsen er den rigtige mand!

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 17 Maj 2006, 23:58 »

Dejligt hold du har valgt - faktisk det bedste du ku ha valgt.. Wink (Læs selv min artikel om netop dette hold her på siden)

Jeg havde selv overvejet en blog om mit eget spil med holdet, men tiden var der desværre ikke, så det er dejligt at se at du tager den op..  Thumbs Up

Næste sæson blir jo den store sæson for The Blues, som holdet rigtigt nok kaldes.. Smiley Ny manager, nye tider.. Mange store managers kæmper om jobbet, så de skal nok finde den rigtige.. Jeg tager nok et smut til Holland/Belgien i Juli, og ser dem spille pre-season kampene.. Smiley

Eric Cantona
Gæst

« Svar #9: 18 Maj 2006, 14:54 »

Heavil du lyder som en stor fan. Det kan jeg fortælle jeg ikke er  Peace er oprindeligt Manchester United fan, men der kan dem de påstod det var CSKA London der hed "The Blues"´.

Men tak for de mange roser jeg har fået.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #10: 18 Maj 2006, 15:14 »

Citat
Ipswich Town Football Club is the professional football club of Ipswich, Suffolk, England. Popularly known as the Tractor Boys partly because of Ipswich's agricultural history, and partly in self deprecating jest as fans of many other teams see them as being "country bumpkins", the Blues for the colour of their jerseys, or Town for short. The horse in the clubs crest is a Suffolk Punch.

Mit engelsk kan altså regne ud til at holdet bliver kaldet "Tractor Boys" mens at "The Blues" kun er pga. deres trøje farve.. Men ret mig hvis jeg tager fejl??

Eric Cantona
Gæst

« Svar #11: 18 Maj 2006, 22:01 »

Så har jeg fået nogle henvendelser om at de gerne vil have mig til at skrive som i min gamle Villarreal blog. Så det gør jeg  Wink. Og jeg håber det giver nogle bedre resultater Opstemt

Den næste kamp var vi meget undertippet pga. vores mange dårlige resultater i opstarten af sæsonen. Dagens modstander var nuværende nr. 4 Crystal Palace på hjemmebane. Vi kom allerede bagud efter 4min. og yderligere efter 30 min. Det så ud til at det gav os et svært udgangspunkt til anden halveg, MEN så kom Dean Bowditch og sparkede den ind bag målmanden i Crystal målet. Men tættere kom vi ikke og tabte 1-2.

Så så det ud til at blive en nem sejr, vi mødte Wrexham i Carling Cup 2. runde på hjemmebane. Vi starter målscoringen efter 30 min. hvor Ian Westlake hamrer den ind. Bowditch fortsætter efter 50 min. 2-0. Og mere blev det ikke til vi er videre i Carling Cup til 3. Runde. Hvor vi hjemme tager imod mægtige Liverpool FC, jeg håber vi kan overraske dem og tage dem med bukserne nede.

Den næste kamp var hjemme mod Preston nu skulle det være sejren skulle i hus det var længe siden jeg havde prøvet det. Det blev en første halveg med massivt Ipswich pres men ingen mål, så vi håbede meget på at anden halveg ville give nogle kasser. Det gik derimod desværre den anden vej, 1 time spillet var der da de får et tyndt straffespark og 1-0. Det endte kampen også og vi gik igen hjem uden point.

Modstanderne var nu Crewe i Crewe jeg forventede en sejr nu, og vi var da også favoritter. Det startede godt og Dean Bowditch bragte os foran efter 3 min. Han fortsatte efter 15 min. Dog får Crewe lige før pausen reduceret til 2-1. Men nærmere kommer de ikke, jeg vinder længe ventet en kamp igen, dejligt håber dette bliver en stime.

Så kom en kamp hvor det før kampen så umuligt ud. Mod ligaeterne fra Southampton på udebane og de var ubesejret. Men vi gik ind til kampen med "hård" hud og det skulle bare flåes af der skulle kort sagt fightes. Så kom den 48min. spillet 0-1 de scorede som det tophold de er. De øgede føringen efter 72 min. Men vi er slet ikke ude af kampen vi har da minimum 50% af spillet. Trundle laver hattrick i det 80 min. men overhovedet ikke fortjent men 0-3 er en realitet. Mere blev det heller ikke til, og jeg kigger lidt i kampstatestik og den siger besiddelse 50 - 50 så vi har været med i denne kamp og det er jeg tilfreds med.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 18 Maj 2006, 22:15 »

Det ser jo ganske godt ud  Thumbs Up

Eric Cantona
Gæst

« Svar #13: 18 Maj 2006, 23:27 »

David Sheepshanks var stolt
efter kampen mod Liverpool.

Vi mødte nu nuværende nr. 18 Sheff Wed og vi var 22ere så sejren skulle hjem på udebane. Efter 41 min. må Wilnis forlade banen efter en tackling man ikke må lave. 56min. det underlige sker Proudlock slipper igennem 1-0 til udeholdet (os). Det holdte til 73min. 1-1 på et flot mål. Vi får hentet en 1-1er hjem en mand i undertal jeg er tilfreds.

Nu kom min sværeste kamp og vigtigste, hjemme mod Liverpool i Carling Cuppens 3. Runde. 23 min. spillet det "umulige" sker vi scorer, Manel Expósitp slipper igennem og hamrer den ind, dog udligner Liverpool bare 5min. efter. Det endte den ordinære til også eksepsionelt, flot af drengene nu skulle det så være forlænget spilletid. Den forlængede spilletid var knapt startet da Warnock får rødt for Liverpool, det giver os en mulighed. Efter stort pres fra os og mange store chancer røg vi ud i straffesparkskonkur rence, dette var blevet mere spændende end ventet nr. 23 i CCC er ved at slå nr. 9 i PL. Mine skytter hed Dean Bowditch,  Adam Proudlock, Darren Currie, Kevin Horlock og Richard Naylor.

Bowditch startede med at skyde, men Reina reddede.
Liverpool sendte Luis Garcia som første skytte, MEN Price redder flot.
Kevin Horlock var næste mand fra vores side, Han scorede sikkert.
Så var det Liverpools Jan Kromkamp han scorer også
Efter dette brænder
Darren Currie og Adam Proudlock og for Liverpool score Sissoko og Hamann

Vi er desværre ude, men er stolt af drengene.

Det var dagens opdatering.

cube
Manager

« Svar #14: 19 Maj 2006, 18:20 »

Kunne gå bedre, men det skal nok komme Smiley Ærgeligt nederlag til Liverpool, godt kæmpet Wink

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010