home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 804 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ipswich Town FC > AGOVV
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Ipswich Town FC > AGOVV  (Læst 3453 gange)
Heavil
Reserveholdsspiller

Sv: The Blues - Vejen Premier League
« Svar #15: 19 Maj 2006, 20:34 »

Mit engelsk kan altså regne ud til at holdet bliver kaldet "Tractor Boys" mens at "The Blues" kun er pga. deres trøje farve.. Men ret mig hvis jeg tager fejl??

Det er da rigtigt.. Og så hed den gamle fansang også "Singing the Blues" Smiley

Eric Cantona
Gæst

« Svar #16: 19 Maj 2006, 21:18 »

Så stod Norwich i Norwich det så ud til at være umuligt men jeg prøvede nu at ændre taktik til 4-4-1-1 med en defensiv forsvarskæde og satse på kontraangreb, det gav sejr. Vi vinder en flot kamp 2-0 som Proudlock sætter gang i efter 33 min. Flot sejr, jeg har nu fundet taktikken til at slå CCC holdene.

Idag blev det en realitet at Francis Dickoh pr. 1 Januar skifter til Ipswich. Det er en kanon spiller til deres forholdsvist tynde bagkæde, klubben har i forvejen Mikkel Bischoff og nu kommer også Francis Dickoh som kan dansk. Prisen for denne gode spiller blev sølle 1.7 mio. Og både Francis og spillerne glæder sig til at mødes.

Den næste modstander hed hjemme Cardiff. Vi skulle forsøge at videreføre det gode spil fra kampen mod Norwich. Det kunne vi ikke og tabte 0-2, ikke godt men alligevel vi er bundhold men skal snart igang.

Den næste kamp blev spillet hjemme igen, denne gang en mere overkommelig modstander nemlig nr. 20 Watford jeg forventede en sejr. Og fik den, vi lagde allerede ud med Bowditch efter 2min. og Westlake lukkede kampen med et flot langskud efter godt 80min til 3-0.

Den næste kamp endte uafgjort 1-1 hjemme mod Reading meget ufortjent. Vi havde hele spillet og scorer også ved Proudlock efter 45 min. Men så udligner de 5 min. før tid. Vi leverede en god insats og kravler længere og længere op i tabellen.

Idag hentede jeg en del unge talenter fra Sverige og Norge der iblandt er nok den mest talentfulde 20-årige Matti Lähitie fra Finland. Han spiller OM HVC og bliver primært brugt som reserve på kanterne.

Næste kamp var mod oprykningsfavoritte rne Leeds. En meget svær udekamp hvor jeg forventede et nederlag. Og det fik jeg desværre også men i første halveg er der egentlig kun os på banen. De kom foran 0-2 men Currie reducerede med 25 min. tilbage.

Så kom Coventry på besøg. De kom foran men vi udlignede. Vi spillede uafgjort 1-1 i en ellers god kamp hvor vi var meget lige. Vores målscorer var Bowditch.

Så blev det igen lørdag og idag skulle vi en tur til Millwall. Vi taber kampen 1-3 og spiller vores dårligste kamp i nogle stykker efterhånden. En fin stime vi er inde i.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #17: 19 Maj 2006, 21:33 »

Dejligt med nogen point på kontoen igen.

Ellers et rigtig godt køb du har gjort i Dickoh. Han er kanon god, altid en sikker investering synes jeg. Også billigt beløb du fik ham for. 1.7 mio, røverkøb  Smiley

Eric Cantona
Gæst

« Svar #18: 20 Maj 2006, 00:34 »

Stoke stod nu for skud en kamp hvor vi tromlede dem over, først Bowditch så Expósito og sidst Bowditch igen til 3-. En rigtig flot kamp af os hvor Lähitie fik debut og spillede godt til et 8 tal.

I FA Cuppens 3. Runde trak vi idag Blackburnudebane en meget svær opgave men vi har jo vist vi kan ryste Liverpool så hvorfor skulle vi ikke kunne klare denne opgave?

Næste modstander var Wolves på udebane. En kamp der så ud til at blive svær, men det gjorde den ikke. Først satte Westlake gang i scoringerne og senere Sam Parkin til slutresultatet 2-0.

Så kom Burnley en bundkamp som jeg skulle vinde, men det har jeg ikke været god til i år. Og igen taber vi, denne gang 0-2 på hjemmebane. Vi spillede elendigt.

QPR var næste modstander. En kamp jeg forventede sejr, og det skulle vi også have. Kampen forløb stille og roligt med nogle scoringer til os. Vi fik 2 af slagsne først Westlake efter 2 min. og senere Parkin til 2-0 hvilket blev sluteresultatet.

Nu skulle vi til Leicester en kamp jeg ikke forventede noget af. Men vi tog hjem med et flot 2-2 resultat i bagagen. Vi kom foran efter 22min. men de fik det både udlignet og kom foran med 1-2 i første halveg. Inden Expósito slog til 20min. før tid og udlignede til 2-2.

Nu stod Hull for skud. Men det blev ikke den lette kamp jeg forventede. Vi tabte 0-1udebane imod Hull. Det var meget skidt.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #19: 20 Maj 2006, 14:42 »

Dickoh skal nu stille op i blåt!

Så blev det nye år skudt igang med 2 indkøb. Både en ung finne som senere hen vil få spilletid, men ryger ned på reserveholdet nu. Men der kom endnu en spiller som går lige ind i truppen nemlig FC Nordsjællands Francis Dickoh som er hentet for 1.7 mio.

Nu skulle vi en tur til Derby for at møde et hold vi gerne skulle kunne slå, sammentidig var det Dickohs debut. Kampen udviklede sig godt og allerede efter 8 minutter scorer Dean Bowditch til 1-0, dejligt mål og det gav ekstra gejst hos os og vi kunne nemt være kommet foran yderligere. Men det gik den anden vej 5 minutter inde i anden halveg udligner Derby så og vi presser med fulde gardiner de sidste 20 minutter men det hjalp ikke kampen endte uafgjort 1-1.

Så kom en svær hjemmekamp mod Sheff Utd. Kampens første 10 minutter blev vores bedste og kom foran 2-0. Men efter det gik vi helt ned og der stod 2-1 i pausen. Men i anden halveg udligner Sheff Utd men kom også foran med 2-3 og vinder kampen 2-3.

Så startede FA Cuppen for os. Vi mødte Blackburn det så svært ud. Vi kom da også bagud efter 10 minutter, Men efter bare 13 minutter startede Bowditch sin målscoring og bringer os lige igen og efter 30 minutter scorer han på straffe til 2-1. Men kampen endte dog desværre for os 3-4 vi brænder bla. et vigtigt straffe efter 89 minutter og de scorer det afgørende mål efter 90+3 meget ufortjent vi er ligesom mog Liverpool lige så meget med som de var.

Nik Besagno og Lasse Staw er i manges øjne
to kæmpe talenter og begge er nu Ipswich spillere.

Så kom der endnu en forstærkning til forsvaret. Denne gang det unge amerikanske talent fra Salt Lake Nik Besagno som er hentet for 1.1 mio. Jeg synes vi nu har den bagkæde der kan føre os frem nu mangler vi bare et par stærke spillere til de øvrige kæder. Samme dag blev min reserve keeper også solgt for 5.5 mio. til Aston Villa så mit nuværende budget ligger på 8 mio.

Endnu et kæmpe talent tilslutter sig nu Ipswich lejren i håb om at komme op i PL. Denne gang er det den norske talentfulde målmand fra fra Tromsø Lasse Staw. Det er meningen han skal gå direkte ind og blive andet valg på posten efter Price. Lasse er hentet for 1.1 mio. og jeg har kæmpe forventnigner til ham.

Nu var det så Luton der kom på besøg et af de hold vi gerne skulle slå. Men kampen blev meget kedelig og uden mål. Kampen endte 0-0 men Besagno fik sin debut og gjorde det godt inde på midtbanen. Han skal nok blive værdifuld for os og kampen om at komme op enten i år eller næste.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #20: 20 Maj 2006, 14:44 »

Her kommer lige min optilling pt. så i har en fornemmelse af hvem jeg bruger.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #21: 20 Maj 2006, 16:08 »

Nu skulle vi til Plymoth. Det startede godt og der stod 1-2 i pausen. Flot af drengene. Men så gik det galt først i starten af anden halveg udlignede Plymoth, og senere i slutningen af kampen hvor de lukkede kampen til 3-2.

Idag hentede jeg så den tredje dansker til klubben nemlig Malmøs Jesper Bech som skal være reserve til min højre kant Gavin Williams. Jesper er hentet for 4.5 mio. og bliver god i fremtiden for os. Nu føler jeg vi har det fuldente hold til at holde os oppe.

cube
Manager

« Svar #22: 20 Maj 2006, 16:16 »

Tja ser sgu ikke for godt ud, men lad os håbe at indkøbene hæver spillet Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Eric Cantona
Gæst

« Svar #23: 20 Maj 2006, 22:31 »

Nu skulle vi en tur til Preston hvor vi først rigtigt vågnede op i anden halveg. Vi var kommet bagud 0-2 i første halveg og et selvmål af Preston satte gang i os og vi fik også udlignet til slutresultatet 2-2Bowditch.

Næste kamp var en hjemmekamp mod endnu et af topholdene denne gang Crewe. Jeg forventede ingenting før kampen andet end det ville blive en svær kamp. Vi kom dog tidligt foran men blev både hentet og tabte kampen 1-2.

Så kom et af bundholdene på besøg nemlig Brighton. Første halveg blev en kedelig affære men anden havleg fik en dramatisk drejning. Først bliver Dickoh vist ud efter han tacklede en fri Brighton spiller efter en fejlaflevering som han opsnappede med Price langt ude. Men det slog ikke os ud og i sammen minut kommer Bowditch igennem brænder dog men Expósito får fat på riposten og sparker den i kassen 1-0 det endte kampen også.

Så skulle vi til Crystal Palace vi har ikke slået dem endnu og kom vi heller ikke til idag kan jeg godt røbe. Vi tabte en kamp vi egentlig er ok med i. De scorede kampens eneste mål efter 9 minutter til 0-1 men til sidst i kampen kunne vi nemt både have udlignet og trukket det længste strå.

Så gik vi ind til en kamp jeg ikke regnede med vi havde en chance for at vinde vi mødte ligatoerne fra Southampton. Men det gjorde vi så eftertrykkeligt som 5-2 bla. på 4 mål af Dean Bowditch rigtig flot sejr.

Så mødte vi et af topholdene som er med i kampen og oprykningen nemlig Reading. Vi kom bagud men hentede dette og kom også foran med 2-1. Det holdte til langt ind i overtiden hvor Reading heldigt får scoret til 2-2 som kampen også ender.

Næste modstander hed Coventry i Coventry en kamp vi gerne skulle kunne vinde. Og det synes og at bliver lettere efter godt 30 min. hvor Coventrys lejesvend fra Man Utd Pique får direkte rødt. Men det gik den anden vej og vi tabte 0-1 meget skidt.

skete det desværre. Bestyrelsen i Ipswich havde mistet tiltroen til mig og jeg blev fyret. Nu skal jeg ud og lede efter et nyt job. Jeg er selvfølgelig meget skuffet over mig selv Skuffet

Zone 43
Manager

Sv: Ipswich Town FC > AGOVV
« Svar #24: 20 Maj 2006, 23:18 »

Nedern med fyringen.. Nu må du bare få overtalt dig til et nyt træner job. Ellers spænende køb du fik gjort Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bademesteren
Manager

« Svar #25: 20 Maj 2006, 23:40 »

Altid trist at blive fyret, men hold hovedet oppe og gi' den gas i din næste klaub.

Dusty78DK
Manager

« Svar #26: 21 Maj 2006, 00:07 »

En mystisk fyring, dine resultater ser jo gode ud.  Huh

Eric Cantona
Gæst

« Svar #27: 21 Maj 2006, 01:46 »

Så fandt jeg et nyt hold i midten af den anden bedste række i Holland. Nemlig AGOVV som pt. ligger nr. 12 i Gouden Gids Divisie. Vi skal i blandt de 7 første for at komme i kval. til oprykning til Æresdivisionen hvor jeg meget gerne snart vil op. Vi har 5 point op til nr. 7. Truppen mangler en del forstærkninger og det har jeg fået 9 mio. i budget til at hente.

Det var nu tid til min debut i det hollandske på hjemmebane mod Haarlem. Det startede kanont og allerede i det første minut gør Snijders det til 1-0. Og i anden halveg scorede vi 2 gange og samlet vinder vi kampen 3-0. En fantastisk debut for mig og jeg kan ikke være mere glad. En oprykning er inden for rækkevide.

Så kom min anden kamp i AGOVV endnu en hjemmekamp denne gang mog Zwolle. Vi var bagud hele 1. halveg men i anden gik vi helt amok og vendte kampen til en 3-1 sejr.

Den tredje kamp tabte jeg desværre. Vi var taget på tur til Volendam hvor det blev en svær kamp for os og vi kommer allered bagud efter 2 minutter på straffespark, og de lukkede kampen efter godt 70 minutter til 2-0.

Nu er vi ubesejret i 3 kampe og den fjerde var mod ligatreerne fra Excelsior på hjemmebane. En meget svær kamp som jeg ikke forventede noget. Vi var dog foran i det meste af kampen indtil 73 minutter inde i kampen, der udlignede de og vi fik kun en 1-1 hjem.

Idag fik jeg igen en sejr. Denne gang vandt jeg 2-0 over Helmond. En vigtig sejr da vi nu kun er 2 point fra Zwolle som er 7er dog har de spillet en kamp i underskud.

Så kom en af de afgørende kampe anden sidste kamp. Vandt vi og Zwolle tabte var vi i oprykningskval. zonen. Men vi spillede uafgjort 0-0 mod Fortuna Sittart i Fortuna. Mens Zwolle også spillede uafgjort i Eindhoven mod Eindhoven sidstepladsen 3-3. Havde vi vundet var vi af point. Nu skal vi vinde den sidste.

Sidste kamp var hjemme mod ligaotterne fra FC Den Bosch en meget vigtig kamp for den gjldt kval. til opryknings plads. Men kampen endte som den startede 0-0 og Zwolle er det sidste hold der skal i kval til oprykning.

Slutstillingen:

Under min ledelses bedste spiller:

Gonzalo García García

« Seneste Redigering: 21 Maj 2006, 01:49 af Eric Cantona » Logged

Eric Cantona
Gæst

« Svar #28: 21 Maj 2006, 15:19 »

Idag kom mine første indkøb i klubben. Det blev en dansker med stort talent. Hentet i FCK tidligere PSVer. Lasse Qvist skiftede idag til AGOVV for 140k. Jeg forventer mig meget af den unge gut når han først kommer igang, jeg regner med han bliver backup i denne sæson og når han er trænet op kan han komme meget tæt på holdet næste år. Den anden spiller jeg har hentet hedder Félix Alexander Borja er fra Ecuador og hentet i El Nacional i hjemlandet for 2.75 mio. Han kommer nok til at spille den offensive midtbane i klubben og han har et kæmpe talent. Men kan allerede blive en af de erfarene spillere af hans kun 23 år.

"Preseason" er startet. Mit hold og jeg var taget en tur i det kolde Island hvor vi idag mødte Fram. Lasse Qvist skulle på en måde testes og det blev. Han gjorde det godt og scorede hattrick. Der var ikke andre end os på banen og vi vandt 3-0 på danskerens flotte præstation.

Idag hentede jeg så to nye ansigter til klubben en italiener hentet i Portsmouth og har tidligere spillet i italienske Parma. Han er 22 år gammel den unge målmands Andrea Guatelli han er hentet som reserve for Van Driel som stadig er førstevalget. Andrea er hentet for 2.1 mio. Den anden er en ung angriber ligeledes på 22 år gammel hentet i RS Futebol for 2.75 mio. Han er hentet til at blive min nye stor spiller og blive topscorer i Gouden Gids Divisie og videre hen i Æresdivisionen.

Så var det tid til den anden kamp på Island. Vi mødte et stærkt KR hold. Og gik hjem til hotellet med en 3-2 sejr. Min nye angriber som jeg hentede i denne uge Mauro scorede en enkel kasse til 2-1.

Så kom den første finne til klubben. Han kommer fra Heerenveen i den bedste række hvor han ikke kunne komme på holdet og blev sat til salg. Jeg håber jeg kan få gang i den 23 åriges karriere igen. Han skal hjælpe mig med at komme i den bedst række Æresdivisionen hvor han kommer fra. Han hedder Niklas Tarvajärvi og bliver nok angrebsmakker til Mauro med Qvist som 3 valg. Han er hentet for sølle 1.1 mio.

SS af nyindkøbene:

« Seneste Redigering: 21 Maj 2006, 16:43 af Eric Cantona » Logged

Eric Cantona
Gæst

« Svar #29: 21 Maj 2006, 21:58 »

Nu skulle vi slutte af på Island mod Valur. Det blev en kamp hvor jeg i pausen skiftede hold. Og vandt kampen 5-1 bla. på 2 kasser af Tarvajärvi.

Så har vi netop overstået de sidste træningskampe hvor vi var taget til Portugal i 12 dage for at spiller mod Boavista, Academica, Braga og Benfica. Vi vandt i 2 første og uafgjort mod Braga og nederlag imod Benfica sammenlagt er det en ok træningslejr.

Kommer mere lidt senere !

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010