Så stod Norwich i
Norwich det så ud til at være umuligt men jeg prøvede nu at ændre taktik til
4-4-1-1 med en defensiv forsvarskæde og satse på kontraangreb, det gav sejr. Vi vinder en flot kamp
2-0 som
Proudlock sætter gang i efter 33 min. Flot sejr, jeg har nu fundet taktikken til at slå CCC holdene.
Idag blev det en realitet at
Francis Dickoh pr. 1 Januar skifter til Ipswich. Det er en kanon spiller til deres forholdsvist tynde bagkæde, klubben har i forvejen Mikkel Bischoff og nu kommer også
Francis Dickoh som kan dansk. Prisen for denne gode spiller blev sølle
1.7 mio. Og både Francis og spillerne glæder sig til at mødes.
Den næste modstander hed hjemme
Cardiff. Vi skulle forsøge at videreføre det gode spil fra kampen mod Norwich. Det kunne vi ikke og tabte
0-2, ikke godt men alligevel vi er bundhold men skal snart igang.
Den næste kamp blev spillet hjemme igen, denne gang en mere overkommelig modstander nemlig nr. 20
Watford jeg forventede en sejr. Og fik den, vi lagde allerede ud med
Bowditch efter 2min. og Westlake lukkede kampen med et flot langskud efter godt 80min til
3-0.
Den næste kamp endte uafgjort
1-1 hjemme mod
Reading meget ufortjent. Vi havde hele spillet og scorer også ved
Proudlock efter
45 min. Men så udligner de 5 min. før tid. Vi leverede en god insats og kravler længere og længere op i tabellen.
Idag hentede jeg en del unge talenter fra Sverige og Norge der iblandt er nok den mest talentfulde 20-årige Matti Lähitie fra Finland. Han spiller OM HVC og bliver primært brugt som reserve på kanterne.
Næste kamp var mod oprykningsfavoritte
rne Leeds. En meget svær udekamp hvor jeg forventede et nederlag. Og det fik jeg desværre også men i første halveg er der egentlig kun os på banen. De kom foran 0-2 men Currie reducerede med 25 min. tilbage.
Så kom
Coventry på besøg. De kom foran men vi udlignede. Vi spillede uafgjort
1-1 i en ellers god kamp hvor vi var meget lige. Vores målscorer var
Bowditch.
Så blev det igen lørdag og idag skulle vi en tur til
Millwall. Vi taber kampen
1-3 og spiller vores dårligste kamp i nogle stykker efterhånden. En fin stime vi er inde i.