home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1150 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Max antal trænere
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Max antal trænere  (Læst 4350 gange)
badazz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Max antal trænere
« : 07 Jan 2009, 13:42 »

Jeg vil gerne have nogle bedre trænere, men bestyrelsen vil max tillade 6 og da jeg rent faktisk allerede har 10, så giver det mig nogle problemer.
Hvad skal jeg gøre for at kunne få flere?
Jeg spilelr med OB og jeg har en god økonomi.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Max antal trænere
« Svar #1: 07 Jan 2009, 13:43 »

Fyr de dårlige, ansæt nogen gode.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Max antal trænere
« Svar #2: 07 Jan 2009, 13:43 »

Få bedre rep og nogle gode træningsfaciliteter . Det er umiddelbart mine bedste bud
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

badazz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Max antal trænere
« Svar #3: 07 Jan 2009, 14:27 »

Fyr de dårlige, ansæt nogen gode.
Så er problemet bare, at jeg samler set mister 4.
Som nævnt har jeg 10 nu, men må max have 6. Dvs fyrer jeg 4 så må jeg stadig ikke hyre flere. Fyrer jeg 10, så må jeg stadig kun hyre 6 (og mister dermed 4 samlet).
Logged

badazz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Max antal trænere
« Svar #4: 07 Jan 2009, 14:28 »

Få bedre rep og nogle gode træningsfaciliteter . Det er umiddelbart mine bedste bud

Er det min rep der skal forbedres?
Og jeg kan da starte med at se på de træningsfaciliterte r i hvert fald.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Max antal trænere
« Svar #5: 07 Jan 2009, 14:31 »

Din rep gør, at klubben vokser (både med hensyn til fans og de spillere der er interesserede i at spille for dig). Når klubben vokser vil bestyrelsen tillade dig at hyre flere trænere og scoute flere områder (i små klubber er man typisk begrænset til sin region eller sågar kun eget land)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JKJ
Gæst
 
Sv: Max antal trænere
« Svar #6: 07 Jan 2009, 14:44 »

Du kan også ansætte nogen til dit U-hold, og så efter kort tid forfremme den til 1. holdet, sådan kan du omgå reglerne lidt Wink
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Max antal trænere
« Svar #7: 07 Jan 2009, 14:45 »

Jeg vil gerne have nogle bedre trænere, men bestyrelsen vil max tillade 6 og da jeg rent faktisk allerede har 10, så giver det mig nogle problemer.
Hvad skal jeg gøre for at kunne få flere?
Jeg spilelr med OB og jeg har en god økonomi.

Jeg har samme problem naar jeg starter - mine traenere er ikke saa gode som jeg gerne saa de var - derfor fyrer jeg dem og ansaetter nogle bedre. Dog kan jeg se at du kun kan have 6 traenere og det giver dig nogle problemer med at fyre, da du som minimum skal bruge 8-9 traenere (og alternativt kan din assistent ogsaa fungere som traener) for at faa fuldt udbytte. Du er noedt til at vente til din bestyrelse giver dig lov til at signe nogle flere traenere. Alternativt gaa paa kompromis med 1-2 af de traenings shedules du koerer..
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Max antal trænere
« Svar #8: 07 Jan 2009, 14:45 »

Du kan også ansætte nogen til dit U-hold, og så efter kort tid forfremme den til 1. holdet, sådan kan du omgå reglerne lidt Wink

kan man det? det vidste jeg ikke - klasse ide  Grin
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Max antal trænere
« Svar #9: 07 Jan 2009, 14:55 »

kan man det? det vidste jeg ikke - klasse ide  Grin

Nu skal jeg lige skynde mig at sige at jeg ikke har prøvet det i FM09, men i de tidligere versioner kunne man godt så mon ikke også man kan i FM09  Peace
Logged

azzkikr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Max antal trænere
« Svar #10: 07 Jan 2009, 15:07 »

Den nemmeste måde at komme uden om problemet på er at scoute efter spillere der er 33+ og så har udmeldt at de retire efter næste sæson. Dem skal du bare ansætte som Spiller/træner. Så er spørgsmålet bare om du kan finde nogle der er gode nok..
Logged

badazz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Max antal trænere
« Svar #11: 07 Jan 2009, 15:20 »

Nu skal jeg lige skynde mig at sige at jeg ikke har prøvet det i FM09, men i de tidligere versioner kunne man godt så mon ikke også man kan i FM09  Peace
Og det kan jeg så fortælle, at det kan man desværre ikke  Ubeslutsom
Logged

badazz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Max antal trænere
« Svar #12: 07 Jan 2009, 15:43 »

Den nemmeste måde at komme uden om problemet på er at scoute efter spillere der er 33+ og så har udmeldt at de retire efter næste sæson. Dem skal du bare ansætte som Spiller/træner. Så er spørgsmålet bare om du kan finde nogle der er gode nok..
De tæller desværre som spillere (endda selv hvis de kun skal være coach), hvilket betyder at jeg kommer til at vente til næste transfervindue, selvom vedkommende er retired.
Jeg har prøvet med Andrew Tempo.
Logged

azzkikr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Max antal trænere
« Svar #13: 07 Jan 2009, 15:51 »

De tæller desværre som spillere (endda selv hvis de kun skal være coach), hvilket betyder at jeg kommer til at vente til næste transfervindue, selvom vedkommende er retired.
Jeg har prøvet med Andrew Tempo.

Det kan vel være ligegyldigt.. Ved næste transfer vindue, finder du jo bare dem du gerne vil have. De er sjældent ret dyre at købe og der er masser af spillere i den alder uden kontrakt. Det er da en nem måde at få 4-5 nye trænere på..
Logged

badazz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Max antal trænere
« Svar #14: 07 Jan 2009, 16:17 »

Det kan vel være ligegyldigt.. Ved næste transfer vindue, finder du jo bare dem du gerne vil have. De er sjældent ret dyre at købe og der er masser af spillere i den alder uden kontrakt. Det er da en nem måde at få 4-5 nye trænere på..

Da jeg helst ville have dem nu og ikke vente 5 måneder på det, så er det ikke helt ligegyldigt.
Og det er ikke umiddelbart en helt nem måde. Det er de færreste der har coaching abilities, og så selvfølgelig endnu færre med ordentlige coaching abilities.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010