home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1200 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bordfodbold
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Bordfodbold  (Læst 10998 gange)
Pepe
Gæst

Sv: Bordfodbold
« Svar #30: 07 Jan 2009, 13:02 »

Jeg har også et bord. Det er dog ikke vildt fantastisk. Fik det i fødselsdagsgave for et par år siden. Hvilket mærke er dit bord?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #31: 26 Jun 2010, 13:39 »

Jeg står nu til at skal flytte hjemmefra her til september sammen med en kammerat, og i den anledning skal vi selvfølgelig have os et bordfodboldbord så vi kan vinde nogle lettjente øl i byen Wink

Er der nogen af jer der ved noget om det, hvad man skal holde øje med og sådan? Umiddelbart tænker vi på et bord til maks 5k. Nogle mærker der er bedre end andre og sådan?

Vuelve la ilusión

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #32: 26 Jun 2010, 23:23 »

Jeg har også et bordfodbold spil og et udemærket af slagsen.
Jeg gav kun 500 for mit vidst nok sat ned fra 2000, men jeg kan desværre ikke huske hvor jeg købte det fra, så det kan du/i jo ikke bruge til noget...

Jeg fandt dette til 1500 kr. http://www.homex.dk/product.asp?product=446.
Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 26 Jun 2010, 23:36 af Blackstone » Logged

Yessir
Manager

« Svar #33: 26 Jun 2010, 23:32 »

Jeg står nu til at skal flytte hjemmefra her til september sammen med en kammerat, og i den anledning skal vi selvfølgelig have os et bordfodboldbord så vi kan vinde nogle lettjente øl i byen Wink

Er der nogen af jer der ved noget om det, hvad man skal holde øje med og sådan? Umiddelbart tænker vi på et bord til maks 5k. Nogle mærker der er bedre end andre og sådan?

Jeg ville have sagt Bonzini, men det er vidst lige dyrt nok hvis det skal holdes til omkring de 5K... Tjek evt. den DBA osv, for at finde et brugt der passer til prisen. Jeg fandt mit på den måde, og jeg har ikke fortrudt det siden.
Ellers mener jeg der er 4-5 officielle mærker, der må bruges til internationale turneringer, hvis du er heldig er nogen af dem måske i jeres prisleje.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #34: 27 Jun 2010, 20:24 »

Tak for svarene drenge, det var noget jeg kunne bruge til noget.
Bonzini virker umiddelbart ret dyrt ja, vi regner ikke med at go pro lige foreløbig Wink

Er der evt. nogen der ved et rigtig butik hvor man kan prøve og se nogle af bordene i Århus og omegn?

Vuelve la ilusión

Enged
Gæst

« Svar #35: 17 Aug 2010, 01:25 »

Jeg ville have sagt Bonzini, men det er vidst lige dyrt nok hvis det skal holdes til omkring de 5K... Tjek evt. den DBA osv, for at finde et brugt der passer til prisen. Jeg fandt mit på den måde, og jeg har ikke fortrudt det siden.
Ellers mener jeg der er 4-5 officielle mærker, der må bruges til internationale turneringer, hvis du er heldig er nogen af dem måske i jeres prisleje.
Præcis! Når man har spillet på Bonzini, så vil man ikke spille på andet! En af mine venner flyttede sammen med en der var nåede kvartfinalen til VM, og han har sådan et bord, det er virkelig godt at spille på, men den officielle pris ligger vist nok omkring de 15k for et nyt, så det er ikke helt billigt, men det holder også utrolig længe, hvis man da bare passer det ordentligt.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #36: 17 Aug 2010, 01:35 »

http://www.table-soccer.org/partners/

Der kan man se de 5 forskellige officielle mærker som man bruger i prof turneringer Wink

blomvikings
Manager

« Svar #37: 17 Aug 2010, 08:45 »

Lige lidt OT: Genial signatur du har PrinceAshti !! Det er så grineren så mange af dem der passer på folk, bare herinde ! Smiley

2/13: Petra
7/13: G00n
8/13: Irriterende mange herinde fra  Thumbs Up
9/13: Nævner ingen navne, men gud hvor ku der kobles mange til denne her også Smiley
12/13: Den er bare Genial !

Sorry, men blev nødt til lige at rose din signatur Smiley

plutonium
Manager

« Svar #38: 17 Aug 2010, 11:06 »

Lige lidt OT: Genial signatur du har PrinceAshti !! Det er så grineren så mange af dem der passer på folk, bare herinde ! Smiley

2/13: Petra
7/13: G00n
8/13: Irriterende mange herinde fra  Thumbs Up
9/13: Nævner ingen navne, men gud hvor ku der kobles mange til denne her også Smiley
12/13: Den er bare Genial !

Sorry, men blev nødt til lige at rose din signatur Smiley

For at fortsætte OT lidt endnu:

Jeg kan da også finde 3 jeg passer på Tunge

Alle kan jo sættes i bås på den måde. Nogle er bare mere tydelige/ekstreme end andre  Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010