home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 496 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Laudrup ryger videre i systemet. Uden faxe
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Laudrup ryger videre i systemet. Uden faxe  (Læst 4167 gange)
Ramos 4
Landsholdsspiller

Sv: Laudrup ryger videre i systemet. Uden faxe
« Svar #30: 15 Maj 2006, 00:04 »

Hvem siger det? selv i sidste sæson havde vi da problemer, gik næsten sukkerkold i foråret, groft sagt) Er det set før under Laudrup? Var Skoubo ude var vi fucked big time! det samme ser vi nu, ingen forsvarserstatning for Agger, og indkøb af Dumcan og Ericsson nærmest i blinde. De var så oplagte bud, næsten for oplagte.
I UEFA Cuppen går vi helt ned i Moskva, endnu et eksempel på hans manglende taktiske evner og evne til at sætte spillerne op, som så skinner igennem i dette forår også.

Tvivl ikke på mine følelser for manden, han er min øjesten Smiley han mangler bare en del endnu, og vi har ikke tålmodighed til flere numre fra hans side. Hans motivationsevner og taktiske kunnen kan ligge på et ret lille sted, virker det som om. Jeg har ikke brug for at Brøndby skal være hans modningsklub.
Ingen over klubben tak.
« Seneste Redigering: 15 Maj 2006, 00:06 af Ramos 4 » Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #31: 15 Maj 2006, 00:13 »

At folk tror på Laudrup som træner i Madrid er da helt til grin. Især i forhold til de andre trænerkapaciteter, der blevet nævnt.

Jeg tænker derimod på Real Sociadad. Laudrups gode ven (nu vil jeg gerne undgå at prøve på at stave hans navn) er sprotsdirektør, og det ville ikke undre mig, hvis han ender der. Klubben har netop klaret sig fri af nedrykning, med en midlertidig træner, og nu søger de efter en permanent løsning på trænersædet. Og med Laudrups fantastiske, inspirerende sambaspillestil (som i øvrigt kun overgås af det selvste det brasilianske landsold!), hans gode ry i den spanske fodboldverden og ikke mindst han vel nok udmærkede spanskkunskaber i baghovedet, så kunne jeg forestille mig, at han ville passe godt der.

Men det er selvfølgelig bare spekulationer fra min side.

mvh,
mathias

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #32: 15 Maj 2006, 00:21 »

At folk tror på Laudrup som træner i Madrid er da helt til grin. Især i forhold til de andre trænerkapaciteter, der blevet nævnt.

Jeg tænker derimod på Real Sociadad. Laudrups gode ven (nu vil jeg gerne undgå at prøve på at stave hans navn) er sprotsdirektør, og det ville ikke undre mig, hvis han ender der. Klubben har netop klaret sig fri af nedrykning, med en midlertidig træner, og nu søger de efter en permanent løsning på trænersædet. Og med Laudrups fantastiske, inspirerende sambaspillestil (som i øvrigt kun overgås af det selvste det brasilianske landsold!), hans gode ry i den spanske fodboldverden og ikke mindst han vel nok udmærkede spanskkunskaber i baghovedet, så kunne jeg forestille mig, at han ville passe godt der.

Men det er selvfølgelig bare spekulationer fra min side.

mvh,
mathias

Helt enig, men han får brug for en god assistent (NEJ ikke faxe) til det hårde arbejde!

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 15 Maj 2006, 00:37 »

Skulle til at skrive den store afhandling her, men klokken nærmer sig sove tid her...

syntes i er lidt hårde ved manden....jo han mangler da måske lidt hist og pist, tror osse som tidligere skrevet at sociedad ville være bedre for ham. Men hvorfor ikke madrid? hvis rijkard(?) kan i barca, så kan laudrup sgu osse i madrid...

slut herfra og godnat

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #34: 15 Maj 2006, 00:46 »

Jeg tror at Laudrup smutter i BIF, men jeg tror heller ikke at han overtager en ny klub lige efter. Hvis han skulle gøre noget, så skulle han blive assistent træner i en spansk klub. I Real ville det være en god ide at starte som assistent, så efter et par år så er han jo klar til at overtage klubben. Så har han været med i processen med at stable et nyt Real hold på benene. En efterfølger til jobbet i BIF kunne være Kent Nielsen? Manden som gjorde det "umulige". Jeg kunne godt se ham som træner for BIF, han ved hvordan tingene skal gøres.. Men hver person sin holdning.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 15 Maj 2006, 00:47 »

Helt enig, men han får brug for en god assistent (NEJ ikke faxe) til det hårde arbejde!

Mon ikke det er muligt at finde en, der er egnet. Enten den nuværende assistentræner, eller endnu en gammel ven, som Laudrup også har spillet sammen med tidligere. Dog er valget af assistentræner ret irrelevant i forhold til Laudrups fremtid :-)

mvh,
mathias

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 15 Maj 2006, 00:59 »

Skulle til at skrive den store afhandling her, men klokken nærmer sig sove tid her...

syntes i er lidt hårde ved manden....jo han mangler da måske lidt hist og pist, tror osse som tidligere skrevet at sociedad ville være bedre for ham. Men hvorfor ikke madrid? hvis rijkard(?) kan i barca, så kan laudrup sgu osse i madrid...

slut herfra og godnat

Nu siger du, at folk er hårde ved ham, men du fremsætter også synspunkter, der gør svært at være andet ;-)

Helt ærligt, hvad har Laudrup at byde på? Hvad gør han interessant og værdig? Et dansk mesterskab, en pokaltitel (to?) og nogle sølvmedaljer på fire år? Om det er godt nok til Brøndby er en anden diskussion, men det er i hvert fald ikke godt nok til Real Madrid. De skal have en klassetræner, der har vist sine evner. Frank Rijkaard har desuden også mere trænererfaring end Laudrup har. Han har været træner i Sparta Rotterdam og hollansk landstræner, hvor han i øvrigt førte dem til semifinalen ved EM i 2000. Og så tror jeg også du overvurderer Laudrups ry - i hvert fald i forhold til Rijkaards, der var en bedre spiller end Laudrup dengang.

Og så du jo bare svare på det engang i morgen :-)

mvh,
mathias

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #37: 15 Maj 2006, 09:54 »

Laudrups ry i spanien kan vidst ikke diskuteres...

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 15 Maj 2006, 14:50 »

Laudrups ry i spanien kan vidst ikke diskuteres...

Han har et godt ry, bevares, men han var ingen måde konge, som Stoichkov eller Romario var det. Og selv om han havde et sådan ry, gjorde det ham ikke nødvendigvis kvalificeret til at lede Real Madrid. Det kræver en kapacitet med erfaring på topplan og en masse store trofæer. Laudrup har ingen af delene.

mvh,
mathias

Bademesteren
Manager

« Svar #39: 15 Maj 2006, 14:59 »

Han har et godt ry, bevares, men han var ingen måde konge, som Stoichkov eller Romario var det. Og selv om han havde et sådan ry, gjorde det ham ikke nødvendigvis kvalificeret til at lede Real Madrid. Det kræver en kapacitet med erfaring på topplan og en masse store trofæer. Laudrup har ingen af delene.

Laudrups ry bygger på hans underholdende spillestil og hvad han havde blik for på banen.

Life netop disse ting er noget, som Real meget gerne vil se deres hold præstere, derfor kan han være interessandt for dem.

Men det ville være en overrakelse, hvis Laudrup kom til en europæisk topklub allerede nu.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #40: 15 Maj 2006, 15:40 »

Laudrups ry bygger på hans underholdende spillestil og hvad han havde blik for på banen.

Det er rigtig, men han var også kendt som lidt af en tøsedreng - så helt super er hans ry ikke. Dog er det muligt, at han kan ende i Madrid, men i så fald vil jeg dog se det som en klar fejlvurdering fra ledelsens side :-)

mvh,
mathias

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #41: 15 Maj 2006, 15:47 »

Laudrup smutter, efter min bedste overbevisning,  fra Brøndby, desværre. Han er skide dygtig, og betyder så sindssyg meget for klubben. At Brøndby kan have en manager, som der bliver snakket varmt om i klubber som Barcelona, Ajax og Real Madrid er jo intet mindre end utroligt.

Desværre er der nogle tossehoveder som ikke værdsætter dette, og derfor laver "hade-kampagner" ala "Laudrup-Raus" osv. Det bliver jeg simpelthen så gal over af se, da folk ikke aner hvad det er Brøndby mister i Michael Laudrup.

Som en evt. erstatning, håber jeg på OBs Bruce Rioch. Han er knaldhamrende dygtig, og har et godt ry i Europa.

Bademesteren
Manager

« Svar #42: 16 Maj 2006, 10:35 »

Om han forlænger er svært at sige, men at de ikke kan blive enige er vel gået op for de fleste.

Denne artikel skriver noget væsentligt om situationen synes jeg:

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=453636

For hvis Laudrup ønsker at han skal kunne forlade klubben, så snart et tilbud dukker op, så kan man jo ikke bygge noget op omkring fremtiden.

Spillerne vil aldrig vide om han skrider og klubben vil stå i en dårlig situation, når Laudrup smutter midt i en sæson. Man vil ikke kunne nå at finde en afløser, for slet ikke at tænke på, at spillerne skal vende sig til nyt system osv.

Hvis ikke Laudrup vil give sig på det punkt, så kan han bare smutte nu...

United-styrer
Gæst

« Svar #43: 16 Maj 2006, 15:12 »

Desværre er der nogle tossehoveder som ikke værdsætter dette, og derfor laver "hade-kampagner" ala "Laudrup-Raus" osv. Det bliver jeg simpelthen så gal over af se, da folk ikke aner hvad det er Brøndby mister i Michael Laudrup.

Hvad er det, vi mister? På fire sæsoner har vi fået et mesterskab. Det er efter min mening slet ikke godt nok, da vi har Danmarks bedste trup sammen med FCK. Det er da fint, at vi får omtale i Europa, men så længe vi ikke skaber gode nok resultater, kan vi da ikke bruge det til det helt store.

Jeg er ikke i tvivl om, at mange kan gøre et resultatmæssigt lige så godt arbejde som Laudrup, og hvis han nu skal til at have specielløn og have specielle fordele, så kan jeg ikke se, hvorfor vi ikke bare skulle finde en anden til jobbet, da Laudrup ærligt talt virker mere interesseret i at komme væk.
« Seneste Redigering: 16 Maj 2006, 15:17 af United-styrer » Logged

Gosser
Manager

« Svar #44: 16 Maj 2006, 15:16 »

Hvad er det, vi mister? På fire sæsoner har vi fået et mesterskab. Det er efter min mening slet ikke godt nok, da vi Danmarks bedste trup sammen med FCK. Det er da fint, at vi får omtale i Europa, men så længe vi ikke skaber gode nok resultater, kan vi da ikke bruge det til det helt store.

Jeg er ikke i tvivl om, at mange kan gøre et resultatmæssigt lige så godt arbejde som Laudrup, og hvis han nu skal til at have specielløn og have specielle fordele, så kan jeg ikke se, hvorfor vi ikke bare skulle finde en anden til jobbet, da Laudrup ærligt talt virker mere interesseret i at komme væk.

Præcis!

Men Borelli BB synes det er meget vigtigere at få omtale ud i den store verden, få flere sponsorpenge ol. pga Laudrup! Opstemt

Jeg vil bare have resultater!

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010