home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 1063 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  En lille hjælp til en lidt fortabt herre.
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: En lille hjælp til en lidt fortabt herre.  (Læst 5410 gange)
Mernild
Landsholdsspiller

Sv: En lille hjælp til en lidt fortabt herre.
« Svar #30: 06 Jan 2009, 12:24 »

Det var da  noget jeg sagtens kunnne finde på at bruge min tid på Opstemt haha..
det er jo den slags revolutionerende eksperimenter som de er helt vilde med inde på FmBritain. Så det kan være det er nu jeg har chancen for at lave mit helt store internationale gennembrud.

plutonium
Manager

« Svar #31: 06 Jan 2009, 12:27 »

Jeg er i al fald tilpas nørdet til faktisk at gå i gang Opstemt

Det tror jeg sgu jeg gør. Så må vi se hvornår jeg er færdig engang, og kan komme med håndgribelige resultater (skal blot bruge et tool, der kan vise holdets reputation en gang om året... så kan man se om stigningen er større med store koefficienter i landet, eller om de er statiske (fastsat på forhånd))

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #32: 06 Jan 2009, 12:35 »

Jeg er i al fald tilpas nørdet til faktisk at gå i gang Opstemt

Det tror jeg sgu jeg gør. Så må vi se hvornår jeg er færdig engang, og kan komme med håndgribelige resultater (skal blot bruge et tool, der kan vise holdets reputation en gang om året... så kan man se om stigningen er større med store koefficienter i landet, eller om de er statiske (fastsat på forhånd))

Ja det er nemlig liiiige præcis det der interesserer mig. Altså om den rep man får tildelt, efter man har vundet ligaen, er variabel eller ej. Lækkert at du kan følge mig pluto

myggemanden
Juniorspiller
**

« Svar #33: 06 Jan 2009, 12:36 »

Det var da  noget jeg sagtens kunnne finde på at bruge min tid på Opstemt haha..
det er jo den slags revolutionerende eksperimenter som de er helt vilde med inde på FmBritain. Så det kan være det er nu jeg har chancen for at lave mit helt store internationale gennembrud.

Haha Opstemt .. Det det jeg tænkte! Hvis plutonium også går i gang kunne i skabe et historisk moment i FM historie.Opstemt

Maradonna good - Pele better - George Best

plutonium
Manager

« Svar #34: 06 Jan 2009, 12:38 »

Alt der har med undersøgelser og forskning at gøre interesserer mig! og naturvidenskab. Men det bliver svært at få naturvidenskab ind i FM (bortset fra at FM er noget af det mest naturlige i denne verden at interessere sig for Opstemt)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #35: 06 Jan 2009, 13:00 »

Alt der har med undersøgelser og forskning at gøre interesserer mig! og naturvidenskab. Men det bliver svært at få naturvidenskab ind i FM (bortset fra at FM er noget af det mest naturlige i denne verden at interessere sig for Opstemt)
God ord igen Wink

plutonium
Manager

« Svar #36: 06 Jan 2009, 13:17 »

I know.. I'm a freak Opstemt

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010