home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 358 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Oil Club Takes Over
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: The Oil Club Takes Over  (Læst 43231 gange)
Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
The Oil Club Takes Over
« : 03 Jan 2009, 16:52 »



Jonas Hansson Præsenteret i City

   
   
Den ukendte danske manager Jonas Hansson blev i dag på et pressemøde på Manchester City Stadium præsenteret som træner for Manchester City.
   
Manchester City ejer Sulai Man Al Fahim udtalte sin begejstring for ansættelsen ved pressemødet:
     
"Jeg har kendt Jonas i lang tid og ved, at han har de ambitioner, som gør at Manchester City bliver et tophold. Jonas besidder en lang række gode manager egenskaber, selvom han ikke er kendt i offenligheden. Vi håber at han kan gøre klubben ære ved at vinde premier league og champions league i fremtiden. "
      
Jonas Hansson sagde som svar på Al Fahims ord:
   
"Jeg er utrolig glad og stolt over at kunne træne en så populær og fanrig klub. Det har altid været en drøm for mig,at træne et hold i den bedste engelske række, og jeg glæder mig utrolig meget til de udfordringer, der naturligvis følger
med sådan et job, som at være træner for Manchester City. Klubben har mange fans og et stort stadion og en kanon god trup, samt gode muligheder for forøge antallet af talentfulde spillere."

   
Den tidligere manager Mark Hughes blev fyret da resultaterne og ikke mindst spillet var for dårligt og han havde tilsyneladende ikke de rette ambitioner som Al Fahim søgte.  










Spil: Manchester City

Trofæer Vundet: Uefa Cuppen 09-10


Updates Index:

Sæson 1:

'1' Jonas Hansson præsenteret i City
'2' Transfers i Juli 2008
'3' Citys starter sæsonen med sejre
'4' City imponerer i det første halve år
'5' Opsummering af sæsonen 08-09 og Transfers

Sæson 2:

'6' Sommerens Transfers
'7' Opsummering af første halvdel af sæsonen 09-10
'8' City snupper Uefa Cup trofæet
'9' City 2. sæson

Sæson 3:

'10' Gennemgang Af Truppen
'11' City vinder Super Cuppen og klarer sig godt
'12' City vinder Champions League og ender som nummer 3 i ligaen

Sæson 4:
« Seneste Redigering: 20 Feb 2009, 15:19 af Jonem » Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Olie mandens Klub
« Svar #1: 03 Jan 2009, 17:14 »

Ser interssant ud
Logged


Andreas93
Gæst
 
Sv: Olie mandens Klub
« Svar #2: 03 Jan 2009, 17:19 »

Måske skulle du skrive noget i din intro Wink

EDIT: Erzael: hvordan kan du skrive at det ser interessant ud når at der kun er en overskrift?
« Seneste Redigering: 03 Jan 2009, 17:25 af Andreas93 » Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Olie mandens Klub
« Svar #3: 03 Jan 2009, 17:20 »

sorry jeg kom til at trykke forkert!
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Olie mandens Klub
« Svar #4: 03 Jan 2009, 17:57 »

Måske skulle du skrive noget i din intro Wink

EDIT: Erzael: hvordan kan du skrive at det ser interessant ud når at der kun er en overskrift?

Kender du ordet ironi?
Logged


Krobak
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Olie mandens Klub
« Svar #5: 03 Jan 2009, 17:59 »

Ser godt ud (: ??
Logged

Manchester United - Not arrogant, just better!

Andreas93
Gæst
 
Sv: Olie mandens Klub
« Svar #6: 03 Jan 2009, 17:59 »

Kender du ordet ironi?

ja det gør jeg  da Wink
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Olie mandens Klub
« Svar #7: 03 Jan 2009, 20:11 »

Hvad siger i til starten?
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Olie mandens Klub
« Svar #8: 03 Jan 2009, 20:21 »

er den god
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Update - The Oil Club Takes Over
« Svar #9: 06 Jan 2009, 22:03 »




City Transfers I Sommer Transfervinduet

 

 
Albin Ekdal

Den talentfulde svensker Albin Ekdal blev købt af Juventus for små 7,75 millioner kroner.Han forvæntes at kunne tiltræde førsteholdstuppen, når han engang kommer op i en moden alder. Han blev omgående udlejet til grasshoper i Schweiz, da han selv mente, at han vil lære mere ved en udlejning end ved at spille for reservene. Klubben har fået sig en spiller her, som kan blive en meget vigtig brik i fremtiden på Manchester Citys førstehold.Han er endnu ikke spillet en kamp for Sveriges A-landshold, men har været med som udskifter nogle gange, så han må vente lidt med at komme til at spille. Hans kontrakt er på 4 år.
 
Købspris: 7.75 mio. kr

Position: Offensiv Midtbane

Købt fra: Juventus

   
 
 

   
Andrés Guardado

Guardado er en klassespiller som mange klubber har været ude efter og derfor er Manchester City naturligvis også glade for at få sådan en forstærkning. Guardado er både hurtig og har en briliant teknik samt en god målnæse i forhold til at han er midbanespiller. Guardado skal kæmpe med Martin Petrov fra Bulgarien i sit forsøg på at blive stamspiller.
Guardados købspris lyder på 187,5 mio kr og Guardado har allerede vist, at han er en kanon spiller med 2 mål og 3 oplæg i 7 kampe. Guardado Kommer fra Mexico og han er naturligvis på deres landshold. Han får en fireårig kontrakt af klubben.


Købspris: 187,5 mio. kr

Position: Offensiv midt,Venstre midt,Venstre back

Købt fra: Deportivo La Caruna




       
Marek Hamsik

Hamsik kommer fra Slovakiet, som han har spillet 14 A-landskampe for indtil videre i hans karriere. Han skal kæmpe om de to pladser på den centrale midt med Gelson Fernandes,Michael Johnson og Lassana Diarra. Det forventes dog i klubben at Hamsik leverer gode præstationer og yder sit bedste hver gang, ellers bliver han skibbet. Klubben scoutede Hamsik, da han spillede da Napoli spillede en venskabskamp mod Reggina. Hamsik får en 4 årig kontrakt med City.

Købspris: 132 mio. kr

Position: Central Midtbane

Købt fra: Napoli



Lassana Diarra

Diarra er en klasse forstærkning som helt sikkert vil få en god invirkning på holdet. Ikke nok med hans fysiske og tekniske færdigheder er han også et utrolig godt og ambitiøst menneske. Derfor var City ikke i tvil om, at netop Diarra var manden der skulle styre midtbanen. Diarra forvetes at blive fast mand sammen med Hamsik, men nu må vi se hvordan de bærer sig ad. Diarra er franskmand og har spillet 14 A-landskampe for Frankrig. Lassana Diarra får en 4 årig kontrakt med the blues fra Manchester.

Købspris: 110 mio. kr

Position: Central Midtbane

Købt fra: Portsmouth



     
Gareth Bale

Bale er købt af City, som både backup for Javier Garrido og som fast mand. De vil nok få cirka lige mange kampe hver men bale vil jeg gætte på for flest ,da han er lidt bedre end Garrido. Bale har klaret sig utrolig godt i Tottenham i hans unge alder, og han er således også allerede fast på det Walesiske Landshold. Bale har indtil videre været noteret for 14 A-landskampe, og han har overasket alt og alle i Wales med sin måde at spile på. Bale har skrevet under på en 4 årig kontrakt ligesom alle andre nyinkøb har gjort.

Købspris: 175 mio. kr

Position: Venstre Back,Kan også evt. bruges som venstre midtbane

Købt fra: Tottenham


 
Nicolas Viola

Nicolas er det bedste bud på en ny Robinho, der blev fundet i Italien og talentspejdere fra City hævder at Nicolas kan blive på niveu med Robinho når han engang bliver modnet. De første år skal Nicolas lejes ud til mindre klubber, for at få spilletid så han kan udvikle sig. Han blev også udlejet få dage efter, at han blev købt til Grasshoper i Schweiz, hvor han spiller sammen med Albin Ekdal, som også er lejet ud. Nicolas Viola får en 4 årig kontrakt.


Købspris: 9,25 mio. kr

Position: Offensiv Central Midtbane

Købt fra: Reggina




« Seneste Redigering: 15 Jan 2009, 15:37 af Jonem » Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

ronaldo9018
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Olie mandens Klub
« Svar #10: 06 Jan 2009, 22:30 »

Indtil videre ser det meget godt ud.. Måske kunne du finde en bestemt størrelse til alle dine rammer også måske bare en hvid eller sort farve i stedet for den blå.. Bare min mening.. Men det ser fint ud..
Logged


Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
The Oil Club Takes Over
« Svar #11: 07 Jan 2009, 21:40 »

City Åbner Sæsonen med Masser af Sejre




Manchester City har haft en fremragende sæson åbning både i Europa og i Premier League. Citys Robinho og Guardado har især været i hopla for klubben hvor Robinho har stået for ikke mindre end 9 mål i 9 kampe. Guardado har tryllybundet publikumet i Manchester med fantastiske mål og assists for ikke, at snakke om hans hurtigt udfordrende spil og driblinger. 

I Venskabskampene har City sejret som forventet og ude i Europa har de spillet sig videre til 1 runde af Uefa Cuppen med to sikre sejre mod Trnava fra Slovakiet.
Premier league er ligeledes skudt i gang i England og der har City fået nogle ganske fine resultater.
Truppen spiller fremragende sammen og harmonien er god lige for tiden i klubben, og det håber The blues fans de bliver  ved med, da Champions League Fodbold eller måske endda et mesterskab vil være inde for rækkevide.





Venskabs Kampe :

Bury - Man City 0-4
Oldham - Man City 0-2
Plymouth - Man City 0-5
Sheff Utd - Man City 0-3
AA Gent - Man City 0-5
Uefa Cuppen:

1 runde kval: Man City - TVMK 3-1
1 runde kval: TVMK - Man City 1-2
2 runde kval: Man City - Trnava 8-0
2 runde kval: Trnava - Man City 0-0

Premier League:

Man City - Portsmouth 1-1
Chelsea - Man City 1-0
Man City - Aston Villa 4-3
Hull - Man City 0-1






« Seneste Redigering: 12 Jan 2009, 10:30 af Jonem » Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

AMRDK
Gæst
 
Sv: Olie mandens Klub
« Svar #12: 08 Jan 2009, 17:51 »

Hey Jonem,
Har kunne læse mig til at det er nedern, at ingen kommentere din blog.
Jeg tror du skal prøve på at sætte din blog op, anderledes, da jeg ikke tror at
det falder i de flestes smag...
- Hvis du altså kan/har lyst Smiley

Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Olie mandens Klub
« Svar #13: 08 Jan 2009, 17:53 »

Ja vil altid lytte til gode råd. Kunne du komme med et eksempel på en blog, med noget der falder i de flestes smag.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Olie mandens Klub
« Svar #14: 08 Jan 2009, 19:05 »

Du skriver at Albin Ekdal blev købt af Juventus for  7,75 mio. Han blev altså købt af Juventus for 4,5 mio.
Men hvis du mener at han blev købt FRA Juventus for 7,75 mio. så er det jo en hel anden sag.
Gode indkøb du har lavet.
Mht. til sproget, så synes jeg der er ret mange grammatik- og stavefejl. Hvis vi bare tager overskriften, så er oliemand i ét ord.

EDIT:  Men mist nu ikke håbet Wink
« Seneste Redigering: 09 Jan 2009, 11:15 af Mernild » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010