home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 420 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Oil Club Takes Over
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: The Oil Club Takes Over  (Læst 43243 gange)
Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Olie mandens Klub
« Svar #15: 12 Jan 2009, 10:31 »

Tak for det
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #16: 12 Jan 2009, 14:16 »



Man City Imponerer Alt og Alle i Første Halvdel af Sæsonen
     

Man City har klaret sig ekstremt godt i premier league i den første halvdel af sæsonen og det glæder naturligvis fans og spillere. "Jeg havde slet ikke regnet med at skulle kæmpe med om mesterskabet" siger en glad træner Jonas Hansson,da vi spørger ham, hvordan han syntes klubben havde klaret sig det første halve år.Klubben har især været dygtig mod nogle af Englands største hold Arsenal,Chelsea og Manchester United.


Manchester City Vs. Manchester United:

Hele 47957 havde fundet vej til stadion på denne dejlige eftermiddag, da ærkerivalerne Manchester United kom på besøg.

Spillerne kom ind på banen og blev de mødt fansenes sang "Ohhh City we are best, we got Jo,we got Robinho and Garrido ohhhhhh ohhhhhhhh City are just the best"  Tilskuerne fra United sang deres ronaldo sang som modsvar på sangen:
"He plays on the left, he plays on the right, That boy Ronaldo makes England look shite!"
City var dem der kom til at juble først, da Darren Fletcher uheldigt kom til, at lave selvmål i det 13 minut af kampen. City fik igen at lov at juble efter, at robinbo blev tacklet af Gary Neville i straffesparksfeltet og dommeren var ikke i tvivl om, at der var straffespark til City. Marek Hamsik scorede sikkert til 2-0 lige i det 41 minut, og de kunne gå til pause foran med hele 2-0. Anden halvleg var ren fight for City og Rooney fik da også først udlignet i det 87 minut, men City vandt kampen med 2-1, hvilket glæder træner Jonas Hansson og hele klubben utrolig meget, da de nu har håneratten.


Opsumering af første halve år


Jeg synes selv det er gået langt over forventet især når man tænker på, at der er ikke blevet købt de helt vilde køb ved forrige vindue, og der har ikke været for mange spillere i truppen. Ved Vintertransfervidue t forventes det, at der bliver købt 2-3 spillere som kan gå direkte ind på førsteholdet. Der har været et rigtig spændende år som træner for Manchester City, både i Premier League og i Fa cuppen er det gået rigtig rigtig godt. Klubben lyder mere og mere genklang, når der snakkes europæisk fodbold i europa. Klubben er nået til første runde knockout i Uefa Cuppen, hvor modstanderen hedder Celtic. Så alt i alt har der været fuld fart på for, at gøre City til verdens bedste klubhold, som er klubbens målsætning.

Resultater og Tabeller:


Premier League Resultater:     
Everton - Manchester City 1-1
Manchester City - Wigan 2-1
Manchester City - Middlesbrough 2-1
Sunderland - Manchester City 2-4
Tottenham - Manchester City 1-2
Manchester City - Black burn 2-1
Newcastle - Manchester City 2-1
Manchester City - Fulham 3-1
West Bromwich - Manchester City 3-1
Manchester City - Manchester United 2-1
Liverpool - Manchester City 3-1
Manchester City - Bolton 1-0
West Ham - Manchester City 1-1
Arsenal - Manchester City 0-1
Manchester City - Stoke 3-1
Portsmouth - Manchester City 1-0
Manchester City - Chelsea 3-0
Liga Cup og Fa Cup Resultater:

Liga Cup 3 og 4 runde:
Manchester City - Derby 1-0
Newcastle - Manchest City 2-2
Newcastle vandt 4-1 på straffespark

Fa Cup tredje runde:
Manchester City Arsenal 2-1

Uefa Cuppen:
Manchester City - Fc Vaslui 4-1 1.runde
Fc Vaslui - Manchester City 2-1 1 runde
Manchester City - Maritimo 0-0 Gruppespil
Ajax - Manchester City 0-2 Gruppespil
Manchester City - Racing 2-0 Gruppespil
CSKA Moskva - Manchester City 0-0 Gruppespil

    Premier League Tabellen:
                        Spl     Pnt 
    Liverpool        21     49
    Arsenal          21     45
    Everton          21     43
    Man City        21     42
    Chelsea         21     39
    Man utd         20     37

    Uefa Cup Gruppe G 
                        Spl     Pnt
    Racing           4        9   
    Man City        4        8   
    Cska M          4        7   
    Ajax              4        3
    Maritimo        4        1
                       
« Seneste Redigering: 12 Jan 2009, 15:30 af Jonem » Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #17: 12 Jan 2009, 14:57 »

Ingen der har vil følge med eller har en kommentar?
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #18: 12 Jan 2009, 15:20 »

come on?
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #19: 12 Jan 2009, 15:21 »

Syntes egentligt at updaten er fint nok. Den bliver bare lidt roddet når det kommer til resultaterne. Du kunne måske vedlægge ss i stedet
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

JKJ
Gæst
 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #20: 12 Jan 2009, 15:25 »

Syntes egentligt at updaten er fint nok. Den bliver bare lidt roddet når det kommer til resultaterne. Du kunne måske vedlægge ss i stedet

Enig... Enten det eller også skulle de havde stået nedenunder. Det virker lidt for tætpakket med resultater i hver sin side mens stillingen så lige bliver presset ind imellem...

Ellers ser det jo mget fornuftigt ud, du er måske lidt svingende i dine resultater, du slår de "store" hold mens du sætter point til mod de små... det havde nok været bedre hvis det havde været omvendt Wink
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #21: 12 Jan 2009, 15:29 »

Tak for responsen vil i følge med,Der var simpelten hen så mange resultater, at de ikke kunne være i ss,tror jeg skal opdatere lidt oftere hver tredje måned eller sådan noget.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #22: 12 Jan 2009, 15:33 »

Kan ikke så godt lide at du har brugt centrering på teksten nogle steder, men det ser fornuftigt ud, og som de andre siger, er det måske lidt rodet. Også en skam at den er med Manchester City, når nu der er så mangle blogs med dem.

Bare knokl videre! Thumbs Up

EDIT: Indlæg nummer 2372934534745534098 Thumbs Up
Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #23: 12 Jan 2009, 21:57 »

Jeg er såmænd enig med de fleste.
-Den sidste update er okay, men "Resultater og tabeller" er for uoverskueligt.
Det er lidt ærgeligt, for ellers er den godkendt herfra.
Følger med, hvis den næste update er god.

KIU!
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #24: 13 Jan 2009, 18:11 »



City køber ind til fremtiden


Jonas Hansson gik ind på sit kontor og rodede nogle papirer igennem. Det var talentrapporter, som han havde fået af hans talentspejder. Klubben havde ikke hentet forstærkninger i dette vintertransfervindu e og Hansson sad og prøvede at finde nogle talenter, der var interresante. City manglede en central midtbane, en backup på venstre midt for guardado og en angriber.Hansson havde endelig fundet en god rapport efter, at havde haft rodet papirene igennem i nogen tid. Rapporten var fra den nye talentspejder i klubben Bojan Krkic, som var Barcelona stjerneskudet Bojans far.

Han havde været i Portugal for at kikke efter midtbane spillere, og havde fundet den helt rigtige, der kunne gå direkte ind i startopstillingen.
Miguel Veloso


Hansson kendte dog ikke navnet, da han læste stille inde i sig selv "Miguel Veloso Sporting Lissabon" stod der øverst på siden."Veloso har god teknik,skiller sig godt af med bold og er god til at hamre langskud afsted. Veloso vil kunne komme til at koste imellem 100-130 mio og vil passe glimrende ind i vores målbevidste trup."
Ham skal vi have tænkte Hansson og forsatte med at finde spillere til klubben.

Han havde fundet to spændende talenter som kom fra Italien:

Den ene hed Criscito og var midterforsvar, og den anden hed
Pasquato og var angriber.
De ser lovende ud tænkte Hansson og straks ringede han til ejer Sulai Man for at drøfte købene. En uge senere var alle handler på plads og alle tre spillere ville tilræde ved åbningen af sommerens transfervindue i juli.
Han havde iøvrigt i tankerne at sælge en angriber, og han vidste allerede hvem det var, der skulle afskibes. Benjani havde
leveret en skidt sæson og havde kun scoret 3 mål for klubben.
Hansson satte øjeblikkeligt Benjani til salg, og der kom hurtigt en masse bud ude fra den store verden. Benjani valgte at skifte til samme klub, som han havde købt Veloso fra nemlig Sporting Lissabon.Hansson gik træt ud af sit kontor efter en hård dag på jobbet. Nu ventede der endnu en halvsæson for ham og hans spillere.






City et haltv år senere


Hansson og Man City har gennemlevet en meget mærkelig sæson med masser af nedture og opture. Ikke mindst har spillet været fremragende, men forsvaret har sejlet enormt i visse kampe. Sulai Man Citys ejer er ikke helt tilfreds med resultaterne efter Hansson lovede ham, at hans hold ville vinde Premier League.


Uefa cuppen:

I Uefa Cuppen skulle City møde Celtic og City trak sig sejrsrigt ud af begge opgør og vandt samlet med 3-2 i
første runde af knockout kampene. De trak Benfica i anden runde af uefa cuppen knockout kampe skulle City møde Benfica. I
første kamp på Stadiom of Manchester City vandt klubben en sikker 3-1 sejr.
Man forventede at sejren skulle køres hjem i den sidste kamp, men det skulle senere vise sig at blive hård opgave.
City kom foran foran på et mål af Shaun Wright Philips kort før pausen.
Nu kunne det kun gå godt, men efter 50 minutter udlignede David Suazo til 1-1. City holdte indtil i 84 minut hvor Suazo igen
satte bolden i netmaskerne.
Nu sad alle City fansene og håbede og holdt vejret,hvis Benfica scorede et mål til skulle de ud i omkamp. Det skete bare ikke
for Suazo scorede to mål i 86 og 88 minut. Det var et stork chok for Citys fans, som måtte rejsende skuffende hjem til
Manchester.


Fa cuppen:

I Fa Cuppen er det gået rigtig godt for Klubben. De slog først Arsenal ud i 3. runde og se 4 runde blev det til en sejr på 4-2
hjemme over Hull City. City skulle møde bundhuldet Wigan i 5 runde og imponerede fansene med en 5-2 sejr.
City trak Everton i kvartfinale lodtrækningen, som de ligger og kæmper om pladserne til champions league med i Ligaen. De
blå helte fra Manchester vandt opgøret med 4-2 efter et brag af en kamp.
Der var lodtrækning til semifinalerne og Liverpool,Chelsea og Tottenham kunne trækkes. City trak en svær modstander i Liverpool og røg også ud til dem ved at tabe med 2-3 på Wembley foran 87000 tilskuere.


Premier league:

City har imponeret i Premier League ved at spille sig til en 4 fjerdeplads som betyder adgang til verdens bedste
klubturnernering Champions League. Manchester United tog tredje pladsen i Premier League mens Liverpool og Arsenal havde
lige mange point, men Arsenal vandt på målscoren. Det sidste storhold Chelsea endte som nummer 5. Stoke,Hull og
overraskende Middelsbrough rykkede ned fra Premier League i denne sæson. Topscoreren for City blev Felipe Ceicedo med 25
mål og på andenpladsen Robinho som scorede 23.

Bemærkelsværdige resultatater i anden halvdel   
af sæsonen i Premier League: 

Manchester City - Arsenal 2-2                                             
Manchester City - Liverpool 2-1



                                                         

Opsummering af sæsonen:

Tak fordi i kikkede med håber i vil følge med i næste sæson og kommentere min blog. Det bliver forhåbenlig et nyt spændende år med Manchester City. Tak for en god sæson!

« Seneste Redigering: 13 Jan 2009, 19:37 af Jonem » Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #25: 13 Jan 2009, 18:29 »

Udmærket blog.
Men det irritere mig grænseløst at du skriver mange af ordene med stort i overskrifterne i dine updates. Det ser rigtig dårligt ud.
Gode indkøb, specielt af Guardado.
Logged

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #26: 13 Jan 2009, 18:57 »

God blog, har nu læst et par updates, og den er ganske interessant denne blog.

Få stavefejl og slåfejl:
trækes(trækkes). City træk(trak) en svær modstander i Liverpool og røg også ud til dem ved at tabe med 2-3 på Wembley foran 87000 tilskuere.
Logged


Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #27: 13 Jan 2009, 19:13 »

Udmærket blog.
Men det irritere mig grænseløst at du skriver mange af ordene med stort i overskrifterne i dine updates. Det ser rigtig dårligt ud.
Gode indkøb, specielt af Guardado.

Jeg retter lige overskrifterne og mange tak for kommentaren.

God blog, har nu læst et par updates, og den er ganske interessant denne blog.

Få stavefejl og slåfejl:
trækes(trækkes). City træk(trak) en svær modstander i Liverpool og røg også ud til dem ved at tabe med 2-3 på Wembley foran 87000 tilskuere.
Tak altid dejligt med ros håber du vil læse min blog fremover,skal nok lige rette fejlene.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #28: 15 Jan 2009, 18:12 »




City vanvittigt aktive i transfervinduet


Manchester City har forstærket truppen med 4 nye spillere til deres førsteholdtrup. City har i alt købt for 552 mio kr og solgt for 500 mio kr. Der er kommet fire spændende spillere til som hedder Bojan,Ashley Young,Huntelaar og Maruane Fellaini.






Mauro Fellaini:

Fellaini kommer til klubben efter et mislykket ophold hos Premier League rivalerne fra Everton. Fellaini kunne simpelten hen ikke falde til i klubben og i Liverpool. Fellaini forstærker midtbanen markant og med sin gode fight og stærke hovedspil vil han helst sikkert blive en god gevinst for Man City.


Købspris: 200 mio kr








Ashley Young:

Spilleren kom til fra Aston Villa og allerede da han mødte op til første træningssession, var de fremmødte fans helt solgte. Young spiller bedst på venstre kant, men City vil også bruge ham på højrekantet. Han er købt som backup for venstre kanten Guardado og for højre kanten Shaun Wright Philips. Det er dog sandsyneligt, at han slår Philips af men nu må vi hvordan han klarer den. Young har glimrende teknik,hurtig på fødderne,afleverer genialt og er målfarlig.


Købspris: 215 mio kr







Bojan:

Bojan blev købt af Barcelona fra Spanien på en fri transfer. Bojan kommer til samme klub, hvor hans far er talentspejder i og han blev netop købt i Barcelona. Bojan er angriber og er en af de største angrebstalenter i nyere tid. Bojan kommer til at arbejde sammen med Ceicedo,Robinho og Huntelaar i angrebet.


Købspris: fri transfer








Klass-Jan Huntelaar:

I sidste døgn af transfervinduet fik City hentet endnu en angriber. Han kommer til fra varmermere himmelstrøg nemlig fra Real Madrid. Han nåede kun at få 3 kampe for Real, og det var naturligvis ikke nok til at tilfredstille en klasse angriber som Huntelaar er. Derfor valgte han at støtte det projekt i City, der lyder på at blive verdens bedste klub. Huntelaar er en angriber, som kan score masser af mål, hvilket han bevidste i Ajax, hvor han nettede hele 33 gange i 34 kampe i 2007-08 sæsonen.


Købspris: 137 mio








Klubben har dog også sagt farvel til følgende spillere:
Benjani 31 mio,solgt til Sporting Lissabon.
Jo 137 mio,solgt til Newcastle.
Onuocha 60 mio,solgt til West Ham.
Zabeleta 65 mio,solgt til Sevilla.
Ben-Haim 47 mio,solgt til Marseille.
Vassel,på fri transfer.
Hamsik 157 mio,solgt til Juventus.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #29: 15 Jan 2009, 19:33 »

Jeg kan ik få messi eller aguero til klubben mega provo!
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010