home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 734 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Lilywhites (tidligere Tottenham FC the white pride)
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Lilywhites (tidligere Tottenham FC the white pride)  (Læst 10603 gange)
simonob
Landsholdsspiller

Sv: Tottenham FC. The white pride
« Svar #30: 02 Jan 2009, 15:56 »

Tak for det. Så kan jeg regne med dig som læser ?

Alt det du påpegede er rettet og de har ret i det hele Opstemt

Tjah, skal da slå et smut forbi når jeg er herinde.. Det er dog ikke lige altid jeg er på.. Smiley

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 02 Jan 2009, 17:17 »

Tjah, skal da slå et smut forbi når jeg er herinde.. Det er dog ikke lige altid jeg er på.. Smiley

Lyder godt..

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #32: 02 Jan 2009, 17:18 »

Hey alle sammen..

der kommer nok føst update i morgen aften eller søndag formiddag. Da jeg ikker er hjemme i øjeblikket og først kommer hjem sent lørdag Opstemt

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 03 Jan 2009, 22:50 »

Venskabskampe - Tilfredsstillende?

Tottenham skal spille 6 venskabskampe for at komme i form til den nye sæson. Den første bliver spillet på White Hart Lane. Mellem Tottenham og Marseille. Kampen kan gå hen og blive ekstrem mål rig eller en kedelig 0-0. Holdene passer utrolig godt til hinanden, så det er en interessant kampe at følge. Måske en lille fordel til Tottenham da de jo er på hjemmebane.
vs. Marseille 0-1
M’Bami 23.”
MOM: Ben Arfa

vs. Leyton Orient 0-4
Pavlyuchenko 19.”
Modric 48.”
Rossi 64.”
Dos Santos 68.”
MOM: Pavlyuchenko.

vs. Frankfurt 4-4
Modric 3.” 6.”
Fenin 17.” 25.”
Rossi 32.”
Pavlyuchenko 44.”
Tsoumou 48.” 92.”
MOM: Luka Modric

vs. Marseille.

Det første mål faldt efter 23 minutter. Det var den stædige midtbanespiller M’Bami med et kraftfuldt skud fra kanten af feltet. Spændene at se hvordan Tottenham og Samuel Dowson vil reagere på det her. Føringen holder halvlegen ud. Marseille må være meget tilfredse da de sidder tungt på opgøret.
I anden halvleg havde Modric og Dos Santos et forsøg hver en meter fra mål. Hvordan kunne de brænde dem? Men resultatet holdte, og Marseille kan rejse hjem med en 1-0 sejr.

vs. Leyton Orient

Næste kampe er mod engelske Leyton Orient, på Brisbane Road. Efter 19 minutters spil kom den første scoring. Den faldt til Tottenham og det var russiske Roman Pavlyuchenko der kunne opsnappe en dårlig aflevering fra Thelwell. Han kunne derefter skrue bolden ind til en 1-0 føring. Dybt inde i dommerens tillægstid kunne Luka Modric fordoble føringen med et fantastisk skud ude fra 25 meteren. Tottenham kunne gå tilfredse til pause, efter en kontrolleret første halvleg.
I anden halvlegs 64. minut kunne Modric lave et elegant lod, til Rossi, der første gang lobbede ligeså elegant over keeperen, til en 3-0 føring. Og så bare 4 minutter efter kunne dos Santos sætte den ind til 4-0 som kronen på værket efter et flot gennemspillet angreb hvor han til sidst udplacere Orient keeperen. Kampens udfald kan Tottenham kun være tilfredse med. 

Frankfurt

Med en god præstation i bagagen, kan Tottenham nu rejse til det tyske hvor Frankfurt venter.
I en medrivende kamp hvor begge hold smed al forsigtighed over bord, resulterede i en meget målrig kamp. Det startede ikke godt for Frankfurt, da den lille tekniker Modric kunne straffe en fejl fra Frankfurts Chris allerede efter 3 minutter. Men det blev værre for hjemmeholdet, da selv samme Modric kunne fordoble Tottenhams føring på en afslutning på tæt hold. Boksspilleren Fenin reducerede for Frankfurt efter 17 minutter, med et skruet skud fra kanten af feltet. Det lykkedes samme Fenin at udligne med endnu et pletskud efter 25 minutter. Boksspilleren Rossi bragte udeholdet Tottenham foran med et skruet skud efter 32 minutters spil. Og så i 44. minut kunne Pavlyuchenko udbygge Tottenhamføringen med et placeret skud udenfor målmandens rækkevidde.
En fejl fra Assou-Ekotto i starten af anden halvleg gjorde at boksspilleren Tsoumou kunne reducere til 4-3. Alt imens Tottenham var i gang med at juble over sejren, kunne Tsoumou udligne med et kraftfuldt skud i 92. minut.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 19:16 af FM2008 » Logged

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #34: 03 Jan 2009, 22:56 »

Ris og ros er velkommen..

kommer med anden del af venskabskampene i morgen..

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 03 Jan 2009, 22:58 »

God update. KIU  Thumbs Up

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 04 Jan 2009, 10:38 »

God update. KIU  Thumbs Up

Takker.. Kan du komme med hvad jeg kan gøre bedre, så det kan blive endnu bedre Opstemt

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #37: 04 Jan 2009, 12:04 »

Jamen der er sku ikke så meget der skal gøres bedre lige pt.

:-)

korzika
Gæst

« Svar #38: 04 Jan 2009, 12:11 »

Den sorte skrift er altså ikke speciel tydelig.

Find en der er mere tydelig.

Men ellers ok update.

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #39: 04 Jan 2009, 12:44 »

Tak for alle svarene.. Og fedt at du kommer med noget jeg kan gøre bedere korzika..

Og tak for det frederik1994.. Det er jeg glad for Opstemt

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #40: 04 Jan 2009, 19:55 »

Venskabskampe

Sochaux

I et opgør der lignede en kedeligt 0-0’er. Men Tottenhams manglende kvalitet i afslutninger, betød at hjemmeholdet Sochaux kunne forlade banen som fortjente vindere.

Mareridtet startede tidligt for Tottenham, da Jonathan Woodgate, lavede en fejl i den 23. minut der betød at boksspilleren Mevlüt kunne score et kraftfuldt skud på indersiden af stolpen. Første halvleg var overstået, med et nærmest vanskabt Tottenhamhold der var helt ved siden af sig selv.
Anden halvleg var et stormløb mod Tottenhams mål fra hjemmeholdets side, der også kunne lukke og slukke i det 72. minut. Tulasna kunne sætte den ind mod en ikke storspillene Gomes i Tottenham målet.

Barnet
Resultater
vs. Sochaux 2-0
Mevlüt 23.”
Tulasna 72.”
MOM: Tulasna

vs. Barnet 0-2
Rossi 17.”
Bent 79.”
MOM: Woodgate

vs. San Jose
Modric 5.”
Bentley 17.” 35.”
Pavlyuchenko 67.”
MOM: Bentley

Efter et skuffende resultat mod Sochaux, skal Tottenham nu rejse sig, og man må vel sige at Bernet skal bare besejres.
Efter bare 17 minutter kunne italieneren Giuseppe Rossi flugte bolden ind efter et godt indlæg af Modric. Første halvleg var overstået og Tottenham så meget overbevisende ud.
Der skulle gå lidt tid før indskiftet Dareen Bent kunne banke bolden op i nettaget efter 79 minutter. En overbevisende sejr til Tottenham, der ikke lod modstanderen få et eneste skud mod mål. Næste kampe er den sidste inden Premier League går i gang, og det er mod San Jose fra USA. Så der er en lang flyvetur i vente for Tottenham.

San Jose

Tottenham kunne slutte deres venskabskampe af med en overbevisende sejr over San Jose i USA.
Den lille kroat Luka Modric, kunne give Tottenham en flyvende start på kampen, da han med et skruet skud på kanten af feltet fik nettet til at blafre efter 5 minutter. En fejl fra San Jose spilleren Max Lopez kunne give den engelske kantspiller David Bentley muligheden for at score et let mål efter 12 minutter. Det engelske talent kunne føje endnu et mål til sin scoringsliste efter 35 minutter med endnu en fuldtræffer. Tottenham kunne gå til pause med en overbevisende føring på 3-0.
I anden halvleg kunne selv sammen Max Lopez igen lave en vital fejl der igen kostede et mål. Det sagde Pavlyuchenko ja tak til, og kunne afslutte en god præstation fra Tottenhams side.

Det var så Tottenhams venskabskampe. Og om ikke lang tid venter det første opgør i Premier League, og det er mod Manchester City. Det bliver spændene at se om Tottenham, kan få rettet op, efter deres nået svingrene kampe. Men spændene bliver det. Det er sikkert.

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 04 Jan 2009, 19:59 »

Rutineret brasilianer til Tottenham

Så har Tottenham manager handlet igen. Denne gang på lidt mere defensive kræfter. Der er tale om den brasilianske forsvarstopper Marcelo Bordon, der kom fra tyske Schalke 04 hvor han nåede at spille 5 sæsoner, og spille 118 kampe. Han har også tidligere spille i Stuttgart hvor det også blev til 5 sæsoner, og 129 kampe.
Tottenham har angiveligt smidt 92,5 mio. efter brasilianeren, som man må betegne som en yderst rutineret herre. Med en alder på 32 år bliver han en af de ældste i Tottenhamtruppen. Men netop det emne har Samuel Dowson svaret på.

”Vi er selvfølgelig klar over at Marcelo er halvgammel, men vi ser det som en fordel, da vi har relativt unge backer. Og med Bordons og Woodgates rutine, tror jeg at Gareth og Vedran vil hæve deres niveau højere, end de hidtil har været i stand til. Og det skaber også en ro i omklædningsrummet før og efter pausen. Så vi er meget glade for at havde købte Bordon som højst sandsynligt kommer til at spille karrieren ud hos os. Samuel Dowson, træner for Tottenham

Som man kan antyde i Samuel Dowsons udtalelser, tyder det på at Ledley King må lade livet, og tage plads for Marcelo Bordon. Det komme nået overraskende, da King og Woodgate har dannet par igennem hele presæsonen. Men nu satser Tottenham på at det var King der var problemet, og prøver nye kræfter an. Bordon selv er meget glad for skiftet, men stadig meget ked af at forlade Schalke 04.

”Jeg var inderst inde ved at være træt af Tyskland, så tilbuddet kom på et godt tidspunkt for mig og min familie. Men det var da stadigt vemodigt at sige farvel til Schalke som har givet mig så meget opbakning og tillid. Så må vi jo bare håbe at jeg kan falde lige så godt ind her, som jeg har kunnet de andre steder. Marcelo Bordon, Tottenhamspiller     

Pepe
Gæst

« Svar #42: 04 Jan 2009, 20:05 »

Haha Opstemt The White Pride får mig til at tænke på noget andet end fodbold, men jaja Wink
Ellers en fin blog indtil videre. Lad os håbe, denne her holder noget længere.

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #43: 04 Jan 2009, 21:00 »

Hvad får det dig til at tænke på ? Pepe

Hvad mener du med du håber denne her holder lidt længere..

Pepe
Gæst

« Svar #44: 04 Jan 2009, 22:45 »

Racisme, KKK osv. Wink Ej, jeg joker bare Opstemt

Som du selv skriver, har du oprettet en del blogs på det seneste, og ingen af dem har holdt mere end et par updates Wink

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010