home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 883 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Lilywhites (tidligere Tottenham FC the white pride)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Lilywhites (tidligere Tottenham FC the white pride)  (Læst 9965 gange)
FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The white pride
« Svar #15: 02 Jan 2009, 14:12 »

JA, han har fået lov til at låne billedet af det..
Det er fordi jeg er stoppet med at blogge i min blog.. Smiley

Ja og tak for det Kie Opstemt
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham FC. The wide pride
« Svar #16: 02 Jan 2009, 14:14 »

Skriver nu også i word, men kigger på det Opstemt

Det var nu ikk noget vildt.. Tror jeg faldt over 1 eller 2.. Så det var ikk noget slemt jo.. Og så længe man forstår hvad man læser, er det ikk noget problem jo.. Smiley Men go start, og go go go med nogle nye spillere og nogle kampe, så blir det oss sjovere.... Smiley
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham FC. The wide pride
« Svar #17: 02 Jan 2009, 14:18 »

ja er i fuld gang med en update om en spiller jeg har købt :d den er færdig om lidt Opstemt
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham FC. The wide pride
« Svar #18: 02 Jan 2009, 14:19 »

Burde den ikke hedde 'White pride'? Wide pride = Bred stolthed.
Logged


FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham FC. The wide pride
« Svar #19: 02 Jan 2009, 14:21 »

Burde den ikke hedde 'White pride'? Wide pride = Bred stolthed.

Jo selvfølgelig. Det er rettet nu. Tak for det .. Opstemt
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham FC. The white pride
« Svar #20: 02 Jan 2009, 14:23 »

Forresten.. Den Hvide Stolthed i England må altså være Fulham... Smiley Rullende Øjne Hahaha

- Glæder mig til at se hvem du har købt.. Wink ^^
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham FC. The white pride
« Svar #21: 02 Jan 2009, 14:33 »

Har svært ved en overskrift så, ved ikke hvad det skal være hvis Fulham er den hvide stolthed
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham FC. The white pride
« Svar #22: 02 Jan 2009, 14:40 »

Har svært ved en overskrift så, ved ikke hvad det skal være hvis Fulham er den hvide stolthed

Haha.. Det er de sku heller ikk... Ved ikk om nogle er.. Jeg morer mig bar over at vi for en gangs skyld ikk ligger nummer 21.. Eller.. Bar 20... Opstemt
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham FC. The white pride
« Svar #23: 02 Jan 2009, 14:48 »

               


Portugisisk midtbaneslider til Tottenham


Det første indkøb fra den engelske Tottenhamtræner Samuel Downson, er nu kommet. Han har handlet i portugisiske Sporting. Beløbet lyder på 52,5 mio. danske kroner. Beløbet bliver større over 2 år. Han skal angiveligt være bundet til klubben i hele 5 år. Veloso nåede at spille 7 sæsoner i Sporting. Han havde en enkelt afstikker midt i det hele på en sæson til Moscavide, hvor han nåede at spille 28 kampe og score hele 7 mål som defensive midtbanespillere. Han var en ledende stjerne på holdet, så ledelsen må være kede af at slippe ham før tid.

”Vi er meget kede af at Miguel har forladt os, og endda før tid. Men der kom et tilbud vi simpelthen ikke kunne afslå. Så derfor måtte vi sige farvel. Han skal bare vide at han kan gøre en kæmpe karriere hvilket som helst sted i verdenen. Og jeg tror han kan føre Tottenham til store ting. Filipe Soares Franco, Bestyrelsesformand for Sporting CP

Hovedpersonen selv syntes det er en drøm der går i opfyldelse.
”Jeg syntes det er en fantastisk ting for mig det der er sket. Det er det helt rigtige tidspunkt det er sket, da jeg følte jeg havde opnået alt i Sporting. Men den klub har givet mig alt og jeg er evig taknemmelig. Det er bare en ekstra bonus at, jeg nu allerede kan nå at spille første kamp med Tottenham. Så nu må vi jo bare se om han bruger mig. En ting er i hvert fald sikkert. Jeg nyder tilværelsen. Miguel Veloso, Tottenhamspiller

Der går rygter om at en hel del spillere der er på Dowsons ønskeliste. Giuseppe Rossi fra Villarreal skulle angiveligt være meget tæt på Tottenham.

”Jeg vil ikke kommentere rygtet om Rossi i øjeblikket. Vi kommer ud med noget når der er nyt i sagen.”
Samuel Dowson 

 


« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 15:51 af FM2008 » Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham FC. The white pride
« Svar #24: 02 Jan 2009, 14:49 »

Grunden til det tog så lang tid var det skide billede drillede mig.. kommer med venskabskampene lige omlidt Opstemt
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham FC. The white pride
« Svar #25: 02 Jan 2009, 15:36 »

               


Hurtig Italiener til Tottenham



Kort tid efter Veloso købet, kom offentliggørelsen så. Giuseppe Rossi fra Villarreal er blevet hentet til Tottenham for en pris til 117 mio. Rossi har spillet for Manchester United i 3 sæsoner hvorefter han kom til Newcastle i 1 sæson, så en enkelt sæson til Parma. Og så kom gennembruddet i han karriere da han spillede e sæson i Villarreal hvor han scorede 11 mål i 27 kampe.

”Jeg er meget lykkelig lige nu. Vi har fået fat i Giuseppe er bare fantastisk. Nu har vi virkelig noget oppe i fronten. Og han vil være hos os i mange sæsoner. Han har fremtiden for sig, da han kun er 21 år. Vi glæder og meget til at se ham i aktion, i de næste par kampe. Daniel Levy, bestyrelsesformand for Tottenham

Rossi havde også et par ord om hans mål og om hans tidligere arbejdsgiver Villarreal.
”Jeg er meget glad lige nu. Ikke bare fordi jeg er kommet til en ny klub, men også fordi det er Tottenham. Klubben har virkelig potentiale til at gå rigtig langt. Det skulle ikke overraske mig hvis vi ligger helt i toppen i næste sæson når vi har fået holdet spillet sammen.
Men meget af det her kan jeg takke Villarreal. Jeg ville aldrig havde stået her i dag, hvis jeg ikke var kommet til den klub. Jeg fik mit helt store gennembrud der. Og det kan jeg takke alle gutterne for, fordi de var der for mig.
Giuseppe Rossi, spiller for Tottenham 

« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 15:51 af FM2008 » Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham FC. The white pride
« Svar #26: 02 Jan 2009, 15:39 »

Tak til Newton Heath for topbanner Opstemt
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham FC. The white pride
« Svar #27: 02 Jan 2009, 15:42 »

Det bliver desværre ikke i dag jeg kommer med venskabskampene, da jeg skal noget med familien Opstemt
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham FC. The white pride
« Svar #28: 02 Jan 2009, 15:44 »

Nice handler.. Veloso skal nok blive en stærk mand på midten, og Rossi er jo en ret giftig herre.. Opstemt Historien melder ikk noget om en pris på Rossi ? Smiley

- En ting.. Ville skrive "midtbaneslider" i overskriften ved Veloso, da det ekstra E gør at det blir flertal, så det lyder som om der er tale om flere spillere... Smiley Ellers nice må jeg sige... Især Rossi.. Smiley
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham FC. The white pride
« Svar #29: 02 Jan 2009, 15:52 »

Nice handler.. Veloso skal nok blive en stærk mand på midten, og Rossi er jo en ret giftig herre.. Opstemt Historien melder ikk noget om en pris på Rossi ? Smiley

- En ting.. Ville skrive "midtbaneslider" i overskriften ved Veloso, da det ekstra E gør at det blir flertal, så det lyder som om der er tale om flere spillere... Smiley Ellers nice må jeg sige... Især Rossi.. Smiley

Tak for det. Så kan jeg regne med dig som læser ?

Alt det du påpegede er rettet og de har ret i det hele Opstemt
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010