home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Lilywhites (tidligere Tottenham FC the white pride)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Lilywhites (tidligere Tottenham FC the white pride)  (Læst 9986 gange)
FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Lilywhites (tidligere Tottenham FC the white pride)
« : 02 Jan 2009, 11:09 »

Jeg begynder nok at skabe mig et lidt dårligt ry herinde på bloggersiden, da jeg har lavet nogle blogs her de sidste par dag. Men jeg prøver mig frem. Det er det jeg syntes gør mig bedere. I de andre blogs er jeg kørt død, så nu vil jeg prøve igen.

Hvis der er nogle der har noget negativt at sige om mine mange opstarter af blogs, må gerne holde det væk fra denne blog. Smiley

Håber meget i vil følge med og smide nogle kommentare..

God læselyst.

FM2008

PS: Dette vil blive fjernet senere, når jeg regner med at alle der gølger med har set det Opstemt

Og smide da gerne nogle kommentare om min blog om Tottenham Opstemt
« Seneste Redigering: 05 Jan 2009, 15:55 af FM2008 » Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Tottenham FC. The white pride
« Svar #1: 02 Jan 2009, 13:14 »

               


Here we go again


Der går rygter oppe i Tottenham, om at Tottenham igen har fyret en træner. Denne gang Harry Reedknaap. Han har haft en masse dårlige resultater, her på det sidste. Så Tottenham har kaldt til pressemøde senere i dag, for at bekræfte eller afkræfte rygterne.
5 minutter til pressemødet går i gang, og Tottenhambestyrelse n åbner dørene og præsentere pressen for den nye træner. Hele lokalet sitre af spænding. Kameraerne er indstillet, kuglepennen er klar og journalisterne er klar med alle de nærgående spørgsmål, til den nybagte træner.
5 ulidelige minutter var nu løbet op, og ud kom bestyrelsen. Gemt bag formanden Levy, var den pressesky nye Tottenhamtræner. De satte sig ned, næsten blindet af de mange blitz fra kameraerne. Levy tjekkede mikrofonen og begyndte så at tale.       

”Ja vi har fyret Harry. Vi var langt fra tilfredse med ham. Så vi har derfor valgt at prøve lykken med en uerfaren træner, som vi har holdt øje med i længere tid. Han har trænet mindre hold rundt omkring i England, og han har gjort det strålende. Spillerne han har trænet, har også fortalt hvilken ære det er at have sådan en som ham som træner. Den måde han tager sig af spillerne er helt fantastisk. Så vi ser meget frem til at han kommer til klubben inden kort tid. Navnet er Samuel Dowson. Ingen har højst sandsynligt aldrig hørt om ham før. Men bare rolig, han skal nok passe ind her i Tottenham. Så nu vil Samuel sige et par ord inden vi igen går tilbage og forbereder os på den kommende sæson. Daniel Levy, Formand for Tottenham FC.

”Hr. Dowson. Nu hvor det er din første gang som professionel træner. Hvordan tror du så du vil klare dig, når presset kommer fra fansene, og pressen?”

”Ja nu skal det jo lige gå dårligt, før presset kommer. Så jeg vil ikke tage sorgerne på forskud. Jeg er her for at udføre ét jo, og kun ét. Og det er at fuldføre de mål, vi har sat os for.” Samuel Dowson, træner for Tottenham

”Downson, kan du komme afsløre de mål i har sat jer for?”

Samuel kiggede hurtigt hen på Daniel, for at få tilladelse til at afsløre det. Daniel nikkede svagt. Derefter kunne Samuel svare.

”Ja. Vi går efter at blive i toppen, og kæmpe for en topplacering. Vores mål er at kunne spille internationalt igen næste år. Om det er Champions League eller Uefa Cup, er sådan set lige meget, vi vil bare gerne ud og kæmpe mod andre internationale hold.”

Derefter rejste Samuel og Daniel sig, og kig tilbage derfra hvor de kom. Tottenham har fået ny træner, og navnet er Downson, Samuel Downson.


« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 14:10 af FM2008 » Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The white pride
« Svar #2: 02 Jan 2009, 13:21 »

Du kan ikke alvorligt mene, at hvis folk har noget dårligt at sige, om dine "nybegynder-blogs", så skal de bare holde sig væk.. Det kommer du sgu ikke langt med... Kritik gør en bedre, det ved alle og enhver..

Udover det, synes jeg din overskrift er lidt misvisende, jeg kommer ihvertfald til at tænke i helt andre baner
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The white pride
« Svar #3: 02 Jan 2009, 13:25 »

Jeg begynder nok at skabe mig et lidt dårligt ry herinde på bloggersiden, da jeg har lavet nogle blogs her de sidste par dag. Men jeg prøver mig frem. Det er det jeg syntes gør mig bedere. I de andre blogs er jeg kørt død, så nu vil jeg prøve igen.

Hvis der er nogle der har noget negativt at sige om mine mange opstarter af blogs, må gerne holde det væk fra denne blog. Smiley

Håber meget i vil følge med og smide nogle kommentare..

God læselyst.

FM2008

2008 ? Hvis det er fra 2008-spillet har du da lagt tråden lidt forkert.. Smiley

Enig med TMP - overskriften...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The white pride
« Svar #4: 02 Jan 2009, 13:29 »

2008 ? Hvis det er fra 2008-spillet har du da lagt tråden lidt forkert.. Smiley
Nok fordi han hedder FM2008 funny.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The white pride
« Svar #5: 02 Jan 2009, 13:31 »

Nok fordi han hedder FM2008 funny.

Jah, okay, men dét anede mig bar ikk, da det virker lidt "misvisende"... Fuck it.. Opstemt
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

korzika
Gæst
 
Sv: The white pride
« Svar #6: 02 Jan 2009, 13:37 »

Har du fået lov til at hapse KIE's billede?

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18773.0
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The white pride
« Svar #7: 02 Jan 2009, 14:00 »

Du kan ikke alvorligt mene, at hvis folk har noget dårligt at sige, om dine "nybegynder-blogs", så skal de bare holde sig væk.. Det kommer du sgu ikke langt med... Kritik gør en bedre, det ved alle og enhver..

Udover det, synes jeg din overskrift er lidt misvisende, jeg kommer ihvertfald til at tænke i helt andre baner

Jeg skriver ikke at i skal holde jer væk men at i skal holde kommentarene til jer selv eller bare væk fra denne her blog. I må meget gerne læse denne her og komme med konstruktiv kritik om min blog.
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The white pride
« Svar #8: 02 Jan 2009, 14:03 »

Har du fået lov til at hapse KIE's billede?

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18773.0

Ja det har jeg. Men vidste ikke man skulle skrive det... Men jeg har fået lov..
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham FC. The wide pride
« Svar #9: 02 Jan 2009, 14:04 »

I må meget gerne også skrive noget om selve bloggen. Og om jeg skal gøre noget andet eller om hvad jeg gør rigtigt.

Og jeg HEDDER FM2008. Undskyld mit navn, det kan jeg ikke lave om på. Kan ikke se hvordan det er misvisende, da det jo også står ude i venstre side
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The white pride
« Svar #10: 02 Jan 2009, 14:05 »

Har du fået lov til at hapse KIE's billede?

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18773.0

Han (FM2008) har skrevet at han har fået lov  Thumbs Up

Tror ikke han mener at i ikke må komme med dårlig/kritisk kritik, men bare at han ikke gider høre kommentarene "Kan ikke tage dig seriøst når du starter en blog op igen" eller "Starter du nok en blog igen?!"
Men jeg er helt sikker på han gerne vil have kritik til selve bloggen omkring hans måde at skrive på og opsætningen
osv

Tilbage til bloggen Wink
Synes det er en god start du har fået på bloggen og jeg vil klart følge med, dog synes jeg du burde finde på en ny titel til din blog, men det er bare min mening  Thumbs Up
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham FC. The wide pride
« Svar #11: 02 Jan 2009, 14:07 »

Ja det er lige det jeg mener Sej007.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham FC. The wide pride
« Svar #12: 02 Jan 2009, 14:08 »

I må meget gerne også skrive noget om selve bloggen. Og om jeg skal gøre noget andet eller om hvad jeg gør rigtigt.

Og jeg HEDDER FM2008. Undskyld mit navn, det kan jeg ikke lave om på. Kan ikke se hvordan det er misvisende, da det jo også står ude i venstre side

Når man ikk har sovet, ser man ikk den slags.. Smiley Men når man bar li læser det, tænker man, eller jeg gør da, at det er spillet.. Smiley Fuck nu det.. Opstemt

Sys det er svært at vurdere en blog på en start... Vil hellere bedømme når du har smidt flere indlæg op.. Smiley
- Man kan altid snakke stavefejl, og det kan jo klares ved at skrive det i et program med noget stavekontrol, men altså, det er der sku alle steder, og der er sikkert oss en fejl eller to i mit indlæg her, så det er ikk det vigtigste.. Smiley

EDIT: Meget bedre overskrift nu Smiley
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The white pride
« Svar #13: 02 Jan 2009, 14:09 »

Har du fået lov til at hapse KIE's billede?

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18773.0

JA, han har fået lov til at låne billedet af det..
Det er fordi jeg er stoppet med at blogge i min blog.. Smiley
Logged


FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham FC. The wide pride
« Svar #14: 02 Jan 2009, 14:11 »

Når man ikk har sovet, ser man ikk den slags.. Smiley Men når man bar li læser det, tænker man, eller jeg gør da, at det er spillet.. Smiley Fuck nu det.. Opstemt

Sys det er svært at vurdere en blog på en start... Vil hellere bedømme når du har smidt flere indlæg op.. Smiley
- Man kan altid snakke stavefejl, og det kan jo klares ved at skrive det i et program med noget stavekontrol, men altså, det er der sku alle steder, og der er sikkert oss en fejl eller to i mit indlæg her, så det er ikk det vigtigste.. Smiley

EDIT: Meget bedre overskrift nu Smiley

Skriver nu også i word, men kigger på det Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010