home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 778 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [STOPPET] The Blue Citizens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: [STOPPET] The Blue Citizens  (Læst 5066 gange)
andersfa123
Gæst
 
[STOPPET] The Blue Citizens
« : 29 Dec 2008, 16:52 »

Hej. Så vil jeg prøve med endnu en blog og denne gang holder den Smiley.
Jeg har ikke så meget grafik med da jeg ikke finder det nødvendigt. Hvis mit skriftlige ikke er så godt eller mine updates er for korte så vil jeg lige sige at jeg ikke gør det for at få populatritet her på siden for min flotte blog. Men jeg laver min blog for at få sjov ud af det og for at fortælle andre herinde som vil følge med om det savegame jeg har gang i.

Der vil komme update om lidt hvor holdet også vil indgå Smiley

Og husk, comments er mere end velkomne Wink
« Seneste Redigering: 12 Jan 2009, 16:07 af andersfa123 » Logged

andersfa123
Gæst
 
1# The Blue Citizens
« Svar #1: 29 Dec 2008, 16:56 »



Pressemøde

Bestyrelses formand Khaldon Al Mubarak kaldte pludseligt til pressemøde idag d. 12 juli 2008 kl. 12.00. Han meddelte de inviterede, at han havde noget vigtigt at sige og det viste sig at der kom der flere end forventet, da rygtet havde spredt sig meget hurtigt.

"Jeg er meget ked af at meddele denne nyhed, men Mark Hughes har trukket sig tilbage med øjeblikkelig virkning. Jeg vil ikke komme ind på den specifikke grund, men der har opstået nogle skænderier mellem Mark Hughes og nogle fra bestyrelsen. Det har desværre fået Mark til at trække sig tilbage, og derfor har vi måtte være hurtige til at finde en ny træner." Sagde bestyrelses formand Khaldon Al Mubarak foran de mange journalister der var mødt op.

Da Khaldon havde talt færdig kom der en ukendt mand ind ad døren, og gik op til Khaldon. Efter den ukendte fik talt ud om sig selv vidste de forskellie opmødte lidt om ham. Den 32-årige dansker som er ved navn Anders Falkenberg, skal overtage sæddet efter Mark Hughes. Selvom journalisterne ikke kendte Anders Falkenberg, troede Manchester Citys bestyrelse stadig at Anders kunne gøre et godt stykke arbejde i klubben.

"Først og fremmest vil jeg takke for at kunne få lov til at blive cheftræner i Manchester City, det er mig en ære at få lov til at overtage sådan et stort hold. Jeg har sat mig et mål for i år. Jeg forventer at vi via. vores slutplacering i ligaen kan komme til kvalifikation til en Europa turnering. Mine ambitioner er ikke nået så langt frem til at vi skal tænke på at vinde Premier League. Som man siger, mange bække små gør en stor å." Sådan sagde Anders Falkenberg til de mange folk der var mødt op.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2008, 17:02 af andersfa123 » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 1# The Blue Citizens
« Svar #2: 29 Dec 2008, 17:01 »

Flot update Anders, er faktisk helt vild med layoutet, da det er SÅ simpelt. Som du siger, så behøver man jo faktisk ikke grafik! Det eneste jeg vil sige til layoutet er, at du skal flytte 'Pressemøde' en linje længere ned, så ser det bedre ud imo.

Glæder mig til mere, lad os håbe denne holder. Du skriver faktisk udemærket! Thumbs Up
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: 1# The Blue Citizens
« Svar #3: 29 Dec 2008, 17:03 »

Flot update Anders, er faktisk helt vild med layoutet, da det er SÅ simpelt. Som du siger, så behøver man jo faktisk ikke grafik! Det eneste jeg vil sige til layoutet er, at du skal flytte 'Pressemøde' en linje længere ned, så ser det bedre ud imo.

Glæder mig til mere, lad os håbe denne holder. Du skriver faktisk udemærket! Thumbs Up
Tak skal du have Smiley
Har rettet på dett med 'Pressemøde'  Cool
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# The Blue Citizens
« Svar #4: 29 Dec 2008, 17:37 »

Nice at bloggen er kommet, Anders /wee
Så må man bare håbe at du fører dit hold til succes, men helst være under det andet Manchester hold i tabellen Wink
Du skriver godt, og som Mikkel Angelo siger, så er det også dejlig simpelt og overskueligt.

Held og lykke til Anders Falkenberg i Manchester City! Thumbs Up
Logged

19-18!

andersfa123
Gæst
 
Sv: 1# The Blue Citizens
« Svar #5: 29 Dec 2008, 17:38 »

Nice at bloggen er kommet, Anders /wee
Så må man bare håbe at du fører dit hold til succes, men helst være under det andet Manchester hold i tabellen Wink
Du skriver godt, og som Mikkel Angelo siger, så er det også dejlig simpelt og overskueligt.

Held og lykke til Anders Falkenberg i Manchester City! Thumbs Up
Takker endnu en gang over sådan en kommentar Smiley
Dejligt med kommetarer Tunge
Logged

andersfa123
Gæst
 
2# The Blue Citizens
« Svar #6: 29 Dec 2008, 18:46 »



Taktik og transfer

Der har ikke været gang i talentspejderne eller i penge pungen hos Manchester City efter Anders Falkenbergs ankomst. Anders Falkenberg selv mener ikke, at der skal købes forstærkninger så hurtigst som muligt men hvis han finder et fantastisk køb, som kunne bruges som 1. valg så ville han muligvis få gang i alle de penge, har han fået tildelt af bestyrelsen.

Rygter har der været mange af, men Anders Falkenberg afviser dem gang på gang lige meget hvor mange journalister der spørger ham. Der har f.eks gået rygter på at Anders Falkenberg, var ude efter Oswaldo Sánchez og Antonin Kinsky men Falkenberg har afvist begge rygter da han mener at de var for gamle og derfor ubrugelige i hans trup.

Falkenberg har allerede nu sat sin start 11'er for denne sæson, selvfølgelig medmindre at der er et ungt talent der spiller en god i en kamp. Men start 11'eren er ihvertfald lavet. Dog mangler der nogle af spillerne, som er skadet så må reserven jo bare bruges. Start 11'eren kan du se HER.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: 2# The Blue Citizens
« Svar #7: 29 Dec 2008, 19:28 »

Nice blog Smiley
Kan godt lide den enkle stil der bliver lagt for dagen.. IMO behøver en blog ikke have prangende grafik eller mange billeder for at være god.. Det vigtigste er sproget og det at være kontinuerlig Opstemt Dvs. man holder den samme stil hele bloggen igennem hvilket du i hvert fald har gjort her i opstarten af den.
Selvom du siger du ikke gør så meget ud af sproget synes jeg nu det er helt fint og passer til den enkle grafiske fremstilling  Peace

Det er en blog jeg vil følge med i, for det bliver spændende at se hvordan du klarer den med Man City! Thumbs Up
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# The Blue Citizens
« Svar #8: 29 Dec 2008, 19:31 »

Kan godt li' at du ikke bare køber og køber Smiley. Ville være nice hvis du kun købte 1 eller 2 Smiley.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: 2# The Blue Citizens
« Svar #9: 29 Dec 2008, 19:57 »

Nice blog Smiley
Kan godt lide den enkle stil der bliver lagt for dagen.. IMO behøver en blog ikke have prangende grafik eller mange billeder for at være god.. Det vigtigste er sproget og det at være kontinuerlig Opstemt Dvs. man holder den samme stil hele bloggen igennem hvilket du i hvert fald har gjort her i opstarten af den.
Selvom du siger du ikke gør så meget ud af sproget synes jeg nu det er helt fint og passer til den enkle grafiske fremstilling  Peace

Det er en blog jeg vil følge med i, for det bliver spændende at se hvordan du klarer den med Man City! Thumbs Up
Tak skal du have Ashti Smiley

Kan godt li' at du ikke bare køber og køber Smiley. Ville være nice hvis du kun købte 1 eller 2 Smiley.
Lad os nu se hvor mange jeg får købt  crazy
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# The Blue Citizens
« Svar #10: 29 Dec 2008, 20:14 »

Jeg siger det igen, at du har et godt sprog og så er updatsne jo også lette at læse og har den perfekte længe. Dejligt Smiley
Bliver spændende at se hvad du får lavet på transfermarkedet, men for Guds skyld ikke køb mere end 1 af disse: Veloso, Di maria, Santon, Aguero, Asenjo. Alt for typiske køb ( og ja, jeg ved godt at jeg har købt Di Maria i min blog, men det er også det eneste typiske indkøb Smiley), og jeg håber du kan finde andre spændende spillere Smiley

Kiu Thumbs Up
Logged

19-18!

andersfa123
Gæst
 
Sv: 2# The Blue Citizens
« Svar #11: 29 Dec 2008, 21:17 »

Jeg siger det igen, at du har et godt sprog og så er updatsne jo også lette at læse og har den perfekte længe. Dejligt Smiley
Bliver spændende at se hvad du får lavet på transfermarkedet, men for Guds skyld ikke køb mere end 1 af disse: Veloso, Di maria, Santon, Aguero, Asenjo. Alt for typiske køb ( og ja, jeg ved godt at jeg har købt Di Maria i min blog, men det er også det eneste typiske indkøb Smiley), og jeg håber du kan finde andre spændende spillere Smiley

Kiu Thumbs Up
Jeg siger tak igen Peace
Jeg skal nok lade være med at købe nogle af de spillere, kan afsløre at den spiller jeg har købt ikke er en af dem Peace
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# The Blue Citizens
« Svar #12: 30 Dec 2008, 02:46 »

Ser fint ud Smiley

Enkelt og simpelt, og spændende klubvalg, hvormed du på sigt kan fejre store triumfer Thumbs Up...

Syntes ik dine to rygter virker overbevisende, men når du nu har afvist dem, ser jeg ingen grund til at pille mere ved det, for du skal nok gå efter bedre spiller Thumbs Up

Håber at din blog vil holde længe, da jeg tror det bliver en god en af slagsen, hvis du kan holde dampen oppe, og syntes du skriver ganske godt, og med et fint sprog, som ikke er for irriterende, og trættende at læse!

Så vil da gerne følge med here, men du skal klart opretholde dit niveau, for jeg er en kræsen bloglæser Wink ( Grin )
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

andersfa123
Gæst
 
Sv: 2# The Blue Citizens
« Svar #13: 30 Dec 2008, 02:51 »

Ser fint ud Smiley

Enkelt og simpelt, og spændende klubvalg, hvormed du på sigt kan fejre store triumfer Thumbs Up...

Syntes ik dine to rygter virker overbevisende, men når du nu har afvist dem, ser jeg ingen grund til at pille mere ved det, for du skal nok gå efter bedre spiller Thumbs Up

Håber at din blog vil holde længe, da jeg tror det bliver en god en af slagsen, hvis du kan holde dampen oppe, og syntes du skriver ganske godt, og med et fint sprog, som ikke er for irriterende, og trættende at læse!

Så vil da gerne følge med here, men du skal klart opretholde dit niveau, for jeg er en kræsen bloglæser Wink ( Grin )
Jeg siger tak, og håber på at jeg kan tilfredsstille dig Thumbs Up
Logged

andersfa123
Gæst
 
3# The Blue Citizens
« Svar #14: 30 Dec 2008, 16:11 »



UEFA Cup

Tidligere blev der trukket lod om kvalifikation kampene til UEFA Cuppens gruppespil. I Manchester Citys kamp blev Manchester City først trukket op af bowleren. Det var spændende hvem Manchetser City, skulle møde. På sedlen der blev trukket op af bowleren, stod der Marsaxlokk. Holdet Manchester City skulle møde i første kvalifikationsrunde, var det maltanske hold Marsaxlokk. Det var en opgave som Anders Falkenberg, burde kunne klare snildt med de spillere som han har til rådighed.

"Selvfølgelig skal vi vinde over Marsaxlokk. Jeg har aldrig hørt om holdet, så vi skal kunne slå dem, og det gør vi også." Lød det fra en meget optimistisk Anders Falkenberg.

Som forventet gik det rigtig godt. Ihvertfald hvis man ser på kampen med Manchester City briller. I de første ti minutter skete der ikke noget i kampen. Manchester City og Marsaxlokk skulle også lige ind kampen, men det skulle Manchester City kun bruge 12 minutter på da Jô sendte det første mål ind. To minutter efter ville Felipe Caicedo også prøve at score, og det blev så også hans første mål i hans Manchester City karriere. Allerede 9 minutter efter den anden scoring kom der en tredje målscore. Navnet på målscoren er Richard Dunne, og det blev hans ottende karriere mål i Manchester City. I det 37. minut får City straffe, og det vil Jô tage men det skulle han aldrig, for han brændte nemlig. 3-0 efter 37 minutter ser godt ud. Men Citys førring så ud til at blive større, da Jô fik et hattrick da han scorede 2 mål i det 42. minut og 2 minutter inde i overtiden. Kan førringen mon blive større i anden halvleg?

I pausen til anden halvleg blev Robinho og Shaun Wright-Phillips skiftet ind, som forholdvis højre og venstre kant så de også kunne komme ind og fejre målfesten. Målfesten blev holdt igang i anden halvleg da Jô allerede score efter 30 sekunders spil. Elano gør førringen større 3 minutter efter Jô's scoring. 7-0 efter 49 minutter. Kan det blive bedre? Ja det kan det, da den indskiftede Robinho fik straffe og scorede til 8-0 efter 80 minutter, og det blev også slutresultatet.

"Om jeg er tilfreds? Ja det må man sige. Selvom det var et dårligt hold, var det stadig dejligt med så stor en sejr i min første kamp i spidsen for Manchester City. Hvis Marsaxlokk spiller lige sådan til returkampen, så er vi jo allerede gået videre. For godt spil kan man ikke kalde det fra Marsaxlokk side." Lød det fra Anders Falkenbergs mund, efter at han blev spurgt om han var tilfreds med dagens sejr.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010