home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  1 Bruger, 714 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)  (Læst 37873 gange)
superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '16' The New Club (Tidl. Montrose)
« Svar #105: 12 Jan 2009, 15:56 »

Rigtig godt klubvalg syntes jeg. Jeg sad lige og frygtede det ville gå hen og blive en dansk klub da jeg syntes at det ville ødelægge bloggen lidt. Men Levante havde jeg helt klart ikke regnet med. Men er glad for at du valgte spanien Smiley KIU

Hej Erzael. Nej jeg vender ikke hjem til Danmark endnu i hvert fald. Køge var ikke lige stedet. Levante er langt mere spændende. Er også glad for valget blev Levante.

Fremragende klubvalg, bliver rigtig spændende og se hvordan du klare det i en klub der er meget større end Montrose Opstemt

Hej culaz. Mange tak. Det bliver sjovt at se, om jeg kan klare mig i en større liga. Holdet er jo lidt splittet. Nu ser vi hehe.

Rigtig godt klubvalg, bliver spændende at se hvad du kan udrette med dem, ville dog hellere have set dig blive i Montrose men det var desværre ikke muligt jo Opstemt

Hej patrickJ, og tak. Ja Montrose er jo fortid nu hehe. Nu gælder nutiden, og lad os håbe jeg kan klare det. Wink
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
'17' New Faces
« Svar #106: 12 Jan 2009, 16:56 »



NEW FACES

- 20.07.09 -
Det bliver spændende”, fortalte jeg pressen. Lige siden jeg kom til klubben, har der været meget aktivitet på spillermarkedet, da der var brug for forstærkninger på Levante-holdet. Jeg har lovet bestyrelsen, at vi i år vinder den spanske ’LIGA Adelante’. Det er meget ambitiøst, men jeg er sikker på, at vi kan klare det. Jeg fik dog et chok, da jeg fik af vide, at jeg kun havde 7.750.000,- til rådighed i år - hvilket også afspejler den dårlige sæson Levante havde sidste år. Jeg var bange for, at jeg nu havde sat for store forventninger til mig selv og mine spillere. Jeg måtte bruge andre hjælpemidler end penge, og fik derfor sendt spejdere af sted på arbejde med det samme.
Jeg var også klar over, at jeg måtte tage afsked med nogle spillere i klubben. Det er ikke noget jeg er glad for, da jeg ikke har været træner i mere end 2 uger. Det er svært for mig allerede at vide hvor svaghederne i truppen ligger. Jeg ved hvilket system jeg vil spille, og det vil hjælpe mig lidt på vej. Vi skal også have anskaffet os nogle nye trænere, da stort set hele trænerstabben er blevet rippet af de store klubber.

- 18.08.09 -
The Young Hope
Vi kan med glæde præsentere 7 nye ansigter i Levante. Et af de hotteste navne i spansk fodbold lige nu er Bojan Krkic. Bojan er et kæmpe talent – måske det største talent i europæisk fodbold, og han er hentet til klubben på en fri transfer. Barcelona forlængede ikke med den håbefulde angriber. "Jeg har fået en snak med Bojan, og vi blev enige om, at han skulle spille her i ét år, og så er han ellers fritstillet", sagde jeg til pressemødet. Vi har også hentet den australske legende Mark Viduka. Mark spiller sin sidste sæson som professionel, og det bliver i Levante. Viduka forventes at være backup til de 2 nye angribere Bojan & Sebastián Fernández. Yderligere har vi hentet Canales, som er en ung spanier på 18 år, med et stort potientale. Det forventes at han starter inde på den centrale midtbane allerede i første ligakamp mod Malaga på 'Ciutat De Valencia'. En anden stor profil som er hentet til klubben er den 28 årige Selcuk Sahin. Selcuk har spillet 18 landsholdskampe for det tyrkiske landshold, og er hentet på en fri transfer fra storklubben Fenerbahce. Det forventes at Sahin starter på bænken i Levante. Ud er gået 9 spillere. Den største profil er den Schweiziske landsholds og boksspiller Alex Geijo. Vi har hentet 3 nye angribere til Levante, hvilket er skyld i at Alex forlader klubben. Et tilbud på 22.000.000,- fra Chievo kunne vi ikke sige nej til. Vi ønsker ham al held og lykke i Italien. Samlet har vi hentet spillere for 7.500.00,- og solgt for ikke mindre end 43.000.000,-. Pengene går direkte i klubkassen, da vores økonomi ikke er så stærk i år. Let's do this guys.


Vidste du...?
At det koster 149,- at se en kamp på 'Ciutat De Valencia'.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '17' New Faces (Tidl. Montrose)
« Svar #107: 12 Jan 2009, 16:57 »

Jeg vil i morgen lave en trupgennemgang, så i er helt inn i hvilke spillere jeg har til rådighed.

Synes ikke det ville være smart at lave trupgennemgangen først, i og med der er mange nye ansigter i Levante. Så glæd jer til i morgen  Thumbs Up

Med Venlig Hilsen superew Smiley
« Seneste Redigering: 12 Jan 2009, 17:01 af superpew » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '17' New Faces (Tidl. Montrose)
« Svar #108: 12 Jan 2009, 17:03 »

Har ikke fået kommenteret dit skifte til levante endnu. Syntes det lyder spændene og mon ikke du rykker op. Virkelig godt køb af bojan må jeg sige, han er jo en stjerne. Glæder mig til gennemgang af truppen
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Pepe
Gæst
 
Sv: '17' New Faces (Tidl. Montrose)
« Svar #109: 12 Jan 2009, 17:05 »

Fede indkøb, specielt Bojan imponerer mig Smiley
Held og lykke med den kommende sæon. Du skal nok hive en oprykning i land med den trup og med dine evner!
Logged

joeyjones
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: '17' New Faces (Tidl. Montrose)
« Svar #110: 12 Jan 2009, 17:22 »

Fantastisk blog, er vild med din måde at skrive på. Smiley
Imponerende at du kunne få fat på Bojan, var der ingen større klubber ude after ham?
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '17' New Faces (Tidl. Montrose)
« Svar #111: 12 Jan 2009, 17:58 »

Endnu en fed update, og gode indkøb især købt af Bojan Opstemt det er genialt.
KIU Thumbs Up
og kan jeg få et ss af Bojan?
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '17' New Faces (Tidl. Montrose)
« Svar #112: 12 Jan 2009, 18:53 »

Har ikke fået kommenteret dit skifte til levante endnu. Syntes det lyder spændene og mon ikke du rykker op. Virkelig godt køb af bojan må jeg sige, han er jo en stjerne. Glæder mig til gennemgang af truppen

Hej Crazy-Poul.. Mange tak. Ja han er en stjerne hehe Opstemt - Er glad for du glæder dig.

Fede indkøb, specielt Bojan imponerer mig Smiley
Held og lykke med den kommende sæon. Du skal nok hive en oprykning i land med den trup og med dine evner!

Hej Pepe... Mange mange tak :b.. Ja det var et godt køb af Bojan. Håber på oprykning. Endnu engang tak for de pæne ord.

Fantastisk blog, er vild med din måde at skrive på. Smiley
Imponerende at du kunne få fat på Bojan, var der ingen større klubber ude after ham?

Hej joeyjones. Er glad for du kan li' min måde at skrive på. Nej heldigvis nuppede jeg ham foran alle andre klubber, som først lagde mærke til det til sdist hehe.

Endnu en fed update, og gode indkøb især købt af Bojan Opstemt det er genialt.
KIU Thumbs Up
og kan jeg få et ss af Bojan?

Hej Baliian. Tuisnd tak. :b

Jo self. kan du få det.. Her er det Bojan
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
'18' Who Do We Need? (Tidl. Montrose)
« Svar #113: 13 Jan 2009, 13:13 »



WHO DO WE NEED?

- 26.08.09 -
Jeg har haft en turbulent start i Levante. Det hele er gået rigtig stærkt, og jeg håber at vi snart kan tage den lidt med ro – selvom jeg dog ikke tror på det. Jeg kan godt mærke, at det er helt anderledes at træne her, og det skræmmer mig en smule. Jeg vil dog ikke give op på forhånd, og jeg vil gøre alt hvad jeg kan, for at overbevise fans såvel som bestyrelsen mit værd.


Truppen

I Levante-målet står Juan Luis Mora. Juan er en erfaren målmand, som tidligere har spillet i Valencia i sæsonen 07/08. Vi håber at den 36 årige spanier kan tilføre holdet lidt rutine i bagkæden. Det forventes dog, at en forstærkning skal hentes næste år, grundet Mora’s karriere stop til sommer.
Bagkæden består af 4 spillere. Højreback bliver spillet af den 24 årige Francisco Molinero. Francisco er en fantastisk højreback, som kan lidt af hvert. Molinero er super hurtig, krydret med fantastisk teknik.
På venstreback spiller Vázquez, som nok må siges at være den dårligste spiller i Levante-truppen. Vázquez mangler en del mentalt, og det er noget vi må prøve at få rettet op på. Lykkedes det ikke, så må vi søge efter nyt blod. Inde i midten af bagkæden spiller Miguél Angel Tena på 27 år, og Miquel Robusté på 24 år. De er begge to super hurtige, hvilket er vigtigt i spansk fodbold. Jeg glæder mig til at følge disse to spillere, da de er kernen i det bagerste geled.
På den defensive midtbane bruger vi skiftevis Selcuk Sahin og Samul. De er begge to super stærke, og er ikke til at komme igennem. Sahin har dog ikke det store pasningsniveau, og det er grunden til at Samuel starter inde de fleste kampe. Selcuk kan bidrage med en masse rutine i de store kampe. På venstrefløjen spiller 30 årige Pedro Antonio Vega. Pedro er den bærende kræft på Levante-holdet. En blanding af rutine, og kæmpemæssige tekniske færdigheder gør ham til en komplet spiller, på netop hans position. På højrefløjen bruges skiftevis den unge Ander Itturaspe på 20 år, og den lidt mere erfarne Rubén Suaréz på 30.
Jeg forventer at Ander vil være støtte til Rubén Suaréz, men viser Ander gode fremskridt til træning vil han være førstevalg. På den offensive midtbane spiller den unge Canales. Canales er lige købt til klubben, og har ikke ret meget erfaring. Canales har dog et kæmpe potientale, og det skal udnyttes. Jeg håber det unge talent kan vise sine kvaliteter.
I angrebet spiller Sebastián Fernández og Bojan. Fernández er er ualmindelig hurtig angriber, med super teknik. Han har spillet 3 landskampe for Uruguay, og jeg kan love for, at landstræneren endelig har fået øjnene op for spilleren. Sebstián er en fantastisk spiller, og jeg håber vi kan holde på ham længe endnu. Fernández er købt for 3.250.000,- i en forholdsvis ukendt klub i hjemlandet Uruguay. Ved siden af Sebastián spiller den unge Bojan. Bojan er en fremragende spiller, som ikke mangler noget. Det eneste man kan sige negativt om Bojan er hans manglende rutine. Bojan er kun 19 år, men om 2-3 år er han en kæmpe spiller. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Jeg glæder mig til at se ham i aktion. På bænken sidder Mark Viduka. Mark er en rutineret spiller, med gode hovedstødsegenskabe r. Viduka vil blive brugt som indskifter og joker gennem hele sæsonen.


Vidste du...?
At Johan Cruyff har spillet i Levante.
« Seneste Redigering: 13 Jan 2009, 13:44 af superpew » Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: '18' Who Do We Need? (Tidl. Montrose)
« Svar #114: 13 Jan 2009, 14:25 »

Super transfer og hold, update.
Held og lykke, med sæsonen:)
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '18' Who Do We Need? (Tidl. Montrose)
« Svar #115: 13 Jan 2009, 14:32 »

Fin update. 5-6 kommafejl som jeg læste det.
Gad dog godt det var lidt mere struktureret, når det en trupgennemgang. Men KIU Smiley
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: '18' Who Do We Need? (Tidl. Montrose)
« Svar #116: 13 Jan 2009, 14:43 »

Fin blog.

Overskuelig grafik, og du skriver også helt fint. Smiley

KIU.

Btw. Så har du faktisk givet med lysten, til at prøve noget af det samme som dig. Smiley 

Altså at starte uden job...
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: '18' Who Do We Need? (Tidl. Montrose)
« Svar #117: 13 Jan 2009, 14:46 »

Kan du evt. lave et screens af dine transfers ?
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '18' Who Do We Need? (Tidl. Montrose)
« Svar #118: 13 Jan 2009, 17:34 »

Hey allesammen. Jeg er sku glad for, at der nu er endnu en der har lyst til at starte en karriere uden job pga. min blog.. Jeg er er rigtig glad for det! Jeg er virkelig taknemelig for alle de kommentare jeg har fået, både kritik og ros.

Jeg er bange for, at bloggen stopper nu. Jeg kan mærke at studierne kræver lidt mere arbejde nu, end hidtil - da eksamnerne snart er for døren. Jeg er ikke ligefrem den dygtigste når det gælder om at få lavet mine lektier - jeg er en last minute man Peace. Jeg føler ikke rigtig jeg har tiden til at skrive en blog i øjeblikket. Jeg må også indrømme, at jeg har lyst til et længere spil, som kan gå lidt hurtigere frem, når der ikke er en blog ved siden af.

Med Venlig Hilsen superpew.
« Seneste Redigering: 13 Jan 2009, 17:37 af superpew » Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: '18' Who Do We Need? (Tidl. Montrose)
« Svar #119: 13 Jan 2009, 17:51 »

Det var da en utrolig trist nyhed - Håber du evt. lader spillet stå på standby, og kunne finde på og skrive videre når du får mere tid. Håber hvert fald at se flere blogs fra dig i fremtiden.
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010