home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  La Gigliati
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: La Gigliati  (Læst 15426 gange)
Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
La Gigliati
« : 28 Dec 2008, 01:53 »

--La Gigliati--


Kære læsere, min sidste blog med Tottenham Hotspur FC blev lidt for kedelig og kunne os selv se folk ikke ville følge med i den. Det gik dog heller ikke som forventet i ligaen og spilleglæden med dette hold var ikke så stor som jeg troede den ville være.

Nu er jeg så begyndt ne med Fiorentina, og har altid være kanon stor fan af La Gigliati. Jeg har aldrig set noget dårligt ved holdet, og synes godt om de nuværende spillere. Grunden til at jeg valgte Fiorentina var at de unge spillere og mange talenter. En spiller som Kuzmanovich og en som Montolivo er jeg meget facineret over fordi de er så unge og alligevel er så fantastiske fodboldspillere.
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: La Gigliati
« Svar #1: 28 Dec 2008, 03:37 »

<><><>Endnu en dansker<><><>




Efter Cesare Prandellis 3 år lange karriere i Firense klubben, valgte den 51-årige italiener at trække sig tilbage som manager, og det gav plads til en ny ung manager i klubben. Diego Della Valle var på udkig længe efter en ny manager, indtil en ung uerfaren dansker ved navn Christian Bundgaard blev ansat i klubben som den nye manager.

Christian Bundgaard er en meget uerfaren manager og har aldrig været på så højt et niveau som dette i Firense. Og hans historie har dog også været helt ned til de lave rækker i den danske 2. division serie til Den engelske Coca Cola Championship.



Bundgaards Historie

Hvidovre 1995 - 1999 
Stoke City 2000 - 2004
Herfølge 2004 - 2006
Fiorentina 2008 -
 


Bundgaard har prøvet meget i sin tid været mange steder. Han startede sin karriere som Hvidovre træner, efter at han havde brugt to år på kursusser og andet.  I Hvidovre sikrede Bundgaard sig ikke det helt store men forblev alligevel i klubben da han dog formåede at rykke dem op i 1. Division men i efterfølgende rykkede ned med holdet igen. I 99 for ledelsen i Hvidovre nok og fyre derefter manager Bundgaard da han ikke præsterede det ledelsen havde forventet.
Bundgaard vælger at holde et års pause fra fodbold verdenen inden Stoke City fra engelske Coca Cola League 1. Han skiftede til klubben på en 1-årig kontrakt, men det vidste sig senere at Bundgaard blev længere i Stoke. Efter det første år med Bundgaard som manager, fik han rykket Stoke op i Coca Cola Championsship. Ledelsen tilbød Bundgaard en ny kontrakt der rakte 3 år frem, og Bundgaard accepterede. Han holdte Stoke i ligaen i to sæsoner, indtil han i tredje sæson rykkede ned som sidste pladsen i ligaen. Bundgaard var utilfreds og afviste den 1-årige kontrakt der kom fra Stoke ledelsen. Han fik derimod tilbuddet om at komme tilbage til dansk fodbold, denne gang var det Herfølge der kom med tilbuddet på en 3-årig kontrakt, og svaret var klart ja fra den unge dansker. Han klarede det til forventninger, men var ikke selv tilfreds med miljøet i klubben. Derfor valgte han at gå 1 år før tid. Derefter holdte han igen pause  men brugte meget tiden på at finde en klub, og da han så Fiorentinas manager Cesare Prandelli trak, var han hurtigt på tråden, og ledelsen valgte derfor at sige ja.


"Jeg er meget glad for at få denne mulighed som manager for sådan et fantastisk hold", udtalte Bundgaard sig mens han smilede til fotografen.
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Cesc
Gæst
 
Sv: La Gigliati
« Svar #2: 28 Dec 2008, 08:51 »

Spændende synes jeg, og Century Gothic var jo den skrifttype der gjorde mig kendt i bloggens verden - god fornøjelse, selvom det er over to år siden jeg har brugt skrittypen dér! Folk er vilde med den, jeg er hvert fald - så jeg følger naturligvis med.

OFF TOPIC
Har du ikke lige haft en Spurs-blog, uden at jeg er sikker?
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Gigliati
« Svar #3: 28 Dec 2008, 08:57 »

Cesc, du kunne læse første indlæg. Så vil du få at vide at han har lavet en Tottenham-blog.
Troede at folk der 'følger med' læste updates og andre indlæg. Wink
Logged


Arsenal Football Club


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Gigliati
« Svar #4: 28 Dec 2008, 09:11 »

Cesc, du kunne læse første indlæg. Så vil du få at vide at han har lavet en Tottenham-blog.
Troede at folk der 'følger med' læste updates og andre indlæg. Wink

Haha funny Good one, Filip Thumbs Up

Spændende synes jeg, og Century Gothic var jo den skrifttype der gjorde mig kendt i bloggens verden - god fornøjelse, selvom det er over to år siden jeg har brugt skrittypen dér! Folk er vilde med den, jeg er hvert fald - så jeg følger naturligvis med.

OFF TOPIC
Har du ikke lige haft en Spurs-blog, uden at jeg er sikker?

Nuvel, men en skrifttype er jo ikke ligefrem noget man får læsere på forhåbentlig Rullende Øjne Ellers havde du sgu nok set flere eksperimentere med skrifttyper....

Men nok om det: Fortsæt
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: La Gigliati
« Svar #5: 28 Dec 2008, 11:05 »

Cesc, du kunne læse første indlæg. Så vil du få at vide at han har lavet en Tottenham-blog.
Troede at folk der 'følger med' læste updates og andre indlæg. Wink

Ding ding, busted. Haha ej, jeg gad ikke lige læse introen, men bloggen så spændende ud, så jeg valgte at læse hans første update.

Wink
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: La Gigliati
« Svar #6: 04 Jan 2009, 18:56 »

<><><> OPEN FOR BUSINESS <><><>




Efter ansættelsen af manager Bundgaard fik han jo også lidt penge til Transfers.
En startsum på 135 mio DKK var nok for Bundgaard for med det samme blev der solgt en masse, men om der så ikke os blev hentet spillere til klubben. Bundgaard fik fra den 12.08.2008 til den 24.08.2008 underskrift fra hele 7 spillere. Hvor en af de 8 var stortalentet Karim Benzema fra Lyon. I perioden 13.08.2008 til den 03.09.2008 solgt hele 6 spillere hvor angriberen Adrian Mutu blev hentet til Arsenal.




Transfers

IND:

Marvin Angulo, 25 mio DKK, Herediano
Micah Richards, 85 mio DKK, Man City
Karim Benzema, 100 mio DKK, Lyon
Alessandro Rosina, 70 mio DKK, Torino
Georginio Wijnaldum, 27 mio DKK, Feyenoord
Andrey Arshavin, 122 mio DKK, Zenit St. Petersburg
Pietro Accardi, 52,5 mio DKK, Sampdoria


UD:

Alesandro Gamberini, 90 mio DKK, Tottenham
Filipe Melo, !9 mio DKK (leje), Betis
Marco Donadel, 31 mio DKK, Newcastle
Adrian Mutu, 300 mio DKK, Arsenal
Alberto Gilardino, 250 mio DKK, Man City
Dario Dainelli, 2,75 mio DKK (leje), Bordeaux










I starten af sæsonen manglede der en velorginaseret højre back i klubben og manager Christian Bundgaard valgte at hente den unge Costa Ricaner til klubben. Derefter mangle man kræfter i forsvaret, angriber og lidt mere offensivt.
Først hentede man unge englænder Micah Richards til klubben fra engelske Manchester City, hvor efter man hentede noget mere offensivt, som Karim Benzema fra Lyon, Alessandro Rosina fra Torino og unge Georginio Wijnaldum fra Feyenoord til en samlet pris på 275 mio DKK. Så hentede man den russiske landholdstjerne Andrey Arshavin for 122 mio DKK og senere bliver unge Accardi præsenteret som Fiorentina-spiller. I mellem tiden blev der også solgt ud fra klubben af da tilbuddet fra Arsenal på Adrian Mutu af en sum på 300 mio DKK, kunne man ikke takke nej. Efterfølgende for man solgt Gilardino til Manchester City for 250 mio DKK.

« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 18:58 af Anderson08 » Logged

Manchester United FC

Always in my heart

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Gigliati
« Svar #7: 04 Jan 2009, 19:01 »

God blog, men dumt at smide Dainelli og Gamberini for så lidt. Begge er klasse. Accardi får du dog meget gavn af. Smiley
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Gigliati
« Svar #8: 04 Jan 2009, 19:01 »

Holy mother of god nogle vilde indkøb! Det var godt nok nogle store forandringer med en helt ny trup, men godt nok nogle vilde indkøb. Ved ikke rigtigt om jeg synes om det eller ej, men spændende ser det i hvert fald ud Peace
Logged

Vuelve la ilusión

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Gigliati
« Svar #9: 04 Jan 2009, 19:10 »

Fandme sygt du kan få Micah R, for kun 85 mio kroner Shockeret!
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: La Gigliati
« Svar #10: 04 Jan 2009, 19:14 »

Fandme sygt du kan få Micah R, for kun 85 mio kroner Shockeret!

Ved godt det ikke er mange penge, troede heller ikke de sagde ja
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Pepe
Gæst
 
Sv: La Gigliati
« Svar #11: 04 Jan 2009, 19:14 »

Er du sindssyg, du har fået Benzema og Richards billigt?

Men ellers ser det godt ud. Overskuelig opsætning, fin grafik og generelt en flot blog indtil videre.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: La Gigliati
« Svar #12: 04 Jan 2009, 19:16 »

Spændende synes jeg, og Century Gothic var jo den skrifttype der gjorde mig kendt i bloggens verden

Hvad dælan har din kendthed i bloggens verden at gøre med hans blog ? funny


Jeg kan godt li' dine indkøb, rigtig gode priser.

Dog ærgerligt at du sælger Gilardino, da han i den grad kan garne. Good luck.
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: La Gigliati
« Svar #13: 04 Jan 2009, 19:33 »

<><><>Far Away From Home<><><>




Så kom lodtrækningen endelig til Champion League 3. kvalifikationsrunde . Og Bundgaard sad selv i lokalet hvor han kunne se rivalerne Juventus komme op imod Standard. En nem lodtrækning for Torino klubben som også gik sikkert videre på en samlet 9-0 sejr. Så kom Fiorentina endelig, og lige efter kunne Bundgaard gøre sig klar til to kampe mod den tjekkiske klub Slavia Prag, noget manager Bundgaard var meget tilfreds med.



1. Kamp 13.08.2008

Første kamp var hjemme på Artemio Franchi i Firenze, og de gik da også godt for Firenze klubben. Efter 12 minutter bliver Slavia Prags centrale midtbanespiller Frantisek Zeman skadet og må se sig gå af banen. Det hjalp lidt på Fiorentinas spil, og 5 minutter senere score Mario Santana på en rapost fra Benzema, og så stor det 1-0. Mere sker der ikke rigtig i første halvleg. I anden halvleg skal der dog også gå et kvarter før Fiorentina kan score til 2-0, et mål scoret af Pablo Osvaldo på et køligt straffespark. Så sad Fiorentina igen på spillet og 7 minutter senere lukker og slukker Stevan Jovetic kampen, ved at score på et langskud til stillingen 3-0, som også er kampens slutresultat. "En  vigtig sejr, og nu kan vi slappe lidt af når vi skal til Prag" sagde manager Christian Bundgaard, med et smil på læben.


2. Kamp 27.08.2008


Så skulle Fiorentina til Prag og spille returopgøret i Champions Leagues 3. kvalifikationsrunde, og Bundgaard følte at holdet havde vundet stort nok hjemme, til at han kunne stille med reserve i denne kamp. Med Jefferson og Pazzini i angrebet i stedet for Benzema og Andrey Arshavin. Mario Santana, var også sat ind på kanten i stedet for Alessandro Rosina. Men kampen startede stille og roligt, og der skulle gå en halvtime før Montolivo kunne bringe Fiorentina på 0-1 og 7 minutter senere kunne Pazzini gøre det til 0-2, som også var resultatet ved pausen. I anden halvleg skete der ikke det helt store, Fiorentina beholdte presset, men boldene ville bare ikke ind. Så kom udskiftningerne, og det virkede til at virke for Firenze klubben. Ind kommer Semioli og ud går Jefferson, og det viste sig virkelig at virke med den unge spiller, når man tænker på han ikke er verdens bedste angriber. Men Semioli presser på sammen med resten af holdet, og efter mange unyttige chancer for unge Semioli banket bolden i kassen til slutresultatet 0-3, og det sender Fiorentina videre til Champions Leagues gruppespil. "Kanon kamp af Semioli, han viste virkelig at han kan blive til  noget, men det er jo et holdspil og det beviser de også" sagde manager Bundgaard til pressen efter kampen.


Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: La Gigliati
« Svar #14: 06 Jan 2009, 21:26 »

<><><> Debutant i Serie A <><><>


 


3-0


Så kom det endelig, efter venskabskampe og Champions League skulle Bundgaard endelig debutere i Serie A, noget han virkelig havde set frem til. Og han startede hjemme på Artemio Franchi foran 46 000 tilskuere og live på tv. Hr. Bundgaard så virkelig frem til sin debut i Serie A da han altid har syntes godt om denne liga. Udeholdet var Atalanta, så alle aviser havde set Fiorentina som store favoritter til denne kamp. Og Firenze-klubben kommer da også godt igennem første halvleg. Efter 17 minutter bringer Riccardo Montolivo Bundgaards hænder i vejret ved at banke den ind til 1-0. Der skal også kun gå 20 minutter før den næste scoring kommer, hvor det igen er Montolivo der står det rigtige sted og 2-0 til Fiorentina. Det sidste i første halvleg der skulle ske, var en skadet Pazzini som måtte udgå 3 minutter inde i overtiden. Anden halvleg starter med et hårdt pres fra Fiorentina, og der skal også kun gå 10 minutter før Pablo Osvaldo score til slutresultatet 3-0. En kanon start for manager Bundgaard.





1-1


Allerede i anden kamp i ligaen skulle Bundgaards tropper op imod en af de helt store favoritter i Serie A. De skulle op imod Juventus. Men hjemme, så en sejr var ikke umulig i Bundgaards øjne. Det starter dog også bedst for hjemmeholdet da Jefferson allerede efter 6 minutter score til 1-0, kanon start for Fiorentina. Hele første halvleg sker der ikke rigtigt mere. 10 minutter inde i anden halvleg for Juventus dømt straffespark, og selvsikre Del Piero går til bolden og brænder, men Torino klubben har heldet med sig og bolden ender lige ude foran Pavel Nedveds fødder som udligner for udeholdet til 1-1. 4 minutter senere må både Del Piero og Zebina gå fra banen med skader, men det hjælper ikke rigtigt på Firenze klubbens spil, og det ender med en uafgjort kamp mellem rivalerne. "Tre point ville have været dejligt, men da Nedved score, mister vi nærmest troen til en sejr og så må vi nøjes med det ene point" sagde Christian Bundgaard til pressen efter kampen.



Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010