home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Arven efter Schuster og Laudrup
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Arven efter Schuster og Laudrup  (Læst 4755 gange)
Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #15: 28 Dec 2008, 15:25 »

Jeg gad simpelthen ikke læse den sidste update da jeg syntes den var alt for lang. Men de andre updates var gode..

Det er jeg ked af at høre, men havde også frygtet det lidt.
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #16: 28 Dec 2008, 15:36 »

Jeg har læst det hele.. Det er ganske enkelt utrolig flot grafisk! Fortsæt endelig. Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

klint2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #17: 28 Dec 2008, 16:09 »

super

Glæder mig til næste update
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #18: 28 Dec 2008, 17:22 »

Syntes egenlig ikke at den seneste update var for lang den var lige tilpas. Syntes det er glimrende læsning og nogle super resultater du har fået indtil videre.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #19: 28 Dec 2008, 19:19 »


GETAFE CF S.A.D.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _____

De lovende takter fortsætter|

Oktober
På trods af nederlaget i den seneste kamp, mod Real Madrid, var truppen ovenpå. De seneste resultater havde været glimrende, det samme havde spillet. Det var derfor med en ophøjet ro at vi gik ind i en ny måned.

Første udfordring i oktober bød på et udebanebesøg i Betis. I en kamp hvor vi var spilstyrende formåede vi ikke at putte bolden i kassen, og da Betis heller ikke formåede dette, måtte vi rejse hjem med et uafgjort resultat på 0-0. Jeg kunne mærke at gutterne var ærgerlige, de ville sgu gerne have vundet den kamp. Jeg kunne godt forstå dem, men alligevel stod jeg med et smil på læben. "Det er sgu den indstilling der skaber vindere, og når et uafgjort resultat på en svær udebane ikke tilfredsstiller os, så er vi på vej frem. Vi kan nu se frem til en 14 dages kamppause før Espanyol kommer på besøg", fortalte jeg optimistisk.

Kamppausen blev b. la. brugt på at øve afslutninger. Selvom resultaterne kom, følte jeg at vi godt kunne blive skarpere foran kassen. Især den offensive del af midtbanen, Gavilán, Albín og Santon blev sat til at øve afslutninger, da de ofte har været kommet i glimrende skudpositioner, men har ladet mange af mulighederne forpasse.

Det var efterhånden blevet søndag og kampdag, og det skulle vise sig om skudtræningen allerede nu bar frugt. Til min store glæde var det tilfældet. Albín blev dobbelt målscorer og matchvinder i en tæt 2-1 sejr over Espanyol.

En uge senere tog vi til Almería med håbet om endnu en sejr. Håbet blev opfyldt da vi i en særdeles underholdende kamp smadrede Almería 5-2 i deres egen hule. 2 gange Uche og Gavilán, Granero og Soldado hver én gang stod for scoringerne, mens Ustari desværre måtte se 2 mål passere sig. Efter den flotte præstation stod den på afslapning den efterfølgende dag, da Eibar ventede om kun 3 dage i pokalturneringen. En kamp der bare skulle vindes – og det blev den. Vi tog hjem fra det lille stadion Ipurúa i Eibar med en sikker 4-0 sejr. Sejren blev grundlagt med 4 mål i 2. halveg fordelt på herrerne Uche med 2 mål, samt Granero og Soldado med hver ét.


0-0 u - Betis | 2-1 h - Espanyol | 5-2 u - Almería | 4-0 u - Eibar (Pokalturnering)
Logged

Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #20: 28 Dec 2008, 19:24 »

Jeg har læst det hele.. Det er ganske enkelt utrolig flot grafisk! Fortsæt endelig. Smiley
Det er jeg glad for at høre! Mange tak, Elne!
super

Glæder mig til næste update
Tak for kommentaren, og updaten er nu kommet Smiley

Syntes egenlig ikke at den seneste update var for lang den var lige tilpas. Syntes det er glimrende læsning og nogle super resultater du har fået indtil videre.
Dejligt at høre at en længere update godt kan være tilpas. Det er konstruktivt for mig. Jeg er glad for du kan lide hvad du læser, og ja resultaterne indtil videre er ikke helt tossede Smiley.
Logged

Carstensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #21: 28 Dec 2008, 20:40 »

wow, totalt sindssyg blog, der.
Logged



Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #22: 28 Dec 2008, 20:41 »

wow, totalt sindssyg blog, der.

Yo, thanks, dér.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #23: 28 Dec 2008, 21:21 »

Hvis jeg måtte give dig et godt råd, var det at skære lidt ned for teksten. Ikke den seneste, men de 2 foregående har simpelthen været for lange til jeg gad at læse. Keep it simple, dude! Ellers fremragende skriverier.
Logged

Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #24: 29 Dec 2008, 16:06 »


GETAFE CF S.A.D.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _____

Sejrsstimen |

November/December
Fire kampe var gået uden nederlag, men første kamp i November satte en stopper for denne lille stime. På fremmet græs tabte vi 2-1 til Athletic Bilbao i en kamp hvor Athletic Bilbao scorede to mål på to forsøg inden for rammen. Vi var ellers kommet foran efter 52 sekunder ved  venstrebacken Signorino, men Llorente huggede to gange til som en slange, og hev sejren hjem foran hjemmepublikummet på San Mamés. Jeg var skuffet. Resultat og spil hang ikke sammen. Det skulle hævnes i næste kamp.

Hævnen kom, Deportivo blev sikkert besejret med 2-0 på mål af Granero og Uche, Uche som efterhånden konsoliderer sin plads som klubbens topscorer.

Den efterfølgende måned blev et lille eventyr for gutterne og jeg. Det var en sand fornøjelse at åbne op for morgenavisen dagen derpå i samtlige kampe i dette tidsrum. Tabellen var at dejligt syn.                                                                       
... 50 dage siden sidste pointtab kom stopblokken ...

".. (pffft!) ..", jeg kaldte spillerne sammen i omklædningsrummet.

”Kom igen drenge, fandme ærgerligt vi smider sejren, men det er hvad der kan ske. I skal ikke hænge med hovedet nu. Vi har vundet de sidste 7 kampe samlet 10-1, 3 point i SAMTLIGE kampe, vi ligger på 3. pladsen, det er sgu stærkt det er! Vi tager dem næste gang. Smut så i bad og vask nederlaget væk, det skulle nødig blive hængende..”


1-2 u – Athletic Bilbao | 2-0 h - Deportivo | 1-0 h – Eibar (Pokalturneringen, videre) | 2-0 u – Málaga | 1-0 h -  Racing | 2-1 u - Numancia | 1-0 h – Sporting | 1-0 u – Atlético Madrid | 1-2 h - Sevilla

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #25: 30 Dec 2008, 01:44 »

Det er G-E-N-IA-L-T det dér.. Wink Det er sgu rigtig, rigtig flot skrevet og sat op.. jeg sidder klisteret til skærmen hele vejen igennem og når der ikke er mere update fristes man til at læse den engang til..

KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #26: 30 Dec 2008, 01:52 »

Dit layout virker ret rodet må jeg tilstå, men jeg synes dælme du udligner dette flot via din store skriftlige kunnen! Det går sgu også meget godt for dit Getafe hold.

Glæder mig rigtig meget til at læse mere! Thumbs Up
Logged

westmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #27: 30 Dec 2008, 11:50 »

Den bedste blog på hele siden.

Rigtig godt skrevet, fedt layout og længden er perfekt.
Logged

Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #28: 30 Dec 2008, 13:18 »

Det er G-E-N-IA-L-T det dér.. Wink Det er sgu rigtig, rigtig flot skrevet og sat op.. jeg sidder klisteret til skærmen hele vejen igennem og når der ikke er mere update fristes man til at læse den engang til..

KIU Thumbs Up

Det er jo sgu glad for at høre! Store ord fra en stor blogger  Smiley

Dit layout virker ret rodet må jeg tilstå, men jeg synes dælme du udligner dette flot via din store skriftlige kunnen! Det går sgu også meget godt for dit Getafe hold.

Glæder mig rigtig meget til at læse mere! Thumbs Up

Jeg kan høre at der er lidt blandede meninger om mit layout, og det er vel smag op behag. Men så længe I læser med er jeg glad  Wink Tak  Smiley

Den bedste blog på hele siden.

Rigtig godt skrevet, fedt layout og længden er perfekt.


Hold da op en kommentar  Opstemt Mange tak.

Der kommer desuden mindst 1 update i dag, så stay tuned hvis I vil læse mere  Smiley
Logged

Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arven efter Schuster og Laudrup
« Svar #29: 30 Dec 2008, 16:47 »

David Alvaréz, Marca.com, 25.12.08

Med lidt over en tredjedel af sæsonen afviklet er Getafe hidtil sæsonens store overraskelse. El Geta ligger på en højst overraskende 3. plads, helt sensationel ift. hvad vi her på Marca, og på andre aviser for den sags skyld, havde seedet dem som inden sæsonen, nemlig som nr. 14.

Siden den dengang ukendte dansker Andreas Larsen tog over fra hans landsmand Michael Laudrup, har Getafe oppet deres niveau yderligere end hvad Laudrup formåede i sin periode i klubben. Europæisk fodbold står som en gulerod og venter for det unge Getafe hold, og som det ser ud nu er guleroden vel halvt spist. Meget skal gå galt hvis El Geta skal misse europæisk fodbold, og måske endnu et eventyr som Laudrup førte holdet i, i hans sæson i klubben.
                           Granero                          Daniel Díaz                              Uche                                    Ustari

Årsagerne til den noget sensationelle sæsonindledning bliver der gættet og budt på overalt. Den nye træner, opblomstring af spillere og undervurdering af Getafe er nogle af buddene, og man kan ikke helt afskrive nogle af dem.
Davide Santon


Andreas Larsen har indført noget stabilitet, og det virker til at toppen af det noget iltre temperament hos mange af spillerne er taget af. Samtidig har der gennemgående været et højt niveau fra en profil i hver af de 5 kæder som man med god vilje kan inddele El Geta i:

Ustari har været fremragende i buret og holdt det rent i 9 kampe, godt hjulpet af dirigenten i forsvaret Daniel Díaz som har været helt forrygende og har gjort luftrummet til sit område. Længere fremme har Granero bundet spillet sammen på flot vis, endda med 3 mål til følge. Han har b. la. dirigeret bolde ud til Getafes nyindkøb, Davide Santon, som har været en af Getafes helt store overraskelser. Mange troede at den unge knægt blot ville være bænkevarmer, men fra første dag har han indtaget højrefløjen i flotteste stil hvor han har suset ned ad kanten og lagt op til 8 mål med sine fantastiske indlæg. Disse indlæg har primært haft retning mod Uche, holdets topscorer med 7 mål.

Denne stabilitet og dygtighed er også årsagen til, at jeg fra nu af gerne vil afskrive at undervurdering af Getafe kan forekomme. Den bør det i hvert fald ikke. El Geta har bevist at de skal tages seriøst i kampen om europæisk fodbold, og måske endda medaljer.

« Seneste Redigering: 30 Dec 2008, 18:48 af Nolte » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010