home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 928 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '40' The Latics
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: '40' The Latics  (Læst 47953 gange)
AFC
Gæst
 
Sv: '26' The Latics
« Svar #105: 18 Jan 2009, 19:21 »

Dejligt med en sejr i debuten. Det tegner godt Newton. God update. Klø på.

- Har du selv lavet topbanneret med WiganLathics.com?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: '26' The Latics
« Svar #106: 18 Jan 2009, 19:25 »

Dejligt med en sejr i debuten. Det tegner godt Newton. God update. Klø på.

- Har du selv lavet topbanneret med WiganLathics.com?


Det tror jeg han har, da det faktisk bare er noget tekst han har skrevet, og så brugt nogle koder for at få det til at se bedre ud Thumbs Up

Sådan • her


Citér mit eller hans indlæg for at se koderne Thumbs Up
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: '26' The Latics
« Svar #107: 18 Jan 2009, 19:29 »

Det tror jeg han har, da det faktisk bare er noget tekst han har skrevet, og så brugt nogle koder for at få det til at se bedre ud Thumbs Up

Sådan • her


Citér mit eller hans indlæg for at se koderne Thumbs Up

Okay. Tak. Newton:
Er det iorden med dig jeg kommer til at bruge samme ting til min blog jeg kommer med om 3 ugers tid?
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: '26' The Latics
« Svar #108: 18 Jan 2009, 19:34 »

Ser godt ud Newton. Spændende klubvalg, og så må vi jo håbe at du kan redde dem. Smiley

KIU.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: '26' The Latics
« Svar #109: 18 Jan 2009, 19:40 »

LækkertFantastiskEm inent!

Det er helt vildt lækkert at læse, og jeg synes at du skriver i et meget flot og flydende sprog, som fanger mig. Flot sejr i debutten, og jeg er faktisk helt vild med at du har valgt at tage til Wigan, som uden tvivl har en masse potentiale i truppen. Håber derfor på at du opnår enhver form for succes med The Latics, hvilket jeg tror du gør.

Er også helt vild med dit "banner", som er enkelt og dejlig flot. Så KIU mester..

Du er satme en af sitets bedste bloggere, uden tvivl...
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '26' The Latics
« Svar #110: 18 Jan 2009, 19:51 »

Dejligt med en sejr i debuten. Det tegner godt Newton. God update. Klø på.

- Har du selv lavet topbanneret med WiganLathics.com?
Okay. Tak. Newton:
Er det iorden med dig jeg kommer til at bruge samme ting til min blog jeg kommer med om 3 ugers tid?

Mange tak AFC. Det var nemlig rigtig dejligt. Du må gerne bruge det til din blog.
Nej, jeg har forklaret hvordan du gør det via PB. Ellers så bare kig på Gherts indlæg.

Ser godt ud Newton. Spændende klubvalg, og så må vi jo håbe at du kan redde dem. Smiley

KIU.

Tak motZ. Glad for at du kan lide klubvalget, og ja, det må vi da! Smiley

LækkertFantastiskEm inent!

Det er helt vildt lækkert at læse, og jeg synes at du skriver i et meget flot og flydende sprog, som fanger mig. Flot sejr i debutten, og jeg er faktisk helt vild med at du har valgt at tage til Wigan, som uden tvivl har en masse potentiale i truppen. Håber derfor på at du opnår enhver form for succes med The Latics, hvilket jeg tror du gør.

Er også helt vild med dit "banner", som er enkelt og dejlig flot. Så KIU mester..

Du er satme en af sitets bedste bloggere, uden tvivl...

Wow, en kommentar..

Fantastisk at du elsker bloggen, og at blive kaldt en af sitets bedste bloggere er meget stort for mig. Så det skal du have meget stort tak for. Er glad for at du kan lide det hele.  Thumbs Up
Logged

Skive 4-Ever
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: '26' The Latics
« Svar #111: 19 Jan 2009, 07:25 »

Rigtig fed blog, ærgeligt med fyringen i city men Wigan er også en spændende klub.
Logged

Brøndby IF - Real Madrid CF - Sunderland AFC <3

cjensen94
Gæst
 
Sv: '26' The Latics
« Svar #112: 19 Jan 2009, 14:37 »

rigtig flot, det eneste jeg mangler er en trupgennemgang, men det kan jo være den kommer til februar;D
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '26' The Latics
« Svar #113: 19 Jan 2009, 16:39 »

Rigtig fed blog, ærgeligt med fyringen i city men Wigan er også en spændende klub.

Mange tak. ja det var trist, men som sagt er Wigan også en spændende klub.

rigtig flot, det eneste jeg mangler er en trupgennemgang, men det kan jo være den kommer til februar;D

Nu må vi se om jeg kan presse en gennemgang ind. Tak for ordene  Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '27' The Latics
« Svar #114: 19 Jan 2009, 20:44 »

- T O   S P I L L E R E   H E N T E T! -


WIGANLATHICS COM


2008 er gået på held, og det med Wigan Athletic et point under stregen. Derfor skulle der hentes forstærkninger til klubben i løbet af Januar, og den danske Kasper Nielsen fik £ 9,5 millioner til det. Det resulterede i to spillere, og den ene har endda erhvervet, som topscorer i Premier League. Den anden spiller til dagligt i den mexicanske klub Jaguares, og der er han den altoverskyggende stjerne.

Der er først tale om Ishmael Miller, som tidligere spillede for oprykkerne West Bromwich. Staben i Wigan skulle længe have været på jagt efter den hurtige angriber, og nu er skiftet endelig blevet en realitet. Prisen lagde i det høje, og man måtte slippe £ 7 millioner, og 10 % af næste salg for den fodrappe skarpretter. Ishmael Miller har allerede fået netmaskerne til at blafre 18 gange, og det er fire mere end listens nummer to, Obafemi Martins. Miller har skrevet under på fire år i klubben.

Det næste, og dermed også det sidste indkøb, var den mexicanske kantspiller Bofo Bautista. Han ankommer fra den mexicanske topklub Jaguares, og skriver under på en kontrakt der i første omgang skal gælde for hele fem år. Mexicaneren har længe drømt om at skifte Sydamerika ud med Europa, og det blev nu en realitet. Prisen menes at ligge omkring de £ 3,2 millioner pund, og det må siges at være en god pris for Wigan. Det lykkedes også journalister at frembringe en kommentar på pressemøde, og Bautista udtalte således:
´´At komme til Europa, og især England har hele tiden været mit store mål. Jeg havde aldrig troet at dette var muligt, men det viser bare at man altid skal tro på sine mål. Den tiltro som Wigan har vist ved at betale en forholdsvis stor sum for mig, viser bare at de tror på mig. Og jeg er meget sikker på at vi sammen kan redde holdet fra nedrykning. Selvom det bliver svært, er det absolut ikke en umulig opgave, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi er bedre end Stoke, Hull, Fulham og Sunderland.``
Logged

Glynge
Gæst
 
Sv: '27' The Latics
« Svar #115: 19 Jan 2009, 20:59 »

God blog. Har været såkaldt Silent Reader, og synes det er fedt at du beholder det gamle layout, da det ser virkelig godt ud. Teksten er nem og flydende. Alt i alt, virkelig godt arbejde, Newton! Thumbs Up
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: '27' The Latics
« Svar #116: 19 Jan 2009, 21:08 »

Hold kæft en dejlig update du har stablet sammen der, og nogen dejlige indkøb, især Bofo som jeg også har succes med fortiden. Men er 5 år ikke meget, er han ikke 30 ca?

Miller har jeg dog ikke så meget erfaring med, men han ser meget interessant ud, og bestemt en god investering!

Flot grafik, og helt igennem fantastisk skrevet, og endnu engang kan jeg sige at jeg er helt vild med det du laver i toppen, som en slags banner.

Så jeg er bare "den lille mundlamme" dreng, som sidder her badende i sit sget savl efter at have læst. Ej ikke helt, men tæt ved :$

KIU mester!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '27' The Latics
« Svar #117: 19 Jan 2009, 21:35 »

God blog. Har været såkaldt Silent Reader, og synes det er fedt at du beholder det gamle layout, da det ser virkelig godt ud. Teksten er nem og flydende. Alt i alt, virkelig godt arbejde, Newton! Thumbs Up

Mange tak for rosen.
Er glad for at du kan lide mit layout, og teksten med.
Lyder godt.

Hold kæft en dejlig update du har stablet sammen der, og nogen dejlige indkøb, især Bofo som jeg også har succes med fortiden. Men er 5 år ikke meget, er han ikke 30 ca?

Miller har jeg dog ikke så meget erfaring med, men han ser meget interessant ud, og bestemt en god investering!

Flot grafik, og helt igennem fantastisk skrevet, og endnu engang kan jeg sige at jeg er helt vild med det du laver i toppen, som en slags banner.

Så jeg er bare "den lille mundlamme" dreng, som sidder her badende i sit sget savl efter at have læst. Ej ikke helt, men tæt ved :$

KIU mester!

Mange tak Yoggi. Igen en dejlig kommentar fra din side, og dem bliver man vel aldrig træt af.
Jo han er 30 år, men han ville have en 5 årig aftale, og da hans løn er lav, var jeg hurtig til at takke ja. Ishmael Miller bliver næsten topscrer i Premier League, hver eneste gang jeg spiller FM, så ham er jeg meget glad for at have hentet. Dejligt at du kan lide min form for banner, eller tekst. Så må jeg jo se om jeg kan få dig til at bade i dit eget savl. Tusind tak for den fantastiske opbakning!  Smiley
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: '27' The Latics
« Svar #118: 19 Jan 2009, 21:47 »

Spændende indkøb og rigtig god update igen fra dit tastatur. Kender ikke så meget til indkøbene, men de ser da meget spændende ud. Jeg glæder mig meget til din sæson med Wigan og se hvad du kan gøre med dem. Forhåbentligt noget stort Smiley.

/AFC
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '27' The Latics
« Svar #119: 19 Jan 2009, 22:04 »

Spændende indkøb og rigtig god update igen fra dit tastatur. Kender ikke så meget til indkøbene, men de ser da meget spændende ud. Jeg glæder mig meget til din sæson med Wigan og se hvad du kan gøre med dem. Forhåbentligt noget stort Smiley.

/AFC

Mange tak, jeg kan også godt lide mit tastatur Wink
Indkøbnene virker måske lidt ukendte for nogen, men jeg kan altså ikke skaffe stjerner som Kaka og Messi til Wigan.
Jeg glæder mig personligt også meget, og så må vi se om jeg kan redde dem. Tak AFC.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010