home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1311 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Holde føringen
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Holde føringen  (Læst 1143 gange)
epz
Lilleputspiller
*

Holde føringen
« : 26 Dec 2008, 01:16 »

hej
Hvis i er foran 1-0 i en vigtig kamp, det behøver ikke være tophold, men bare generalt 1-0. Hvad gør i så for at holde føringen?
Jeg mener selvfølgelig ikke at man bare skal slynge en forsvarspiller ind og spille med 5 i bagkæden, men uden indskiftninger. Gør i f.eks. aflerveringerne kortere og så langsommere tempo for at holde på bolden og så bare fuld tidsspild??

MoneyGang
Førsteholdsspiller

Sv: Holde føringen
« Svar #1: 26 Dec 2008, 01:21 »

Nej, jeg propper tidspild til og, spiller deffensiv inde i mentalitet, så tager alle mænd turen tilbage.

Szczesny
Manager

« Svar #2: 26 Dec 2008, 01:23 »

Jeg plejer at spilde tiden ofte, det sidste kvarter ca. De sidste 5 fyrer jeg den så helt op. Begynder også at køre mere direkte, så jeg er farlig i omstillingsspillet. Dette er fordi jeg som oftest er knap så gode hold og derfor ikke er skidegod til at holde i bolden!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

johnmøller
Juniorspiller
**

« Svar #3: 26 Dec 2008, 08:19 »

Jeg plajer at få alt spillet over på min side! Starter med at få målmanden til at lade forsvar opsamle ved målspark. Derefter mindre bredde, lavere tempo og korte afleveringer. Tidspild på ofte. Sidst og nok vigtigst, sørger fro ingen af spillerne har pil frem, samt spiller på kontra. Denne lille coctail har faktisk givet et mål mere i slutminutterne.
Du kan også skifte en af dine angibere ud med en defensiv midtbane. Spiller du kun med en angriber, kan du give denne pil tilbage. Dette får ham til at gå med hjem!

Husk også at lave om på dine hjørnespark taktik, således at så mange af dine spillere som muligt, ikke går med frem ved hjørne. Hav så vidt muligt hele 4 backkæden hjemme, og en defensiv midtbane. Sæt så din 4 backkæde til langskud på ofte. Dette resultere i ved hjørnespark, at skyder modstanderen bolden ud af feltet efter hjørne, så skyder dine forsvars spillere på alt hvad der kommer ud af feltet!

håber det kan bruges!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4: 26 Dec 2008, 11:18 »

Jeg mener det er dumt at lave alt for mange taktiske ændringer, så jeg sætter kun tidspilden op og mentaliten ned. Hvis man begynder at ændre spillestil kan det jo gå helt galt, hvis dine spillere er van til en anden spillestil. Jeg tror faktisk det vigtigste er, at du ikke laver alt for meget om, da det kun bliver en fordel for det andet hold.

Hala Madrid!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010