home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  The Elder Scrolls 4 - Oblivion
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: The Elder Scrolls 4 - Oblivion  (Læst 17435 gange)
Thore
Manager

Sv: The Elder Scrolls 4 - Oblivion
« Svar #45: 20 Maj 2006, 21:28 »

Ja Gothic bliver støre, men Eldre Scrolls serien er stadig kongen  Thumbs Up

Men jeg vil nok sige jeg er glad for fast travel funtionen en gang i mellem.
Du skulle i øvrigt tage og klare den første main quest så kan du få en gratis hest  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #46: 20 Maj 2006, 22:24 »

Ja Gothic bliver støre, men Eldre Scrolls serien er stadig kongen  Thumbs Up

Men jeg vil nok sige jeg er glad for fast travel funtionen en gang i mellem.
Du skulle i øvrigt tage og klare den første main quest så kan du få en gratis hest  Wink

Fast Travel? First Main Quest? Huh

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager

« Svar #47: 20 Maj 2006, 22:30 »

Fast Travel? First Main Quest? Huh

Hvis du kigger på kortet inde i spillet kan du klikke på de forskellige byer og fast travel dertil.

Ja altså hoved qusten hvor du skal aflevere den amulet du har fået af den afdøde kejser.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #48: 20 Maj 2006, 22:54 »

Hvis du kigger på kortet inde i spillet kan du klikke på de forskellige byer og fast travel dertil.

Ja altså hoved qusten hvor du skal aflevere den amulet du har fået af den afdøde kejser.

Kortet? Og jeg aner ikke hvor jeg skal gå hen med den amulet Opstemt

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager

« Svar #49: 20 Maj 2006, 22:59 »

Kortet? Og jeg aner ikke hvor jeg skal gå hen med den amulet Opstemt

omg  Grin
Når du kigger inde på din menu hvor du kan se stats og vælge våben osv.
Så kan du også vælge nede i bunden (mener det er den helt til højre), vælge en hvor du kan finde kortet og en oversigt over dine forskellige quest.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #50: 20 Maj 2006, 23:07 »

omg  Grin
Når du kigger inde på din menu hvor du kan se stats og vælge våben osv.
Så kan du også vælge nede i bunden (mener det er den helt til højre), vælge en hvor du kan finde kortet og en oversigt over dine forskellige quest.

KLASSE! Jeg har kigget efter et kort, men jeg kunne ikke finde det blandt alle tasterne, så jeg har bare droppet det. Tænkte også at det ville være smart hvis der stod alle quests et sted, for jeg kunne ikke huske dem. Og det ville da tage evindelig lang tid at nå til de forskellige byer, hvis jeg ikke rejste med hest.. Også selvom jeg rejste med hest Opstemt

Men tak for hjælpen,glæder mig til at spille det igen nu Opstemt

Thore
Manager

« Svar #51: 20 Maj 2006, 23:14 »

haha så skal du nok få lidt mere ud af spillet nu  Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #52: 23 Maj 2006, 20:46 »

Thore!

Nu er jeg så i gang med at blive del af Mages Guild

I Chorrol har jeg fundet en bog på Cloud Top og afleveret til Guilden, for derefter at nakke den igen til hende damen. Hun siger at jeg skal tage tilbage til Cloud Top, men at jeg skal have en sten med, som jeg finder i Ayvil Ruins, hvis jeg ikke har en i forvejen. Men hvor ligger Ayvil, for den står ikke på kortet?

Og desuden siger min Mages Guild Quest at jeg stadig mangler Chorrol, selvom jeg dog afleverede bogen og han ville skrive en recommendation. Er det fordi at jeg nakkede bogen igen, og hvordan får jeg den evt. tilbage?

Hjææælp Opstemt

Thore
Manager

« Svar #53: 23 Maj 2006, 21:02 »

Hvis du vælger den der med Ayvil quest som din aktiv quest, skulle der gerne komme en pil der fortæller hvad vej du skal.

Det andet er også sket for mig, tror bare det er en bug, for det fik ikk nogen indflydelse hos mig.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #54: 23 Maj 2006, 21:05 »

Hvis du vælger den der med Ayvil quest som din aktiv quest, skulle der gerne komme en pil der fortæller hvad vej du skal.

Det andet er også sket for mig, tror bare det er en bug, for det fik ikk nogen indflydelse hos mig.

Ja, den kommer med en pil om at jeg skal oppe på Cloud Top, hvor der ikke sker noget som helst... Jeg regner selv med at det er fordi at jeg ikke har den sten, som hun nævner i noten. For der står i questen at jeg skal rejse til Cloud Top som det næste, men der sker ikke en hujende fis deroppe.

Mht. det andet, så tror jeg faktisk at Chorrol er den eneste jeg "mangler" men jeg går lige ind og kigger igen Smiley

Thore
Manager

« Svar #55: 23 Maj 2006, 21:09 »

Ja så ved jeg ikk rigtig, så må du kigge på nettet. Har ikk selv prøvet det, jeg gjorde jo det riderlige, og afleverede bare bogen til Mage Guild  Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #56: 23 Maj 2006, 22:30 »

Ja så ved jeg ikk rigtig, så må du kigge på nettet. Har ikk selv prøvet det, jeg gjorde jo det riderlige, og afleverede bare bogen til Mage Guild  Smiley

Jamen det gjorde jeg da også, jeg nakkede den da bare igen Opstemt

Har kigget efter guides på nettet. Man kan åbenbart købe en over 100 siders lang guide i butikkerne, og derfor er den ikke at finde på nettet. I hvert fald ikke lige umiddelbart Smiley

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #57: 23 Maj 2006, 22:33 »

Jamen det gjorde jeg da også, jeg nakkede den da bare igen Opstemt

Har kigget efter guides på nettet. Man kan åbenbart købe en over 100 siders lang guide i butikkerne, og derfor er den ikke at finde på nettet. I hvert fald ikke lige umiddelbart Smiley

Der findes en genial walkthrough her:
http://faqs.ign.com/articles/699/699097p1.html

Jeg har selv så godt som gennemført spillet, så hvis du har brug for ekstra hjælp, så spørg bare løs.. Wink

Thore
Manager

« Svar #58: 23 Maj 2006, 22:41 »

ellers kan du også kigge på www.gamefaqs.com

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #59: 23 Maj 2006, 22:43 »

ellers kan du også kigge på www.gamefaqs.com

Det kan man også.. Det er bare lidt mere generelt.. Smiley
Du kan også spørge.. Wink

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010