home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 949 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  The Elder Scrolls 4 - Oblivion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: The Elder Scrolls 4 - Oblivion  (Læst 17390 gange)
Thore
Manager

Sv: The Elder Scrolls 4 - Oblivion
« Svar #60: 23 Maj 2006, 22:47 »

Det kan man også.. Det er bare lidt mere generelt.. Smiley
Du kan også spørge.. Wink

Det er rigtig nok, men der kan han nemt finde til andre spil, hvis han har brug for det en anden gang.
I øvrigt kan jeg godt lide de har en ny poll hver dag, sådan noget elsker jeg  funny

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #61: 23 Maj 2006, 22:50 »

Det er rigtig nok, men der kan han nemt finde til andre spil, hvis han har brug for det en anden gang.
I øvrigt kan jeg godt lide de har en ny poll hver dag, sådan noget elsker jeg  funny

Haha Opstemt
Det skal du også have lov til.. Smiley
Hvor langt er du selv i spillet, hvis man kan sige det? Man ved jo sådan set ikke præcis hvor langt man er, men har du gennemført noget guilds/cults (DB, Mage, Fight, Thieves, Daedric)? Eller main quest-delen?

Thore
Manager

« Svar #62: 23 Maj 2006, 23:22 »

Nu har jeg ikk haft det så længe, og har også noget FM der skal passe  Wink
Men jeg har kun klare Mage Guild, men nu har jeg også gang i 3 forskellige spil, så nok også derfor.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #63: 24 Maj 2006, 19:08 »

Der findes en genial walkthrough her:
http://faqs.ign.com/articles/699/699097p1.html

Jeg har selv så godt som gennemført spillet, så hvis du har brug for ekstra hjælp, så spørg bare løs.. Wink

Jeg har brug for hjælp til den Chorrol Mage Guild.. Problemet er beskrevet på den forrige side Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #64: 25 Maj 2006, 12:19 »

Jeg har brug for hjælp til den Chorrol Mage Guild.. Problemet er beskrevet på den forrige side Smiley

1. Du skulle nok ik ha stjålet den til hende damen.. Wink
2. Løb rundt om Imperial City til du finder en af de dersens ruiner, som har et lidt specielt mærke på kortet. Gå derned og find en Welkynd Stone. Så skal du have dig en lightning spell, som du så går op til Cloud Top og kaster på den mærkelige "skulptur" der står deroppe.. Så får du en ny spell.. Derefter tar du til Chorrol og snakker med ham du stjal fra.. Han vil så beordre dig til at stjæle den tilbage fra hende damen, og først derefter har du klaret questen.. Smiley

3. Du kan også indtaste følgende kode for at få en sådan Welkynd Stone:
player.additem 00000191 1

Den kode skal indtastes i "konsolmenuen" som findes ved at trykke på ½-knappen.. Smiley

Den sidste metode er den nemmeste, men det kan ødelægge spillet, men 2. metode er nok den længste, men også den rigtigeste.. Smiley Så er det op til din egen samvittighed.. Wink

Men lige et godt råd: Lad være med at komme på kant med guild folkene.. Wink (så skal du ihvertfald skrive "tgm" i konsollen først ;P)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #65: 25 Maj 2006, 13:52 »

Ja jeg fandt en Welkyn sten, det var godt nok ikke i en ruin, men derimod i et af skrinene hos en af Mages Guild. Derefter købte jeg så en ny shock spell, da jeg ikke havde nok skill til at bruge den jeg havde i forvejen, og så gik jeg op og løste problemet Smiley Men ellers tak for hjælpen. Heldigvis er der masser af quests, så hvis man ikke kan finde ud af den man er i gang med, så kan man da bare lave en anden i mellemtiden Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #66: 25 Maj 2006, 14:46 »

Ja jeg fandt en Welkyn sten, det var godt nok ikke i en ruin, men derimod i et af skrinene hos en af Mages Guild. Derefter købte jeg så en ny shock spell, da jeg ikke havde nok skill til at bruge den jeg havde i forvejen, og så gik jeg op og løste problemet Smiley Men ellers tak for hjælpen. Heldigvis er der masser af quests, så hvis man ikke kan finde ud af den man er i gang med, så kan man da bare lave en anden i mellemtiden Smiley

Jeps, det jo rigtigt nok.. Smiley
Men jeg vil nu anbefale dig at besøge disse ruiner alligevel, da man finder exceptionelt gode ting dernede, og enormt mange penge i Welkynd Stones o.lign. som kan sælges for en del.. Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #67: 27 Maj 2006, 17:03 »

Hvad er I af race? Selv er jeg argonian thief.

Jeg skal i øvrigt til at aflevere Broder Martin oppe ved den sikre fæstning mod nord, men desværre hakker spillet frustrerende meget på Xbox 360. Det er næsten uspilleligt.

Thore
Manager

« Svar #68: 27 Maj 2006, 17:06 »

Jeg skal i øvrigt til at aflevere Broder Martin oppe ved den sikre fæstning mod nord, men desværre hakker spillet frustrerende meget på Xbox 360. Det er næsten uspilleligt.

Så er det godt man har det til computer  Smiley

Jeg har gang i 3 spil, min Kahjit (eller hvordan det staves) der er snigmorde, en Nord der er kriger. Og endelig har jeg gang i en magiker, han er den meneskerace der er god til magi, kan ikk huske hvad de hedder.

Gosser
Manager

« Svar #69: 27 Maj 2006, 17:06 »

Hakker det på Xbox 360? Huh

United-styrer
Gæst

« Svar #70: 27 Maj 2006, 17:12 »

Hakker det på Xbox 360? Huh

Helt ekstremt. Jeg ved ikke, hvad søren der kan være galt  Ubeslutsom

Gosser
Manager

« Svar #71: 27 Maj 2006, 17:14 »

Helt ekstremt. Jeg ved ikke, hvad søren der kan være galt  Ubeslutsom

Det er da lidt grimt at et spil der bliver lavet til Xbox 360, ikke kan køre derpå Huh

United-styrer
Gæst

« Svar #72: 27 Maj 2006, 17:54 »

Det er da lidt grimt at et spil der bliver lavet til Xbox 360, ikke kan køre derpå Huh

Ja, og det er møgirriterende, for jeg er efterhånden blevet godt fænget af det spil Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #73: 30 Maj 2006, 14:28 »

Jeg har brug for lidt hjælp af en, der har været i Thiefs Guild. Jeg tropper op der klokken 24, hvorefter jagten på den dagbog starter. Her slår hende Meh... mig, hvorefter beskeden om, at jeg har lov til at stjæle den fra hende dukker op. Jeg har prøvet at gå lave en fast travel tilbage til stedet, hvor det startede, men selvom jeg venter i en evighed, dukker hun ikke op. Hvor kan jeg finde hende?

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #74: 30 Maj 2006, 19:01 »

Jeg har brug for lidt hjælp af en, der har været i Thiefs Guild. Jeg tropper op der klokken 24, hvorefter jagten på den dagbog starter. Her slår hende Meh... mig, hvorefter beskeden om, at jeg har lov til at stjæle den fra hende dukker op. Jeg har prøvet at gå lave en fast travel tilbage til stedet, hvor det startede, men selvom jeg venter i en evighed, dukker hun ikke op. Hvor kan jeg finde hende?

Prøv at læse misionen efter igen, også skulle der være en chance for at finde hende.. Det er evigheder siden, at jeg har været i Thieves guild.. Jeg har tilgengæld gennemført Dark Brotherhood med min assassin.. Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010