home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1163 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  The Elder Scrolls 4 - Oblivion
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: The Elder Scrolls 4 - Oblivion  (Læst 17421 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: The Elder Scrolls 4 - Oblivion
« Svar #30: 14 Maj 2006, 16:48 »

Syntes jeg lige, jeg vil komme med lidt ros. På andre sider ville han næsten blive bannet for sådan et indlæg, så syntes det er en god måde og håndtere det på.  Thumbs Up

Nu har han jo også rost min blog tidligere Wink Ej, det er det vi kalder for højt til loftet  Cool Men tak for rosen Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #31: 18 Maj 2006, 22:02 »

Er det kun mig der spiller dette helt fantastiske spil?

Forgængeren Morrowind har jeg selv brugt utrolig mange timer på, mere end på noget FM/CM spil (alt i alt topper FM/CM serien dog). Morrowind er jo et kanont spil, og alligevel har de overgået det med Oblivion  Thumbs Up

Det første man ligger mærke til er jo grafiken, jeg skal lige love for den sparker røv, men altså der er jo ikke rigtig noget og sætte en finger på.... eller lidt kritik skal der jo være, i forhold til Morrowind er de gået lidt tilbage med hensyn til RPG delen, nu tænker jeg i sær på skills. For følensen af at man har et liv i en anden verden, er dog blevet noget bedre.
Hvis man kan lide rollespil, er dette spil et must, og hvis man ikke kan lide det, så syntes jeg nu stadig man skal prøve det.

Noget af det første jeg gjorde i spillet, var og ryge i brummen på grund af hestetyveri  funny

Nu spiller jeg det også, jeg har bare lige prøvet det kort. Du har ret, fremragende grafik, det irriterer mig bare en smule at jeg er startet nede i grotterne, jeg vil hellere ud i verden og udforske Smiley

Starter man i fængsel ligemeget hvilken karakter du starter med, eller hvordan?

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager

« Svar #32: 18 Maj 2006, 22:05 »

Nu spiller jeg det også, jeg har bare lige prøvet det kort. Du har ret, fremragende grafik, det irriterer mig bare en smule at jeg er startet nede i grotterne, jeg vil hellere ud i verden og udforske Smiley

Starter man i fængsel ligemeget hvilken karakter du starter med, eller hvordan?

Ja det er en lille guide til spillet, som man desvære ikk kan blive fri for, for når man har spillet det en gang er det ikk så fedt hver gang man starter et ny spil.. men bare rolig du kommer snart ud i den store natur  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 18 Maj 2006, 22:07 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager

« Svar #33: 18 Maj 2006, 22:08 »

Noget af det første jeg gjorde i spillet, var og ryge i brummen på grund af hestetyveri  funny

funny

Hvis nu i skulle sammenligne med et andet spil, hvilket skulle det så. Bare så jeg ved hvad i, nogenlunde, snakker om med. kom evt. med nogen SS. Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #34: 18 Maj 2006, 22:09 »

Nu har han jo også rost min blog tidligere Wink Ej, det er det vi kalder for højt til loftet  Cool Men tak for rosen Smiley
Hvordan kan du vide jeg ikke er af det kvindelige køn   Rullende Øjne  funny

Thore
Manager

« Svar #35: 18 Maj 2006, 22:11 »

funny

Hvis nu i skulle sammenligne med et andet spil, hvilket skulle det så. Bare så jeg ved hvad i, nogenlunde, snakker om med. kom evt. med nogen SS. Opstemt

Tja GTA som et eventyrs spil  Smiley

http://www.morrowind.com/art/obliv_pc_screens_01.htm

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #36: 18 Maj 2006, 22:23 »

Hvordan kan du vide jeg ikke er af det kvindelige køn   Rullende Øjne  funny

Fordi du står som "Mand" i dit profil (på trods af at du kun er 13) Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #37: 18 Maj 2006, 22:26 »

hovsa  Wink

Thore
Manager

« Svar #38: 18 Maj 2006, 22:28 »

Syntes egenlig noget af det sjoveste i spillet er og se cool ud  Cool
enten og finde noget fedt tøj, eller en super lækker rustning, det kan jeg bruge meget tid på, og heller vælge en skod rustning der ser fed ud, frem for en grim der måske er rigtig god  funny

United-styrer
Gæst

« Svar #39: 19 Maj 2006, 11:59 »

funny

Tja, det er et rollespil, så det er typen af spil.

Det kan sammenlignes med forgængeren, Morrowind, Gothic-spillene samt til dels Star Wars: Knights of the Old Republic 1 og 2.

Zone 43
Manager

« Svar #40: 19 Maj 2006, 18:00 »

Tja, det er et rollespil, så det er typen af spil.

Det kan sammenlignes med forgængeren, Morrowind, Gothic-spillene samt til dels Star Wars: Knights of the Old Republic 1 og 2.

Jeg kender ingen af de spil Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #41: 19 Maj 2006, 18:02 »

Jeg kender ingen af de spil Opstemt

Så kunne det tyde på, at rollespil ikke lige er din genre Wink

Zone 43
Manager

« Svar #42: 19 Maj 2006, 18:06 »

Så kunne det tyde på, at rollespil ikke lige er din genre Wink

Bingo  Thumbs Up

Du har vundet en ekstra gæt i Name the Player Opstemt Grin

@ Thore : tak for linket Thumbs Up Wink
« Seneste Redigering: 19 Maj 2006, 18:09 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #43: 20 Maj 2006, 17:55 »

Så Thore

Jeg er kommet ud i den STORE natur, og fandt rimelig hurtigt Imperial City. Jeg har brugt tiden på en smule træning, finde ting og sælge dem, og så har jeg ellers kæmpet mig til Grand Champion i Arena'en, og blevet kidnappet på et skib. Jeg tog også lige på en løbetur ud i naturen, og DAMN den er stor! Jeg mente ellers at Imperial City var svært at finde rundt i, men efter en 20 minutters løbetur, fandt jeg en lille smule ud af hvor stort dette spil egentlig er. Det er jo helt vildt!

United-styrer
Gæst

« Svar #44: 20 Maj 2006, 18:10 »

Så Thore

Jeg er kommet ud i den STORE natur, og fandt rimelig hurtigt Imperial City. Jeg har brugt tiden på en smule træning, finde ting og sælge dem, og så har jeg ellers kæmpet mig til Grand Champion i Arena'en, og blevet kidnappet på et skib. Jeg tog også lige på en løbetur ud i naturen, og DAMN den er stor! Jeg mente ellers at Imperial City var svært at finde rundt i, men efter en 20 minutters løbetur, fandt jeg en lille smule ud af hvor stort dette spil egentlig er. Det er jo helt vildt!

Ja, det er enormt, men inden længe bliver det voldsommere. Det nye Gothic III, som udkommer engang i oktober, skulle efter sigende have næsten dobbelt så meget land som Oblivion. Indtil nu synes jeg dog, at Oblivion har mere end rigeligt Opstemt

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010