home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 799 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Lukket! - The Black Eagles!
0 Brugere og 45 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du havde at jeg skal fortsætte bloggen?
Ja. Ingen tvivl om det. Jeg syntes du laver nogle rigtigt gode updates om et spændende hold.
- 12 (57,1%)
Nej, jeg syntes ikke at du skal fortsætte, Jeg er ikke intresseret i denne blog.
- 9 (42,9%)
Antal Stemmer: 21

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Lukket! - The Black Eagles!  (Læst 12444 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10# The Black Eagles!
« Svar #45: 24 Dec 2008, 15:58 »



Exit i pokalturneringen

1.2.2009

Efter et nederlag i forlænget spilletid til Fenerbache, måtte Besiktas forlade pokalturneringen

Pokalturneringens gruppespil var ingen sag for Besiktas og med 3 sejre og et enkelt nederlag var "De Sorte Ørne" klar til kvartfinalen mod Fenerbache.
Nobre fik skrabet en sejr hjem til Besiktas i overtiden hjemme på Istabul Inönü. Det havde ellers været en kamp med mange chancer til begge hold, men det blev Besiktas der løb af med sejren.

Returkampen blev straks mere spændende. Besiktas var i store problemer i første halvleg og kun takket være keeper Hakan Arikan stod den 0-0 ved pausen. Arikan kunne dog ikke holde uafgjort helt alene og 10 minutter inde i 2. halvleg fik frisparkskongen Roberto Carlos sendt et spark 30 meter udefra ind bag Arikan og så var Fenerbache foran 1-0. Besiktas kæmpede defensivt med alle mand og fik lidt heldigt presset kampen ud i forlænget spilletid. Her kom Besiktas mere med i kampen, men Fenerbache var stadig bedst. Det var også fortjent at brasilianske Deivid, kunne sende Fenerbache videre i pokalturneringen med et drømmehug i 2. halvleg i den forlængede spilletid.



Gruppespillet
Büyüksehir Bld. Spor 1-2 Besiktas | Besiktas 2-0 Diyarbakispor | Denizlispor 1-2 Besiktas | Besiktas 6-0 Giresunspor

Kvartfinalen

Besiktas 1-0 Fenerbahce | Fenerbahce 2-0 Besiktas

Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# The Black Eagles!
« Svar #46: 24 Dec 2008, 23:46 »



2 mand ind, 3 mand ud

1.2.2009


2 mand er i dag blevet præsenteret i Besiktas.

Den første spiller, der blev præstenteret på dagens pressemøde var en tidligere Roma spiller. Daniel Ünal er hentet i schweisiske Basel på en lejeaftale, der gælder resten af sæsonen. Den Schweiziske midtbane spiller besidder også et tyrkisk pas og indgår derfor ikke under udlændinge kvoten i Besiktas. Den offensive midtbane spiller er et schweizisk fodbold største talenter og beskrives som en teknisk dygtigt midtbanespiller med hurtige fødder. Han minder om sin holdkammerat Matías Delgado.

Serkan Balci blev præstenteret som Besiktas 2. køb i dette vindue. Den tyrkiske højre back har haft en god sæson for Trabzonspor og har flere gange været inde omkring det tyrkiske landshold. Han skifter gratis men dog først til sommer.

Samtidigt blev det meddelt at Erkem Dag og Tuna Üzümüncü er blevet lejet ud til Belgien, hvor de skal spille for Standard og Beveren, samt at højrefløjen Ali Tandogan vil skifte til danske Esbjerg på en bosman transfer til sommer.
« Seneste Redigering: 25 Dec 2008, 20:12 af Rooland » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 11# The Black Eagles!
« Svar #47: 24 Dec 2008, 23:57 »

Rigtigt lækkert grafisk - opsætningen er god, farvervalget ligeså - det spiller. Du skriver som sådan og godt. Jeg savner bare de der 'wow' sætninger, hvis du forstår? Altså de her lidt mere spektakulære ord og og vendinger, som virkelig fanger én. Ellers rigtigt godt.
My 10 coins.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# The Black Eagles!
« Svar #48: 25 Dec 2008, 09:19 »

Jeg er helt vild med den her blog.. Ville dog ønske at der var SS af dine indkøb, da jeg ikke kender dem.. Flot skrevet og flot opsætning.. synes det er lækkert at du bruger Besiktas farver.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# The Black Eagles!
« Svar #49: 25 Dec 2008, 20:11 »

Jeg er helt vild med den her blog.. Ville dog ønske at der var SS af dine indkøb, da jeg ikke kender dem.. Flot skrevet og flot opsætning.. synes det er lækkert at du bruger Besiktas farver.. KIU Thumbs Up

Det glemte jeg desværre.

Daniel Ünal
Serkan Balci
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 11# The Black Eagles!
« Svar #50: 25 Dec 2008, 21:39 »

Hvornår kommer der update?
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# The Black Eagles!
« Svar #51: 25 Dec 2008, 21:47 »

Hvornår kommer der update?

Den er på vej Smiley

Jeg brugte nemlig de sidste af mit lager af updates i går, så jeg skulle lige have skrevet nogen i dag.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# The Black Eagles!
« Svar #52: 25 Dec 2008, 23:08 »



En skuffende forår

1.4.2008


Den tyrkiske liga er udforudsigelig. Før vinterpausen lå Besiktas nr. 1, men her i april er de pludeslig fem point efter Fenerbahce. Fenerbahce har nemlig ikke tabt i 2009.

Et yderst velspillende Besiktas hold lignede det bedste bud på en mester inden vintrerpausen, men tingene har ændret sig drastisk. Sølle 2 nederlag i 2009, men Besiktas nu hele fem point efter.

De første to skuffelser kom i februar lige efter en 3-1 sejr over Bursaspor. Fenerbache var modstandere og de var endnu engang udråbt til favoritter. Güiza var kampens klart bedste spiller. Spanieren spillede en fremragende kamp og scorede to nemme mål mod Besiktas. Fenerbaches keeper fik reduceret til 1-2 med et dumt mål i overtiden.

Mod Sivvasspor kom endnu en skuffelse. Deres iraelske topscorer Balili scorede et flot hattrick mod et tamt Besiktas hold. De næste seks kampe blev en nem omgang for Zicos mandskab. Eskisehirspor, Gaziantepspor, Cenclerbirgili, Hacapette og Kocaliespor blev slået sikkert. De første tre kampmåneder i 2009 blev afsluttet med en dum uafgjot mod Büyüskehir BLD. spor.

Enhvert pointab i den tyrkiske liga kan koste dyrt. Besiktas skal nu have hentet 5 point på de sidste 2 måneder og det kan blive en meget svær opgave med Fenerbaches nuværende form.

Ligastilling


3-1 vs. Bursaspor
1-2 vs. Fenerbache
1-3 vs. Sivasspor
4-2 vs. Eskisesehirspor
2-1 vs. Gaziantepsor
2-1 vs. Cenclerbirgili
2-0 vs. Hacapette
3-1 vs. Kocaliespor
2-0 vs. Büyüksehir BLD. spor
 



« Seneste Redigering: 26 Dec 2008, 12:31 af Rooland » Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13# The Black Eagles!
« Svar #53: 26 Dec 2008, 12:09 »



En flot UEFA Cup

1.4.2008


"De Sorte Ørne" var tæt på kvartfinalen i UEFA cuppen, men to sene scoringer fra Ajax ødelagde drømmen.

Det engelske tophold Everton var første modstander i knockoutrunderne og i den første kamp imponerede Besiktas hele europa ved at vinde sindsyge 4-0 over holdet fra Beatles byen. José Sosa og Bobô var som mange gange før stjernerne i kampen, hvor de lagde flere sukkerbolde til deres med spillere og selv scorede et enkelt mål hver.

I retur kampen på Goodison Park i Liverpool havde Besiktas glemt at vindermentaliteten hjemme i tyrkiet og tabte "heldigt" 0-3 og kvalificerede sig videre til anden knockout runde. Bolden gik kun en retning i kampen og det var ned mod Hakan Arikans mål. Landsholdsreserven sørgede for den samlede sejr.

Besiktas 4-0 Everton | Everton 3-0 Besiktas

Den hollandske talentklub Ajax Amsterdam var næste modstander. Edgar Manuchayran blev matchvinder i et spændende opgør, hvor Besiktas klart havde fortjent sejren. Bobô og Matïas Delgado var alt for uskarpe i denne kamp og det var desværre det der skaffede Ajax sejren i denne kamp og i den samlede stilling.

Besiktas spillede også en flot kamp på Amsterdam ArenA. Zico's mandskab var foran 2-0 ved pausen på scoringer af Mert Nobre og Yildiray Bastürk og det lignede en kvartfinale plads til tyrkerne. Kennedy Bakircioglü ødelagde det hele med en frisparkscorring ti minutter før tid og den brasilianske landsholdspiller Hernanes lukkede for UEFA cup drømmene fem minutter senere til 2-2 og samlet 3-2 til Ajax.

Besiktas 0-1 Ajax | Ajax 2-2 Besiktas

Synd for Besiktas, der kunne havde mødt Zenit i kvartfinalen, hvor tyrkerne bestemt havde haft en chance. De kan dog trøste sig med at Zenit fik ram på Ajax med samlet 3-2.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13# The Black Eagles!
« Svar #54: 26 Dec 2008, 12:22 »

Fine updates, og så er jeg vild med dig banner fra igår. Damn det er fedt! Synes ikke at du skal lave for meget sort skrift, for hvis der er for meget kan de ødelægge updatens udseende. Men keep it up, jeg læser i hvert fald fast med! Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14# Afslutningen på sæsonen (ny stil) The Black Eagles!
« Svar #55: 26 Dec 2008, 17:32 »

Vi er mestene, Vi er mestrene!

1.6.2009

... det var desværre det vers Fenerbaches fans kunne begynde at synge, efter det blev meddelt over højtalerne på Sükrü Saracoglu Stadion, at Besiktas havde spillet uafgjort mod Antalyaspor og det betød at Fenerbahce ikke kunne hentes i den samlede stilling.
Den mindste af de tre instanbul klubber kæmpede ellers godt gennem hele sæsonen og slog blandt andet Fenerbache to gange og Galatasaray en gang. Den tyrkiske liga er dog uforudsigelig og nogle dumme pointtab fra Besiktas blev straks straffet af Fenerbahce.

Besiktas sluttede som 2'er i ligaen skarpt efterfulgt af Galatasaray. Fenerbahce hold et skræmmende niveau gennem hele sæson, hvor deres to frontløbere Semtürk og Guiza, sluttede nr. 1 og 2 på topscorer listen og den kreative Alex scorede 13 ligamål, hvilket gav ham en plads i top 10.

"De Sorte Ørne" kan se frem til en ny sæson med massere af udfodringer. Selvom Mert Nobre har spillet sig ind i startopstillingen i de seneste måneder mangler Besiktas stadig en ordentlig makker til Bobô, hvis Fenerbahce skal væltes af pinden.
Landsholdslegenden Rustü, som mistede sin plads i målet i starten af sæson, men fik erobret den tilbage i foråret ,nærmer sig de 36 år og der skal findes en afløser til keeperen, som blev kendt for at spille med maling i hovedet under VM 2002.
Til sidst er fremtiden stadig uvidst for Aquivaldo Mosquera og José Sosa, som begge har imponeret i Besiktas. Trods lave frikøbsklausuler i spillernes lejeaftale skulle Besiktas stadig være i problemer. Der går nemlig rygter om pengemangel i Besiktas og at klubben kan være tvunget til at sælge nogle profiler for at kunne købe ind til næste sæson. Større klubber står parat til at hente Matías Delgado og Bobô og der gættes på en samlet pris på 150 mio, som Besiktas kunne indkassere, hvis de 2 sydamerikanere forlader klubben.

« Seneste Redigering: 27 Dec 2008, 15:42 af Rooland » Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14# Afslutningen på sæsonen (ny stil) The Black Eagles!
« Svar #56: 26 Dec 2008, 18:09 »

Så fik jeg gjort det hele endnu mere simpelt med hjælp fra NicolasFelipe Smiley Kan i lide det?
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Lukket! - The Black Eagles!
« Svar #57: 26 Dec 2008, 19:45 »

Jeg har valgt at lukke bloggen Smiley Der er næsten ingen interesse for den og jeg har mistet lysten til både blogs og Besiktas, så der er ingen pointe i at forsætte Smiley

Tak til alle dem der læste med! Smiley

Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Lukket! - The Black Eagles!
« Svar #58: 27 Dec 2008, 01:29 »

Jeg har valgt at lukke bloggen Smiley Der er næsten ingen interesse for den og jeg har mistet lysten til både blogs og Besiktas, så der er ingen pointe i at forsætte Smiley

Tak til alle dem der læste med! Smiley

Det er ærgerligt at du har valgt at lukke bloggen. Jeg synes eller der så ud til at være en relativ stor interesse for den. Men hvis du både har mistet lysten til selve bloggen og holdet, så er der ikke meget at gøre.

Jeg håber dog at du stadig vil lave blogs, jeg vil i hvert fald prøve at læse med Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lukket! - The Black Eagles!
« Svar #59: 27 Dec 2008, 01:31 »

Over 1000 gange er den blevet læst, og der er kun 4 sider. Det er da godt klaret  Thumbs Up

Men har man ikke interessen mere, så skal man også stoppe. Så bliver det bare en pine at skulle skrive videre, så forstår godt dit valg. Det bliver heller ikke godt, hvis man ikke føler for det mere.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010