home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 557 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Lukket! - The Black Eagles!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du havde at jeg skal fortsætte bloggen?
Ja. Ingen tvivl om det. Jeg syntes du laver nogle rigtigt gode updates om et spændende hold.
- 12 (57,1%)
Nej, jeg syntes ikke at du skal fortsætte, Jeg er ikke intresseret i denne blog.
- 9 (42,9%)
Antal Stemmer: 21

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Lukket! - The Black Eagles!  (Læst 12391 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2 # Tyrkisk stjernespiller på vej til Besiktas? - Kara Kartallar!
« Svar #15: 20 Dec 2008, 11:16 »

Spændende, men hvorfor titlen Kara Kartallar? Er det tyrkisk ller noget?
Dejligt med en ny blog fra din side, Rooland. Glæder mig meget til at læse videre.

- Jeg følger med Opstemt
Surt den anden blev stoppet, men vil da læse med! Thumbs Up
Spændende nok, da du plejer at være god med de mindre nævneværdige hold fra anderledes ligaer.

Og at bloggen næsten hedder karameller er positivt! Glæder mig til at læse mere Andreas, forhåbentlig bliver den længere end din seneste..
Jeg er begyndt stille og roligt at læse med.

Ny update nu!  Smiley
Spændende holdvalg!
Følger.
Kara Kartallar er deres kælenavn Wink

Rigtig fedt klubvalg, Besiktas har jeg altid godt kunne lide (:
Lækkert med nogle korte updates der vedr. transfer-sæsonen. Måske det bedste at læse om i en blog.
Du skriver rigtig godt og har et simpelt flot layout. Kan godt li' du gør billederne sort/hvid.

Fantastisk navn din præsident har!  Opstemt

KIU Wink

Mange tak for alle kommentarerne  Thumbs Up

Næste update kommer i eftermiddag!
« Seneste Redigering: 20 Dec 2008, 11:19 af Rooland » Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 2 # Tyrkisk stjernespiller på vej til Besiktas? - Kara Kartallar!
« Svar #16: 20 Dec 2008, 18:44 »

Super Blog
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# 4 nye spillere præsenteret - Kara Kartallar!
« Svar #17: 20 Dec 2008, 18:58 »



4 nye spillere præsenteret

5.8.2008

"De Sorte Ørne" præsenterede i dag 4 nye spillere på en pressekonference på Istanbul Inönü Stadion

Det første indkøb blev som forventet Yildray Bastürk, som får første gang skal prøve karrieren i Tyrkiet. Den lille midtbane spiller er nemlig født i tyskland, hvor han startede karrieren i regionalliga klubben Wattenscheid og et år senere var han i Bochum. Her nåede at han at spille 3 år som fast mand på holdet, indtil han i 2001 skiftede til Leverkusen, hvor han fik sit endelige gennembrud. Han var med til at slutte nr. 2 i bundesligaen, vinde den tyske pokalturnering og slutte 2'er i Champions League i sin første sæson i klubben.
Han valgte så at forsætte karrieren i Hertha Berlin i 2004 og i 2007 skiftede han til det overraskende tyske mestre Stuttgart, som han kun nåede at spille en enkelt sæson for, inden han altså i dag valgte at skrive under på en 3 årig kontrakt med Besiktas. Bastürk kommer til at spille med nr. 7 i Besiktas.


           Aqiuvaldo Mosquera

Bayern Münchens unge midtbane spiller José Sosa og Sevillas Aqiuvaldo Mosquera blev præsenteret som 2. og 3. indkøb. De skifter begge på en lejeaftale til Besiktas, hvor de får en ny chance til at vise deres kvaliteter for deres klubber. Begge spillere har dog fået en frikøbsklausul i deres lejeaftaler, som giver Besiktas førstekøbsret på at hente de 2 sydamerikanere.
Marvin Angulo var dagens sidste præsentation. Den talentfulde back skal for første gang prøve at spille uden for hjemlandet Costa Rica, hvor han spillede for topklubben Herediano. Angulo har kostet ca. 5 mio.

Besiktas har som forventet solgt nogle spillere. Klubpræsidenten i Besiktas meddelte i starten af sæsonen, at hvis der skulle købes stort ind i denne sæson skulle der også sælges nogle spillere. Chilenske Rodrigo Tello var intressant i flere Serie A klubber gennem den første transfermåned og det blev Sampdoria, der fik hentet ham for 30 mio kr.
Anthony Seric og Eduard Cissé var aldrig inde i varmen hos Zico. AZ betalte i alt 20 mio kr betalte i alt for de 2 defensive spillere.

De ambitiøse tyrkere har nu holdet klar til den kommende sæson og der vil helt sikkert være kæmpe forventninger til dem med de nye spillere. Sæsonen startes på udebane mod Buraspor

« Seneste Redigering: 20 Dec 2008, 19:09 af Rooland » Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 3 # 3 nye spillere præsenteret - Kara Kartallar!
« Svar #18: 20 Dec 2008, 19:03 »

Synes det virker mærkeligt at overskriften for din sidste update er 3 nye spillere præsenteret, og at du så nedenunder skriver at klubben kan præsentere 4 nye spillere
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3 # 3 nye spillere præsenteret - Kara Kartallar!
« Svar #19: 20 Dec 2008, 19:10 »

Synes det virker mærkeligt at overskriften for din sidste update er 3 nye spillere præsenteret, og at du så nedenunder skriver at klubben kan præsentere 4 nye spillere

Så er det rettet Wink
Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 3 # 3 nye spillere præsenteret - Kara Kartallar!
« Svar #20: 20 Dec 2008, 19:18 »

Så er det rettet Wink

Hehe super  Wink Ellers god update

- Kig forbi min FCM blog - Drengene fra heden og ta' et kig hvis du har lyst. Jo flere læsere des bedre Smiley
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3 # 3 nye spillere præsenteret - Kara Kartallar!
« Svar #21: 20 Dec 2008, 20:22 »

Hehe super  Wink Ellers god update

- Kig forbi min FCM blog - Drengene fra heden og ta' et kig hvis du har lyst. Jo flere læsere des bedre Smiley

Tak for det Smiley

2. indlæg er rettet, så nu truppen, transfers og en indtil videre unødvendig indholdsfortegnelse står der Wink

Næste updatere kommer senere i aften.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
4# The Black Eagles!
« Svar #22: 20 Dec 2008, 22:05 »



Skuffende måned for Besiktas

1.9.2008

Sæsonen skulle endelig sparkes igang og første modstander hed Buraspor.


Yildidray Bastürk fik en god debut i Besikas trøjen. Den nye 7'er skulle kun bruge 6 min på banen før han kunne score sit første mål i den nye klubtrøje. Brasilianske Bobô var flere gange tæt på en scoring til 2-0, men Buraspor forsvarede sig godt. 10 min inde i halvleg fik brasilianske Marcelinho ufjortjent udlignet til 1-1.
Besiktas var flere gange tæt på en 2-1 scoring, men en veloplagt Ivankov i Buraspor stod en god kamp og holdt 1-1 resultatet.


Sidste års kæmpe overraskelse i den tyrkiske liga, Sivasspor var månedens sidste modstander. Igen manglede præcisionen hos Besiktas. Flere store chancer blev brændt, men heldigvis havde Sivasspor ikke noget at byde på. 0-0 blev kampens resultat. Hele 3 spillere måtte udgå med skader i dagens kamp. Serdar Özkan, Yildiray Bastürk og Tomas Sivok er alle tvivlsomme til det supervigtige opgør mod Fenerbahce den 14. semptember.

er der første måned overstået for Besiktas og der er plads til forbedringer hos "De Sorte Ørne". Et enkelt frisparksparksmål i de første 2 kampe vidner om angrebets manglende præcision. Det er helt sikkert en ting, der forbedres inden rivalopgøret mod Fenerbahce om 14 dage.



Buraspor 1-1 Besiktas
|  Besiktas 0-0 Sivasspor


« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 00:03 af Rooland » Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4# The Black Eagles!
« Svar #23: 20 Dec 2008, 22:13 »

Èt råd: Læs altid updaten igennem inden du udgiver den - "Så er der første måned overstået for Besiktas overstået"..

Og synes, at det er for tidligt at smide stilllingen op efter 2 kampe,- eller er det bare mig? Vi ved, at du har fået to point, og sæsonen er lige startet..
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# The Black Eagles!
« Svar #24: 20 Dec 2008, 22:16 »

Synes det er fint nok at smide en månedsupdate op, selv om der ikke er blevet spillet mange kampe Wink!
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# The Black Eagles!
« Svar #25: 20 Dec 2008, 22:17 »

Èt råd: Læs altid updaten igennem inden du udgiver den - "Så er der første måned overstået for Besiktas overstået"..

Og synes, at det er for tidligt at smide stilllingen op efter 2 kampe,- eller er det bare mig? Vi ved, at du har fået to point, og sæsonen er lige startet..

Jeg ville nu bare lave det som en månedsupdate, så det tænkte jeg slet ikke over Smiley
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 4# The Black Eagles!
« Svar #26: 20 Dec 2008, 22:22 »

Uheldigt Bastürk og Sivok blev skadet og problemerne med at score.
Håber du for point mod Fenerbache ellers kommer du allerede tidligt et stykke efter dem i ligaen.

Logged

former zoesuckins

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# The Black Eagles!
« Svar #27: 20 Dec 2008, 22:39 »

Uheldigt Bastürk og Sivok blev skadet og problemerne med at score.
Håber du for point mod Fenerbache ellers kommer du allerede tidligt et stykke efter dem i ligaen.



Tak Smiley

Ja, det ser godt nok sort ud ligenu  Ubeslutsom
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# The Black Eagles!
« Svar #28: 21 Dec 2008, 16:50 »

Er der nogen der har lyst til at læse en ny update? Wink
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# The Black Eagles!
« Svar #29: 21 Dec 2008, 17:06 »



Suveræn sejr over Fenerbahce


Et svækket Besiktas hold uden flere nøglespillere vandt det vigtige rivalopgør mod Fenerbahce.

14.9.2008

Zicos mandskab havde flere nøglespillere ude med skade til denne vigtige kamp og derfor lignede det en meget svær opgave for "De Sorte Ørne", at vinde over Fenerbahce på udbane.

Bobô kunne overraskende bringe Besiktas foran efter kun 12 min. Han blev spillet fri af Matïas Delgado og brasilianseren kunne sikkert sende bolden ind bag Fenerbaches målvogter Demriel. Et kvarter senere kunne Fenerbahce udligne til 1-1 efter et fantastisk sammenspil mellem Guiza og Semih Sentürk, hvor sidst nævnte flot kunne vippe bolden over Besiktas keeper Rüstü.
Den scoring havde virkelig fået tilskuerne i gang og det var virkelig en fantastisk lydkullisse, der var på Sükrü Saracoglu. En sand heksekeddel!

Besiktas skulle snart til at igang med storspillet, hvis kampen skulle vindes. Store europæiske klubber som Chelsea, Inter og Sevilla har før tabt på dette stadion, så en sejr mod Fenerbahce var måske ikke så sansynlig alligevel.

Gæsterne fik sparket 2. halvleg hurtigt igang og fik straks sendt et par skud ned mod Fenerbahces mål, men ind ville bolden bare ikke.
Besiktas lå til sin 3. uafgjort kamp i træk og 6 point op til topholdet Galatasaray, lige indtil Diego Lugano fældede Bobô ved midtercirklen og modtog sit 2. gule kort i kampen og blev vist ud. Matías Delgado fik taget frisparket og sendt bolden ned til indskiftede Aydin Karabulut. Han fik sat Fenerbaches højreback Turanci af og afleveret ind til Bobô, som let kunne afdrible fremstormende Edu Dracena og fra score fra en skarp vinkel til 2-1. Fenerbache prøvede desparat at få udlignet til 2-2, men Besiktas jernhårde defensiv var umulig at bryde igennem.

10 min senere blev ymygelsen total for Fenerbahce, da spanske Josico ved en fejl fik headet José Sosas hjørnespark ind i eget mål.
Besiktas fans jubelbrøl blev pludselig endnu højere, da Fenerbaches stjernen Roberto Carlos 7 minutter før tid, modtog sit andet gule kort og så var Fenerbahce reduceret til 9 mand. Besiktas havde sat 3 mand op i angrebet i de sidste 5 minutter, for at jagte et 4-1 resultat, men der skete dog ikke mere i den kamp.
Besiktas fansenes jubelbrøl ved slutfløjt kunne høres langt væk og sejren blev fejret hele natten i Istanbuls gader.

Zico var henrykt efter sejren mod sin gamle klub :" Det var bare fantastisk! Spillerne leverede en mindeværdig præstation og Bobô spillede helt eminent. Jeg vil meget gerne takke vores fans, som mødte op til denne kamp og leverede en fantastisk stemning på stadion. Uden deres støtte havde vi aldrig vundet denne kamp".

Besiktas
er nu rykket op på 5. pladsen med 4 point op til Galatasaray. Næste modstander for Zico's mandskab er Eskiseherspor med den tidligere svenske landsholdsstjerne Fredrik Ljungberg.


Fenerbahce 1-3 Besiktas

0-1 Bobô 12'
1-1 Semih Sentürk
Diego Lugano udvist 46'
1-2 Bobô 47'
1-3 Josico, selvmål 58'
Roberto Carlos udvist 83'

Kampens Spiller : Bobô
Tilskuertal : 50476
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010