home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 749 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Lukket! - The Black Eagles!
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du havde at jeg skal fortsætte bloggen?
Ja. Ingen tvivl om det. Jeg syntes du laver nogle rigtigt gode updates om et spændende hold.
- 12 (57,1%)
Nej, jeg syntes ikke at du skal fortsætte, Jeg er ikke intresseret i denne blog.
- 9 (42,9%)
Antal Stemmer: 21

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Lukket! - The Black Eagles!  (Læst 12432 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Lukket! - The Black Eagles!
« : 19 Dec 2008, 19:07 »



Forord

Så prøver igen med en ny blog. Jeg kom til at overskrive spillet til min PSG blog. Jeg havde ellers updates helt frem til Januar i  bloggen, men der var jo ikke mere sjov i den hvis man vidste at det hele ville stoppe til januar.
Denne gang har jeg lavet updates frem til April og en kører med en masse backups af spillet, så denne blog burde holde lidt længere.

Denne gang har jeg valgt, at skrive om Besiktas JK fra tyrkiet. Jeg har interessen for klubben fra et fantastisk spil i FM06, hvor jeg nåede til kvartfinalen i Champions League med dem. Klubben har i det seneste par år været bagefter Fenerbahce og Galatasaray, men det skal være slut nu.

I må meget gerne komme med kommentarer og ris eller ros. Det gør det hele meget sjovere at lave.

Velkommen min blog om Besiktas JK.

Første update kommer op lidt senere i aften.
« Seneste Redigering: 26 Dec 2008, 19:45 af Rooland » Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kara Kartallar
« Svar #1: 19 Dec 2008, 19:14 »

Truppen

Målmand :

81. Hakan Arikan
1. Rüstü Recber

Forsvar :

3. Aquivaldo Mosquera (på lån)
5. Gökhan Zan
58. Ibrahim Toraman
14. Tomas Zapotocny
2. Serdar Kurtulus
19. Ibrahim Üzülmez
4. Marvin Angulo

Midtbane :

22. Ali Tandogan
8. Ugur Inceman
6. Tomas Sivok
21. Serdar Özkan
15. José Sosa (på lån)
20. Aydin Karabulut
7. Yildiray Bastürk
10. Matias Delgado
98. Daniel Ünal

Angreb :

23. Fillip Holosko
9. Bobô
11. Nobre
99. Batuhan Karadeniz

Startopstillingen markeret med fed skrift. 4-4-2.


Transfers :

Sommer 08/09 :

IND :

Yildiray Bastürk, 57 mio.
José Sosa, lejet
Aqiuvaldo Mosquera, lejet
Marvin Angulo, 5 mio

UD :

Eduardo Cissé, 9 mio til AZ
Anthony Seric, 11 mio til AZ
Rodrigo Tello, 20 mio til Sampdoria

Updates :

Forord
1# Zico præsenteret som ny Besiktas træner
2# Skifter Bastürk til Besiktas?
3# 4 nye spillere præsenteret
4# Skuffende måned for Besiktas
5 Suveræn sejr over Fenerbahce

« Seneste Redigering: 26 Dec 2008, 12:07 af Rooland » Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kara Kartallar
« Svar #2: 19 Dec 2008, 19:24 »

Spændende, men hvorfor titlen Kara Kartallar? Er det tyrkisk ller noget?
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kara Kartallar
« Svar #3: 19 Dec 2008, 19:28 »

Kara Kartallar er deres kælenavn Wink

Rigtig fedt klubvalg, Besiktas har jeg altid godt kunne lide (:
« Seneste Redigering: 19 Dec 2008, 19:30 af Benjamiin » Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kara Kartallar
« Svar #4: 19 Dec 2008, 19:32 »

Okay, hvad betyder det Wink?
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kara Kartallar
« Svar #5: 19 Dec 2008, 19:33 »

Vidst nok The Black Eagles Smiley
Logged

.::TheDutchman::.
Gæst
 
Sv: Kara Kartallar
« Svar #6: 19 Dec 2008, 19:41 »

Dejligt med en ny blog fra din side, Rooland. Glæder mig meget til at læse videre.

- Jeg følger med Opstemt
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kara Kartallar
« Svar #7: 19 Dec 2008, 19:52 »

Surt den anden blev stoppet, men vil da læse med! Thumbs Up
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Cesc
Gæst
 
Sv: Kara Kartallar
« Svar #8: 19 Dec 2008, 20:58 »

Spændende nok, da du plejer at være god med de mindre nævneværdige hold fra anderledes ligaer.

Og at bloggen næsten hedder karameller er positivt! Glæder mig til at læse mere Andreas, forhåbentlig bliver den længere end din seneste..
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kara Kartallar
« Svar #9: 19 Dec 2008, 21:59 »




Zico præsenteret som ny Besiktas træner

1.7.2008

Brasilianske Zico, som tidligere på måneden blev fyret hos Fenerbahce er overraskende blevet ansat som ny manager hos ligarivalerne Besiktas. Den brasilianske legende skal de næste to år træne det tyrkiske tophold, som ikke har vundet en mesterskab siden 2003, men mesterskabstørken slutter snart lover Zico. Han har lovet fansene et mesterskab og europæisk succes inden for de næste 3 sæsoner : "Det er tid til ændringer i Besiktas! Jeg vil bruge pre-seasonen til at få gennemtestet den nuverænde trup og finde alle de svage punkter. Jeg vil give vores fans et mesterskab inden 3 sæsoner og jeg håber de vil møde op til alle vores kampe, for et hold er intet uden sine fans".

Zico er måske den helt rigtige træner for Besiktas. Han har haft stor succes med Fenerbahce i Champions League 07/08 turneringen, hvor de overraskende sluttede foran PSV og CSKA Moskva i gruppespillet og kvalificerede sig til knockout runderne.
Modstanderen i 1/8 dels finalen var Sevilla og tyrkerne kunne fejre en flot sejr 3-2 sejr over de forsvarende UEFA Cup mestre i den første kamp. I returkampen leverede tyrkerne en flot fight og kunne kvalificere sig til kvartfinalen efter en dramatisk straffesparkskonkur rence. I kvartfinalen kunne Fenerbahce tage endnu en flot skalp mod det engelske tophold Chelsea med en 2-1 sejr på den frygtindgydende hjemmebane Sükrü Saracoglu. Kvartfinalen blev dog endestationen for Fenerbache efter et 2-0 nederlag på Stamford Bridge.

Der er kæmpe forventninger til "De Sorte Ørne" i denne sæson. Er store stjerner på vej til klubben? Kan Zico indfri løfterne? Kommer der virkelig en ny storhedstid til tyrkiets ældste klub?



Vidste du at..

  • Besiktas er det eneste tyrkiske hold, der har vundet ligaen ubesejret
  • Besiktas har den længste række af kampe uden nederlag i den tyrkiske liga, 56 kampe ubesejret
  • Besiktas holder rekorden for flest scorede mål i den Tyrkiske liga på 1 sæson, 90.
  • Besiktas har haft mange magtfulde fans gennemt tiderne bla. Pakistans tidligere præsident Pervez Musharraf og en masse magtfulde Tyrkiske politikere.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Ny træner i Besiktas - Kara Kartallar!
« Svar #10: 20 Dec 2008, 10:10 »

Er der nogle der er frisk på en ny update nu? Smiley
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# Ny træner i Besiktas - Kara Kartallar!
« Svar #11: 20 Dec 2008, 10:11 »

Jeg er begyndt stille og roligt at læse med.

Ny update nu!  Smiley
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 1# Ny træner i Besiktas - Kara Kartallar!
« Svar #12: 20 Dec 2008, 10:17 »

Spændende holdvalg!
Følger.
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
2 # Tyrkisk stjernespiller på vej til Besiktas? - Kara Kartallar!
« Svar #13: 20 Dec 2008, 10:45 »



Skifter Bastürk til Besiktas?

25.7.2008

Siden Zico begyndte i Besiktas er en ordentlig bunke spillere blevet rygtet til klubben. Den største overraskelse er landsholdsstjernen Yildiray Bastürk, der skulle være Besiktas førsteprioritet på denne sommers transfermarked. Den kreative midtbanespiller vil ihvertfald gerne forsætte karrieren i Besiktas : "Jeg er meget glad for Besiktas interesse for mig og det vil være en fornøjelse, at vende tilbage til tyrkiet og spille for dem. Zico er mit idol og jeg ville være lykkelig, hvis jeg kunne spille under ham".
Den lille midtbane spiller med de tyske rødder vil passe perfekt ind ved siden af Matías Delgado i Zicos nye spilsystem 4-3-3.

Besiktas kan dog være tvunget til at sælge nogle spillere, hvis der skal købes stort ind i dette transfer vindue. Klubpræsidenten Yildirim Demirören har meddelt, at hvis der skal købes ind i dette transfervindue, må der også sælges nogle spillere.
"Jeg er skuffet over, at formanden har lukket for pengekassen, men det må jeg så bare acceptere, selvom jeg havde håbet på, at få en pose penge at til at arbejde med i dette vindue", fortæller Zico.
Zico skulle allerede havde planlagt hvilke spillere, der skal sælges i sommerens transfervindue, men hvilke spillere der er tale om er stadig udvidst.

Hen over sommeren er flere spillere meldt på vej væk fra Besiktas. Anfører Ibrahim Toraman jagtes af både Sampdoria, Anderlecht, Stoke og Blackburn, mens angrebsstjernen Bobô har været et emne i West Ham og Lazio, men Besiktas har ikke været intresseret i at sælge.


Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 2 # Tyrkisk stjernespiller på vej til Besiktas? - Kara Kartallar!
« Svar #14: 20 Dec 2008, 11:00 »

Lækkert med nogle korte updates der vedr. transfer-sæsonen. Måske det bedste at læse om i en blog.
Du skriver rigtig godt og har et simpelt flot layout. Kan godt li' du gør billederne sort/hvid.

Fantastisk navn din præsident har!  Opstemt

KIU Wink
Logged

former zoesuckins

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010