home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jordskælv
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Jordskælv  (Læst 14588 gange)
enged
Gæst
 
Sv: Jordskælv
« Svar #15: 16 Dec 2008, 14:12 »

Neeeeeeeeeej shiiiiiiit! Ring til Falck!! Det er en nødsituation! Opstemt

Ja! Fuck det er da bare vildt! Jeg tør ikke gå nogen steder! Hvad nu hvis jeg får vatpinde i hovedet!? OMG!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Jordskælv
« Svar #16: 16 Dec 2008, 14:34 »

Ja! Fuck det er da bare vildt! Jeg tør ikke gå nogen steder! Hvad nu hvis jeg får vatpinde i hovedet!? OMG!

Jeg tror efterhånden vi har fattet du ikke har fået vatpinde i hovedet. Man kunne måske godt tro du havde fået noget andet og langt tungere da du jo gentager dig selv!

Men nu er det jo ikke hver år eller årti at vi får en skælv på 4,9 på richterskalaen så det er jo faktisk en lille sentation...
Senest det skete var vist først i 1930'erne...

Og hvis i så ikke ønsker at sige noget positivt men heller vil håne bør i imo blive langt væk fra tråden!!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordskælv
« Svar #17: 16 Dec 2008, 14:38 »

Jeg oplevede det underligt nok ikke... Der er flere der har spurgt mig idag - "mærkede du jordskælvet" og næhh det gjorde jeg ikke... Tiltrods for at jeg var oppe siden kl. 5.35...
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AFC
Gæst
 
Sv: Jordskælv
« Svar #18: 16 Dec 2008, 14:44 »

Shit. Så kommer man hjem til denne nyhed. Godt nok skræmmende. Tør næsten ikke gå ud mere!
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Jordskælv
« Svar #19: 16 Dec 2008, 14:51 »

Jeg tror efterhånden vi har fattet du ikke har fået vatpinde i hovedet. Man kunne måske godt tro du havde fået noget andet og langt tungere da du jo gentager dig selv!

Men nu er det jo ikke hver år eller årti at vi får en skælv på 4,9 på richterskalaen så det er jo faktisk en lille sentation...
Senest det skete var vist først i 1930'erne...

Og hvis i så ikke ønsker at sige noget positivt men heller vil håne bør i imo blive langt væk fra tråden!!

Rolig nu champ. Lige de to indlæg er skrevet med ironi, men hvis du ikke bryder dig om det, eller ikke forstår meningen, så er der ikke mere jeg kan gøre der. Jeg mener da ikke jeg håner nogen, fordi jeg ville da gerne selv have oplevet det, men jeg synes da ikke det er så vildt, der er jo jordskælv mange andre steder i verden, som er meget værre.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Jordskælv
« Svar #20: 16 Dec 2008, 14:52 »

Mærkede intet til jordskælvet. Måske fordi man ikke kan mærke det herover i Jylland.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordskælv
« Svar #21: 16 Dec 2008, 14:54 »

Mærkede ikke en dyt til det fordi jeg lå og sov! crazy
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

tjacobt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jordskælv
« Svar #22: 16 Dec 2008, 14:57 »

Mærkede over hovedet ikke en eneste rystelse, tror det er fordi kun Djursland, Fyn, Sjælland og Sverige mærkede det Peace
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Jordskælv
« Svar #23: 16 Dec 2008, 14:57 »

Rolig nu champ. Lige de to indlæg er skrevet med ironi, men hvis du ikke bryder dig om det, eller ikke forstår meningen, så er der ikke mere jeg kan gøre der. Jeg mener da ikke jeg håner nogen, fordi jeg ville da gerne selv have oplevet det, men jeg synes da ikke det er så vildt, der er jo jordskælv mange andre steder i verden, som er meget værre.

Der er der da også... Men det sker nu engang meget sjældent i lille DK så kan da sagtens forstå man gerne vil dele sine oplevelser med andre...

Når der falder ½ mm sne i feks Sahara er det jo også en stor ting dernede, selvom vi i lille DK jo ikke synes det er noget at snakke om, dernede er det jo heller ikke noget der sker hvert år eller årti...
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Jordskælv
« Svar #24: 16 Dec 2008, 14:59 »

Nu er det her det største jordskælv man har kunnet registrere i Danmark, siden målingerne begyndte i 1930 - så det er da forståeligt nok at man går lidt i selvsving over det i dag.
Logged



GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Jordskælv
« Svar #25: 16 Dec 2008, 14:59 »

Shit. Så kommer man hjem til denne nyhed. Godt nok skræmmende. Tør næsten ikke gå ud mere!

Håber det der er ironi.
Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jordskælv
« Svar #26: 16 Dec 2008, 15:02 »

Sad på arbejdet på NKT i Asnæs på Vestsjælland og drak min morgenkaffe med svendene imens jeg gloede lidt på Ekstrabladets hjemmeside, da hele værkstedet lige pludselig begyndte at rokke fra side til side, og jeg mener virkelig rokke fra side til side!
Man kunne se væggene vuggede frem og tilbage, var virkelig en vild oplevelse Shockeret Var helt mundlam bagefter, selvom det kun varede 5-7 sekunder, og vi sad bare og kiggede måbende på hinanden.. Er sgu glad for jeg var oppe på det tidspunkt og oplevede det, selvom det også var lidt skræmmende Smiley
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Jaixo
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Jordskælv
« Svar #27: 16 Dec 2008, 15:04 »

Jeg havde et halvt krus kold kaffe i vindueskarmen, som væltede ned over mig mens jeg sov... Jeg sover dog tungt så jeg vågnede hverken af jordskælvet eller af den våde følelse Wink

Det var først da mobilen vibrerede, at jeg vågnede(det giver ingen mening at jeg kan sove fra et jordskælv, men straks vågne når en mobil vibrerer i den ande ende af værelset) og undrede mig over hvordan kruset kunne falde ned. Jeg fandt først ud af der havde været jordskælv, da jeg var på skolen Opstemt Men jeg ville fandme gerne have oplevet det!

Hvis i vil læse noget sjovt, så jeg anbefale EB's artikel om jordskælvet, hvor adskillige danskere har udtrykt deres bekymring for at hele verden faldt sammen og deres beskrivelser af paniske opkald til 112. Det er virkelig sjovt at se hvor latterligt folk reagerer Opstemt Medmindre man er kommet til skade, så tror jeg ikke rigtig man får noget ud af at ringe til alarmcentralen Opstemt
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Jordskælv
« Svar #28: 16 Dec 2008, 15:12 »

jeg mærkede det ikke da jeg lå og sov.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Jordskælv
« Svar #29: 16 Dec 2008, 15:20 »

Jeg sov da som en sten kl.6.00 !
Men min far sagde at vores seng rystede meget ! Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010