home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1243 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks.dk - udlevering af fortrolige oplysninger? Er blevet tilbudt en kone!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks.dk - udlevering af fortrolige oplysninger? Er blevet tilbudt en kone!  (Læst 5959 gange)
alek9000
Manager

Sv: FmFreaks.dk - udlevering af fortrolige oplysninger? Er blevet tilbudt en kone!
« Svar #15: 15 Dec 2008, 19:11 »

Jeg nægter at tro på, at der er en der har siddet og skrevet til dig. Du kan se, "hun" ikke nævner dit navn på noget tidspunkt, men bare skriver dear.

Angående der hvor hvor der står fmfreaks.dk, tror jeg, at det bare har været et eller andet selvudløsende, hvor den har taget din nuverænde browser, eller lignende.

DavidMadsen
Manager

Sv: FmFreaks.dk - udlevering af fortrolige oplysninger? Er blevet tilbudt en kone!
« Svar #16: 15 Dec 2008, 19:11 »

Det lyder underligt. Og jeg håber ikke jeg får tilbudt nogen via e-mail (; .
btw. hvorfor står der 5-taller, i crewets navne? Opstemt.

alek9000
Manager

« Svar #17: 15 Dec 2008, 19:11 »

Det lyder underligt. Og jeg håber ikke jeg får tilbudt nogen via e-mail (; .
btw. hvorfor står der 5-taller, i crewets navne? Opstemt.
FMfreaks. fylder 5 år Grin

AMRDK
Gæst

« Svar #18: 15 Dec 2008, 19:25 »

Tror det er en virus/spam mail...
For det første : Hvor mange piger er på FMFREAKS.DK ?
For det andet : Hun er fra England ?

Lyder mystisk, jeg ville bestemt ikke svare !

Don Abramovich
Manager

« Svar #19: 15 Dec 2008, 19:29 »

Tror det er en virus/spam mail...
For det første : Hvor mange piger er på FMFREAKS.DK ?
For det andet : Hun er fra England ?

Lyder mystisk, jeg ville bestemt ikke svare !
Selvfølgelig er det vira. Det ligesom de der afrikaner breve. Snart er hun sikkert fængslet af hendes onde stedfar, men mangler bare lige $5000 for at komme fri. Herefter snupper hun så hele din konto.. Wink

Det mærkelige er bare hvordan de har fået fat på det. Måske har du en anden virus på din pc, der kan gemme din mail (som du jo sikkert bruger tit) og måske sammenkoble det med fmf.

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #20: 15 Dec 2008, 19:39 »

Kan garantere at vi ikke udleverer personlige oplysninger til nogen, email addresser og lign er skjult hvis du vælger dette. (Crew kan stadig se skjulte emails som de eneste)

Kvitte
Lilleputspiller
*

« Svar #21: 15 Dec 2008, 21:28 »

Emailadressen, mailen er sendt til er "desværre" helt ny, og er kun brugt til registrering herinde. Lavede ny mail, netop pga. "afrikaner"mails. Om jeg har en virus ved jeg ikke, men det virker bare mærkeligt at de kan sammenkæde det med fmfreaks.dk :-)

Det er ikke forkert at fejle. Det er forkert ikke at lære af sine fejl.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #22: 15 Dec 2008, 21:33 »

Der er kun en ting at sige dig - skriv til hende! Haha xD!

Kvitte
Lilleputspiller
*

Sv: FmFreaks.dk - udlevering af fortrolige oplysninger? Er blevet tilbudt en kon
« Svar #23: 15 Dec 2008, 21:59 »

Der er kun en ting at sige dig - skriv til hende! Haha xD!

Tror jeg faktisk også jeg vil prøve! Bare for at se hvor mange penge hun vil have!

Det er ikke forkert at fejle. Det er forkert ikke at lære af sine fejl.

søgaard
Gæst

« Svar #24: 15 Dec 2008, 22:01 »

Emailadressen, mailen er sendt til er "desværre" helt ny, og er kun brugt til registrering herinde. Lavede ny mail, netop pga. "afrikaner"mails. Om jeg har en virus ved jeg ikke, men det virker bare mærkeligt at de kan sammenkæde det med fmfreaks.dk :-)
Visse vira kan sammenflette flere oplysninger fra din computer, således at den sammenfletter nogle cookies/autologins. Der fandt den sikkert at bruger FmFreaks og din mail en del, og derved fik oplysningerne gennem dine cookies.

Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: FmFreaks.dk - udlevering af fortrolige oplysninger? Er blevet tilbudt en kon
« Svar #25: 15 Dec 2008, 22:06 »

Jeg tror den er opdigtet Wink funny

Jeg tror det er Cencer's startside! Smiley

Men Kvitte... du har vel skrevet tilbage. Hun lyder som en sød pige  Hævet Øjenbryn

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010