home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1234 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks.dk - udlevering af fortrolige oplysninger? Er blevet tilbudt en kone!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks.dk - udlevering af fortrolige oplysninger? Er blevet tilbudt en kone!  (Læst 5958 gange)
Kvitte
Lilleputspiller
*

FmFreaks.dk - udlevering af fortrolige oplysninger? Er blevet tilbudt en kone!
« : 15 Dec 2008, 18:17 »

Hej Freaks!

Hvordan behandler I private ting som emailadresse, og andre person-følsomme oplysninger? Jeg har netop fået denne mail:
Citat
Hi, my dear friend!
I am beautiful and self assured girl with a huge sense of humor. I am sincere
and sensitive, passion and faithful. I like to travel all over the world because I like to open to myself something new in this world. Into my mind I will be good wife for my beloved husband. I would like to meet good attentive man.
l just saw your profile today on (www.fmfreaks.dk )and be came interested, l will be happy if you contact me through my email address (vevan_77@yahoo.com)so that we can know each other and share some pictures and secrete about ourselves.
l will stop here now.
Looking forward to hear from you soon.
Your new friend .

Min email adresse står som skjult herinde, men alligevel finder denne dejlige pige frem til mig alligevel. Ej heller har jeg skrevet den offentligt....

Nu er I klar over at I har et leak ihvertfald... Skuffet

Det er ikke forkert at fejle. Det er forkert ikke at lære af sine fejl.

MSS
Ynglingespiller

Sv: FmFreaks.dk - udlevering af fortrolige oplysninger? Er blevet tilbudt en kon
« Svar #1: 15 Dec 2008, 18:20 »

Hej Freaks!

Hvordan behandler I private ting som emailadresse, og andre person-følsomme oplysninger? Jeg har netop fået denne mail:
Min email adresse står som skjult herinde, men alligevel finder denne dejlige pige frem til mig alligevel. Ej heller har jeg skrevet den offentligt....

Nu er I klar over at I har et leak ihvertfald... Skuffet

Min står også som skjult, håber sgu ikke at få en ligende mail! Det er faktisk lidt skræmmende ar tænke på!

FCK88
Manager

Sv: FmFreaks.dk - udlevering af fortrolige oplysninger? Er blevet tilbudt en kon
« Svar #2: 15 Dec 2008, 18:20 »

Det var eddermame sært.. det er vist nok lige her man råber : DET EN OM'ER!!! Peace

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

BenMusalho
Gæst

« Svar #3: 15 Dec 2008, 18:21 »

Hun troede nok, det var dig selv på dit avatar, og derfor kontaktede hun netop díg! (;
Ej, det er sgu nederen, jeg gider sgu ikke have sådan nogen mails.. Kan I, Crewet, se, om der er en bruger med den e-mail-adresse herinde?

AFC
Gæst

Sv: FmFreaks.dk - udlevering af fortrolige oplysninger? Er blevet tilbudt en kone!
« Svar #4: 15 Dec 2008, 18:37 »

Lyder faktisk lidt skræmmende ja. Hvor dævlen kan hun have fået fat i din mail?

søgaard
Gæst

Sv: FmFreaks.dk - udlevering af fortrolige oplysninger? Er blevet tilbudt en kone!
« Svar #5: 15 Dec 2008, 18:45 »

Kvitte.
Hos mig står din email-adress ikke som skjult?!

andersfa123
Gæst

« Svar #6: 15 Dec 2008, 18:46 »

Kvitte.
Hos mig står den mærkligvis skjult. Men måske fordi du er crew?

BenMusalho
Gæst

« Svar #7: 15 Dec 2008, 18:47 »

Søgaard: Det er fordi, du er crewmedlem, tror jeg.

EDIT: Du tilføjede nemlig også mig på et tidspunkt, selvom min email-adresse stod skjult..

MSS
Ynglingespiller

« Svar #8: 15 Dec 2008, 18:47 »

Kvitte.

Den står skjult ved mig (:

Kan det ikke have noget at gøre med din status?(Crew)

Cencur
Manager

« Svar #9: 15 Dec 2008, 18:47 »

Det er vel en spambot eller noget lignende, og det kunne være at mailen blev fundet et andet sted, og grunden til at linket her til siden er med er fordi du sad online her på siden eller den random valgte et link i din browserhistorie.. Heldigvis fandt den ikke ionlylovemen.org eller noget lignende Wink

Men hvis det her igennem siden er det sgu knapt så spændende.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

søgaard
Gæst

« Svar #10: 15 Dec 2008, 18:48 »

Søgaard: Det er fordi, du er crewmedlem, tror jeg.
Wierd.. for hos andre brugere står den der ikke...
Så skal jeg ikke kunne sige, hvad eller hvordan den email er kommet ud gennem vores side.

Bave
Gæst

« Svar #11: 15 Dec 2008, 18:50 »

Kvitte.

Fordi du er crew Wink

Søgning på mail adressen giver ikke nogle hits

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12: 15 Dec 2008, 18:50 »

Vi udleverer i hvert fald ikke folks emailadresser til nogen. Jeg tror til gengæld Cencur er inde på noget af det rigtige.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #13: 15 Dec 2008, 18:55 »

Det er vel en spambot eller noget lignende, og det kunne være at mailen blev fundet et andet sted, og grunden til at linket her til siden er med er fordi du sad online her på siden eller den random valgte et link i din browserhistorie.. Heldigvis fandt den ikke ionlylovemen.org eller noget lignende Wink

Men hvis det her igennem siden er det sgu knapt så spændende.

Ionlylovemen.org? Hvad filen er det?

vesperGT
Manager

« Svar #14: 15 Dec 2008, 19:06 »

Ionlylovemen.org? Hvad filen er det?

Jeg tror den er opdigtet Wink funny

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010