home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Deltagelse i pressekonference
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Deltagelse i pressekonference  (Læst 3228 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: Deltagelse i pressekonference
« Svar #15: 12 Dec 2008, 13:16 »

Funktionen af de pressekonferencer er præcis den samme, som det ene spørgsmål man fik før kampene i FM08, det tager bare 10 gange længere (hvis det kan gøre). Det handler stadig bare om at sende et signal til spillerne, for at prøve at hæve deres humør. Min erfaring er, at det mange gange betaler sig at snakke udenom (den midterste mulighed), så på det ene spørgsmål til hvordan man forventer kampen vil komme til at gå, svarer at man forudser, at den vil gå godt (I predict we will do well). Med andre ord, det er stadig det samme spørgsmål som i FM08 man svarer på, og effekten på spillerne er den samme...

Man har mulighed for selv at skrive en tillægskommentar til standardsvarene, men den kommentar betyder absolut intet, men den kan vel være god nok til lige at lufte sin reelle mening om dommerne i, uden at risikere at få en straf af fodboldforbundet  Smiley men nogen indflydelse på spillet har kommentaren naturligvis ikke, så muligheden er reelt bare spild af plads, og i udviklingen af spillet, har det bare været spild af tid at lave den... men det skyldes vel, at folk var så træt af de ensformige spørgsmål i FM08...

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 12 Dec 2008, 13:18 »

Min personlige mening er, at man selv altid skal møde op til pressemøderne... Ass. Manageren har det med, at komme med nogle knap så heldige udtalelser, som kan risikere at skabe splid på holdet...

Så derfor gør det altid selv, desuden tager det også kun få sekunder at gennemføre, og truppen tager altid godt i mod svarene til journalisterne... Når man har luret systemet!  Thumbs Up

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

verdenskrig
Manager

« Svar #17: 12 Dec 2008, 13:19 »

Jeg vælger at spørge igen..

Det er vel ikke et hak anderledes irl Peace?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #18: 12 Dec 2008, 13:24 »

Næ, jeg forstår bare ikke, hvad der var galt i, at hele seancen var kogt ned til ét spørgsmål før kampen, som det var tilfældet i FM08. Spørgsmålet i FM08 skulle ikke tages så bogstaveligt, at det var det eneste man blev spurgt efter, det skulle nærmere ses som en mulighed for at vælge det budskab man ønskede at bringe på en pressekonference...

United-styrer
Gæst

« Svar #19: 12 Dec 2008, 13:29 »

Ikke meget, men det betyder ikke, at det er sjovt, og et computerspil er først og fremmest underholdning.

verdenskrig
Manager

« Svar #20: 12 Dec 2008, 13:41 »

Enig med jer begge to, MEN!

Hvis man samtidigt ønsker et realistisk spil, hvor de samme elmenter indgår som irl, så må man desværre tage det sure med det søde Smiley.

Dermed ment, at det ikke altid er lutter lagkage at være manager irl, og jeg syntes da kun det er charmerende, at man også skal gøre noget af det triste arbejde i fm, som jo går på at være verdens mest REALISTISKE manager spil!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #21: 12 Dec 2008, 13:45 »

Så kan man jo spørge sig selv, hvor realistisk det er, at en lillebitte klub, som medierne irl overhovedet ikke ville skænke en tanke, holder pressekonference i tide og utide...

verdenskrig
Manager

« Svar #22: 12 Dec 2008, 13:47 »

Har jeg også tænkt på, her knækker det realistiske en smule Wink

Cool

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010