home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Deltagelse i pressekonference
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Deltagelse i pressekonference  (Læst 3235 gange)
RAppel
Juniorspiller
**

Deltagelse i pressekonference
« : 12 Dec 2008, 11:56 »

Hvis man for ofte sender sin assistent får man så problemer med bestyrelsen eller fans eller what ever? Smiley

United is life. The rest are mere details.

PGReimer
Førsteholdsspiller

Sv: Deltagelse i pressekonference
« Svar #1: 12 Dec 2008, 11:57 »

Hvad jeg forstår skal man kun selv dukke op til dem hvor der står bestyrelsen synes du burde komme, og så bare send assistenten til alle de andre Wink

Ben92
Gæst

« Svar #2: 12 Dec 2008, 11:58 »

Hvis man for ofte sender sin assistent får man så problemer med bestyrelsen eller fans eller what ever? Smiley
Nej. Det eneste du kan risikere er at han svære på nået som spillerne kan regere negativt på.

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 12 Dec 2008, 12:01 »

Der sker absolut ingenting.!
De sidste 2 sæsoner med liverpool har jeg ikke været til et eneste pressemøde, og har ikke hørt for det endnu! Smiley

dickhead20
Gæst

« Svar #4: 12 Dec 2008, 12:04 »

Nej der sker ikke noget ved det.. jeg er Aab og jeg er i gang med 3 sæson nu..

United-styrer
Gæst

« Svar #5: 12 Dec 2008, 12:29 »

Og gudskelov for, at man ikke kommer i fedtefadet ved at udeblive, for det bliver godt nok hurtigt trivielt.

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #6: 12 Dec 2008, 12:35 »

Pressekonference er da en at de bedste ting i spillet, kommer selv til allesamme

eucalyptus
Gæst

« Svar #7: 12 Dec 2008, 12:36 »

Pressekonference er da en at de bedste ting i spillet, kommer selv til allesamme
Bare ikke så fedt når det er det samme lort hele tiden der bliver spurgt om! Græder ticked off

dickhead20
Gæst

« Svar #8: 12 Dec 2008, 12:36 »

Og gudskelov for, at man ikke kommer i fedtefadet ved at udeblive, for det bliver godt nok hurtigt trivielt.

Men det hjælper spiller med at spille Godt.. jeg er Aab og jeg har vundet over Liverpool 2-1 2 gange i Cl og har spille 2-2 med Real Madrid.. så det hjælper lidt..

verdenskrig
Manager

« Svar #9: 12 Dec 2008, 12:43 »

Syntes faktisk det er lidt skidt og urrealistisk Peace

Hvad tror i omverdenen ville mene hvis Benitez, Mourinho, Ferguson, osv ville udblive fra samtlige pressemøder.. Det ville nok ikke falde i god jord, hverken hos fans eller presse, og nok heller ikke ledelsen...

Og irl er det jo også altid mange af de samme spørgsmål som trænerne får...

Jeg syntes det er en stor fejl ved FM at man intet problem får når man altid udbliver ofte, for selvom det er et spil, så må man da gå ud fra at man i spillet bør være den samme rollemodel/Repræsentant for klubben, som man er IRL, ellers syntes jeg slet ikke det er realistisk!?

Eller hvad Peace?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #10: 12 Dec 2008, 13:03 »

Syntes faktisk det er lidt skidt og urrealistisk Peace

Hvad tror i omverdenen ville mene hvis Benitez, Mourinho, Ferguson, osv ville udblive fra samtlige pressemøder.. Det ville nok ikke falde i god jord, hverken hos fans eller presse, og nok heller ikke ledelsen...

Og irl er det jo også altid mange af de samme spørgsmål som trænerne får...

Jeg syntes det er en stor fejl ved FM at man intet problem får når man altid udbliver ofte, for selvom det er et spil, så må man da gå ud fra at man i spillet bør være den samme rollemodel/Repræsentant for klubben, som man er IRL, ellers syntes jeg slet ikke det er realistisk!?

Eller hvad Peace?

Mon ikke de har lavet det sådan, fordi de godt ved, at funktionen er latterlig. Det ville være tåbeligt, hvis man skulle stille op til hvert eneste pressemøde og svare på de samme spørgsmål.

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #11: 12 Dec 2008, 13:04 »

Bare ikke så fedt når det er det samme lort hele tiden der bliver spurgt om! Græder ticked off

sådan er det sgu da også tit IRL

eucalyptus
Gæst

« Svar #12: 12 Dec 2008, 13:06 »

Mon ikke de har lavet det sådan, fordi de godt ved, at funktionen er latterlig. Det ville være tåbeligt, hvis man skulle stille op til hvert eneste pressemøde og svare på de samme spørgsmål.
Hader iøvrigt at sende min ass. træner efter jeg var træner i Real Madrid og klovnen svarede på følgende spørgsmål om hvem der bliver mestre i sæsonen; Barcelona...

og det er jo ikke god stil.  Græder ticked off

Pressemøder i FM 09 er noget skidt!

eucalyptus
Gæst

« Svar #13: 12 Dec 2008, 13:07 »

sådan er det sgu da også tit IRL
Sandt tænkte mere på svar mulighederne.
Foreksempel giver det ingen mening halvdelen af de svar du giver til de spørgsmål der bliver stillet.

ticked off

verdenskrig
Manager

« Svar #14: 12 Dec 2008, 13:11 »

Ikke for noget, men ser du den store variation i de pressemøder der er IRL... Der bliver træneren også ALTID stille de samme spørgsmål, så kan egentlig slet ikke se hvad folk forventer, for det er præcist som IRL...

Journalister nu til dags, ejer ikke ordet variation, når det kommer til at stille spørgsmål! crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010