|
AFC
|
|
Var ikke med til sommerbold fordi jeg ikke kunne. Måske ?
Tror du FCK går ud og henter en stærk forsvarsspiller til Champions League? Hvem henter de? Er Peter Madsen fra BIF en dårlig spiller?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Ja Jeg er ikke sportschef i fck? Nej
Hvem vinder sas ligaen næste år hvorfor? hvem vinder vm?
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
SønderjyskE Fordi de har Anders Egholm Tyskland
Vinder barca i dag? Hvad syntes du om romantikken Var lev yashin noget værd?
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
SønderjyskE Fordi de har Anders Egholm Tyskland
Vinder barca i dag? Hvad syntes du om romantikken Var lev yashin noget værd?
 Ja Med dig er den perfekt  Sikkert.. Hvem er suppens bedste spiller næstbedste? dårligste?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Grønkjær Ailton Junior
Hvorfor er du uenig med mig? Hvad er det værste du ved? Hvor ofte spiller du FM?
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
I?  FCK og døn øf sjældent Hvad er det bedste du ved? Hvor ofte spiller du fifa? er det godt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
At lave et lob på BenM  Sjældent har ik ps3 Ja fedt spil Hvad syntes du om MSN Hvad syntes du om Jesus Hvad syntes du om Henrik Dalsgaard
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
MSN er godt, når man vil kommunikere med folk, som man ikke ser i sin dagligdag  Han var vel meget flink Har ingen mening om ham Er vk's signatur taget ud af en sammenhæng? Hvem vinder i aften? Hvem scorer første mål?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
hvem ved? Barca Messi
Er jeg en skændsel for dette site? Hvorfor? Laver jeg dårlige indlæg?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Ja Fordi du er er FCK fan Ja
Synes du det er fortjent at fck vandt pokalen? Hvad synes du om Facebook? Hvad synes du om MSN?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Ja meget! HAHA!!! Meget Meget
Synes du Brøndby burde indføre AWAY kortet? Hvis ja, hvorfor? Synes du jeg er en dprlig bruger`?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Nej Nej Ja til tider men du kan åbenbart godt selv se det  Hvorfor sætter GudenEricsson sig selv ved at afsløre sig som tidligere liverpool sympatisør Hvor god er du til fifa? Turde du møde mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
For at understrege pointen om at jeg kun hader Liverpool pga. dig!  Rigtig rigtig rigtig.. Dårlig. Ja, men spørgsmålet er om du tør møde mig på søndag?  Går du i skole? Har du arbejde - hvor? Hvem kan du bedst lide, Barca eller Man U?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Svar til VKs Kan man have andet end sympati for et hold, som ikke har vundet mesterskabet i laaaaaaang tid og deres ærkerivaler har samtidigt taget et to-cifret antel? Mod computeren er jeg overlegen. Spiller jeg mod human competition, så er det 50/50. Spiller jeg mod en der er ringe brænder jeg alle mine afslutninger. Spiller jeg mod en der er god, så scorer jeg på mine 2/3 chancer  Selsbverständlich! Svar til GE Ja Nej kan ikke lide nogen af dem... da en havde skrevet han troede den blev 2-1 i aften og så skrev de tre målscorere, så det for mig ud som om de alle kom fra det samme hold - lorteholdet! Hvad så du sidste gang du var i biografen? Hvad er den bedste film du har set? Føler du dig nogensinde stresset?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 27 Maj 2009, 17:18 af StormQ »
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Dunno A Bronx Tale - siger vidst også alt om, hvor mange film jeg ser. Nope.
Hvorfor vinder United i dag, efter de første 90? Hvorfor scorer en forsvarsspiller for United i dag? Har du oddset på kampen?
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|