|
Woodfarm
|
|
Anden Die Hard Tom Brady
Højre eller venstre? Høj eller lav? Tyk eller tynd?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Højre Lav Tynd (er ikke tynd, men er bestemt ikke tyk)
Engelsk eller tysk sprog? Frankrig eller Tyskland? Bremen eller Bayern?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Engelsk Frankrig Bremen Frankrig eller Italien? Fransk eller Italiensk? Zinedine Zidane eller Marco Materazzi? (Jeg skyder den der svarer Materazzi  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Frankrig tror jeg.. Italiensk er dog federe sprog! Materazzi! Elsker arrogante svin på en fodboldbane, og Zidane var faktisk aldrig en af mine yndlingsspillere.
Hvorfor er du oppe nu? Hvad skal du se i fjernsynet om lidt? Hvem er den bedste komiker i Danmark?
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Fordi jeg er i Peru og kl. kun er 17 xD Nææ.. Mick Øgendahl
USA eller Canada? LA eller Montreal? NFL eller NHL?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lasseher
|
|
USA LA NHL
Barca eller Real M? Lyon eller Marsille? FCK eller Brøndby?
|
|
|
|
|
|
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Real Lyon Brøndby<3
CSKA eller Zenit? Shakhtar eller Dynamo? Galatasaray eller Fenerbahce?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Materazzi! Elsker arrogante svin på en fodboldbane, og Zidane var faktisk aldrig en af mine yndlingsspillere.
I wanna shoot you right now!  TT: Kommer an på hvem der spiller bedst af de 2.  Bryder mig ikke om dem, men sætter pris på underholdning. MARSEILLE! BRØNDBY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er du glad? Er du selvglad? Hader du Manchester United? Okay, de spørgsmål var nedern, men kunne ikke finde på andet. xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Ja meget glad  ... Sjældent jeg er sur, men visse mennesker herinde har oplevet det  Det er nok sket ja, men prøver at lade være  JA!!! You know this  Sejre eller flot fodbold Stemning eller slipsefolk Liverpool eller arsenal
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Woodfarm
|
|
Sejre Stemning Liverpool
DR eller TV2? Zulu eller 3+? TV2 Sport eller Eurosport?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
TV2 Zulu TV2 Sport
Kan du lide sushi? Ryger du andet en smøger? Hvor tit er du på stadion (hvilket stadion)?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Nej Nej I Parken hver gang
Svensk eller norks fodbold? Portugisisk eller belgisk fodbold? Curling eller Håndbold?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Svensk Portugisisk Hmm... Curling
Sne eller regn? Hvad er dit favorit rejse-mål? Spiller du fodbold?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
Gæst
|
|
Regn London Ja, men ikke i en seriøs klub
Hvem vinder VM 2010? Hvor mange gange har du pisset i dag? Hvad ønsker du dig allermest til jul?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Spanien 3 gange tror jeg. Har ikke noget en ting jeg ønsker mere end de andre ting.
Hvem vinder EM 2012? Følger du med i diverse julekalendere? Skal du se El Clasico i morgen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|