|
b.lohse
Gæst
|
|
nå fuck det  men sådan siger han altså...altså ham der skaffer nyhederne til BIF man kan nok ikk komme nærmere på de nyheder... end ham " Det tror jeg rent faktisk godt at man kan, for der er jo ikke meget hold i det der rygte.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hvem kører rygterne på som er på vej til Brøndby?
Jeg så engang i BT for ikke så længe siden igen følgende spillere: Niki Zimling Mikkel Thygesen Peter Madsen Michael Ribers Stephan Andersen Daniel Jensen Søren Berg Leon Andreasen Nikolai Stokholm Mohamed Zidan Claus Jensen Jan Kristansen Håber på et par stykker af dem  mht. Jon Dahl, så skulle han engang havde sagt at skulle han til DK, så blev det ikke en SAS-Liga klub .. Men de siger jo så meget i disse dage 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Abel
Gæst
|
|
øhh jo...du ved jo ikk nåde vel ! du ved da ikk om det er rigtigt... ham som mnin nabo kender har været BIF fan i over 20 år + at han har sørget for nyhederne på deres hjemme side i godt 1 år !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b.lohse
Gæst
|
|
øhh jo...du ved jo ikk nåde vel ! du ved da ikk om det er rigtigt... ham som mnin nabo kender har været BIF fan i over 20 år + at han har sørget for nyhederne på deres hjemme side i godt 1 år !
Det er da INGEN garanti for at det er rigtigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poi
Gæst
|
|
Alt kan ændre sig hurrtig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
jeg håber fandme... jon siger jo også at han vil tilbage til DK og han sidder på bænken der nede... + han er skadet... så hvem ved og ham der Per Nilsson (rettede lige efternavnet) han er midter forsvar  tættere kan man ikk komme på de 2 navne og er de begge forsvar Jamen hvis han er skadet, er han jo den perfekte spiller for BIF.  Så er han lige som 1/3 af truppen. SKADET! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lohse
|
|
Så send da et link til den der nyhed så vi kan se om det rigtigt... du kan jo ik bevise det alligevel... Så desvære brøndby i må bide i det sure æble der kommer ik nogen JoN og hjælper jer...
|
|
|
|
|
|
Newcastle United Supporter 4Ever 
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Jeg så engang i BT for ikke så længe siden igen følgende spillere: Niki Zimling Mikkel Thygesen Peter Madsen Michael Ribers Stephan AndersenDaniel Jensen Søren Berg Leon Andreasen Nikolai Stokholm Mohamed Zidan Claus Jensen Jan Kristansen Håber på et par stykker af dem  mht. Jon Dahl, så skulle han engang havde sagt at skulle han til DK, så blev det ikke en SAS-Liga klub .. Men de siger jo så meget i disse dage  Ja han er jo taget til BIF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Der er ikke ret mange af dem der står på den liste der kommer til Brøndby, jo selvfølgelig er S. Andersen lige taget til BIF, men der er ikke andre af dem der kommer til BIF, det tror jeg ikke på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hvad med James Keene til BIF? Nogend er har skrevet det andre steder?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Hvad med James Keene til BIF? Nogend er har skrevet det andre steder?
Ja ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Ja ^^
Nå  Hvorhenne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Nå  Hvorhenne? Mener vidst nok det var Z43 der har skrevet det på sidste side
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
|