home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1045 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Rygter
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: Rygter  (Læst 260982 gange)
Tribute
Reserveholdsspiller

Sv: Rygter
« Svar #135: 14 Jul 2006, 22:49 »

Jeg har stor respekt for Alex ferguson,,, men jeg mener han burde ha gået for et par år siden... for fem årsiden var liverpool og chelsea ikke i nærheden af manchester... (ved godt chelsea har købt deres nuværende status).... men jeg sys alligevel at han er blevet for konservativ... manchester gik ikke videre i CL sidst år og de var endda i den på papiret letteste gruppe... Alexhar min største respekt men man bør vide hvornår tid er..........   

BOYKOT EA GAMES!

Thore
Manager

« Svar #136: 14 Jul 2006, 22:51 »

Det er måske rigtig han skulle have stoppet for mange år siden, men med den sæson afslutning United leverede, tror jeg ikk ferguson har hentet sit sidste trofæ...
Der sker jo sådan set det samme i Arsenal og United, men skal have opbygget et nyt hold, og tror jeg sagtens Ferguson og Wenger kan klare.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #137: 14 Jul 2006, 22:58 »

Ja men Hvis Nistelrooy og Ronaldo skrider er der ikke ret meget tilbage...

Van der saar
Neville Rio  Vidic  Heinze
Fletcher Park Scoles Giggs

Rooney  Saha

Ikke et premier league vindene Hold

BOYKOT EA GAMES!

Thore
Manager

« Svar #138: 14 Jul 2006, 23:00 »

Nej men hvis de smutter, hvilket de jo nok gør, så tror jeg da nok man skal købe nogle nye spiller. Nu har holdet jo allerede bevidst at man kan klare sig uden Niestelrooy, men det er klart skal man vinde premier league, så skal der ske nogle indkøb.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

United-styrer
Gæst

« Svar #139: 15 Jul 2006, 13:35 »

Ja men Hvis Nistelrooy og Ronaldo skrider er der ikke ret meget tilbage...

Van der saar
Neville Rio  Vidic  Heinze
Fletcher Park Scoles Giggs

Rooney  Saha

Ikke et premier league vindene Hold

Hvis Ronaldo og Nistelrooy ryger, vil der naturligvis blive hentet erstatninger. F.eks. kunne Adriano komme via den byttehandel med Ronaldo, du selv har nævnt, mens der også er rygter omkring Ribery, Carrick, Hargreaves, Riquelme, Pirlo og Vieira, så der skal nok blive købt ind ;-)

Thore
Manager

« Svar #140: 15 Jul 2006, 13:38 »

Og ikke mindst Graversen  Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #141: 15 Jul 2006, 13:40 »

Og ikke mindst Graversen  Wink

Aldrig i livet Opstemt

Thore
Manager

« Svar #142: 15 Jul 2006, 13:42 »

pjat med dig, hvem ville da ved fulde forstand vælge Vieira fremfor Graversen Shockeret

wirenfeldt
Gæst

« Svar #143: 18 Jul 2006, 02:00 »

Taget fra Indkast.dk

Chelseas Damien Duff er på vej til Spurs for £11mill. (The Sun)

Cristiano Ronaldo har fortalt sin mor, at han bliver i Manchester United. (The Sun)

Manchester United vil tilbyde Juventus 8 mill. £ for at få Patrick Vieira til Old Trafford. (Daily Mirror)

Ashley Cole bliver en pestilens for Arsenal, når han vender tilbage fra sin bryllupsrejse. (The Guardian)

Atletico Madrid insisterer på, at Fernando Torres ikke er på vej til Manchester United. (Daily Star)

Liam Miller forlader Manchester United, når der kommer et godt tilbud på ham. (Daily Mirror)

Rangers har købt Makhtar N'Diaye. (The Independent)

West Ham taler med Ghanas VM stjerne John Pantail. (Daily Mirror)

Manchester City skulle være tæt på at købe Bernado Corradi fra Valencia. (Daily Telegraph)

Portsmouth vil forsøge at snuppe den tjekkiske forsvarer Tomasz Ujfalusi fra skandaleramte Fiorentina. (Daily Mirror)

Fulham manager Chris Coleman er sikker på, at Steed Malbranque ikke vil komme til at spille for Fulham, selvom franskmanden ikke kan finde en ny klub. (Daily Star)

West Brom manager Bryan Robson vil gerne have den tidligere Liverpoolspiller David Thompson. (Daily Mirror)

Millwall har accepteret et bud på £400.000 fra Leeds på midtbanespilleren og anføreren David Livermore. (Daily Star)

Arsene Wenger insistere på, at Arsenal ikke vil benytte sig af skandalen i Juventus. (The Sun)

David O'Leary's Aston Villa skulle være en færdig mand i klubben efter, at formand Doug Ellis har slået fast at han ikke vil give manageren en ”penny” i kompensation. (The Sun)

Sunderland er interesseret i at få O'Leary fra Aston Villa. (Daily Star)

Jose Mourinho siger til Manchester United's Cristiano Ronaldo, at han skal holde sin kæft. (Daily Express)

Mourinho siger også, at Ronaldo skal forlade Manchester United, hvis han skal prøve at vinde et mesterskab. (Daily Star)

De 2 med FED skrift, er dem jeg finder sjove!  funny  Grin
Joey Barton er klar til at underskrive en ny kontrakt med Manchester City. (Daily Mirror)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #144: 19 Jul 2006, 12:15 »

Brøndby har i øjeblikket hårdt brug for forstærkninger til en trup, der langsomt men sikkert er blevet fortyndet i løbet af sommeren.
Nu kan hjælpen komme fra selveste Manchester United, hvor Brøndbys nye træner, René Meulensteen som bekendt har været talenttræner.

- Jeg har talt med ham (René Meulensteen, red.) om nogle muligheder. Dem overvejer vi begge to lige nu, og så må vi se, hvad vi kan finde ud af. Men jeg vil gerne hjælpe, hvis jeg kan, forsikrer Ferguson ifølge B.T. til Daily Mail.

Rene Meulensteen har allerede en tidligere United-spiller til prøvetræning, angriberen Mark Howard, og nu kan der tilsyneladende ventes flere spillere fra Manchester på Vestegnen.

Ifølge B.T. rapporterer Daily Mail, at spillere som det spanske stortalent Gerard Pique eller angrebshåbet, Giuseppe Rossi, kan være muligheder, mens Meulensteen angiveligt skulle have forespurgt sig om Ole Gunnar Solskjær, dog uden held.

Kilde: Indkast.dk

Det ku da være spændende nok at se nogen af ovennævnte i BIF Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager

« Svar #145: 19 Jul 2006, 13:16 »

Der er et par gode navne imellem, som i vores FM-univers er ganske store talenter...

Zone 43
Manager

« Svar #146: 19 Jul 2006, 13:20 »

Brøndby har i øjeblikket hårdt brug for forstærkninger til en trup, der langsomt men sikkert er blevet fortyndet i løbet af sommeren.
Nu kan hjælpen komme fra selveste Manchester United, hvor Brøndbys nye træner, René Meulensteen som bekendt har været talenttræner.

- Jeg har talt med ham (René Meulensteen, red.) om nogle muligheder. Dem overvejer vi begge to lige nu, og så må vi se, hvad vi kan finde ud af. Men jeg vil gerne hjælpe, hvis jeg kan, forsikrer Ferguson ifølge B.T. til Daily Mail.

Rene Meulensteen har allerede en tidligere United-spiller til prøvetræning, angriberen Mark Howard, og nu kan der tilsyneladende ventes flere spillere fra Manchester på Vestegnen.

Ifølge B.T. rapporterer Daily Mail, at spillere som det spanske stortalent Gerard Pique eller angrebshåbet, Giuseppe Rossi, kan være muligheder, mens Meulensteen angiveligt skulle have forespurgt sig om Ole Gunnar Solskjær, dog uden held.

Kilde: Indkast.dk

Det ku da være spændende nok at se nogen af ovennævnte i BIF Opstemt

Det lyder jo ikke tosset Smiley

Så lige på ttv at Evans også skulle være en mulighed!

edit : LINK

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bademesteren
Manager

« Svar #147: 19 Jul 2006, 13:30 »

Det lyder jo ikke tosset Smiley

Så lige på ttv at Evans også skulle være en mulighed!

edit : LINK

...Og Bardsley!  Smiley

Brodtgaard
Manager

« Svar #148: 20 Jul 2006, 11:48 »

Nyeste rygte:  Nistelroy til Bayern ?
Kilde: Ekstrabladet

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Brodtgaard
Manager

« Svar #149: 20 Jul 2006, 15:36 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010