|
Zone 43
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Men de for ham ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Men de for ham ikke  Nej for det gør Juve:D håber jeg... 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Nej HSV slipper ham ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadsWiinther
Gæst
|
|
Nej HSV slipper ham ikke  Tror jeg heller ikke de gør. Han betyder for meget for deres hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Tror jeg heller ikke de gør. Han betyder for meget for deres hold  Så er det bare lige det at engelsk fodbold er 100 gange så attraktivit som tysk. Desuden har Chelsea jo penge. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadsWiinther
Gæst
|
|
Så er det bare lige det at engelsk fodbold er 100 gange så attraktivit som tysk. Desuden har Chelsea jo penge.  Han bliver rigtig dyr  Men Chelsea har også RIGTIG mange penge. Men tror ikke HSV siger ja til noget der er 2-3 gange mere end hans værdi. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Jamen HSV har sagt at de ikke vil overveje at slippe ham før om 2 år
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Jamen HSV har sagt at de ikke vil overveje at slippe ham før om 2 år
Ja, men hvis spilleren nu sætter sig på bagbenene, mens Chelsea byder en ordentlig slant er det jo dumt af dem. Men jeg håber ikke han tager til CSKA London da jeg bestemt ikke kan li' den klub. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadsWiinther
Gæst
|
|
Ja, men hvis spilleren nu sætter sig på bagbenene, mens Chelsea byder en ordentlig slant er det jo dumt af dem. Men jeg håber ikke han tager til CSKA London da jeg bestemt ikke kan li' den klub.  Det er jo desværre nok hvad der kommer til at ske 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
http://www.bold.dk/nyt/?vis=84368Interessen er eftersigende stor for Tarik, men jeg har aldrig set ham spille. nogle der evt. kan ligge nogle links op, hvorpå man kan se ham i aktion?
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Helt enig.. en latterlig byttehandel selvom Fiorentina får 75.000.000 kroner.. jeg tvivler også meget.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Xabi Alonso fra Liverpool til Juventus Kilde: The Sun Sandsynlighed: Over middel Note: De to klubber mangler blot at blive enige om købsprisen.
Miguel Veloso fra Sporting til Arsenal Kilde: The Sun Sandsynlighed: Middel
Alexander Hleb fra Arsenal til Barcelona Kilde: Daily Mirror Sandsynlighed: Over middel Note: Inter var også inde i billedet, men efter at Mourinho har sat sig i trænersædet, virker kun et skifte til Spanien realistisk.
Johan Elmander fra Toulouse til Bolton Kilde: Diverse Sandsynlighed: Middel Note: Elmander har et år tilbage sin kontrakt med franskmændene
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|