|
MLL
|
|
Xavi fra Barcelona til Chelsea Kilde: The Mirror Sandsynlighed: Lav
Ronaldinho fra Barcelona til Tottenham Kilde: Daily Express Sandsynlighed: Lav
Michael Dawson fra Tottenham til Newcastle Kilde: Daily Express Sandsynlighed: Middel
Kim Källström fra Lyon til Sunderland/Everton Kilde: Diverse Sandsynlighed: Middel Note: Svenskeren har tidligere ytret interesse for et Premier League-skifte.
Tottenham-boss Juande Ramos vil skille sig af med fem englændere, heriblandt Paul Robinson og Aaron Lennon. Ind skal blandt andre David Villa og Johan Elmander, skriver The Daily Express.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Gerard Pique fra Man. United til Atletico Madrid Kilde: Daily Mail Sandsynlighed: Middel
Jose Mourinho ny manager i Inter Kilde: Diverse Sandsynlighed: Over middel Note: Mourinho har fået en uge til at beslutte, om han ønsker at sætte sig i trænerstolen hos de italienske mestre.
Kim Källstrøm fra Lyon til Everton Kilde: The Sun Sandsynlighed: Middel
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Takker igen MLL 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Diego Lopez fra Villarreal til Tottenham Kilde: Sky Sports Sandsynlighed: Lav Note: Den 26-årige tidligere Real Madrid-keeper har forlænget sin kontrakt frem til 2014.
|
|
|
|
|
|
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
|
|
|
|
|
Javope
|
|
På trænersiden:
Keld Bordinggård er blevet spottet til sidste AaB-hjemmekamp i sponsorloungen, så måske et trænerskifte er ved at falde på plads!?
|
|
|
|
|
|
"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Så var der jo lige en Aprilsnar fra FCk's hjemmeside hvor de skrev at Allbäck stoppede med øjeblikkelig virkning, en nyhed der fik mit hjerte til at pumpe ekstra meget i starten.
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
På trænersiden:
Keld Bordinggård er blevet spottet til sidste AaB-hjemmekamp i sponsorloungen, så måske et trænerskifte er ved at falde på plads!?
Eller også var han oppe og se sine U/21-spillere i kamp?  men det er da ikke umuligt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Eller også var han oppe og se sine U/21-spillere i kamp?  men det er da ikke umuligt... Tror også den er mest sansynlig. 
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
o1-allez
|
|
På trænersiden:
men aab's træner skifter jo til sommer sååå jeg tror ikke der tale om et skifte men mere af prøve en ny
|
|
|
|
|
|
 Tak til Buschaka for signaturen..
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Så i en gratisavis, at Sol Campbell skulle være tæt på at skifte til Villarreal..
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Hvorfor er Villarreal på jagt efter alle de der gamle nisser, altså helt ærligt han er jo for gammel! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
Hvorfor er Villarreal på jagt efter alle de der gamle nisser, altså helt ærligt han er jo for gammel!  Rygter, rygter og atter rygter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Ja men alle de rygter indblander kun gamle spillere, og dem gider jeg ikke have til Villarreal! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
risto92