|
Emillionaire
Gæst
|
|
noget af et scoop Tolouse laver hvis de sælger Elmander til Juve (tror det var enten 200 eller 240 milioner - det står forskellige steder) fordi at for under et år siden købte Tolouse Elmander for 37 milioner fra Brøndby og bare året efter har de så måske tjent mellem 163 og 203 miloner - vildt ikk'? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
noget af et scoop Tolouse laver hvis de sælger Elmander til Juve (tror det var enten 200 eller 240 milioner - det står forskellige steder) fordi at for under et år siden købte Tolouse Elmander for 37 milioner fra Brøndby og bare året efter har de så måske tjent mellem 163 og 203 miloner - vildt ikk'?  Brøndby skal vidst have x antal % ved salg..  Jeg tvivler dog at Juve vil smide så mange penge efter ham.. 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Adzke
|
|
noget af et scoop Tolouse laver hvis de sælger Elmander til Juve (tror det var enten 200 eller 240 milioner - det står forskellige steder) fordi at for under et år siden købte Tolouse Elmander for 37 milioner fra Brøndby og bare året efter har de så måske tjent mellem 163 og 203 miloner - vildt ikk'?  jeg kaster op, hvis der er flere, der linker Elmander til Juventus ud fra den artikel!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
jeg kaster op, hvis der er flere, der linker Elmander til Juventus ud fra den artikel!
Onsdagens rygtebørs Johan Elmander fra Toulouse til Juventus Kilde: Aftonbladet Sandsynlighed: Under middel knækker du dig nu eller hvad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adzke
|
|
Onsdagens rygtebørs Johan Elmander fra Toulouse til Juventus Kilde: Aftonbladet Sandsynlighed: Under middel
knækker du dig nu eller hvad?
Ja - jeg synes, det er verdens mest useriøse og ansvarsløse journalistik nogensinde at skrive sådan noget pis ud fra det interview
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Brøndby skal vidst have x antal % ved salg..  Jeg tvivler dog at Juve vil smide så mange penge efter ham..  hvis man vil smide mange penge efter Gerrard, så vil man i den grad satme også gøre det for Johannike!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morientes
|
|
Michael Laudrup skulle modtaget kontrakt iaften fra Rec. Huelva
|
|
|
|
|
|
"You´ll Never Walk Alone"
|
|
|
|
|
Adzke
|
|
Han tror vel på projektet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Det tror jeg ikke, at du skal grine alt for meget af. Det er ikke første gang, at rygtet bliver nævnt. Tværtimod virker det meget seriøst. Jeg håber dog, at han bliver i Sevilla og bygger videre på det flotte arbejde, han har præsteret dér.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Altså til skal der jo siges, at Juande Ramos har gjort Sevilla til det de er idag. Dengang var de på samme position som City. Så hvorfor ikke prøve igen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KD_Væk
Gæst
|
|
Kl.11.57 Torsdagens rygtebørs Dagens rygter.
Yossi Benayoun fra West Ham til Liverpool Kilde: Daily Mirror Sandsynlighed: Lav Note: De to klubber er tilsyndeladende på kant med hinanden. Ifølge Daily Mirror har Liverpool budt 'provokerende' 10 mio. kr. for den israelske landsholdsspiller.
Darren Bent fra Charlton til West Ham eller Tottenham Kilde: Diverse Sandsynlighed: Over middel Note: Hammers er klar med 160 mio. kr. og en ugeløn på 750.000 kr. til Bent. Spurs viser også interesse.
Tal Ben Haim fra Bolton til Chelsea Kilde: The Guardian / Daily Mirror Sandsynlighed: Over middel Note: Israeleren vil afvise sin gamle manager Sam Allardyce i Newcastle og i stedet skifte til Chelsea.
Marko Pantelic fra Hertha Berlin til Chelsea Kilde: The Sun Sandsynlighed: Under middel Note: London-klubben er klar med 25 mio. kr.
Fabio Quagliarella fra Sampdoria til Manchester United Kilde: Daily Express Sandsynlighed: Middel Note: United er klar med 100 mio. kr. for italieneren.
Jermaine Defoe på vej væk fra Tottenham Kilde: Diverse Sandsynlighed: Middel Note: Spurs er klar med en tre-årig kontrakt. Hvis Defoe afviser den, så bliver han solgt.
Ronaldinho fra Barcelona til Milan Kilde: Channel4 Sandsynlighed: Middel Note: Brasilianeren føler ikke støtte fra truppen og insisterer på, at det er ham eller Eto'o, der skal væk.
David Villa bliver i Valencia Kilde: Tribalfootball Sandsynlighed: Over middel Note: 25-årige David Villa ønsker ikke at forlade Valencia. - Jeg ønsker at blive her. ikke bare næste sæson, men også fremover og håber min kontrakt bliver forlænget, lyder det fra spanieren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fmmad
|
|
Miguel fra Valencia til Arsenal Kilde: SkySports Sannsynlighet: Høy Note: Han kunne godt tenke seg til Premier League og det rygtes om at Arsenal trekker det lengste strået.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Miguel fra Valencia til Arsenal Kilde: SkySports Sannsynlighet: Høy Note: Han kunne godt tenke seg til Premier League og det rygtes om at Arsenal trekker det lengste strået.
NOOOO 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Hvad skulle vi dog bruge Miguel til? Vi har Eboue? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|