home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 304 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Det Varme Sæde
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Det Varme Sæde  (Læst 71652 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #195: 24 Feb 2009, 11:21 »

Kommer der med La Liga, bagefter?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #196: 24 Feb 2009, 11:35 »

En sæson 2 er inde i overvejelserne, men umiddelbart tror jeg at det bliver med Premier League igen hvis det bliver realiseret. Min fornemmelse er at der er flere der har en realistisk chance for at gætte opstillinger for Wigan end eksempelvis Valladolid.

Som sagt er det bare forestillinger, og der er ikke besluttet noget endnu - vi tager lige 1. sæson først.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #197: 24 Feb 2009, 11:40 »

En sæson to burde uden tvivl igen være med PL. Som g00n siger, så er der ingen der hverken kan eller har lyst til at gætte Valladolid. PL bør gennemføres igen, men hvis der SKAL være en anden liga, ville DK være det eneste oplagte valg, da der vel er nogen padder herinde som har styr på dem.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #198: 24 Feb 2009, 11:42 »


12. runde

I 12. runde er holdet Middlesbrough, og du skal gætte hvilke spillere der er i startopstillingen til denne kamp:

Middlesbrough - Liverpool
Lørdag 28. februar 2009 kl. 16:00


Deadlinen i denne uge bliver altså:

Fredag 27. februar 2009 kl. 16:00


Bud indgivet efter denne frist vil ikke tælle med i runden.

Alle bud bedes indsendt via pb til g00n, og man er naturligvis velkommen til at være med selvom man har misset tidligere runder - god fornøjelse!
Logged



vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #199: 24 Feb 2009, 11:54 »

En sæson to burde uden tvivl igen være med PL. Som g00n siger, så er der ingen der hverken kan eller har lyst til at gætte Valladolid. PL bør gennemføres igen, men hvis der SKAL være en anden liga, ville DK være det eneste oplagte valg, da der vel er nogen padder herinde som har styr på dem.

Nu har jeg ikke deltaget i denne her PL "sæson" med Det Varme Sæde, men omvendt ville der måske kunne skabes mere fokus på den spanske liga ved at introducere La Liga til The Hot Seat modellen! Ingen tvivl om at den engelske er mere kendt end den spanske, men er meningen ikke at fodbold kendskabet skal være mere udbredt? Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #200: 24 Feb 2009, 11:57 »

Nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg ville ikke selv deltage i en spansk version - af den simple grund at jeg ikke ville have en chance ved andre hold end Barcelona.

Jeg tror mulighederne for at klare sig godt er en større motivationsfaktor end muligheden for at udvide sin fodboldhorisont.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #201: 24 Feb 2009, 12:02 »

Utroligt nok er jeg enig med g00n. Det kan godt ske at det ville udvide min fodboldhorisont, men så længe det drejer sig om konkurrencer, så gider jeg ikke at være med når jeg ved at jeg ikke har en jordisk chance for at vinde. Så kunne man lige så godt vælge hold fra den tyrkiske liga for at udvide sin fodboldhorisont. Hvis det er PL vil jeg deltage, nok også med SAS ligaen, men jeg gider ikke fra La Liga da jeg ikke følger med i den.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #202: 24 Feb 2009, 12:06 »

Utroligt nok er jeg enig med g00n. Det kan godt ske at det ville udvide min fodboldhorisont, men så længe det drejer sig om konkurrencer, så gider jeg ikke at være med når jeg ved at jeg ikke har en jordisk chance for at vinde. Så kunne man lige så godt vælge hold fra den tyrkiske liga for at udvide sin fodboldhorisont. Hvis det er PL vil jeg deltage, nok også med SAS ligaen, men jeg gider ikke fra La Liga da jeg ikke følger med i den.

Det er så også fair nok at hverken gOOn eller du følger med i La Liga - og andre for den sags skyld, men dem der så ikke gider deltage, kan jo så bare lade være!

Jeg kan da sagtens forestille mig at der ikke vil være lige så mange tilmeldte som til PL udgaven, men jeg vil da skyde på at der uden problemer kan komme en 20-25 stykker! Thumbs Up
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #203: 24 Feb 2009, 12:12 »

Naturligvis ville der være nogen der er interesserede. Men nu er det også misvisende med så mange på listen i denne konkurrence, for en stor del af dem har kun været med i 1 eller 2 runder. Det højeste antal bud pr. runde er 20 (1. runde), og siden det har det ligget støt på 10-13 bud pr. runde indtil der lige var 18 der ville gætte med på Man Utd i sidste runde.

Hvis vi antager at interessen for PL er større en La Liga, bliver det ikke ret mange bud der kommer ind pr. runde (især ikke med de mindre hold), og så må vi spørge os selv om det er besværet værd.
Logged



vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #204: 24 Feb 2009, 12:41 »

Naturligvis ville der være nogen der er interesserede. Men nu er det også misvisende med så mange på listen i denne konkurrence, for en stor del af dem har kun været med i 1 eller 2 runder. Det højeste antal bud pr. runde er 20 (1. runde), og siden det har det ligget støt på 10-13 bud pr. runde indtil der lige var 18 der ville gætte med på Man Utd i sidste runde.

Hvis vi antager at interessen for PL er større en La Liga, bliver det ikke ret mange bud der kommer ind pr. runde (især ikke med de mindre hold), og så må vi spørge os selv om det er besværet værd.

Yes! Men som du skrev i din PB: Der er et andet tidspunkt for denne sang! Smiley
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #205: 24 Feb 2009, 12:54 »

Jeg synes også at det er fint nok med PL. Følger også lidt med i den spanske og italienske liga, men det er den engelske der er sjovest at gætte, synes jeg.
Men vesperGT, hvis DU beslutter dig for at lave, eller få lavet, en konkurrence over den spanske liga, så vil jeg stadig gerne være med Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #206: 24 Feb 2009, 13:02 »

Fedt! Jeg blev topscorer. Lær det Tunge. Havde TK og Evans forkert.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #207: 24 Feb 2009, 13:12 »

Jeg tror jeg har højst 5 rigtige. Havde taget meget fejl af opstillingen med hensyn til skader osv.

Ja det er altid godt at være optimist...
Logged



Drillo
Gæst
 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #208: 24 Feb 2009, 13:20 »

La liga burde blive introduceret til Det Varme Sæde. Og ved godt at der er mange der ikke ville kunne Sporing Gijon holdkort. (ny viden er altid godt) og nå "alle" nu er enige om at de ikke vil have en chance i den koncurrence, så er alle jo "lige dårligt stillet" og så burde det være en færre (stave) koncurrence for alle.

Tror ikke selv at det ville være lige så "nemt" som Premier League.

PS.

Tror at næsten alle kan nogen spiller fra: Barcelona, Real Madrid, Valencia, Atl. Madrid, Getafe. mm.
« Seneste Redigering: 24 Feb 2009, 13:27 af Drillo » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Det Varme Sæde
« Svar #209: 26 Feb 2009, 23:29 »

Deadline er i morgen, og jeg har indtil videre modtaget 4(!) bud til runden! Kom i sving!
Logged



Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010