home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 293 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [Lukket]- Peter Møller - En dansker i USA
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket]- Peter Møller - En dansker i USA  (Læst 14383 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *4 - Columbus Crew med dansker
« Svar #15: 07 Dec 2008, 23:14 »

Har lige skimmet den igennem, og du fortsætter jo det gode niveau fra Karel Poborskys karriere. Jeg skriver mig hermed på som fast læser  Wink

Kan godt lide, at du har valgt Peter Møller som hovedperson!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: *4 - Columbus Crew med dansker
« Svar #16: 10 Dec 2008, 16:45 »

Da der er sket noget latterligt, er denne blog sat på pause.
Min Zepto computer, som i sidste uge kom hjem fra reparation efter en måned derinde. De havde så ikke repareret noget som helst, og ej heller ikke opdaget en fejl, som nu gør at den ikke kan bruges, da den ikke kan modtage strøm.
Men jeg vender tilbage med Columbus Crew.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *4 - Columbus Crew med dansker
« Svar #17: 10 Dec 2008, 23:43 »

Min faster havde det samme problem med netop en Zepto!

De sendte maskinen ind tre gange, og alle tre gange fik de den tilbage UDEN fejlen var rettet. Men hvad værre er, så var der flere fejl på maskinen efter 'reparationerne'. Fjerde gang de sendte den ind, så fik de en ny af samme model. Men det var lige godt 2 måneder uden bærbar til hende!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: *4 - Columbus Crew med dansker
« Svar #18: 11 Dec 2008, 19:30 »

Min faster havde det samme problem med netop en Zepto!

De sendte maskinen ind tre gange, og alle tre gange fik de den tilbage UDEN fejlen var rettet. Men hvad værre er, så var der flere fejl på maskinen efter 'reparationerne'. Fjerde gang de sendte den ind, så fik de en ny af samme model. Men det var lige godt 2 måneder uden bærbar til hende!

Det er simpelthen så træls. For jeg har også problemer på Gymnasiet, da jeg har en utrolig grim håndskrift, så jeg kan ikke læse hvad jeg selv skriver ned Opstemt
Jeg havde også gang i et rigtig fedt spil jo, hvor jeg er kommet noget længere end updatene. Ret så træls...
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: *4 - Columbus Crew med dansker
« Svar #19: 23 Dec 2008, 11:20 »

Nogen, som har lyst til at lave et topbanner eller to til mig ? Opstemt
Nu er computeren kommet tilbage (stor glæde) og jeg skal lige igang med spillet igen..
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *4 - Columbus Crew med dansker
« Svar #20: 23 Dec 2008, 12:54 »



Det her er mit bud på et topbanner. Men jeg havde nogle problemer med højre side af hans ansigt, men det er prisen for at bruge paint  Rullende Øjne

Jeg gør hvad jeg kan for at finde photoshop til en god pris (kontakter i familien), og så må vi se om jeg ikke kan gøre det bedre  Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
*5: Peter Møller - En dansker i USA
« Svar #21: 23 Dec 2008, 14:19 »


En god stime


Efter nogle dårlige præstationer håbede både mine spillere og jeg at vi kunne få det vendt i næste hjemmekamp, som var mod San Jose Earthquakes.
Men mine spillere var ikke parate fra start og inden jeg havde fået fundet mit første stykke tyggegummi frem, havde Ramiro Corrales bragt dem foran. En skrækkelig start, som ikke burde kunne været sket. Vi havde nemlig hyret en mentaltræner, men det arbejde var vist ikke gjort ordentligt.
Dog lige inden pausen fik Jason Garey udlignet. Et point er ikke godkendt.

Kansas City Wizards var næste hold, i Kansas, hvilket spillerne godt kunne mærke, da de havde 8.391 stemningsfyldte amerikanere i deres ryg. De bragte sig også foran efter en halv times kamp på midten, hvilket var helt fortjent. Men Robbie Rogers ville det anderledes og lige før pausen snød han to spillere, hvorefter han spillede den ind til Ljungberg, som sendte den tilbage til Robbie og udligningen var en realitet.
Duncan Oughton var omdrejningspunktet i anden halvleg, som vi styrede. Han scorede dog også kampens eneste mål i de 45 minutter.

Periodens sværeste kamp var klart nu. På udebane mod David Beckham og hans hold, Los Angeles Galaxy. Vi fik heller ikke et ben til jorden, men alligevel var det os, som var mest nærgående foran det andet holds mål. Efter en time fik vores nye brasilianer Saragosa bragt os foran og vi fik 3 point, som ingen havde regnet med at vi kunne.

Colorado Rapids, som har et samarbejde med engelske Arsenal, var næste modstander. En kamp som vi hjemme på Crew Stadium skulle vinde. Duncan Oughton blev kampens helt store oplevelse, det sagde selv Colorados træner. I første halvleg scorede han to mål, først fra omkring 35 meter, som han skruede op i det ene målhjørne, og bagefter på et hovedstød tæt under mål.
Robbie Rogers scorede i anden halvleg, men kort efter blev han groft tacklet og er  sandsynligvis ude til slutningen af august.
Da vi havde fået prognosen på Robbie sendte jeg mine talentspejdere ud til de andre amerikanske klubber, for at finde en spiller, som kunne erstatte ham. Arturo Alvarez var sat på fri transfer af San Jose, og det tilbud kunne vi ikke stå for, så ham fik vi.
Columbus Crews kampe:
San Jose (h) 1-1
Kansas City (a) 2-1
LA Galaxy (a) 1-0
Colorado (h) 3-0
Chicago (h) 1-0

[size=8pt]Columbus mål står først uanset spillested.
Han er en rigtig god spiller, som jeg sagtens tror kan slå igennem for os. Samtidig blev Stefani Miglioranzi og Andy Gruenebaum sat på fri transfer og de har ikke fundet en klub endnu.
Den nye spiller blev allerede kastet for ilden få dage senere, da vi hjemme tog imod Chicago Fire. Men det var ikke ham der stjal billedet, men derimod Barros Schletto, som scorede kampens eneste mål.
Måneneds spiller I MLS for juni blev helt fortjent Ducan Oughton, foran store spillere som Fredrik Ljungberg og David Beckham. Jeg er meget glad for at han har fået den ære, da han har været vores bindeled det sidste stykke tid.




Jeg sender en stor tak til Plutonium for hans banner.
« Seneste Redigering: 26 Dec 2008, 12:19 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *5: Peter Møller - En dansker i USA
« Svar #22: 23 Dec 2008, 16:59 »

Det ser jo godt ud (som sædvanlig)

Jeg er super glad for, at du bruger banneret! Jeg beklager som sagt, at højre del af ansigtet blev dårligt, men jeg håber det går!  Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: *5: Peter Møller - En dansker i USA
« Svar #23: 23 Dec 2008, 17:05 »

Det ser jo godt ud (som sædvanlig)

Jeg er super glad for, at du bruger banneret! Jeg beklager som sagt, at højre del af ansigtet blev dårligt, men jeg håber det går!  Peace

Det går da selvfølgelig Smiley Det gør da ingenting Wink
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *5: Peter Møller - En dansker i USA
« Svar #24: 23 Dec 2008, 17:32 »

Godt at høre for en noob-grafiker uden gode billedprogrammer  Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: *5: Peter Møller - En dansker i USA
« Svar #25: 23 Dec 2008, 17:39 »

Kan godt prøve at biske et topbanner sammen hvis det skal være? Smiley
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *5: Peter Møller - En dansker i USA
« Svar #26: 23 Dec 2008, 17:42 »

Hej Vestjyde.

Det lyder rigtig spændende med et amerikansk hold. Hvis nu du fik et topbanner, som var lidt pænere ville det nok fange lidt flere læsere til tror jeg. :b

Synes topbanneret er en smule grimt, men dit skriftlige arbejde er super. Smiley KIU!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *5: Peter Møller - En dansker i USA
« Svar #27: 23 Dec 2008, 17:43 »

Hej Vestjyde.

Det lyder rigtig spændende med et amerikansk hold. Hvis nu du fik et topbanner, som var lidt pænere ville det nok fange lidt flere læsere til tror jeg. :b

Synes topbanneret er en smule grimt, men dit skriftlige arbejde er super. Smiley KIU!

Tak superpew (jeg lavede banneret  Opstemt)

Men jeg må indrømme, at på en skala fra 1-10 er det omkring -12  crazy Jeg prøver at finde et godt billedredigeringspr ogram, så jeg kan lave dem lidt bedre
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: *5: Peter Møller - En dansker i USA
« Svar #28: 23 Dec 2008, 17:52 »

Godt at høre for en noob-grafiker uden gode billedprogrammer  Opstemt

Haha, du klarer det da meget godt alligevel Smiley

Kan godt prøve at biske et topbanner sammen hvis det skal være? Smiley

Hvis du har lyst til det, MichaelHarlev, må du da godt Smiley

Hej Vestjyde.

Det lyder rigtig spændende med et amerikansk hold. Hvis nu du fik et topbanner, som var lidt pænere ville det nok fange lidt flere læsere til tror jeg. :b

Synes topbanneret er en smule grimt, men dit skriftlige arbejde er super. Smiley KIU!

Hej Superpew Smiley

Det er fedt at spille i den amerikanske liga. Altså det kan du have ret i, men jeg synes at Plutoniums banner er pænt nok i forhold til at han er nybegynder.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: *5: Peter Møller - En dansker i USA
« Svar #29: 23 Dec 2008, 18:12 »



Håber du kan bruge det Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010