JeppeA
|
|
Det prøver jeg lige så
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Det virker ikke.. Er der en der vil hjælpe over msn? pleeeeeeeeeease  :D
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
dapna
Lilleputspiller
|
|
ok fedt glæder mig vildt
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
MarkJ Kan du ikke vælge en af de stile på forsiden? Så er endnu en stil tilføjet. Den hedder UN  Jeg kan desværre ikke lave nogle ønsker nu, da jeg ikke har tid.
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Det virker ikke.. Er der en der vil hjælpe over msn? pleeeeeeeeeease  :D Gå ind i indstillinger. Inde under indstillinger, i generelt, står der en sti nede nederst. Skriv lige hvad der står der?
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Ved ikke lige hvor du mener :S Kan du ikke lige vise mig det over msn.. Der kan du lige hurtigt få SS og sådan
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Tryk på Valgmuligheder, vælg indstillinger, og kig nede nederst?
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Mappeplaceringer: C:/Users/Jeppe/Documents/Sports Interactive/Football Manager 2009/
Anvend 'User data' mappen for midlertidlige filer
indtillingen er først gældende når spillet genstartes
? det ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Der skulle vel ikke være en venlig sjæl der ka nfinde ud af at lave FacePack´s? Hvis dette skulle være tilfældet så ville jeg meget gerne ha lavet en facepack med Sampdoria08/09 Her et link til billeder fra deres hold 09: http://www.sampdoria.it/index.php?option=com_teammanager&task=allplayers&year=2008&teamid=1&Itemid=110
Der ligger en her -Download-
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
hjælp 
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Mappeplaceringer: C:/Users/Jeppe/Documents/Sports Interactive/Football Manager 2009/
Så skal en facepack til f.eks OB ligge i: C:/Users/Jeppe/Documents/Sports Interactive/Football Manager 2009/graphics/graphics/pictures/players/normal/Denmark/Sas Ligaen/OB
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Jeg har et problem med den danske facepack, billederne er for stor(de viser kun halvdelen af hovedet. hvordan ændrer jeg dette?
& kunne det tænkes at der var en som ville hjælpe mig med følgene spiller: Berbatov Henri saivet Guy assulin Joao Moutinho & Miguel Veloso
|
|
|
|
|
|
|
|