home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 682 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Tottenham tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 27 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham tråden  (Læst 83754 gange)
Strandby
Landsholdsspiller

Sv: Tottenham tråden
« Svar #345: 04 Jan 2013, 17:19 »

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #346: 04 Jan 2013, 17:30 »

Han bliver rigtig dygtig! Og så passer han jo super ind i både en 4-4-2 og en 4-4-1-1 på den centrale midtbane. Ham bliver i rigtig glade for!

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #347: 04 Jan 2013, 17:33 »

Han bliver rigtig dygtig! Og så passer han jo super ind i både en 4-4-2 og en 4-4-1-1 på den centrale midtbane. Ham bliver i rigtig glade for!

Det er et køb, der passer perfekt ind i systemet, hold nu k... hvor bliver han spændende at følge!
Den julegave vi aldrig fik    Opstemt Opstemt Opstemt

To dare is to do.

COYS <3

Korzika
Gæst

« Svar #348: 04 Jan 2013, 17:45 »

Godt køb af Holtby, som jeg tror bliver en god spiller for jer. Man må bare igen anerkende, at Levy er en rigtig skrap businessman. Det viser handlen med Fryers også.

Ja, det ser efterhånden ret solidt ud for Tottenham (desværre Wink). Jeg var en af de Chelsea-fans, der havde tiltro til AVB i Chelsea. Desværre gik det dog ikke som ønsket med AVB og Chelsea, men hans ophold i Spurs viser efterhånden, at han ikke er en så dårlig manager, som kritikere af AVB har hævdet efter opholdet i Chelsea. Jeg tror faktisk, at I slutter som #4 i PrL i år, hvilket denne gang burde være nok til en Champions League plads den kommende sæson. Smiley (medmindre Arsenal - mod alle forventninger - går hele vejen, hvilket ville være ret sjovt, hvis de på den måde fratog jer ChL-pladsen Opstemt)

« Seneste Redigering: 04 Jan 2013, 17:54 af Korzika » Logged

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #349: 04 Jan 2013, 18:02 »

Godt køb af Holtby, som jeg tror bliver en god spiller for jer. Man må bare igen anerkende, at Levy er en rigtig skrap businessman. Det viser handlen med Fryers også.

Ja, det ser efterhånden ret solidt ud for Tottenham (desværre Wink). Jeg var en af de Chelsea-fans, der havde tiltro til AVB i Chelsea. Desværre gik det dog ikke som ønsket med AVB og Chelsea, men hans ophold i Spurs viser efterhånden, at han ikke er en så dårlig manager, som kritikere af AVB har hævdet efter opholdet i Chelsea. Jeg tror faktisk, at I slutter som #4 i PrL i år, hvilket denne gang burde være nok til en Champions League plads den kommende sæson. Smiley (medmindre Arsenal - mod alle forventninger - går hele vejen, hvilket ville være ret sjovt, hvis de på den måde fratog jer ChL-pladsen Opstemt)

Ja, Fryers-indkøbet ser også lovende ud! Så gerne de udlejede ham til noget førsteholdsbold. AVB - Manden bag succes. Måske ikke i Chelsea, meeeeeen, han begynder satme at få det til at kører i Spurs!
Vi slutter 3 i år. Som tabellen ser ud nu - http://www.bold.dk/fodbold/England/Premier_League - Er det Manchester-klubberne der kæmper 1-2. Fordi vi er så søde i Tottenham, lader vi Chelsea få 4 pladsen, så vi selv tager 3 pladsen  Peace Peace
« Seneste Redigering: 04 Jan 2013, 18:14 af Strandby » Logged

To dare is to do.

COYS <3

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #350: 04 Jan 2013, 18:10 »

Hvad har et billed af FM at gøre med stillingen i PL? Opstemt

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #351: 04 Jan 2013, 18:12 »

Hvad har et billed af FM at gøre med stillingen i PL? Opstemt

Hahahahahahaha, havde taget det forkerte billede! hahahahahhaahah  Forlegen Sorry...
http://www.bold.dk/fodbold/England/Premier_League

To dare is to do.

COYS <3

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #352: 05 Jan 2013, 22:17 »

Glæder mig meget over at det er AVB og ikke Rednapp der står i spidsen for os, for hold da kæft han er interesseret i sådan cirka alt og alle! Synes bestemt det begynder at ligne at holdet har fundet sig til rette, for vi er godt nok begyndt ar spille noget godt fodbold.

Lækkert at se Levy handle hurtigt, det ser jeg også lidt er fordi Rednapp er væk og Levy derfor har arbejdsro. Selvom jeg glæder mig til Holtby er det altså en drøm i min verden samt meget vigtigt at hente en spiller som Moutinho!

Glæder mig til resten af sæsonen! COYS!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #353: 05 Jan 2013, 22:25 »

Hvor skal alle de midtbane folk spille, vi har allerede 3 spillere med engelske landskampe i denne sæson på bænken af centrale midt.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #354: 06 Jan 2013, 00:06 »

For mig at se er hverken Tom eller Jake gode nok, og hvis vi skal spille 4-3-3 så er 5 spillere ikke nok hvis vi får en skade og vi er med i 4 turneringer, det er vigtigt at have dobbelt op på hvad du egentlig skal bruge i din start 11, United har Van P, Rooney, wellbek og hernandez til to pladser i front, samt Jones, smalling, Evans, ferdinand og vidic til de to pladser som centerhalfes.

Naustratze
Gæst

« Svar #355: 06 Jan 2013, 00:21 »

Jeg må indrømme at jeg er lidt jalous på at det er jer der får hentet Holtby, og så endda gratis. For min skyld måtte han ihvertfald godt være kommet til Arsenal istedet  Ubeslutsom

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #356: 12 Jan 2013, 15:13 »

er da rigtig glad for Kyle Naughton, som han spiller iige for tiden ! Glæder mig også sygt til Holtby kommer !

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #357: 28 Jan 2013, 16:47 »

http://www.bold.dk/nyt/Spurs-henter-Holtby-med-det-vuns
Glæder mig til at se hvad han kan præstere hos jer Wink

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #358: 28 Jan 2013, 16:58 »

http://www.bold.dk/nyt/Spurs-henter-Holtby-med-det-vuns
Glæder mig til at se hvad han kan præstere hos jer Wink

Det er så vigtigt at de henter ham nu!
Men samtidig meget underligt ... De kan vente 5mnd. så er han gratis... Det siges de giver ca. 13mio kr ? Er det sikkert eller bare en løgn??

- Nu hvor han er kommet - Så kunne man godt liiiige hente en back samt en ekstra angriber. Selvom Holtby kan dække de fleste offensive pladser, mangler der virkelig alternativ til Defoe.... Adebayor ... Han er ikke den rigtige.. Obika? Brænder KÆMPE chance i de døende sekunder imod Leeds.. Tror heller ikke han har hvad der skal til....

To dare is to do.

COYS <3

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #359: 28 Jan 2013, 17:03 »

Det er så vigtigt at de henter ham nu!
Men samtidig meget underligt ... De kan vente 5mnd. så er han gratis... Det siges de giver ca. 13mio kr ? Er det sikkert eller bare en løgn??

- Nu hvor han er kommet - Så kunne man godt liiiige hente en back samt en ekstra angriber. Selvom Holtby kan dække de fleste offensive pladser, mangler der virkelig alternativ til Defoe.... Adebayor ... Han er ikke den rigtige.. Obika? Brænder KÆMPE chance i de døende sekunder imod Leeds.. Tror heller ikke han har hvad der skal til....

Blev man da lige glad da man så det på Facebook? Tror jeg nok jeg gjorde, vi mangler desværre stadig utrolig meget en angriber der ved hvor målet står! Men vigtigt at hente Holtby eftersom vores nok bedste mand, Sandro, er ude resten af sæsonen!

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010