Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
1 Bruger, 783 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2009
Kategori: Blogs FM2009
Rossoneri il Diavolo!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
9
Forfatter
Emne: Rossoneri il Diavolo! (Læst 30305 gange)
Dasmessi
Gæst
Sv: Flaget skal blafre!
«
Svar #15:
26 Nov 2008, 18:38 »
Mange tak for jeres støtte. Det er virkelig dejligt med alle de læsere. Jeg er virkelig glad for dette save, og jeg håber det varer så længe det vil varer.
Igen mange tak!
Så får i heller ikke flere update i dag,
MadzeN92
Landsholdsspiller
«
Svar #16:
26 Nov 2008, 18:42 »
En god sejr, over et meget dårligt irsk hold. Pas på med ikke at skrive "Senere" for mange gange,
specielt hvor du gennemgår den første kamp skriver du det tit. Men det er småting som skal
rettes op på, og det er jeg sikker på du kan.
kasperbp12
Manager
«
Svar #17:
26 Nov 2008, 18:53 »
Rigtig god start og god blog indtil videre. Det skriflige er dog ikke helt til at finde rundt i for det passer ikke rigtig sammen alt det hele, men man kan dog godt læse det og forstå det. Det grafiske er rigtig godt! Virkelig flotte topbannere du har i denne blog! Men ellers gode start og glæder mig til at følge med i den! KIU
Dasmessi
Gæst
«
Svar #18:
27 Nov 2008, 13:44 »
Hertha let videre
10.8.08
Hertha Berlin skulle sætte sine ben, på Böllenfalltor stadion i Darmstadt. Bookmakerne havde jo selvfølgelig tippet hovedstadsdrengene fra Berlin, til at gå videre til 2.runde.
Spillernes gejst var der i omklædningsrummet, og Favre så frem til en sejr.
Det skulle han dog få, men dog ikke i første halvleg. Begge hold angreb meget, og Darmstadt som havde hjemmebanefordelen, pressede godt på, men Drobny havde flere gode aktioner.
Der kom dog en situation i slutningen af 1. halvleg. Darmstadts midtbanespiller David Kienast, fælder Pantelic kort ude foran feltet, som sidste mand, og så må han tage et tidligt bad.
I anden halvleg, skulle Hertha presse på. Det unge talent, Rodney Sneijder viser igen hvad han duer til. Nemlig sparke frispark, og han sender et 27 meter langt frispark i kassen. Virkelig et super talent, Hertha har fået der. 0-1. Hertha gik defensivt, men Darmstadt pressede stadig på. Det skulle dog gå lidt i baglås. Marco Betz, Darmstadts centerforsvar, gør ligesom Kienast i 1.halvleg, altså nedlægger en som sidste mand, og denne gang gik det for vidt. 9 mand tilbage hos Darmstadt, og Raffael udnytter det i overtiden, til slutresultatet 0-2. Hertha er videre til 2. runde i den tyske pokalturnering.
Bar 10 dage senere, skulle Hertha Berlin igen i kamp. Denne gang skulle Zeta overståes i 2.kval runde i Uefa cuppen. Hertha havde hjemmebanefordelen i den første ud af 2 kampe, så der var lagt i kakkelovnen til en overhaling af Zeta. Og det var netop det Hertha begyndte med. Det skabte dog ingen mål i første del af kampen, altså første halvleg, som ender 0-0 i første halvleg. Efter pausen skulle der dog ske ting og sager. Pantelic sætter sin pande på et indlæg fra Gabri, og 1-0. Lidt senere ydede Raffael en føring med et mål, så kampen ender 2-0. Godt udgangspunkt for Hertha Berlin, inden returmødet i Montenegro.
Nogle dage før stormødet mellem Hertha Berlin og Bayern Munchen som er årets første ligakamp, skulle der lige trækkes lod om den tyske pokalturnering. Hertha der sendte Darmstadt hjem igen, trak denne gang, ligarivalerne fra Gladbach. Kampen skal spilles på Borussia Park.
Dagen var kommet og Hertha skulle spille sin første ligakamp. Modstanderen var Bayern Munchen, og i Hertha frygter man især 3 spillere. Franck Ribery, Luca Toni, og Miroslav Klose. De 3 spillere har været med til at skaffe Bayern Munchen en drømmesæson. Det endte dog ikke med mesterskabet, for det løb Stuttgart med. Kampen her skulle spilles på Olympiastadion.
Der var spænding på, lige fra det første slutfløjt. 63.027 tilskuere havde fundet plads på den varme sommerdag i Berlin.
Kampen begyndt med at svinge lidt frem og tilbage med bla. et langskudshug fra selveste kreatøren Franck Ribery. Drobny måtte skubbe den over opstanderen, og Bayern fik hjørne. Der kom Toni flyvende, men læderet røg lige ved siden af.
Mere skete der dog ikke i første halvleg.
I anden halvleg, kom Raffael ind, fordi Voronin havde klaget lidt over nogen smerter i lysken. Derfor valgte man at sætte Raffael ind. Og netop Raffael, er assisten, ved at spille venstrebacken Chahed som var gået med op, som finder et hul i forsvaret og sender den ind fra en skarp vinkel. Kæmpe jubel.
Hertha fansene havde knap nok sat sig ned, da Ze Roberto med et langt distance hug, kanonerer kuglen i kassen, uden chance for Drobny.
Og brasilianeren var ikke færdig. Han afleverer en bold i dybden, 2 min senere, og den opsnapper Toni flot med brystet, og sender den fladt under en fremstormende, Drobny. Kampen ender 1-2. Fra jubel til sukkelse.
Taktik
Yoggidk
Gæst
«
Svar #19:
27 Nov 2008, 15:46 »
Fine resultater, og jeg syntes det er nogen flotte billeder du bruger.. Det sproglige er også flot, så alt i alt meget fint... Der er ikke så meget andet at sige.
Dasmessi
Gæst
«
Svar #20:
27 Nov 2008, 15:47 »
Syntes nu ikke ligefrem resultaterne er gode, men mange tak alligevel. Glad for du kan lide det grafiske!
Newton Heath
Manager
«
Svar #21:
27 Nov 2008, 16:22 »
God start, som ikke bliver for kedelig. Holdet er ikke specielt godt, men nu er det jo bare FM, så det vælger jeg at se stort på.
Indkøbene er der ikke så meget at komme efter, og jeg synes du køber fornuftigt ind.
Det skriflige er delvist godt, selvom det somme tider sker at du leger med ord du ikke helt har styr på. Men ingen blogs er perfekte, så det går nok.
Tegnsætningen ser fin ud, og det ser ud til at du har fået mere styr på det med at sætte kommaer siden din sidste blog.
Ellers er det vel ikke så meget andet at sige end KIU!
Dasmessi
Gæst
«
Svar #22:
27 Nov 2008, 16:24 »
Mange tak skal du have, Newton!
Dejligt at høre. Mange tak fordi du kan lide mine indkøb. Jeg kan sige der er kommet 1 til
Ny update om ca. 1-2 time/r
alek9000
Manager
«
Svar #23:
27 Nov 2008, 16:36 »
Well, spændende Dasmessi
Grafikken er flot og det skriftlige er også godt.
Kiu m8
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
Dasmessi
Gæst
«
Svar #24:
27 Nov 2008, 17:11 »
Hertha på vej mod nedtur?
24.8.08
Nederlaget mod Bayern Munchen skulle rettes op. Næste modstander var også en af de svære, og her taler man om Werder Bremen. Kampen skulle spilles på Weserstadion i bidende kulde.
Om vejret drillede spillerne, var ikke til at vide, for der kom stortset ingen store chancer i første halvleg. Første halvleg ender 0-0.
I anden halvleg var det dog til at se, at Werder Bremen er bare et bedre hold end Hertha Berlin. Kongen over diverse dødbolde, Diego, sender et langt skud direkte over i hjørnet på smukkeste vis, og 1-0. Kampen ender 1-0, og Hertha havde tabt deres anden kamp.
Efter at have vundet 2-0 på Olympiastadion over Zeta fra Montenegro, så var det Herthas tur til at rejse til Montenegro. En 2-0 sejr med i bagagen, lurede der ikke de store øretæver.
Og når man taler om øretæver, behøver det ikke bare være mål. For Zeta taklede meget hårdt, og det gik ud over Sneijder, som har været en af Herthas bedste i denne sæson, som må gå ud. Nicu kom ind.
Det skulle dog blive en helt anden spiller som skulle score kampens første mål. Lejesvenden fra Liverpool, Andriy Voronin sender et skud af sted og med lidt held får han hjælp fra Zetas keeper. 0-1. Lige inden pausen øgede samme Voronin en gang til, til 0-2 ved pausen, og det var det sidste der skete, for i 2. halvleg kom der ikke de store chancer. Hertha er videre til 1. runde i Uefa cuppen.
Så var det tid til ligakamp. Wolfsburg kom på besøg og Hertha ville gå efter 3 point, efter en halvdårlig start i ligaen.
Det hele starter dog skidt. Wolfsburg scorer på et forsvarskiks fra Marc Stein over på højre back, og Josué udnytter den til 0-1. Men netop Stein, udligner minuttet efter, så der fik han gjort skaden god igen. Det var i hvert fald til at se ude fra sidelinjen ved Favre. Kampen ender 1-1.
Et uafgjort resultat mod Wolfsburg i sidste weekend, skulle Hertha rejse til Veltins Arena hos Schalke 04. Et svært sted at spille. Kuranyi må betegnes at være den bedste spiller på Schalke 04. Jones bringer Schalke foran 1-0, og det var fortjent, da Hertha var fuldstændigt udspillet. Samme Jones igen, bringer Schalke foran endnu en gang, og så står det 2-0 ved pausen. Hertha helt væk i kampen.
Anden halvleg skulle Hertha dog få skabt lidt spænding i kampen igen, med 15 min tilbage scorer mål krise ramte Pantelic til 2-1. Det skulle dog ikke vare længe, før Fabian Ernst lukker og slukker med en flot scoring til 3-1 som bliver slutresultatet.
Nedturen er ramt i Hertha Berlin, og det har især bekymret bade fans, men også Lucien Favre. Han er meget bekymret over, at alle de hold Hertha har spillet i mod, har det faktisk gået igennem ovre ved Chahed på højre back, for meget. Derfor har Hertha igen været ude og rasle med pungen, og en højre back er kommet til. David Santon. 17 år gammel, og et super talent som er hentet på en lejeaftale til resten af sæsonen, fra Inter FC i Serie A. Santon forventes at starte i startopstillingen, og afløse Chahed, pga dårlig præstationer. Santon som er meget begæret over at spille for Hertha Berlin, håber Hertha Berlin vil byde på ham på slutningen af sæsonen, når han vender hjem til Italien.
’’Hvad forventer du her i Hertha Berlin?’’
’’Jeg forventer for det første en god holdmoral her i Hertha Berlin. Og så forventer jeg, at jeg starter inde, selvom det måske er lige i overkanten, når man tænker på jeg kun er 17 år, og skal afløse en lidt bedre back, Chahed’’
’’Glæder du dig til opholdet her i Berlin?’’
’’Ja, det er et langt sted at være fra, når man til dagligt spillede i Italien. Jeg syntes Berlin er en fantastisk by, med masser af flotte kulturer. Fodbolden her i Tyskland er også facinerende, så jeg håber inderligt jeg kan købe en lejlighed her, hvis Hertha byder på mig’’
motZ
Gæst
«
Svar #25:
27 Nov 2008, 17:15 »
Ærgeligt du ikke vandt mod Bayern... btw, rigtig flot skrevet, dog lidt små fejl her og der, men det kan man nemt leve med. Lyder også til at du har fået et fint hold, støbt sammen. Flot og enkel grafik.
Rigtig flot blog, makker. KIU.
EDIT: dette var til den sidst nyeste update.
Yoggidk
Gæst
«
Svar #26:
27 Nov 2008, 17:24 »
Som før sagt er det flot skrevet, men med fejl... Jeg vil derfor anbefale, selv at læse det igennem en ekstra gang. Men som sagt rigtig flot skrevet, og det er et dejligt ordvalg du bruger... Flot uafgjort kamp mod Werder, og flot sejr mod Zeta...
Men... Jeg syntes updaten er lige lovlig lang, og så gerne du splittede den op til 2 updates istedet.
Og... Hvordan syntes du selv dine indkøb har været? Kunne være spændende at høre... Evt. kan du lave en update hvor der er interview, med en fan eller noget i den stil...
Men Dasmessi, jeg er utroligt vild med bloggen, og håber den bliver kørende i lang tid, som mine blogs ikke ligefrem gør... TAK DASMESSI!
Dasmessi
Gæst
«
Svar #27:
27 Nov 2008, 17:28 »
Citat af: Yoggidk 27 Nov 2008, 17:24
Som før sagt er det flot skrevet, men med fejl... Jeg vil derfor anbefale, selv at læse det igennem en ekstra gang. Men som sagt rigtig flot skrevet, og det er et dejligt ordvalg du bruger... Flot uafgjort kamp mod Werder, og flot sejr mod Zeta...
Men... Jeg syntes updaten er lige lovlig lang, og så gerne du splittede den op til 2 updates istedet.
Og... Hvordan syntes du selv dine indkøb har været? Kunne være spændende at høre... Evt. kan du lave en update hvor der er interview, med en fan eller noget i den stil...
Men Dasmessi, jeg er utroligt vild med bloggen, og håber den bliver kørende i lang tid, som mine blogs ikke ligefrem gør... TAK DASMESSI!
@ Mange tak alle sammen. Virkelig glad for i kan lide det. Yoggi:
Det er noget der vil tages til overvejelse.
MadzeN92
Landsholdsspiller
«
Svar #28:
27 Nov 2008, 17:33 »
Et par rigtig gode updates, og med god grafik og opsætning. Jeg er i hvert fald fast læser på denne blog. KIU
Dasmessi
Gæst
«
Svar #29:
27 Nov 2008, 17:55 »
Tusind tak for rosen Madzen92, glad for du kan li' bloggen. Tak fordi du vil læse med
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
9
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »