home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Rossoneri il Diavolo!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Rossoneri il Diavolo!  (Læst 29877 gange)
Dasmessi
Gæst

Rossoneri il Diavolo!
« : 25 Nov 2008, 22:33 »

Lucien Favre fortsætter i Berlin
12.6.08

Den 52 årige, Lucien Favre, har idag valgt at blive siddende på bænken i Berlin. Hertha så ikke ud til at mangle en træner, så derfor valgte Favre at fortsætte igen. Favre som har været i Berlin siden d. 1. juni 2007, har allerede rundet et skarpt hjørne med tiden i Berlin. For 11 dage siden havde han 1 års jubilæum i Berlin, og derfor valgte han at forlænge med Hertha Berlin i dag.

’’Hvad siger du til tilværelsen her i Hertha Berlin?’’

’’Det er da klart der er et stort pres på en i en så høj og målrettet klub som Hertha Berlin, men man ved også samtidig, at man skal yde for jobbet. Lever man ikke op til forventninger i klubben, ja så får du altså sparket’’

’’Vil du give spilletid til reserverne?’’

’’Puha. Normalt vil jeg ikke udtale mig om sådan noget, men det skal jo ikke være nogen hemmelighed, at jeg vil da selvfølgelig give spilletid til alle spillere’’.

’’Hvordan har du tænkt dig at begå dig på transfermarkedet?’’

’’Det er svært at sige. Enten henter jeg stærke og gode rutinerede spillere, eller også kan der blive plads til en langsigtet ung søgning af talenter, og diverse vidunderspillere. Så i Hertha bliver der gået efter alt’’
« Seneste Redigering: 30 Nov 2008, 13:23 af Dasmessi » Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller

Sv: Flaget skal blafre!
« Svar #1: 25 Nov 2008, 22:55 »

En rigtig god start, og vil faktisk sige du skriver rigtig godt. Kan godt li' interviewet, og kan selv forestille mig en manager sige alt det der ordret. Jeg vil helt klart prøve at se tiden an, og se om du kan overraske mig. KIU

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 26 Nov 2008, 00:04 »

Dejlig enkel påbygning, som ikke bare flyder rundt i alt for meget tekst! Glæder mig til at se din videre færd....

Dasmessi
Gæst

« Svar #3: 26 Nov 2008, 15:03 »

Mange tak begge to.
Har nogen lektier for, så jeg regner med en update om ikke så lang tid Thumbs Up

Dasmessi
Gæst

« Svar #4: 26 Nov 2008, 16:03 »

2 nye forstærkninger
2.7.08

Allerede i opstarten, har Hertha Berlins træner, Lucien Favre udtalt sig, at der hvor man mangler mest styrke er på midtbanen. Med Cicerio og Gojko Kacar på midtbanen, syntes man at mangle en erstatning for Ciciero, der ikke har niveauet ifølge Favre.
Så derfor har Hertha valgt at rode lidt rundt i pengeregnskabet. Med et transferbudget på 26 mio dk kroner, har man valgt at sende talentspejdere rundt i verden. Man har så fundet 2 forstærkninger til holdet. Blandt en af dem, har man hentet overall-spilleren Gabri.

Først kom den rutinerede Gabri til klubben. Han var en dyr gut at skaffe til Tyskland, men mange medier har allerede dømt ham som en succes. Gabri har været en succes i Holland, men om han kan stå distancen i den tyske Bundesliga, er svært at sige. Gabri er meget dygtig til at rydde op, på den hårde midtbane. Han er en hver defensivt rettet klub, værd, samtidig født med en fremragende fysik. Han kan også en del med sit hoved, hvor han ikke kun bruger det til at tænke, men også sætte panden på bolden, når der er dødbolde. Der skal meget til for at han falder til jorden, så mange forsvarsspillere i Bundesligaen kan godt se frem til endnu en svær modstander. Gabri forventes at være en fast del af startopstillingen i Hertha Berlin, men han har udtalt sig, at han vil først og fremmest, lære moralen her i Hertha Berlin. Gabri har oven i købet fået skaffet sig en kontrakt på 3 år, samt et trøjenummer som lyder på nummer 18. Hans gamle tal i Ajax. 

En anden spiller, Hertha har haft fat i, er den teknik-fødte Wesley Sneijders bror, Rodney Sneijder. På blot 17 somre, har han fået skaffet sig til en låne-aftale hos Hertha Berlin til slutningen af sæsonen. Rodney Sneijder, som spiller i Ajax, der er hans storebrors gamle klub, har en fantastisk teknik, ligesom sin bror. Han har også en god forstand på overblik, samt et godt boldøje. Som Lucien Favre sagde i starten af den nye sæson med forventningerne, udtalte han, at i Hertha Berlin, ville man ikke kun gå efter rutinerede spillere, men også blive plads til noget ungt. Det må siges han har gjort her. Sneijder er selv meget begejstret over, at få en førsteholdsplads hos Hertha Berlin. Sneijder har fået tiltrukket sig et trøjenummer som viser 19.

’’Konkurrencen her i Hertha er blevet endnu større nu, efter vi har hentet 2 fantastiske spillere. Begge spillere, er vidt forskellige. Den ene har en god teknik, især når det drejer sig om sparketeknikken, mens den anden kan noget helt andet. F.eks med hovedet.
Vi håber jo selvfølgelig, at begge spillere, vil yde for det her i klubben, og om vi vælger at afgive et bud på Sneijder, vides ikke endnu’’, fortalte en stolt manager.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #5: 26 Nov 2008, 16:17 »

en ganske udemærket update, men der er nogle enkelte steder hvor der enten er for mange kommaer, eller slet ingen. KIU

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6: 26 Nov 2008, 17:00 »

En ok update, men dine komaer sidder helt skævt nogle steder, og du bruger nogle ord, som du måske ikke helt behersker.

Yoggidk
Gæst

« Svar #7: 26 Nov 2008, 17:10 »

en ganske udemærket update, men der er nogle enkelte steder hvor der enten er for mange kommaer, eller slet ingen. KIU

Kan ikke rigtig se hvor der ingen kommaer er? men ok...

Dasmessi; Det er en fornøjelse at læse med i din blog, og klubvalget er lige i øjet. Kan godt lide købet af Gabri, men så hellere at du hentede Rodney Sneijder på permanent...

Rigtig flot grafisk niveau, og syntes som sagt det er en fornøjelse at læse med, da dit sprog er moderne, og du får mig til at føle jeg sidder på stadionet i Berlin...

Så fortsæt endelig, og jeg vil bestemt være en af dine trofaste følgere!

Dasmessi
Gæst

« Svar #8: 26 Nov 2008, 17:24 »

mange tak, alle sammen. Især dig yoggidk, for den kommentar der. Den varmer
@Ghert: Ved godt det med kommaerne. Skal prøve at beherske det til næste update, som kommer om 20-25min.

motZ
Gæst

« Svar #9: 26 Nov 2008, 17:49 »

Rigtig fin blog indtil videre. Fint skrevet, gode indkøb, og enkel og flot grafik.
Jeg følger med.

KIU.

Dasmessi
Gæst

« Svar #10: 26 Nov 2008, 18:13 »

Truppen!
17.7.08

Til den nye sæson, har Hertha Berlin skaffet sig 2 spillere. Gabri og Sneijder. 2 gode spillere, som er tilføjet til truppen.
Indkøbene er offensive, og man må sige, at Hertha har fået en yderst stærk og mental trup.
Det betyder så at der også er blevet solgt en spiller. Patrick Ebert. En fløjspiller, som kun er 21 år, og alligevel har han fået så stor interesse, at Hoffenheim har valgt at byde 19mio dk kroner for ham. Det accepterede Hertha så, og så hentede Hoffenheim, Ebert til den lille landsby. Om den forstærkning Hoffeheim hentede, er med til at drille Hertha vides ikke.
I så fald, kom der ekstra penge på budgettet i Hertha Berlin. 19 mio dk kroner lyder budgettet på nu. Om der kommer flere spillere til, må man se tiden an til.

Torhüter
1. Jaroslav Drobny *
12. Christian Fiedler

På målmandsposten finder man den tjekkiske keeper, Jaroslav Drobny. Han er en del stærkere end Fiedler, men Fiedler har også masser af år til at forbedre sig, og måske blive en bedre keeper, end Drobny. Drobny må betegnes som en keeper med god håndtering i luften, og gode reflekser, hvor dermod Fiedler må betragtes som en ung keeper med gode reflekser, samt rigtig god mod en mod en situationer.

Defense
3. Arne Friedrich *
4. Steve von Bergen
5. Sofian Chahed *
13. Marc Stein *
14. Josip Simunic *
16. Lucio
42. Rodnei

Bagerst på banen har man 4 forsvarsspillere i Hertha Berlin. Lad os starte med kaptajn Friedrich. Yderst stærk i hovedspil, og virkelig god til at stoppe de hurtige, eller fysiske angribere. Ved siden af sig, har han den kroatiske Josip Simunic. Ligesom Friedrich, rigtig god i hovedspillet, og er også god til at stoppe alle slags angribere. På backerne finder man Marc Stein på højre og Chahed på venstre. Begge 2 er nogen backs som gerne vil befinde sig langt op af banen, men samtidig også lukke af nede bagved, og støtte de to centerforsvar.

Midtbane
8. Pál Dardai
18. Gabri *
19. Rodney Sneijder *
25. Maximillian Nicu
26. Lukasz Piszczek
43. Cicerio *
44. Gojko Kacar *

På den centrale del af banen, finder man 4 midtbanespillere hos Hertha Berlin. På fløjene har man Rodney Sneijder på venstre, og Gabri på højre.
Sneijder som er kun 17 år, har altså fået en startplads i Hertha Berlin, eftersom Patrick Ebert, der plejede at spille den plads, er rejst til Hoffenheim. På højre, har man nyindkøbte Gabri. Han fungerer også som en central midtbane, men i Hertha Berlin har man valgt at bruge ham på højre fløj. Inde på midten, har man talentet Gojko Kacar og Cicerio. Begge 2 meget dygtige spillere, og har et godt overblik, til at stikke de farlige angribere i dybden, som Hertha Berlin har.

Angriffe
9. Marko Pantelic *
10. Raffael
15. Andriy Voronin *

Til sidst i Hertha har man 3 angribere. Man bruger kun 2 af dem, og de 2 er Pantelic og Voronin. Pantelic som har en stor sans for mål, er det sikreste navn på holdkortet, må man sige i Hertha. Han er den der har scoret de fleste mål for Hertha, og mon ikke han lover flere mål fra sine støvler til den næste sæson her?
Ved siden af sig, har man lejesvenden Voronin. Voronin som er lejet fra Liverpool, tager måske afsked med Hertha efter denne sæson. Om Hertha vælger at byde på Voronin, vides ikke. Reserven er Raffael. Han skal ikke udelukkes med, at han også har en god sans for mål, men er blevet sat af holdet, hos Hertha Berlin.
« Seneste Redigering: 26 Nov 2008, 18:18 af Dasmessi » Logged

Dasmessi
Gæst

« Svar #11: 26 Nov 2008, 18:15 »

mange tak motz. Er glad for du kan lide det.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #12: 26 Nov 2008, 18:22 »

Et fornuftigt hold, og tror helt sikkert med lidt god managing, kan du klare dig rigtig godt. Det bliver nok ikke til mesterskabet den første sæson, men tror faktisk på du kan kvalificere dig til UEFA Cuppen. Jeg følger helt sikkert med. KIU!

Yoggidk
Gæst

« Svar #13: 26 Nov 2008, 18:33 »

Det er en flot trupgennemgang, hvor man får et fornuftigt indblik på holdet... Angrebet er jo helt vildt godt, hvor Voronin nok skal score nogen kasser. Midtbanen med Gabri er også stabil, og jeg syntes du skal forsøge at hente Sneijder på permanent basis. Jeg kender ikke så meget til de forsvare du bruger, og vil derfor undlade at kommentere det...

Jeg tror og håber på at du kan kvalificere dig til Uefa cuppen, med det hold, og at du kan ende på en flot placering i ligaen.

Så alt i alt, ser det jo meget flot ud indtil videre, og jeg tror på at dette kan blive en succes, med Favre i spidsen, for et habilt Hertha Berlin mandskab.

KIU FFS Opstemt

Dasmessi
Gæst

« Svar #14: 26 Nov 2008, 18:36 »

Uefa Cup
23.7.08

Uefa cuppen star for døren, og det er 1. kvalifikationsrunde der tales om her. Det er første kamp på sæsonen, for Hertha Berlin, efter nogen gode træningskampe. Gejsten er der, og niveauet er helt i top, hvis det kommer til spillerne, inden dagens møde med Cliftonville. Første kamp skulle spilles på fremmede græs.

Det hele starter rigtig skidt. Topscorer Pantelic bliver nedlagt og lander uheldigt ned på ryggen. Han må gå ud, og erstattes af Raffael, som lægger sig op ved siden af Voronin. Efter 25 min, er det Cicerio der formår at prikke bolden i nettet, fra en stikning i dybden, fra Kacar. Lidt efter er det Voronins tur, som sætter hovedet på bolden fra et frispark. Og kort efter skulle der ske noget helt vildt for Hertha Berlin. Drobny laver udspark og den hopper såmen hen over alle spillere, og Cliftonvilles keeper mistimer sit udløb, og der er kasse. 0-3 ved pausen. Efter pausen bringer Cliftonville lidt spænding tilbage i kampen, med en hovedstødsscoring. Kampen ender 1-3. Der er returmøde om 14 dage.

Med en 1-3 sejr i Irland, så det lyst ud for Hertha Berlin. Returmødet foregik på Olympiastadion i Berlin.
Og det er den unge Sneijder der beviser, at han mestrer sin brors teknik, ved at sende et frispark i kassen efter 4 min.
Kort efter er det Pantelic, som er vendt tilbage fra en lille skade fra sidste kamp, som header bolden i kassen. 0-2. I anden halvleg skulle der ikke ske det store, så dommeren tager fløjten i munden og Hertha har slået Cliftonville ud.

Nogle uger efter Uefa cup kampen mod Cliftonville, skulle der trækkes lod til den tyske pokalturnering. Hertha var så heldige at trække Darmstadt op af hatten, og den kamp skal spilles i Darmstadt.
I samme sammenhæng med noget lodtrækning, ja så skulle der også trækkes lod til 2. kval. Runde i Uefa cuppen.
Herthas træner, Favre var taget til Moskva hvor det foregik. Da Herthas navn kom op af bowlen, indeholdte den næste kugle, holdet FK Zeta Golubovci, fra Montenegro. Endnu en overkommelig opgave for Hertha.
Også danske, FC København, Brøndby IF, FC Midtjylland og FC Nordsjælland formåede alle sammen, at kvalificere sig videre til 2. kval. Runde.
« Seneste Redigering: 26 Nov 2008, 18:43 af Dasmessi » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010