home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Urealistiske vurderinger
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Urealistiske vurderinger  (Læst 4460 gange)
tdauga1
Juniorspiller
**

Urealistiske vurderinger
« : 25 Nov 2008, 12:48 »

Jeg har ikke rigtigt set en tråd om dette før..

Nogle gange ser man at der er nogle klubber der forlanger et fuldstændigt urealistisk pris på deres spillere, sker tit med talenter.

Jeg har en vild en af dem til at starte med.

Jeg er City i 3. sæson, og syntes jeg mangler en rigtigt god central midt, har 1.2 mia i budget, så burde være muligt at finde en. byder derfor 400 mio på den nok bedste i spillet, cesc fabregas. Var så lidt overvældet da Arsenal siger hvad de forlanger for spilleren. 1.5 mia!!!

superpew
Landsholdsspiller

Sv: Urealistiske vurderinger
« Svar #1: 25 Nov 2008, 12:57 »

Det er da efter min mening realistisk nok.. Fabregas er et kæmpe talent, hvorfor smide ham ud ad vinduet? Det er da ligesom at skyde sig selv i benet Opstemt

Svendsen89
Ynglingespiller

« Svar #2: 25 Nov 2008, 13:06 »

Det er da set i virkeligheden at nogle klubber forlanger astronomiske beløb for deres stjerner for at holde på dem.  Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 25 Nov 2008, 13:08 »

At Arsenal forlanger 1,5 milliarder for Fabregas vil jeg mene er mindre urealistisk end at de skulle sælge ham til Man City for 400 millioner.

AskeLT
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 25 Nov 2008, 13:11 »

Man kan sige at Valencia forlanger 1.15 mia. for David Villa i virkeligheden - så hvorfor ikke 1,5 for Cesc i et spil?

enged
Gæst

« Svar #5: 25 Nov 2008, 13:17 »

Det er da efter min mening realistisk nok.. Fabregas er et kæmpe talent, hvorfor smide ham ud ad vinduet? Det er da ligesom at skyde sig selv i benet Opstemt

Det er måske lidt sent at kalde ham et talent, jeg mener da han slog i gennem for et par sæsoner siden Wink

Back to topic
Jeg synes ikke det er urealistisk når det er en enkelt spiller, men hvis de gjorde det med alle deres gode spillere så var det urealistisk Peace

AMRDK
Gæst

« Svar #6: 25 Nov 2008, 13:30 »

I mine øjne er Kim Aabech stærkt overvuderet i sine stats !

Og Martin Vingaardi hans værdi !

Jakoblind
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 27 Nov 2008, 12:07 »

amrdk læs da lige tråden inden du skriver.. Jeg er også city  i 3 sæson. så prøvede jeg at byde 100 mill pund på walcott(bare for at se hva de siger), de forhandler den så op til 150 mill pund.. det er imo urealistisk, der er ingen klubber der afviser et bud på 100 mill pund.. hva siger i til det?

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #8: 27 Nov 2008, 12:27 »

Det har også meget at gøre med om man spiller i samme liga, og ikke mindst om det er rivaliserende klubber.

Højgaard7
Juniorspiller
**

« Svar #9: 27 Nov 2008, 12:34 »

amrdk læs da lige tråden inden du skriver.. Jeg er også city  i 3 sæson. så prøvede jeg at byde 100 mill pund på walcott(bare for at se hva de siger), de forhandler den så op til 150 mill pund.. det er imo urealistisk, der er ingen klubber der afviser et bud på 100 mill pund.. hva siger i til det?

hvorfor spiller du med pund ?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 27 Nov 2008, 12:39 »

Det gør alle rigtige mænd.

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #11: 27 Nov 2008, 13:02 »

Det er måske lidt sent at kalde ham et talent, jeg mener da han slog i gennem for et par sæsoner siden Wink

Back to topic
Jeg synes ikke det er urealistisk når det er en enkelt spiller, men hvis de gjorde det med alle deres gode spillere så var det urealistisk Peace

Aldrig nogensinde er det for sent at kalde en spiller for et talent? Hvad er det for noget vås? Smiley

En spiller på 25 kan have et kæmpe talent..! Har tit oplevet spillere udvikle sig enormt fra årene 25-28 ..

Så den forstår jeg ikke helt? Ser vi på en spiller som Gravgaard, som spillede serie fodbold da han var 21? Var han da ikke et talent - han endte da i hvert fald i FCK?!?!??!?

Peace..

epz
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 28 Dec 2008, 01:32 »

man c har budt over 1 mia for Casillas .. så høje bud er set før :b Speciel når spillere er så vigtig for klubben, SOM f.eks. fabregas er for Arsenal ..

Jonas Bach
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 28 Dec 2008, 02:17 »

Noget jeg godt nok har været en del træt af er, at man bibeholder gamle stats ved for mange af spillerne.
Sådan en som karim Benzema spiller uhyggelgt skarpt men er ikke blevet belønnet næsten det mindste i FM 09.
Hvor sådan en som Drogba stadig har sine gamle stats, men der i mod spiller en del ringere. For det er langt tid siden at Drogba var på toppen.

plutonium
Manager

« Svar #14: 28 Dec 2008, 02:18 »

Aldrig nogensinde er det for sent at kalde en spiller for et talent? Hvad er det for noget vås? Smiley

En spiller på 25 kan have et kæmpe talent..! Har tit oplevet spillere udvikle sig enormt fra årene 25-28 ..

Så den forstår jeg ikke helt? Ser vi på en spiller som Gravgaard, som spillede serie fodbold da han var 21? Var han da ikke et talent - han endte da i hvert fald i FCK?!?!??!?

Peace..

Jeg forstår dit argument, der faktisk er rigtig godt. Men lige nøjagtigt tilfældes med Gravgaard passer ikke helt. Han har altid været kendt som en god spiller i Randers hvor han slog igennem. Men han ville ikke spille for Randers FC fordi han ville afslutte sin uddannelse før han blev professionel. Han mente ikke selv at hans talent var stort nok, og mente derfor han ville gardere sig med en uddannelse der kunne sikre ham en god indkomst når karrieren som fodboldspiller var slut. Hvad der er interessant er, at han nok kunne være nået langt, hvis han havde spillet fodbold på eliteplan fra starten af. Men jeg har skyhøj respekt for Gravgaard at han har den holdning. Stor cadeau til manden!

Men dit argument er som sagt godt. Der er mange spillere der først for alvor begynder at udvikle sig når de er i midten af tyverne, i takt med at deres personlighed modnes. Mange unge spillere har ikke mentaliteten til at spille fodbold, selvom deres talent er stort. Når de så modnes, så kommer talentet til sin ret. Andre spillere bryder hurtigt igennem, fordi de er rustet til det.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010