home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Asst.Mgr
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Asst.Mgr  (Læst 2896 gange)
Balkanos
Gæst

Asst.Mgr
« : 24 Nov 2008, 22:10 »

Heeej alle freaaaaks:D

Jeg sidder her og er i gang med et spil med Dinamo Zagreb fra Kroatien..
Og jeg synes det går meget godt..

Nu synes jeg at jeg sku have ny Ass. træner...

Der vil jeg høre jer om Hvad i synes der er vigtigt at en Ass.træner skal have i træning og Mental?

plutonium
Manager

Sv: Asst.Mgr
« Svar #1: 24 Nov 2008, 22:26 »

For mig at se, så er hans evne til at vurdere spilleres nuværende niveau vigtigt (når man skriver kontrakt med spillere man vil købe, så siger han om han synes det er en god ide). Så er determination (beslutsomhed?), taktisk forståelse, mental træning, motivation, disciplin og mandskabspleje (man management) vigtigt. Alle de stats er afgørende for, om jeg hyrer en assistent.

Jeg ved at sådanne assistenter ikke hænger på træerne, men mit krav er at de har minimum 10 i alle de stats, og helst op omkring 13-14 stykker.

Motivation, disciplin, mandskabspleje og taktisk forståelse er vigtige for at styre sit hold, så de er veldisciplinerede og topmotiverede til hver kamp.

Determination er vigtigt, da det er med til at afgøre om en træner kan udvikle sig (opnå sit fulde potentiale).

Mental træning er mere op til den enkelte, om de synes er vigtigt.

Jeg spiller på engelsk, så det kan være at mine oversættelser er forkerte. Så skal I bare sige det!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 04 Dec 2008, 23:14 »

Vil lige høre:

Hvor meget ændrer i efter det som asst.mgr foreslår??

Jeg synes selv han konstant har MANGE foreslag til forskellige taktiske tiltag, så til tider sidder jeg og bliver irriteret over alle de ting der kostant skal ændres...

Men hvor meget sier i fra?? Laver i samtlige ting han foreslår, altså HVER gang han siger man burde dække det stærke ben, skærme af osv osv... Eller er det mere i kampe mod stærkere modstandere??

søgaard
Gæst

« Svar #3: 04 Dec 2008, 23:17 »

Jeg plejer som regel at rette mig efter, hvad min assistent siger, når jeg spiller i Europa, og mod stærke hold i ligaen. Tit går jeg dog også selv ind og retter til, hvis jeg kan se, at modstanderen får mange chancer, hvor de kommer igennem på det samme, så prøver jeg at lukke ned for, at de kan komme igennem på den måde. Omkring holdopstillinger og hvad min assistent ellers siger, er jeg ret ligeglad, da han tit mener en spiller, som har væsentlig ringere stats er bedre end en med gode stats.

RAppel
Juniorspiller
**

« Svar #4: 05 Dec 2008, 00:04 »

Kommer an på modstanderen og modstanderens opstilling men som hovedregel er det en god ide at lytte til hvad assistenten siger

United is life. The rest are mere details.

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 05 Dec 2008, 09:19 »

Jeg har det på samme måde... Jeg var total pengegrådig, så jeg startede et spil med City, Der skulle jeg så møde Lillestrøm i UEFA-kval, og vandt første kamp 3-0. På udebane spillede jeg samme offensive taktik som hjemme og førte ret hurtigt 2-0... Men asst.mgr blev VED med at sige "vi skal skærme farnerud af, hvis vi skal have en chance for at vinde kampen" og en eller anden spiller skal markeres tæt fordi hans indlæg er verdensklasse osv osv... Ja... Tro på det bessefar :-)... De var piv ringe, så som i siger er det nok klogest mod bedre hold...

plutonium
Manager

« Svar #6: 05 Dec 2008, 09:39 »

Jeg lytter aldrig til min assistent, for jeg er ofte helt uenig med dem. Bruger dem som indikatorer for, om en spiller jeg vil købe er god (han kommer jo med sin vurdering når man skal tilbyde kontrakt), og som en træner. Jeg har lagt mærke til, at en god assistent til mandskabspleje og motivation giver færre negative spillere (sure over alt muligt), og derfor er det vigtigt for mig at have.

Jeg har meget svingende resultater i Europa. I nogle kampe kan jeg slå tophold som Valencia 2-1, og i den næste tabe til Arsenal 0-4, så måske jeg skulle lytte til min assistent i de kampe, for at få knap så store øretæver, selvom jeg altid går videre fra gruppespillet i europæiske turneringer. (jeg er FCK)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #7: 05 Dec 2008, 09:41 »

Nånå, nu har jeg lige fået at vide at Hemmingsen og Runströms forhold til hinanden er gået i stykker. Hvad skal jeg gøre? Runström har ikke spillet specielt godt for mig, men har ikke de store transfermidler.
« Seneste Redigering: 05 Dec 2008, 09:46 af Krellz » Logged

plutonium
Manager

« Svar #8: 05 Dec 2008, 12:15 »

Hvis du er heldig, så løser det sig selv. Ved ikke om assistent træneren har en effekt. Men ofte løser de to spilleres problem med hinanden sig efterhånden. Så får du at vide, at de er blevet gode venner. En anden ting du kan risikere er, at den ene af spillerne 'rotter sig sammen' med andre spillere fra holdet mod én eller to spillere, og det kan VIRKELIG ødelægge hold-kemien.

Men jeg ville personligt se tiden an, for man kan håbe at de bliver gode venner igen!

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #9: 05 Dec 2008, 13:55 »

Ok, har i hvert fald tjekket deres profiler, og de er ikke utilfredse med noget.

plutonium
Manager

« Svar #10: 05 Dec 2008, 14:11 »

Nej, kun med hinanden, ikke sandt  Wink

Der er ikke noget du kan gøre, andet end at sælge dem. Jo, du kan afvente situationen som jeg ville gøre, men vil du gå aktivt til handling er det begrænset hvad du har af muligheder. (i hvert fald hvad jeg ved af)

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #11: 05 Dec 2008, 14:12 »

Tror bare jeg lader dem være sure lidt, de kan vel nok finde ud af at blive gode igen Peace.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #12: 05 Dec 2008, 14:52 »

Jeg lytter aldrig til min assistent, for jeg er ofte helt uenig med dem. Bruger dem som indikatorer for, om en spiller jeg vil købe er god (han kommer jo med sin vurdering når man skal tilbyde kontrakt), og som en træner. Jeg har lagt mærke til, at en god assistent til mandskabspleje og motivation giver færre negative spillere (sure over alt muligt), og derfor er det vigtigt for mig at have.

Hvis du bruger ham til dét du siger der... Så er det vel vigtigt at han har høje stats i Judging Potential Ability og Judgings Current Ability Opstemt

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

plutonium
Manager

« Svar #13: 05 Dec 2008, 22:21 »

Det er det også for mig  Wink

Bruger ham som en sidste evaluering af mine indkøb, og han skal derfor være god til at vurdere spilleres nuværende niveau. Hans talent er mindre vigtigt, da jeg sørger for at gennemtænke mine talent-indkøb, og derfor har brugt så meget tid på dem, at jeg er sikker i min beslutning, om de er noget værd eller ej.

Men mandskabspleje er det vigtigste for mig. En trup uden problemer giver de bedste resultater. In real life såvel som i spillet  Opstemt

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010