home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 793 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  StarWars tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: StarWars tråden  (Læst 2853 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: StarWars tråden
« Svar #15: 24 Nov 2008, 20:46 »

Nej, han er ikke jedi. Han blev ikke færdiguddannet på akademiet.

The Jedi Order er "de gode". The Sith er deres fjender, som også bærer lyssværd. Count Dooku, Darth Maul og hvad de ellers hedder, de er sith.

Ja men det jeg mente var at de kunne det samme, som en Jedi.. At det hedder sith i stedet for Jedi var jeg faktisk ikke klar over, men er heller ikke gået voldsomt op i 2'ern og 3'ern, hvor man vel danner billedet af det Smiley...

Men nu du siger det med Dooku kan jeg godt se du har ret..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: StarWars tråden
« Svar #16: 24 Nov 2008, 20:56 »

Nu havde jeg glædet mig til 3'eren, som kom på TV2 i går, og den var da også fantastisk, som jeg huskede. Lækker, lækker film. Mindes kun at have set 1, 2 og 3. Måske skulle man overveje at se 4, 5 og 6, selvom det ser lidt gammeldags og tørt ud.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: StarWars tråden
« Svar #17: 24 Nov 2008, 21:04 »

Nej, han er ikke jedi. Han blev ikke færdiguddannet på akademiet.

The Jedi Order er "de gode". The Sith er deres fjender, som også bærer lyssværd. Count Dooku, Darth Maul og hvad de ellers hedder, de er sith.

Ikke nøjagtig; de udnytter forskellige aspekter af Kraften.

Nogle af dem der efterhånden bliver Sith, HAR været Jedi, deraf deres kendskaber til "The Force" F. eks. bliver man i de nye afsnit af serien fortalt at Count Dooku var Yodas apprentice, før han blev ond.
Et mere kendt eksempel er Darth Vader.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: StarWars tråden
« Svar #18: 24 Nov 2008, 21:07 »

Det var nemlig også omkring Dart Vader at min tvivl lå.. For han er 100 % sikkert jedi, men er bare blevet lokket af den mørke side af kræften!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: StarWars tråden
« Svar #19: 24 Nov 2008, 21:27 »

Nu havde jeg glædet mig til 3'eren, som kom på TV2 i går, og den var da også fantastisk, som jeg huskede. Lækker, lækker film. Mindes kun at have set 1, 2 og 3. Måske skulle man overveje at se 4, 5 og 6, selvom det ser lidt gammeldags og tørt ud.

De gamle er mange klasser over de nye.

Nogle af dem der efterhånden bliver Sith, HAR været Jedi, deraf deres kendskaber til "The Force" F. eks. bliver man i de nye afsnit af serien fortalt at Count Dooku var Yodas apprentice, før han blev ond.
Et mere kendt eksempel er Darth Vader.

Det med Dooku havde jeg glemt, men det er selvfølgelig rigtigt. Darth Maul kom dog aldrig videre end til akademiet. Sith udnytter dog også Kraften.
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: StarWars tråden
« Svar #20: 24 Nov 2008, 21:41 »

Nu havde jeg glædet mig til 3'eren, som kom på TV2 i går, og den var da også fantastisk, som jeg huskede. Lækker, lækker film. Mindes kun at have set 1, 2 og 3. Måske skulle man overveje at se 4, 5 og 6, selvom det ser lidt gammeldags og tørt ud.


Det er jo tæt på blasfemi det der, de 3 nyeste er da så langt dårligere end de originale hva historie og stil angår, jeg vil mene at det er tæt på de slet ik burde være lavet....
Logged

enged
Gæst
 
Sv: StarWars tråden
« Svar #21: 24 Nov 2008, 21:52 »

Sith'ne siger selv at de kun bruger lyssværd for at ydmyge jedisne da de jo selv mener de er overlegne i kraften hvilket the emperor også viser da den eneste jedi der kan matche ham er Yoda mht hans 'lyn' da han jo afværger det og det kunne luke jo på ingen måde.

Fandt lige citatet omkring lyssværdene
"The Sith grew past the use of lightsabers, but we continue to use them, if only to humiliate the Jedi." DARTH SIDIOUS TO DARTH VADER
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: StarWars tråden
« Svar #22: 26 Nov 2008, 19:13 »

Apropos Star Wars. Nogen der spiller Battlefront 2?
Har lige fået det idag, at en af mine venner, eller sådan set fået det gratis. Herre nice spil.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010